Dat houden huisartsen officieel ook aan, spreken van koorts vanaf 38 graden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Joene het volgende:
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
we vonden hem wat verkouden en wat hoesten , dat was de reden dat we naar de huisarts gingen . Hij had wel iets moeite met ademen maar wij dachten dat dat kwam vanwege het slijm .quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
succes bij de huisarts! Hopelijk geen RS , de huisarts werd bij ons ongerust vanwege het feit dat Bram slecht reageerde op de reflextestjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
De bijsluiter staat online op www.luuf.nl, en daarin staat:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?
oranje luuf is vanaf 6 maanden, blauwe luuf vanaf 3 jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,
Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
Wat vervelend Tinu!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, heb jij de meisjes versie van mijn kind? Hier precies hetzelfde. Op rug of zij liggen is huilen, mag alleen tijdens het voeden. Op de buik wil hij wel liggen in de box of op de grond, lekker de wereld verkennen. Ik werd gebeld door het kdv of ik hem eerder kon komen ophalen, hij was niet lekker. Maar wel gek, ze gaven aan, dat hij om 16.30 uur had gegeten en ik kwam om 17.15 uur binnen en hij lag op zijn buik op de grond. Dat snap ik dan ook niet, dat doe je toch niet nog geen driekwartier na een voeding, als je zelf aangeeft, dat hij veel spuugt. Ga ik ook wel zeggen hoor. Hij was moe, huilerig, had overgegeven en kon zo niet gebracht worden. Dus is nog maar kijken wat we morgen doen. En zijn oor loopt ook alweer een paar dagen.
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
Je hebt gelijk... echt stom man dat ze me dat bij de apotheek gewoon verkochten daar zeiden ze dat het wel mocht.. zie nu op de site inderdaad van niet. Ze was toen ook 8 weken oud. Ook de kinderarts heeft er nooit wat van gezegd want is hier heel veel gebruikt...
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn..![]()
Hoe gaat het nu met Bram Tico? Arm klein prulleke zo...
Fijn! En wat goed dat hij gewoon zelf voldoende drinkt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.
uien onder het bed is drama wat een luchtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Oh, goed dat ik dat hier lees, had net de babyluuf opgegraven uit de medicijnkastzijn alleen net de uien op hier.
Lekker belangrijk als het wel helptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
uien onder het bed is drama wat een lucht
Oh ja! Ook Bram stinkt dan naar frikandel speciaal. En m'n slaapkamer ook, 2 dagen lang, ondanks luchten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, vergeet ook de ouderwetse gesneden ui onder het bedje niet he!
Dat mag altijd namelijk.:Y Je kind ruikt als een lekker frikandelletje, maar het werkt wel.
(Ok, wrsch niet in het geval van Bram, maar over het algemeen wel.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Mangostine het volgende:
Nou Tico en J, op naar een hopelijk rustige nacht.
Ziet er niet uit toch! Zo'n wurm met slangetjes en toeters en bellen.![]()
Bah, ik heb van de week zo'n afschuwelijk verhaal gehoord, ik blijf er echt een beetje mee bezig.He gatverdarrie.. ja dat zijn echt de bizarre horrorverhalen die inderdaad niet vaak voorkomen, maar zó verschrikkelijk zijn.. bah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TicoKan je nog een beetje aan je slaap komen overdag?
Ohja, en heb toch maar zo'n luvion beeldbabyfoon besteld... geluid vind ik toch niet alles hihi
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik schreeuw dan gewoon als een viswijf naar bovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is.![]()
Nice!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is.![]()
Mijn baby zit as we speak uiterst geconcentreerd zijn luier vol te duwen. Voor de 2e keer vanochtend.
Ja? Is het nu te laat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het echt zo'n onzin zo'n beeldbabyfoon. Maar ik neem het terug
Ik had nu toch wel gewild dat ik het gedaan had.
Gewoon een beveiligingscamera kopen! Hebben wij ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het echt zo'n onzin zo'n beeldbabyfoon. Maar ik neem het terug
Ik had nu toch wel gewild dat ik het gedaan had.
Koop een IPad en een iPod touch. Hang je de iPod boven de ledikant en installeer je de babyfoon app. Kun je op je Ipad naar de baby kijken. Heb je er zelf ook nog meer aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Skoap het volgende:
Naja ik heb een philips avent babyfoon, was niet heel goedkoop. Wel erg goed verder.
(En kreeg er een philips avent flessenset bij)
Maar ergens voelt het nu heel onzinnig een andere babyfoon te gaan kopen.
Das idd nog best vaak... Ik had er nog nooit van gehoord op die manier.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mango, wat een eng verhaalHad er even over gelezen, en het komt bij 1 op de 500 zwangerschappen voor. Vaker dan ik had gedacht
Gedoe met de placenta was mijn enigste angst tijdens de zw.schap en bevalling. Heb toen nog een extra echo gekregen om te kijken of de placenta goed zat enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zoë, wat een gedoe weer bij jou. Fijn dat je lief thuis is straks.
En S misschien een blaasontsteking, cherm!
Je kan ook een iPhone gebruiken. Kun je FaceTime gesprekken voeren met je babyquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Skoap ja is zo. Mja alles wat wij niet meer gebruiken verkopen we gewoon op marktplaats..
Estrys![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door kaatjejannie op 23-01-2013 12:56:28 ]*poef* nu is het weg
ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.
Ga je er nog mee doen? Naar de ha of iets dergelijks?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Estrys het volgende:
Lekker dan Tico. Pas goed op jezelf ook. Toen Seb in het ziekenhuis lag als baby van een paar weken kwam ik er heel ziek vandaan met een buikgriep. Er hangt vanalles rond daar. Sterkte!
Ons kind slaapt niet tussen 22 en 3 uur snachts. Gewoon niet. We proberen vanalles. Maar ik denk dat ze last heeft van de voeding. Zodra ze in haar bed ligt begint ze te kreunen en te kronkelen en na een tijdje te huilen. Rechtop houden is het enige dat enigszins werkt. En dan nog duurt het zeker twee tot drie uur voordat ze in slaap valt. Zou best eens verborgen reflux kunnen zijn als ik naar de symptomen kijk.
Schelden! Wat een sukkel (sorry hoor) En m ff goed duidelijk maken dat als ie eraf flikkert dat ie dan wel dood kan zijn (ok, misschien ietwat dramatisch..Maar je weet maar nooit)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?
Zucht.
Nee niet te bezorgd, baby's leren nieuwe dingen en het maakt ze niks uit als het dan toevallig even niet uit komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?
Zucht.
Niet overbezorgd hoor. Ik zou daar toch echt flink pissig over zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Zucht.
Noujaaa!!! Pfff ik zou bijna zn nek omdraaien als mn man dat deed denk ik...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben niet zo goed in schelden, dus ik heb het nog maar eens besproken. Hij gaat eraan denken.
Hij weet het ook wel, hij is verdorie arts en zijn moeder is CB-arts.
Maar dat zou het zurig ruiken, hikken, hevig slikken en niezen na de voeding niet verklaren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:01 schreef Mangostine het volgende:
Estrys, ik heb laatst begrepen dat dat ook symptomen van oorpijn kunnen zijn. Met name 's avonds en 's nachts de ergste klachten, en zodra je je kindje neerlegt verhoogt de druk in het oor, dus rechtop houden brengt verlichting.
oh haha nooit aangedacht! Slim.quote:
Benieuwd naar wat er morgen uitkomt danquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Becky en Estrys .. dat klinkt echt heel naar voor jullie mini. Hopen dat jullie snel de oplossing hebben.
Zoe iidd hopelijk word je op korte termijn echt goed geholpen. Dit is echt niks zo .. veel succes en beterschap voor jou!
Hier een lachebekje en slaapkopje. Beweeglijke en blije baby. En kletsen!! Veel filmpjes gemaakt .. leuk voor later. Morgen cb en prikjes. Ben erg benieuwd. Voor mijn gevoel is ze lang en slank.. we zullen zien waar we ergens op uit zullen komen op de curve.
En dat heb je niet over voor het beter worden van je kind?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Joene het volgende:
Het is gewoon irritant , aan 2 kanten gejank , een kamer waar het oersaai is , een bed wat minder luxe is dan een bed in Afrika .
Ik had je wat hoger ingeschat als het om je kind zou gaan, valt me een beetje tegen van je. Wees blij dat je kind straks gewoon weer mee naar huis kan, het is even survivalen, maar hij mag straks iig weer levend mee naar huis. Jij weet denk ik wel wat ík bedoel...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Joene het volgende:
Het is gewoon irritant , aan 2 kanten gejank , een kamer waar het oersaai is , een bed wat minder luxe is dan een bed in Afrika .
Spuien is prima. Maar niet janken over gebrek aan comfort. Flikker op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Kwisted het volgende:
Nou nou wat reageren jullie heftig. Hij mag hier toch wel spuien
zo ben ik, ik maak me geen zorgen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dat heb je niet over voor het beter worden van je kind?
Het gaat hier toch niet om jou? Je kind is ziek, idioot, het gaat niet om vermaak voor jou op de kamer of een box spring.
Wat een ongelooflijke LUL ben jij.![]()
Waarom reageer jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over. Nog ff en ik moet me verontschuldigen omdat m'n kind niet doodgaat. Pleur lekker op.
ik vind dat het prima mag , het is het engeltjes topic niet , jou verhaal is erger ja ik weet het . sorry daarvoor .quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Spuien is prima. Maar niet janken over gebrek aan comfort. Flikker op.
Denk dan na voordat je iets doms post. Eikel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Joene het volgende:
[..]
zo ben ik, ik maak me geen zorgen hemaar weet je gaan jullie lekker bepalen hoe ik in elkaar zit wat ik denk / voel etc ! Kortom stik lekker in je opmerking .
ik reageerde op Troeta met d'r vervelend is het daar he . Op de ziekenhuis situatie , dat heeft niks maar dan ook niks te maken met de zorgen om mijn kind , maar goed weet je ik ben al dit gezeik en gedoe met jullie kutwijven wel weer zat .quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Denk dan na voordat je iets doms post. Eikel.
Het is geen wedstrijdje...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind dat het prima mag , het is het engeltjes topic niet , jou verhaal is erger ja ik weet het . sorry daarvoor .
bedankt! Hoe ging het schaatsen ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef moussy het volgende:
Je hebt iig je vermaak, nu nog iemand die oordoppen brengt, een ander bed en je bent weer compleet![]()
Prima, niet via de ehbo, dus geen oh oh, maar gewoon skaatsen met mn kind!quote:
mooi! Zag ze vanmiddag op het nh-kanaal schaatsen ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Prima, niet via de ehbo, dus geen oh oh, maar gewoon skaatsen met mn kind!
Weet niet of ik iets kan ondertekenen, heb ik niet bij stil gestaan. Heb wel het idee dat ze wat verandert hebben vandaag. Had ook voorgesteld een goede pauze in te lassen op de helft van de fles en de leidster van vanochtend zei, dat ze dat ging doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Tinu, kan je niet ondertekenen dat L langer in de wipper mag zitten dan 30 min? Als dat het oplost... Stom zeg, dat ze niets willen / kunnen veranderen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef Xanteh het volgende:
We zijn nu bezig met de pincetgreep, alleen jammer dat ze het ook doet bij mijn tepels tijdens het drinken
Onder mijn bed, onder mijn bed... ligt een groene krokodil
Dat is fijn twinkle!quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap de krokodil ook niet helemaal haha.
Ze slaapt nog steeds.. weet niet wat me overkomt man. Maar bevestigt voor mij wel dat we hier goed aan doen. Heb aan mijn man gevraagd of die vannacht niet stiekem is opgestaan om te flessen maar hij ontkent. Scheelt dat we gisteren best op tijd in bed lagen dus ondanks dat ik zo vroeg wakker was toch een ruk kunnen maken. En ik denk dat ik er onbewust gewoon om lag te wachten in mijn slaap ofzo. Nu ik weet dat ze het kan zal ik aankomende nacht vast beter slapen
O voor wie z&g even gemist heeft .. kyara ligt in het ziekenhuis.. even schrikken hoor! Eigenlijk moet die nog een paar weekjes weg blijven uit dit topic. Succes meis als je dit leest!
Yay voor de betere nacht! Hopelijk zet het doorquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:09 schreef Estrys het volgende:
Vannacht sliep ze van 22 tot 2Daarna was ze wakker en wilde ze alleen op haar buik op een van ons liggen. Weer duidelijk door de voeding. Maar twijfel ook of het haar darmen of haar maag is. Het ging in ieder geval beter dan de twee nachten ervoor.
Vorige week ging het in ieder geval primaquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoe doet Saartje het op de opvang Coco?
Inderdaad een bolle, mijn meisje is in twaalf weken 1600 gram aangekomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Solagratia het volgende:
Bij de reguliere afspraak (1 maand oud) was hij 1300 gram aangekomen in een maandBolle baby heb ik
Freecell bedoel je denk ik? Ik ben ook heel benieuwd hoe het daar gaat. Had een paar weken geleden al naar haar gevraagd maar misschien heeft ze daar overheen gelezen? Althans, dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
En van Fee ?? ( is toch die met 3 kindjes , waarvan 1 inimini ??)
* ( bijna bijgelezen is)
Nee !quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Wel toch nog in 2013? Argh lastig al die nieuwe regeerakkoorden steedsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:45 schreef laziness het volgende:
Er is geen ouderschapsverlofkorting meer bij je IB opgave vanaf 2013. Dus dat voordeel valt weg.
Even een quote zodat je deze leestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:48 schreef ohnee het volgende:
ik mag maandag ook naar fysio, hoofdje is al wat afgeplat.. zoon had ook een helm en zit daar niet nog een keer op te wachten.. (heb er niet eens het geld voor want wordt niet meer vergoed :S..) Beter voor niks erheen dan te laat aan de bel trekken.
Dat wist ik ook nog niet. Scheelt weer. Is ook allemaal niet bij te houden.. al hebben we voor 2015 vast al weer drie nieuwe kabinetten gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef laziness het volgende:
Je hebt gelijk. Ze hebben de plannen terug gedraaid. Hij verdwijnt nu 2015 pas.
ik heb geen av nee. mocht het nodig zijn pm ik je ff maar hoop dat en helm dit keer bespaard blijft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Even een quote zodat je deze leest![]()
Voor het geval het niet in je AV zit: Er zijn wel loopholes waardoor je tussentijds je verzekering kan aanpassen, quote of PM me maar mocht het nodig zijn.
aanvullend wordt alleen in bepaalde gevallen vergoed. dus bij de (meest?) ernstige gevallen. Maar ik ben alleen basis verzekerd, das me al duur genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef Incantrix het volgende:
Lazi, je bent een schatheb het er net even over gehad met mijn lief en besloten toch voor ouderschapsverlof te gaan, dan kan ik die weken het huis eens flink onder handen nemen en evt Stef wat extra aandacht geven en zulks
wel fijn dat dat belastingvoordeel er nog is dan!
Ohnee, valt het nu niet onder je eventueke aanvullende verzekering? Bij ons wel gelukkig, al hoop ik echt heel erg dat het niet nodig is. Daarom dus maar meteen spijkers met koppen.
Ja mijn manager en de projectmanager zeiden er niet van te hebben geweten en het niet handig te vinden. Volgens hun is er dan niemand om vragen te beanwoorden (alsof ik dan altijd moet vragn, do ik toch lekker de dingen waarbij ik niets hoef te vragen). En ik zou meer rust, duidelijkheid en tijd met mijn familie hebben, dat laatste is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Zolena het volgende:
Tinu hebben ze daar een specifieke reden voor gegeven dat nu de afspraak veranderd moet worden? Lastig hoor.
Oh en huilende baby in de auto is idd heel vervelend. Mijne doet dat vaak bij het stoplicht. Ik heb nu een nog grotere hekel aan rode stoplichten
Ja had ik ook net gezien, durfde nog niet te posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Phaidra het volgende:
De meisjes van Kyara zijn er trouwens! Ze doen het goed!![]()
*kale-schuurplek-op-achterhoofd-boks*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Twinkle20 het volgende:
O en dat kale plekje op de achterkant bij D's hoofd wordt steeds groter.. ziet er niet uit haha. Ik was eerst zo trots op dat beetje haar dat ze had. Kale bollie.
Duidelijk iets om het dan nog maar een keer met ze over te hebben. Misschien helpt het als je elke week op papier zet wat je van plan bent om in die 4 uur te gaan doen (waarbij dus duidelijk wordt dat je eventuele vragen ook later kan stellen).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja mijn manager en de projectmanager zeiden er niet van te hebben geweten en het niet handig te vinden. Volgens hun is er dan niemand om vragen te beanwoorden (alsof ik dan altijd moet vragn, do ik toch lekker de dingen waarbij ik niets hoef te vragen). En ik zou meer rust, duidelijkheid en tijd met mijn familie hebben, dat laatste is gewoon onzin.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn baby heeft een post getikt:
Kik.l,..
.
AsW
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
Kik.l,..
.
AsW
Becky, ik heb wel een soort van bult boven de snee zegmaar. Dat is onderhuids littekenweefsel. Dat is nu na 4 maanden wel wat geslonken, maar nog steeds dikker, en voelde toen ook wel hard. Ik had ook echt een onderhuidse harde knobbel, was ook littekenweefsel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef becky27 het volgende:
Mag ik de overige keizersnede dames wat vragen. Mijn ks is bijna zes weken geleden maar de huid boven het litteken is helemaal dik geworden de laatste dagen. Nu heb ik ook wel veel gedaan (sleeën met Noortje en zo) maar het lijkt wel of het ontstoken is. Iemans ervaring hoe het litteken er dan uit hoort te zien?
haaai en welkom!quote:Op:* vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
haai! Ik kom me weer melden Met D en J dit keer. Maar voorlopig nog te hectisch om veel mee te posten denk ik.
Virus moet je gewoon uitzieken. Daar doet antibiotica niets aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een ego post hoor, heb een paar hele drukke dagen gehad op mn werk en ben niet aan Fok! toegekomen.. Oorontsteking is over bij Faye, maar verder nog steeds snot overal en ook nog steeds wel iets benauwd. Ze drinkt gelukkig wel weer goed en de koorts is ook weg. Maar het snot dus niet, en dat met de tweede antibiotica kuur binnen een maandIn de gaten blijven houden dus.
Verder is slapen nog steeds baggermaar is ze wel weer veel vrolijk.
Maar aangezien ze Faye vermoeden van astma, is het wel verstandig om het goed in de gaten te houden. Virus is helaas uitzieken, maar kan ook een voedingsbodem zijn voor een (bacteriele) longonsteking. Dat is voor geen enkel kindje goed, maar in haar geval al zeker niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Virus moet je gewoon uitzieken. Daar doet antibiotica niets aan.
oh wist ik niet ga eens zoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Becky, van verborgen reflux? Ja. Althans, ik herken het van Tienus. Zowel het verslikken als het krijsen. Er is nog een refluxtopic he, wie weet herken je daar wel meer.
Nee idd, dat slijm is een goede bron voor bacteriën. Daarom gingen wij ook naar de dokter om even de longen te laten luisteren ivm met het slijmerige hoesten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Maar aangezien ze Faye vermoeden van astma, is het wel verstandig om het goed in de gaten te houden. Virus is helaas uitzieken, maar kan ook een voedingsbodem zijn voor een (bacteriele) longonsteking. Dat is voor geen enkel kindje goed, maar in haar geval al zeker niet.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Virus moet je gewoon uitzieken. Daar doet antibiotica niets aan.
oh! Die moet zich ook flink ellendig voelen. Alles tegelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:40 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
KloptDe antibiotoca was ook niet voor het virus, maar voor de oorontsteking die ze ernaast had.
Oh maar hier zit Bram ook vast geplakt hoor. Hij ligt erg vaak in mijn bed strak tegen me aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje Tico, dat is dan inderdaad schrikken zeg!
Naar dat het ook zo lang duurt en dat je Leyla ook zolang niet gezien heb. Kan me ook helemaal voorstellen dat je je uk niet alleen wil laten. Op de leeftijd van Bram zit je normaal thuis nog redelijk aan zo'n baby'tje vastgeplakt.
Fijn dat je moeder morgen even bij hem blijft. Is voor jou denk ook wel goed even weg uit het ziekenhuis.
Omentielvo, wat heb je een mooierd gemaakt zeg!
hij was wat hard nog, maar wel zoet. Maar misschien moet hij er gewoon aan wennen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja had ik ook net gezien, durfde nog niet te posten.
Phaidra, is de mango wel lekker zoet? Hier ging dat er goed in.
Pfoe, dan schrik je wel even iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Het enige moment dat ik wel even moest slikken was op de seh. Dat we binnen kwamen en ze hem aan de meters legden en eigenlijk met 5 minuten meteen zuurstof gingen toedienen. Toen pas had ik in de gaten dat hij gewoon echt ziek was en dat we niet naar huis gingen.
Poeh, dat heeft bij mij best een tijdje geduurd. Denk 1-2 weken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:
Vraagje aan de ks ervaringsdeskundigen. Na hoeveel dagen konden jullie weer op je zij slapen?
Dezelfde nacht alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:
omen, wat een plaatje
Vraagje aan de ks ervaringsdeskundigen. Na hoeveel dagen konden jullie weer op je zij slapen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
Kik.l,..
.
AsW
absoluut!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef becky27 het volgende:
Thanx magnostine.
Even een reflux vraag. Isabel verslikt zich en zet het daarna op een krijsen. Is dat een symptoom van reflux?
Super, goed nieuws! Hopelijk snel lekker thuis bij zijn zussen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat vandaag echt heel goed. Weer zonder extra zuurstof en mooie waarden.
Vandaag ook gehoord dat de hele kleintjes eigenlijk 9 van de 10 X aan de sonde gaan. Dat Bram dat niet hoefde was ook al heel goed.
Oh en hij heeft net een flesje naar binnen gewerkt. Aan 50cc had hij echt al genoeg. Wij hebben een wasmachine gekocht. Meteen maar 7kg, Bram die 3x per dag alles onderspuugd.
Oh ik denk dat ik zelfs van die hotelmachines van 12kg nog wel vol krijg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Super, goed nieuws! Hopelijk snel lekker thuis bij zijn zussen.
Grote wasmachines zijn fijn! Ik heb er eentje van 8 kg. Echt zo blij mee!
Dat is knap ja, een jaar. Je moeder?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik zelfs van die hotelmachines van 12kg nog wel vol krijg.
Maar goed, een wasmachine! Best goed na een jaar zonder.
Kinderen zouden überhaupt nooit echt ziek moeten worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef freecell het volgende:
Tico, wat sneu zeg! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat,maar het is wel sneu met zo'n kleintje! Eigenlijk zouden ze tot 12 maand beschermd moeten zijn tegen alle vormen van ongemak he?
Nee, dat is waar, maar op een bepaalde leeftijd zijn simpele griepjes wel te doen. Voor een baby hakt alles er meteen zo hard in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderen zouden überhaupt nooit echt ziek moeten worden.
Ja, wel okquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Mangostine het volgende:
wat fijn Free! En hoe gaat het met jouzelf?
fijn!! Bizar idee ja, dat er baby's geboren worden van 9 pondquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef freecell het volgende:
Mijn kleintje doet het goed.![]()
Nu verkouden, maar niks ernstigs.
Hij is nu volledig aan de borst (oef, wat een gedonder was dat) en hij is verder lekker vrolijk. Teuten en lachen
En vandaag precies 9 pon, dus hij ziet er nog heerlijk pasgeboren uit als hij slaapt, hihi.
Ja, zo ongeveer elke baby is zwaarder. Check maarquote:
Ben jij barbie???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Sam1993 het volgende:
Smakelijk joene! Mijn vriend heeft een keer shoarma schotel laten komen toen we daar al 2 dagen zatenVer voor de zwangerschap
ik vind dit wel kunnen na week in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Sam1993 het volgende:
Smakelijk joene! Mijn vriend heeft een keer shoarma schotel laten komen toen we daar al 2 dagen zatenVer voor de zwangerschap
wij hebben toch Prive kamer dus kan wel op de kamerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Sam1993 het volgende:
ik kom niet eens in de buurtEn we hebben het beneden in de hal gegeten i.p.v op de zaal
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Sam1993 het volgende:
plak vloer en kalk aan de kranen? en vragen wanneer het bed verschoond gaat worden ?
als we de staats winnen doneren we een tonnetje of 2 aan het ziekenhuis om de kinderafdeling te vernieuwenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh nee, het is oud maar wel schoon.
En zwaar ongezellig!! Toch vind ik dat wel een dingetje. Het is een kinderafdeling, en ergens zou ik dan toch voor kinderen zo'n afdeling niet heel erg op ziekenhuis laten lijken ofzo. Iets met leuke kleuren ofzo en leuke figuren.
Het kan wel een opknapbeurt gebruiken vind ik.
droger stuk, wat vervelend! Ik heb jaren zonder droger gedaan omdat hij niet aangesloten kon worden in ons nieuwe huis (nu na verbouwing wel weer), maar met kinderen zou ik het toch niet meer willen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Tinuviel het volgende:
Wat een grote wasmachines en droger. Onze droger is stuk.
Tico lekker gevouwen was. En eet smakelijk voor de pizza!
Free, fijn dat het goed gaat, mooie curve!
Nytar, lekker lang geslapen.
Son lekker buiten geweest.
Phaidra, die foto van I.. Onze baby eet ook zijn schoentjes op net als de jouwe.
Over foto's kwijt, we hebben net de ene harde schijf terug van professioneel recovery bedrijf. Alle foto's van onze grote als baby zijn er weer
Ik kom evenen heel trots doen. Mijn baby trekt zijn beentjes onder zijn kont en wiebelt dan echt in kruippositie voordat hij zich weer laat zakken en dan verder tijgert. En eerder zat ik op mijn knieen op de grond, kwam hij naar me toe kruipen, deed zijn armpjes op mijn benen en probeerde zich op te trekken. Dus ik pak zijn armen en met die hulp kan hij zich waarlijk optrekken tot staan, al dan niet erg wobbelig en zijn knieen knikten gelijk weer in. Maar het begin is er
We willen op termijn wel een nieuwe kopen, maar stellen het nog even uit. onze zolder is lekker groot genoeg om alle was op te hangen en in de zomer kan die ook weer buiten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
droger stuk, wat vervelend! Ik heb jaren zonder droger gedaan omdat hij niet aangesloten kon worden in ons nieuwe huis (nu na verbouwing wel weer), maar met kinderen zou ik het toch niet meer willen.
Ik vind het zoooo cute, voetjes / slofjes eten!!
Fijn dat jullie foto's teruggehaald zijn
En L al staan en poging tot kruipen! Wat gaat het toch snel
Afspraak was met HR gemaakt, maar kwam ook bij een van de sollicitatiegesprekken naar voren, maar het kan zijn dat dat tijdens het 1e gesprek met HR dame en andere eigenaar was (mijn projectmanager is ook eigenaar).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Zolena het volgende:
[..]
Duidelijk iets om het dan nog maar een keer met ze over te hebben. Misschien helpt het als je elke week op papier zet wat je van plan bent om in die 4 uur te gaan doen (waarbij dus duidelijk wordt dat je eventuele vragen ook later kan stellen).
En met wie had je die afspraak dan? Kun je die niet ook bij het gesprek betrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |