Dat houden huisartsen officieel ook aan, spreken van koorts vanaf 38 graden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Joene het volgende:
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
we vonden hem wat verkouden en wat hoesten , dat was de reden dat we naar de huisarts gingen . Hij had wel iets moeite met ademen maar wij dachten dat dat kwam vanwege het slijm .quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
succes bij de huisarts! Hopelijk geen RS , de huisarts werd bij ons ongerust vanwege het feit dat Bram slecht reageerde op de reflextestjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
De bijsluiter staat online op www.luuf.nl, en daarin staat:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?
oranje luuf is vanaf 6 maanden, blauwe luuf vanaf 3 jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
Wat vervelend Tinu!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heb jij de meisjes versie van mijn kind? Hier precies hetzelfde. Op rug of zij liggen is huilen, mag alleen tijdens het voeden. Op de buik wil hij wel liggen in de box of op de grond, lekker de wereld verkennen. Ik werd gebeld door het kdv of ik hem eerder kon komen ophalen, hij was niet lekker. Maar wel gek, ze gaven aan, dat hij om 16.30 uur had gegeten en ik kwam om 17.15 uur binnen en hij lag op zijn buik op de grond. Dat snap ik dan ook niet, dat doe je toch niet nog geen driekwartier na een voeding, als je zelf aangeeft, dat hij veel spuugt. Ga ik ook wel zeggen hoor. Hij was moe, huilerig, had overgegeven en kon zo niet gebracht worden. Dus is nog maar kijken wat we morgen doen. En zijn oor loopt ook alweer een paar dagen.
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
Je hebt gelijk... echt stom man dat ze me dat bij de apotheek gewoon verkochten daar zeiden ze dat het wel mocht.. zie nu op de site inderdaad van niet. Ze was toen ook 8 weken oud. Ook de kinderarts heeft er nooit wat van gezegd want is hier heel veel gebruikt...
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..![]()
Hoe gaat het nu met Bram Tico? Arm klein prulleke zo...
Fijn! En wat goed dat hij gewoon zelf voldoende drinkt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.
uien onder het bed is drama wat een luchtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Oh, goed dat ik dat hier lees, had net de babyluuf opgegraven uit de medicijnkastzijn alleen net de uien op hier.
Lekker belangrijk als het wel helptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
uien onder het bed is drama wat een lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |