Dat houden huisartsen officieel ook aan, spreken van koorts vanaf 38 graden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Joene het volgende:
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
we vonden hem wat verkouden en wat hoesten , dat was de reden dat we naar de huisarts gingen . Hij had wel iets moeite met ademen maar wij dachten dat dat kwam vanwege het slijm .quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
succes bij de huisarts! Hopelijk geen RS , de huisarts werd bij ons ongerust vanwege het feit dat Bram slecht reageerde op de reflextestjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
De bijsluiter staat online op www.luuf.nl, en daarin staat:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?
oranje luuf is vanaf 6 maanden, blauwe luuf vanaf 3 jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
Wat vervelend Tinu!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heb jij de meisjes versie van mijn kind? Hier precies hetzelfde. Op rug of zij liggen is huilen, mag alleen tijdens het voeden. Op de buik wil hij wel liggen in de box of op de grond, lekker de wereld verkennen. Ik werd gebeld door het kdv of ik hem eerder kon komen ophalen, hij was niet lekker. Maar wel gek, ze gaven aan, dat hij om 16.30 uur had gegeten en ik kwam om 17.15 uur binnen en hij lag op zijn buik op de grond. Dat snap ik dan ook niet, dat doe je toch niet nog geen driekwartier na een voeding, als je zelf aangeeft, dat hij veel spuugt. Ga ik ook wel zeggen hoor. Hij was moe, huilerig, had overgegeven en kon zo niet gebracht worden. Dus is nog maar kijken wat we morgen doen. En zijn oor loopt ook alweer een paar dagen.
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
Je hebt gelijk... echt stom man dat ze me dat bij de apotheek gewoon verkochten daar zeiden ze dat het wel mocht.. zie nu op de site inderdaad van niet. Ze was toen ook 8 weken oud. Ook de kinderarts heeft er nooit wat van gezegd want is hier heel veel gebruikt...
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..![]()
Hoe gaat het nu met Bram Tico? Arm klein prulleke zo...
Fijn! En wat goed dat hij gewoon zelf voldoende drinkt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.
uien onder het bed is drama wat een luchtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Oh, goed dat ik dat hier lees, had net de babyluuf opgegraven uit de medicijnkastzijn alleen net de uien op hier.
Lekker belangrijk als het wel helptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
uien onder het bed is drama wat een lucht
Oh ja! Ook Bram stinkt dan naar frikandel speciaal. En m'n slaapkamer ook, 2 dagen lang, ondanks luchten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, vergeet ook de ouderwetse gesneden ui onder het bedje niet he!
Dat mag altijd namelijk.:Y Je kind ruikt als een lekker frikandelletje, maar het werkt wel.
(Ok, wrsch niet in het geval van Bram, maar over het algemeen wel.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Mangostine het volgende:
Nou Tico en J, op naar een hopelijk rustige nacht.
Ziet er niet uit toch! Zo'n wurm met slangetjes en toeters en bellen.![]()
Bah, ik heb van de week zo'n afschuwelijk verhaal gehoord, ik blijf er echt een beetje mee bezig.He gatverdarrie.. ja dat zijn echt de bizarre horrorverhalen die inderdaad niet vaak voorkomen, maar zó verschrikkelijk zijn.. bah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TicoKan je nog een beetje aan je slaap komen overdag?
Ohja, en heb toch maar zo'n luvion beeldbabyfoon besteld... geluid vind ik toch niet alles hihi
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik schreeuw dan gewoon als een viswijf naar bovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is.![]()
Nice!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is.![]()
Mijn baby zit as we speak uiterst geconcentreerd zijn luier vol te duwen. Voor de 2e keer vanochtend.
Ja? Is het nu te laat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het echt zo'n onzin zo'n beeldbabyfoon. Maar ik neem het terug
Ik had nu toch wel gewild dat ik het gedaan had.
Gewoon een beveiligingscamera kopen! Hebben wij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het echt zo'n onzin zo'n beeldbabyfoon. Maar ik neem het terug
Ik had nu toch wel gewild dat ik het gedaan had.
Koop een IPad en een iPod touch. Hang je de iPod boven de ledikant en installeer je de babyfoon app. Kun je op je Ipad naar de baby kijken. Heb je er zelf ook nog meer aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Skoap het volgende:
Naja ik heb een philips avent babyfoon, was niet heel goedkoop. Wel erg goed verder.
(En kreeg er een philips avent flessenset bij)
Maar ergens voelt het nu heel onzinnig een andere babyfoon te gaan kopen.
Das idd nog best vaak... Ik had er nog nooit van gehoord op die manier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango, wat een eng verhaalHad er even over gelezen, en het komt bij 1 op de 500 zwangerschappen voor. Vaker dan ik had gedacht
Gedoe met de placenta was mijn enigste angst tijdens de zw.schap en bevalling. Heb toen nog een extra echo gekregen om te kijken of de placenta goed zat enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zoë, wat een gedoe weer bij jou. Fijn dat je lief thuis is straks.
En S misschien een blaasontsteking, cherm!
Je kan ook een iPhone gebruiken. Kun je FaceTime gesprekken voeren met je babyquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Skoap ja is zo. Mja alles wat wij niet meer gebruiken verkopen we gewoon op marktplaats..
Estrys![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door kaatjejannie op 23-01-2013 12:56:28 ]*poef* nu is het weg
ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.
Ga je er nog mee doen? Naar de ha of iets dergelijks?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Estrys het volgende:
Lekker dan Tico. Pas goed op jezelf ook. Toen Seb in het ziekenhuis lag als baby van een paar weken kwam ik er heel ziek vandaan met een buikgriep. Er hangt vanalles rond daar. Sterkte!
Ons kind slaapt niet tussen 22 en 3 uur snachts. Gewoon niet. We proberen vanalles. Maar ik denk dat ze last heeft van de voeding. Zodra ze in haar bed ligt begint ze te kreunen en te kronkelen en na een tijdje te huilen. Rechtop houden is het enige dat enigszins werkt. En dan nog duurt het zeker twee tot drie uur voordat ze in slaap valt. Zou best eens verborgen reflux kunnen zijn als ik naar de symptomen kijk.
Schelden! Wat een sukkel (sorry hoor) En m ff goed duidelijk maken dat als ie eraf flikkert dat ie dan wel dood kan zijn (ok, misschien ietwat dramatisch..Maar je weet maar nooit)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?
Zucht.
Nee niet te bezorgd, baby's leren nieuwe dingen en het maakt ze niks uit als het dan toevallig even niet uit komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?
Zucht.
Niet overbezorgd hoor. Ik zou daar toch echt flink pissig over zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |