abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121883517
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_121883793
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121883910
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Joene het volgende:
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
Dat houden huisartsen officieel ook aan, spreken van koorts vanaf 38 graden.
pi_121884106
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
pi_121884275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
we vonden hem wat verkouden en wat hoesten , dat was de reden dat we naar de huisarts gingen . Hij had wel iets moeite met ademen maar wij dachten dat dat kwam vanwege het slijm .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121884346
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
pi_121884402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
succes bij de huisarts! Hopelijk geen RS , de huisarts werd bij ons ongerust vanwege het feit dat Bram slecht reageerde op de reflextestjes
pi_121884456
-O- S heeft nog steeds weinig goede plasluiers vind ik. Ook verhoging maar geen koorts. Ze krijgt geen bijvoeding alleen borst, ook regelmatig & ook op mijn verzoek.
Plat liggen vind ze echt niet tof, begint gelijk te huilen.
Tandjesleed in combi met ziek zijn is echt sneu :(. Morgen bel ik de ha
Zwaar irritant om afhankelijk te zijn van anderen, hoop dat iemand mee kan
pi_121884687
Wat ziet ie er ziek uit tico en joene ;( mannetje

Sola, goed dat je de ha even belt. Beter een keer teveel dan te weinig :*
Hoe gaat t verder met jullie?

Mijn zuignap baby :D voelt idd wat gek se!
Maar wel heel lief O+ soort kusje :P
Inca, dank je :D ik vaal hard in mijn ik-mag-niks-kopenbeleid, maar tis allemaal zo leuk :D
pi_121884704
Sola wat mij verteld is, is dat je dan ook echt heel duidelijk de neusvleugeltjes ziet bewegen en dat het borstje abnormaal vaak op en neer gaat. Dan hebben ze het benauwd.

Maar zou sowieso de ha bellen of bezoeken als je het niet vertrouwt.
pi_121885988
O wat naar Tico en Joene! Lieve kleine Bram! Sterkte :*

Marjo en Zoë, ook sterkte met jullie meisjes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_121886040
Arme zieke kindjes! Beterschap!
Zoë kan er iets met haar oortjes zijn? Omdat ze niet wil platliggen? Mijnes had stiekem ook oorontsteking maar heb dr nooit naar dr oren zien grijpen ofzo...

En mag ik even blij doen, mini heeft vandaag 'al' in totaal 180 cc gedronken op het kdv, uit de fles zonder problemen *O*
pi_121886080
Wat goed SE!

Dacht ik ook nog Zoë, want dat gaat vaak toch ook samen met tandjesleed?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_121886265
Fijn SE!

En al die sneue zieke baby's ;( Beterschap!

De mijne doet ook mee. 39.3 volgens de laatste meting. Er zit nu weer paracetamol in, maar hij is me toch een partij zielig...
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:45:39 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121886335
Ach, wat veel zieke kindjes. Zoë, idd oortjes? Mijn meisje heeft ook nooit naar haar oortjes gegrepen maar weigerde plat te liggen. Bleek oorontsteking te hebben! Sterkte :*

Marjo, ook jij veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter!

Tico en Joene, wat sneu voor jullie Bram ;(. Hij is nog zo klein! Beterschap!

Son en SE, dat 'kusjes' geven klinkt heel lief :D. Dat wordt hier nog niet gedaan. Wel veel over m'n wang aaien O+ (en dan af en toe keihard m'n wang vastgrijpen met die mini mesjes aka nageltjes :')).

Met Elin gaat 't alweer beter. Ze was gister op het KDV en heeft de hele dag gelachen, thuis ging ze daar ook mee door O+. Ze is ook zowaar zelf in slaap gevallen, mijn man heeft haar wakker in bed gelegd en na een paar kleine prutteltjes was het stil *O*. Ze heeft ook eindelijk weer goed geslapen.

Ik ben nu zelf ziek ;(. Hoest de longen uit m'n lijf, denk griepje. Elin is dan ook gewoon naar he KDV en ik zit thuis. Voelt echt heel vreemd om alleen thuis te zijn!
pi_121889974
Pfff wat een zieke kindjes :{

sola huisarts al gesproken?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vooral lichamelijke terugval
zijn nu toch (weer) aan het proberen bij ciz voor elkaar te krijgen dat ik hulp ga krijgen krijgen :{ (al denk ik dat het weer wordt afgewezen)
pi_121890820
Bedankt
Ja vermoeden oorontsteking heb ik ook, morgenvroeg gelijk bellen.. Desnoods ga ik er alleen met S naar toe

Dracu
-O-
Ik heb zelf hulp ingekocht, maar als je erg veel hulp nodig hebt is dat wel duur. (maar voor mij scheelde het niet veel qua kosten) je kon het wel ergens berekenen maar ik weet zo niet waar

Fijn tante soesa!
Minder dat jij ziek bent :( beterschap!

Ook beterschap voor kersjes mini -O- te veel zieke kindjes! :(

SE *O* wat goed!
pi_121891165
longetjes klinken goed dus het is alleen zijn neus. Koorts kon dus nu niet zoveel kwaad. Wel in de gaten houden en terug komen als ik het niet vertrouw. Hij komt alleen ineens niet zelf voor zijn voeding. Moet ik hem wakker maken na 3 uur of laten slapen? normaal komt hij wel elke 2 tot 2,5 uur dus ben dit niet gewend.

Dit vind ik dus het lastigste aan het moederschap. Inschatten wanneer een virusje of iets onschuldig is en wanneer je snel moet handelen.
pi_121891269
Gewoon op gevoel lijkt me sola :) moeders kunnen dat!
pi_121891541
Misschien slaapvoeden sola?

En idd wat joene zegt
pi_121891668
Wat veel zieke mini's :(
pi_121892928
Ik laat Bram ook zelf voor een voeding komen. Hij laat er nu langer tussen, maar drinkt wel beter dan. Gelukkig kwam de vorige meting heel gunstig uit met 95 gram verschil, dus de sonde hoeft gewoon niet. Z'n plasluiers zijn al die tijd gewoon goed, maar op een of andere manier willen kinderartsen gewoon weten wat erin gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121892967
Oh en Bram krijgt gewoon paracetamol tegen de koorts en een zoutoplossing voor z'n neusje. Dat kun je thuis ook doen.
pi_121894919
Hier ook ziek, maar bijna beter. Hoesten, snot en steeds slijm in de keel wat rot klinkt bij het ademen.
Dan denk ik schraap nu je keel meisje, dat ademt toch veel fijner! Maarja dat kan je niet uitleggen!

Ik heb alleen LUUF (soort dampo voor baby's) opgesmeerd, sinds toen sliep ze gelijk beter.
pi_121896335
Op de verpakking van luuf stond vanaf 6 maanden. Dus die heb ik even laten staan. 6 maanden en 12 dagen ligt mij iets te ver uit elkaar en met een hele kleine mini moet je niet te veel zelf dokteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')