abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121883517
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_121883793
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121883910
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Joene het volgende:
Bram had volgens de verpleegkundige koorts gister met 38.1
Dat houden huisartsen officieel ook aan, spreken van koorts vanaf 38 graden.
pi_121884106
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
pi_121884275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Solagratia het volgende:
Bah, de assistent heeft pauze tot 1 uur. Alleen bereikbaar voor spoedgevallen.

Joene of Tico, hoe zag je dat Bram het benauwd had? Of heb je dat niet gezien?
we vonden hem wat verkouden en wat hoesten , dat was de reden dat we naar de huisarts gingen . Hij had wel iets moeite met ademen maar wij dachten dat dat kwam vanwege het slijm .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121884346
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
pi_121884402
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook verkouden, hoesten, slijm en hij ademt niet rustig of makkelijk.
succes bij de huisarts! Hopelijk geen RS , de huisarts werd bij ons ongerust vanwege het feit dat Bram slecht reageerde op de reflextestjes
pi_121884456
-O- S heeft nog steeds weinig goede plasluiers vind ik. Ook verhoging maar geen koorts. Ze krijgt geen bijvoeding alleen borst, ook regelmatig & ook op mijn verzoek.
Plat liggen vind ze echt niet tof, begint gelijk te huilen.
Tandjesleed in combi met ziek zijn is echt sneu :(. Morgen bel ik de ha
Zwaar irritant om afhankelijk te zijn van anderen, hoop dat iemand mee kan
pi_121884687
Wat ziet ie er ziek uit tico en joene ;( mannetje

Sola, goed dat je de ha even belt. Beter een keer teveel dan te weinig :*
Hoe gaat t verder met jullie?

Mijn zuignap baby :D voelt idd wat gek se!
Maar wel heel lief O+ soort kusje :P
Inca, dank je :D ik vaal hard in mijn ik-mag-niks-kopenbeleid, maar tis allemaal zo leuk :D
pi_121884704
Sola wat mij verteld is, is dat je dan ook echt heel duidelijk de neusvleugeltjes ziet bewegen en dat het borstje abnormaal vaak op en neer gaat. Dan hebben ze het benauwd.

Maar zou sowieso de ha bellen of bezoeken als je het niet vertrouwt.
pi_121885988
O wat naar Tico en Joene! Lieve kleine Bram! Sterkte :*

Marjo en Zoë, ook sterkte met jullie meisjes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_121886040
Arme zieke kindjes! Beterschap!
Zoë kan er iets met haar oortjes zijn? Omdat ze niet wil platliggen? Mijnes had stiekem ook oorontsteking maar heb dr nooit naar dr oren zien grijpen ofzo...

En mag ik even blij doen, mini heeft vandaag 'al' in totaal 180 cc gedronken op het kdv, uit de fles zonder problemen *O*
pi_121886080
Wat goed SE!

Dacht ik ook nog Zoë, want dat gaat vaak toch ook samen met tandjesleed?
pi_121886265
Fijn SE!

En al die sneue zieke baby's ;( Beterschap!

De mijne doet ook mee. 39.3 volgens de laatste meting. Er zit nu weer paracetamol in, maar hij is me toch een partij zielig...
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:45:39 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121886335
Ach, wat veel zieke kindjes. Zoë, idd oortjes? Mijn meisje heeft ook nooit naar haar oortjes gegrepen maar weigerde plat te liggen. Bleek oorontsteking te hebben! Sterkte :*

Marjo, ook jij veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter!

Tico en Joene, wat sneu voor jullie Bram ;(. Hij is nog zo klein! Beterschap!

Son en SE, dat 'kusjes' geven klinkt heel lief :D. Dat wordt hier nog niet gedaan. Wel veel over m'n wang aaien O+ (en dan af en toe keihard m'n wang vastgrijpen met die mini mesjes aka nageltjes :')).

Met Elin gaat 't alweer beter. Ze was gister op het KDV en heeft de hele dag gelachen, thuis ging ze daar ook mee door O+. Ze is ook zowaar zelf in slaap gevallen, mijn man heeft haar wakker in bed gelegd en na een paar kleine prutteltjes was het stil *O*. Ze heeft ook eindelijk weer goed geslapen.

Ik ben nu zelf ziek ;(. Hoest de longen uit m'n lijf, denk griepje. Elin is dan ook gewoon naar he KDV en ik zit thuis. Voelt echt heel vreemd om alleen thuis te zijn!
pi_121889974
Pfff wat een zieke kindjes :{

sola huisarts al gesproken?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar vooral lichamelijke terugval
zijn nu toch (weer) aan het proberen bij ciz voor elkaar te krijgen dat ik hulp ga krijgen krijgen :{ (al denk ik dat het weer wordt afgewezen)
pi_121890820
Bedankt
Ja vermoeden oorontsteking heb ik ook, morgenvroeg gelijk bellen.. Desnoods ga ik er alleen met S naar toe

Dracu
-O-
Ik heb zelf hulp ingekocht, maar als je erg veel hulp nodig hebt is dat wel duur. (maar voor mij scheelde het niet veel qua kosten) je kon het wel ergens berekenen maar ik weet zo niet waar

Fijn tante soesa!
Minder dat jij ziek bent :( beterschap!

Ook beterschap voor kersjes mini -O- te veel zieke kindjes! :(

SE *O* wat goed!
pi_121891165
longetjes klinken goed dus het is alleen zijn neus. Koorts kon dus nu niet zoveel kwaad. Wel in de gaten houden en terug komen als ik het niet vertrouw. Hij komt alleen ineens niet zelf voor zijn voeding. Moet ik hem wakker maken na 3 uur of laten slapen? normaal komt hij wel elke 2 tot 2,5 uur dus ben dit niet gewend.

Dit vind ik dus het lastigste aan het moederschap. Inschatten wanneer een virusje of iets onschuldig is en wanneer je snel moet handelen.
pi_121891269
Gewoon op gevoel lijkt me sola :) moeders kunnen dat!
pi_121891541
Misschien slaapvoeden sola?

En idd wat joene zegt
pi_121891668
Wat veel zieke mini's :(
pi_121892928
Ik laat Bram ook zelf voor een voeding komen. Hij laat er nu langer tussen, maar drinkt wel beter dan. Gelukkig kwam de vorige meting heel gunstig uit met 95 gram verschil, dus de sonde hoeft gewoon niet. Z'n plasluiers zijn al die tijd gewoon goed, maar op een of andere manier willen kinderartsen gewoon weten wat erin gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121892967
Oh en Bram krijgt gewoon paracetamol tegen de koorts en een zoutoplossing voor z'n neusje. Dat kun je thuis ook doen.
pi_121894919
Hier ook ziek, maar bijna beter. Hoesten, snot en steeds slijm in de keel wat rot klinkt bij het ademen.
Dan denk ik schraap nu je keel meisje, dat ademt toch veel fijner! Maarja dat kan je niet uitleggen!

Ik heb alleen LUUF (soort dampo voor baby's) opgesmeerd, sinds toen sliep ze gelijk beter.
pi_121896335
Op de verpakking van luuf stond vanaf 6 maanden. Dus die heb ik even laten staan. 6 maanden en 12 dagen ligt mij iets te ver uit elkaar en met een hele kleine mini moet je niet te veel zelf dokteren.
pi_121896917
Tico, veel beterschap voor Bram! Absoluut niet tof, zo'n mini in het ziekenhuis :( En arme, zieke baby of niet op die foto: tis wel echt een lekker ding he? O+

Ook beterschap voor de rest!

Vandaag heeft mijn moeder weer een ochtend opgepast op Saartje. Ik moest namelijk naar t zhuis. Ging weer heel goed. Wel fijn, nu heeft mijn moeder al een beetje kunnen oefenen. Nu schoonmoeder nog.

Kleine update over de schoonmoederkwestie: we hebben haar idee afgewezen, al voelde M. zich er wel rot onder. Blijft nee zeggen tegen je moeder.Ze mag uiteraard gewoon oppassen, maar dat wordt dan iedere week anders (afh van haar vrije dagen) en soms een weekje niet. We gaan alleen niet betalen voor een vaste dag en dan D. daaarvoor van de opvang halen.
pi_121897102
Och arme Bram. Zag het op Facebook voorbij komen. Beterschap ermee. Hopelijk is hij snel weer thuis waar hij hoort. :* voor het kleine manneke

Hier gaat het best wel goed. Jolie is vandaag twee weken en woog vanmorgen 3105 gram. Netjes boven geboortegewicht.
Het is een wakkere baby. Overdag en vooral ook 's nachts. overdag ben ik erg druk met kind naar school brengen en halen en de ander voeden. Weinig tijd voor Fok dus. Lichamelijk voel ik me eigenlijk heel erg goed, zo goed dat ik mezelf al een paar keer voorbij gelopen ben emotioneel zeg maar. Dus even pas op de plaats. Komt goed :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_121898078
Ticoo,

Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_121898425
Heb niet alles gevolgt maar klinkt wel heftig tico/joene. Beterschap met jullie manneke. En zag nog een zieke baby.. sterkte.

Hier maandag naar de fysio. Ze krijgt een afplatting en heeft sterke voorkeurshouding. de foefjes werken niet dus toch maar aan de bel getrokken vandaag. Is een fijne fysio, heb er met mn zoon ook gelopen.
Verder is t een klein spekkie. zit met gewicht flink boven de middenlijn. :P Propje :P
pi_121898737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,

Je hebt twe verschillende soorten LUUF 1 is inderdaad vanaf 6 maanden de andere mag vanaf dag 1 (het oranje potje)
Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?
pi_121899026
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee toch? Heb ik echt verkeerd staan kijken?
De bijsluiter staat online op www.luuf.nl, en daarin staat:

1. WAT IS LUUF VERKOUDHEIDSBALSEM (VOOR BABY´S) EN WAARVOOR
WORDT HET GEBRUIKT
Luuf Verkoudheidsbalsem (voor baby´s) is een zalf voor inhalatiedamp voor zuigelingen
vanaf 6 maanden en kleuters tot onder 3 jaar.

Je hebt niet verkeerd gelezen ;) En nu ga ik weer gauw uit dit topic (maar was even nieuwsgierig, ivm werk op kdv..)
pi_121899286
Oh goed dat ik t hier lees.
Van de week luuf bij de dame gesmeerd. Nou zit ze dicht bij de 6 maanden maar toch...(als ze met 39 weken was geboren had t wel gemogen :P) vooral even een goede herinnering dat ik alles toch wel even moet checken
pi_121899308
Luuf gebruikte ik al toen D 3 weken oud was en strobtverkouden.
pi_121899452
Je hebt gelijk... echt stom man dat ze me dat bij de apotheek gewoon verkochten daar zeiden ze dat het wel mocht.. zie nu op de site inderdaad van niet. Ze was toen ook 8 weken oud. Ook de kinderarts heeft er nooit wat van gezegd want is hier heel veel gebruikt...
pi_121900170
Nou ja, Bram krijgt hier ventolin, dat doet meer dan luuf. Ik denk niet dat luuf nu had geholpen.
pi_121900502
Tico, mijn moederhart deed pijn toen ik je foto zag. Zo lijkt een kleintje toch extra klein en kwetsbaar. Beterschap en sterkte voor Bram en jullie.

Beterschap ook voor alle andere zieke kindjes. Covie, bij jullie ook, beterschap!

Dracu, sterkte ermee. Hoop dat je gewoon hulp krijgt. Wat is de ciz?

Sola is soms ook lastig inschatten als je zelf geen medicus bent.

Twinkle, goed zo, sterk in je schoenen staan.

Coco, fijn, dat jullie eerlijk waren.

Son, klinkt goed.

Estrys, fijn, dat het goed gaat.

Zoe, heb jij de meisjes versie van mijn kind? Hier precies hetzelfde. Op rug of zij liggen is huilen, mag alleen tijdens het voeden. Op de buik wil hij wel liggen in de box of op de grond, lekker de wereld verkennen. Ik werd gebeld door het kdv of ik hem eerder kon komen ophalen, hij was niet lekker. Maar wel gek, ze gaven aan, dat hij om 16.30 uur had gegeten en ik kwam om 17.15 uur binnen en hij lag op zijn buik op de grond. Dat snap ik dan ook niet, dat doe je toch niet nog geen driekwartier na een voeding, als je zelf aangeeft, dat hij veel spuugt :(. Ga ik ook wel zeggen hoor. Hij was moe, huilerig, had overgegeven en kon zo niet gebracht worden. Dus is nog maar kijken wat we morgen doen. En zijn oor loopt ook alweer een paar dagen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_121904043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:31 schreef Sam1993 het volgende:
Ticoo,

oranje luuf is vanaf 6 maanden, blauwe luuf vanaf 3 jaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121904650
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef Tinuviel het volgende:

Zoe, heb jij de meisjes versie van mijn kind? Hier precies hetzelfde. Op rug of zij liggen is huilen, mag alleen tijdens het voeden. Op de buik wil hij wel liggen in de box of op de grond, lekker de wereld verkennen. Ik werd gebeld door het kdv of ik hem eerder kon komen ophalen, hij was niet lekker. Maar wel gek, ze gaven aan, dat hij om 16.30 uur had gegeten en ik kwam om 17.15 uur binnen en hij lag op zijn buik op de grond. Dat snap ik dan ook niet, dat doe je toch niet nog geen driekwartier na een voeding, als je zelf aangeeft, dat hij veel spuugt :(. Ga ik ook wel zeggen hoor. Hij was moe, huilerig, had overgegeven en kon zo niet gebracht worden. Dus is nog maar kijken wat we morgen doen. En zijn oor loopt ook alweer een paar dagen.
Wat vervelend Tinu! :(
En raar dat hij nog zoveel spuugt op het kdv. Ze leggen hem vast te snel op de buik oid. Of laten hem niet boeren.
Hoop dat het bij jullie ook snel beter gaat
pi_121904680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:02 schreef Sam1993 het volgende:
Je hebt gelijk... echt stom man dat ze me dat bij de apotheek gewoon verkochten daar zeiden ze dat het wel mocht.. zie nu op de site inderdaad van niet. Ze was toen ook 8 weken oud. Ook de kinderarts heeft er nooit wat van gezegd want is hier heel veel gebruikt...
En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn.. :?

Hoe gaat het nu met Bram Tico? Arm klein prulleke zo...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_121904894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:

[..]

En mijn huisarts was er dan weer geen fan van, want 'het irriteert de slijmvliezen'. Stom hoor als deskundigen het al niet eens zijn.. :?

Hoe gaat het nu met Bram Tico? Arm klein prulleke zo...
Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.
pi_121905002
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kinderarts was opzich wel tevreden met hoe het vandaag ging. Koorts is wel weg, is nu wat verhoging. Ik hoop dat het ergste geweest is.
Fijn! En wat goed dat hij gewoon zelf voldoende drinkt! ^O^ Enig idee wanneer je weer naar huis mag?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:40:07 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121905054
Dames, vergeet ook de ouderwetse gesneden ui onder het bedje niet he! ;)
Dat mag altijd namelijk.:Y Je kind ruikt als een lekker frikandelletje, maar het werkt wel. :Y

(Ok, wrsch niet in het geval van Bram, maar over het algemeen wel. ;) )
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:46:54 #43
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121905402
Oh, goed dat ik dat hier lees, had net de babyluuf opgegraven uit de medicijnkast :') zijn alleen net de uien op hier.
3!
pi_121905534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Oh, goed dat ik dat hier lees, had net de babyluuf opgegraven uit de medicijnkast :') zijn alleen net de uien op hier.
uien onder het bed is drama wat een lucht :{
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:51:44 #45
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121905702
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Joene het volgende:

[..]

uien onder het bed is drama wat een lucht :{
Lekker belangrijk als het wel helpt :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:53:19 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121905812
:D Ik kreeg laatst van F. op mijn flikker toen ik er eentje onder mijn eigen bedhelft had gezet. Of ik dan zijn net geperste pak de volgende keer even op de overloop wilde hangen. :D _O-

Ik heb geen idee of het echt supereffectief is, maar voor ons echt een baat het niet gevalletje wat we eigenlijk zeker bij Oscar regelmatig toepassen. Ik heb het idee dat hij dan toch beter slaapt omdat hij makkelijker adem haalt. :Y
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:57:50 #47
95408 Incantrix
pi_121906114
Het stinkt wel ja, maar als mijn kind en daardoor wij ook beter slapen zal het me een worst zijn :P volgende dag luchten, ben je al een heel eind. Dat je lief overigens de dag erna liever niet ruikt naar werknemer speciaal snap ik overigens wel, BE ;)

We moeten zo ook maar even kijken om het wiegje schuin te zetten, dat helpt vaak ook al wel wat.
3!
pi_121906171
Nou ik vond de lucht niet te harden en zelfs met ramen open luchten hing die geur er 2 dagen later nog :r
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:05:59 #49
95408 Incantrix
pi_121906705
Ow, de keren dat ik het bij Stef gebruikte vond ik dat wel meevallen eigenlijk, in de ochtend meteen de ui in kwestie afgevoerd, kamertje gelucht en het was a-ok :) en vooralsnog ben ik blij met elk beetje extra slaap dat er los te peuteren valt, nachtvoedingen in combi met een stuiterpeuter rond zessen elke ochtend maken rauwe uien zoet zeg maar ;)
3!
pi_121906929
Hahaha, werknemer speciaal! Hier hoef ik er ook niet mee aan te komen, maar op het kamertje zelf kan wel onder het mom baat het niet, stinkt het wel.
pi_121907185
Werknemer speciaal _O-
Hier eigenlijk nooit zo'n verkouden kind gehad dat ie niet goed sliep gelukkig.

Fijn dat de koorts weg is tico, hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergopwaarts met m!
pi_121907450
Sola fijn dat het zo ok is

tico goed te lezen dat het
het beter gaat, ik duim dat bram op deze lijn door gaat

alle hulp aanvragen afgewezen... nu maar kijken hoe verder
(ciz = centrum zorg indicatie ofzoiets)

Mini meneer heeft duidelijk last van mijn antibiotica hopelijk mag ik donderdag stoppen
wel groeit enorm op de.borstvoeding van 2935 vorige week maandag naar 3120! Vandaag!
En ik heb vandaag met hem gedouched dat was tof!

[ Bericht 5% gewijzigd door draculettetje op 22-01-2013 21:22:55 ]
pi_121908158
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dames, vergeet ook de ouderwetse gesneden ui onder het bedje niet he! ;)
Dat mag altijd namelijk.:Y Je kind ruikt als een lekker frikandelletje, maar het werkt wel. :Y

(Ok, wrsch niet in het geval van Bram, maar over het algemeen wel. ;) )
Oh ja! Ook Bram stinkt dan naar frikandel speciaal. En m'n slaapkamer ook, 2 dagen lang, ondanks luchten. :r
Maar het hielp hier niet hem vrijer te doen ademen. Iets rechtop deed het wel beter, dus sliep ik met kind op m'n arm.
pi_121908960
Ja dat stinkt echt als een malle!
Hier heeft een combi van ui/otrivin/luuf snel resultaat gehad. dus of dat alleen aan de ui te wijten is weet ik niet.
pi_121908999
Arch!!! Die klote monitor!! Brammetje haalt snel adem en daardoor blijft het kreng alarm geven. De godganse tijd. Ik gok weinig slaap. Oh en ze wilt het alarm niet op stil zetten want dan horen ze het niet. Niet dat ze binnen komen als het ding al 5 minuten staat af te gaan.
pi_121911023
Ik krijg ook de zenuwen van dat ding idd.
pi_121911586
Arme bram, tico en joene. :{

Stom kabaal alarm. :(
pi_121911739
Oh wat super naar met zo'n alarm... Succes :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121914472
Oh. Ze hadden zuurstof terug gezet. En daardoor bleef hij afgaan. Nu weer meer zuurstof en geen alarm meer. Trusten.
pi_121916527
Nou Tico en J, op naar een hopelijk rustige nacht.
Ziet er niet uit toch! Zo'n wurm met slangetjes en toeters en bellen. ;(

Bah, ik heb van de week zo'n afschuwelijk verhaal gehoord, ik blijf er echt een beetje mee bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121918351
Gats Mango, wat 'n verhaal ;(

Draak, kutzooi -O-

Vanmorgen nog hoge koorts... nu niks aan het handje en een vrolijke baby in de box.
Zo snel kan het inderdaad gaan met die kleintjes!

Hopelijk knappen alle zieke kleintjes hier ook gauw weer op :*
pi_121923716
Jezus Mango dat lijkt me echt verschrikkelijk voor die mensen. Krijg je spontaan de rillingen van he.
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:14:25 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121924368
Oh jakkes wat een verhaal Mangostine :o

Ik kwam even kijken hoe het met. Baby-Bram is? Hopelijk hebben jullie een rustige nacht gehad. Beterschap voor de kleine man
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:35:57 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121925748
Mango ;( wat een afschuwelijk verhaal.

Hoe is de nacht van Bram gegaan, Tico en Joene?

Kers, fijn dat de koorts weg was bij je mannetje! Ook weggebleven?

Hier een fijne nacht gehad, nu ze beter is slaapt E echt zoveel beter. Fijn voor haar en voor ons :P. Ze is de laatste dagen zo enorm vrolijk, alleen maar lachen en alles is goed. O+
Vanochtend rolde ze op haar buik en daarna weer naar haar rug *O*, dat kon ze eerst nog niet (wel beide kanten op rollen maar ze combineerde het nooit).
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:12:36 #65
258612 nytar
boys boys boys
pi_121926687
Ik was ook benieuwd naar bram...

Ik ben vannacht wakker geschrokken om half 5, uk was om even voor 9 uur gaan slapen! Normaal komt hij om de 3 uur! Damn, dat was even schrikken...
pi_121926760
Bram doet het nog. Maar vandaag gok ik dat we nog mooi hier zitten. En ik gok dat badr een luxere kamer had.
pi_121927754
Tico, laat je door J op je gezicht slaan? Wordt ie vastgezet, trek je dan met Bram bij hem in. :+
Sterkte weer vandaag!

Soesa, lijkt toch op een combi met een sprongetje misschien?

Mijn baby heeft een schrale kin van al dat gekwijl.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:52:58 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121927783
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef Mangostine het volgende:
Nou Tico en J, op naar een hopelijk rustige nacht.
Ziet er niet uit toch! Zo'n wurm met slangetjes en toeters en bellen. ;(

Bah, ik heb van de week zo'n afschuwelijk verhaal gehoord, ik blijf er echt een beetje mee bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He gatverdarrie.. ja dat zijn echt de bizarre horrorverhalen die inderdaad niet vaak voorkomen, maar zó verschrikkelijk zijn.. bah.. ;(

Tico :* Kan je nog een beetje aan je slaap komen overdag?

Ohja, en heb toch maar zo'n luvion beeldbabyfoon besteld... geluid vind ik toch niet alles hihi :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_121928146
Lekker dan Tico. Pas goed op jezelf ook. Toen Seb in het ziekenhuis lag als baby van een paar weken kwam ik er heel ziek vandaan met een buikgriep. Er hangt vanalles rond daar. Sterkte!

Ons kind slaapt niet tussen 22 en 3 uur snachts. Gewoon niet. We proberen vanalles. Maar ik denk dat ze last heeft van de voeding. Zodra ze in haar bed ligt begint ze te kreunen en te kronkelen en na een tijdje te huilen. Rechtop houden is het enige dat enigszins werkt. En dan nog duurt het zeker twee tot drie uur voordat ze in slaap valt. Zou best eens verborgen reflux kunnen zijn als ik naar de symptomen kijk.
pi_121928156
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is. :P

Mijn baby zit as we speak uiterst geconcentreerd zijn luier vol te duwen. Voor de 2e keer vanochtend. }:|
pi_121928456
Ik vond het echt zo'n onzin zo'n beeldbabyfoon. Maar ik neem het terug :D
Ik had nu toch wel gewild dat ik het gedaan had.
pi_121928543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het wel een aanrader, een beeldbabyfoon! Wij hebben de alecto met terugspreekfunctie, das ook handig. Kan ik mijn man opdracht geven om dit of dat mee naar beneden te nemen als hij M aan het verschonen is. :P
Ik schreeuw dan gewoon als een viswijf naar boven :')

Tico, is er wel een prognose qua hoe lang jullie nog moeten blijven? Hoop dat Brammetje snel weer naar huis mag! :*

Mango, wat een eng verhaal ;( Had er even over gelezen, en het komt bij 1 op de 500 zwangerschappen voor. Vaker dan ik had gedacht :o
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:12:08 #73
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121928556
quote:

Mijn baby zit as we speak uiterst geconcentreerd zijn luier vol te duwen. Voor de 2e keer vanochtend. }:|
Nice!
Ja een vriendin van mij heeft de Luvion Grand Elite, ik heb nu de Platinum 2 gekocht. Ik hoef niet zo'n groot scherm, gewoon dat ik haar kan zien is prima, even kijken hoe ze ligt :)
Whahaha ohhh die ga ik onthouden :D vooral daarvoor is het handig ja :7 (8>
:D :') Succes met de poepluier :*

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Ja? Is het nu te laat dan?
Wij hadden een el cheapo ding van 20 euro gekocht om te kijken of het wat voor ons was, nu na 2 maanden gebruik kom ik er toch op terug haha. Miss dat we 'm nog verkopen op marktplaats ofzo.. :P
pi_121928575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
Gewoon een beveiligingscamera kopen! Hebben wij ook :Y Beeld en geluid, wat wil je nog meer? En naderhand is 'ie ook nog als beveiligingscamera te gebruiken :+
pi_121928617
Naja ik heb een philips avent babyfoon, was niet heel goedkoop. Wel erg goed verder.
(En kreeg er een philips avent flessenset bij)

Maar ergens voelt het nu heel onzinnig een andere babyfoon te gaan kopen.
pi_121928630
Bah wat een horrorverhaal :(

:* voor Bram

Bah, anderhalf uur onderweg geweest voor de huisarts en apotheek, wachten wachten etc. Wat een gedoe. Ik ziek, S ziek. Gelukkig was m'n vader mee O+
Moet haar urine opvangen met een speciaal ding voor in de luier, gaan ze kijken of ze blaasontsteking heeft. Leuk bedacht, maar dan moet ik morgen dus de urine wegbrengen.
Zit er doorheen, duizelig en kan me niet goed concentreren.
Wist gister ff niet meer hoe de babyfoon aan moest :') en ik laat dingen vallen of zeg dingen die niet kloppen.
(8> vond ook dat ik dingen door elkaar haalde (ik zei dat ie zondag thuis kwam, ipv vrijdagaaf en dat soort dingen)
Dus die komt einde vd avond thuis, hij moet meer dan 3uren rijden maar vind het wel fijn als hij er vannacht is. (en dan blijft hij do+vrij ook thuis)
En om 17u komt mijn tweelingbroer helpen met het eten enz

Oja en de dokt wil dat ik terug kom zodat we gaan kijken wat we aan mijn gezondheid kunnen doen + nieuwe bekkentherapeut zoeken. Want ik weet niet meer welke therapeut ik nu moet hebben. Heb aangekaart dat ik begeleiding van de dokter mis, dus dat gaat nu goed komen. En bloed prikken enz om te kijken hoe het zit met die duizeligheid.
pi_121928914
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:13 schreef Skoap het volgende:
Naja ik heb een philips avent babyfoon, was niet heel goedkoop. Wel erg goed verder.
(En kreeg er een philips avent flessenset bij)

Maar ergens voelt het nu heel onzinnig een andere babyfoon te gaan kopen.
Koop een IPad en een iPod touch. Hang je de iPod boven de ledikant en installeer je de babyfoon app. Kun je op je Ipad naar de baby kijken. Heb je er zelf ook nog meer aan :+
pi_121929122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]
Mango, wat een eng verhaal ;( Had er even over gelezen, en het komt bij 1 op de 500 zwangerschappen voor. Vaker dan ik had gedacht :o
Das idd nog best vaak... Ik had er nog nooit van gehoord op die manier.
Wel dat het een complicatie kan zijn bij een draaipoging. Was wel even akelig toen ik me gisteren realiseerde dat dat dus een gevolg had kunnen zijn, daar heb ik toen niet bij stilgestaan. :{

Zoë, wat een gedoe weer bij jou. Fijn dat je lief thuis is straks.
En S misschien een blaasontsteking, cherm! :*
pi_121929201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:25 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Zoë, wat een gedoe weer bij jou. Fijn dat je lief thuis is straks.
En S misschien een blaasontsteking, cherm! :*
Gedoe met de placenta was mijn enigste angst tijdens de zw.schap en bevalling. Heb toen nog een extra echo gekregen om te kijken of de placenta goed zat enzo :@

Ja ben zo klaar met al het gedoe, bah
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:30:32 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121929307
Skoap ja is zo. Mja alles wat wij niet meer gebruiken verkopen we gewoon op marktplaats.. :P

Estrys :D _O-
pi_121929690
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Enfermera het volgende:
Skoap ja is zo. Mja alles wat wij niet meer gebruiken verkopen we gewoon op marktplaats.. :P

Estrys :D _O-
Je kan ook een iPhone gebruiken. Kun je FaceTime gesprekken voeren met je baby ;)
pi_121929716
Of gewoon Skype aanzetten?
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:35:48 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121931893
Ah Mango, hier ook de 2e poepluier van de dag gehad. Die ik mocht doen natuurlijk, manlief was boodschappen doen :+
pi_121931990
En hier ook niet zuinig hè! Gewoon 2x achter elkaar een serieuze shitload. :Y)
pi_121932579
Luuk heeft zo ongeveer bijna elke luier een poepluier.
Hij heeft een plakdagje. vanmorgen al heel lang bij me gedronken, en nu ligt hij op mijn borst te slapen. Heerlijk. Hij slaapt bijna nooit zo. Heeft echt de rust van zijn slaapkamer nodig. Is natuurlijk ook niet zo gek met een zus die veel herrie maakt.
Vandaag is Sofie naar de opvang, dus hij heeft nu de rust om bij me te slapen. Sofie sliep altijd zo bij me overdags.. Kan het me niet meer voorstellen

SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door kaatjejannie op 23-01-2013 12:56:28 ]
*poef* nu is het weg
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:00:37 #86
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121933054
wat een heerlijke wangen, kaatjejannie! O+
in de haak.
pi_121933122
KJ O+
Wat een rijkdom!

Toen ik nog bv gaf had M ook elke luier een spuitluier idd.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:14:13 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121933742
quote:

ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.
pi_121933774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik heb een keer mijn man en Noortje zo enorm laten schrikken, die waren heel geconcentreerd samen een boekje aan het lezen over dieren, op een gegeven moment waren ze bij de leeuwen en deed ik heel hard een leeuw na via de terugspreekfunctie. Het huilen stond Noortje nader dan het lachen.
Vind ik leuk! :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:18:17 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121933942
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Estrys het volgende:
Lekker dan Tico. Pas goed op jezelf ook. Toen Seb in het ziekenhuis lag als baby van een paar weken kwam ik er heel ziek vandaan met een buikgriep. Er hangt vanalles rond daar. Sterkte!

Ons kind slaapt niet tussen 22 en 3 uur snachts. Gewoon niet. We proberen vanalles. Maar ik denk dat ze last heeft van de voeding. Zodra ze in haar bed ligt begint ze te kreunen en te kronkelen en na een tijdje te huilen. Rechtop houden is het enige dat enigszins werkt. En dan nog duurt het zeker twee tot drie uur voordat ze in slaap valt. Zou best eens verborgen reflux kunnen zijn als ik naar de symptomen kijk.
Ga je er nog mee doen? Naar de ha of iets dergelijks?
pi_121934068
Wahaha wat een verhalen weer.

KJ hoe lief! Ik smelt helemaal!
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:26:07 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121934315
Hier werkt de Zantac voor eventueel verborgen reflux niet echt. Ze huilt hele dagen, ook in d'r slaap en tijdens het voeden. Ze trappelt continu met haar beentjes en schreeuwt het soms uit.
Ik zat vanochtend dus maar weer bij de huisarts want mijn instinct zegt namelijk dat het echt haar darmen zijn en geen reflux. We hebben nu lactulose gekregen. Het kan zijn dat ze verstopt zit, dat verklaart ook het zoveel persen zonder resultaat.

Ik hoop het zo, ik hoop echt dat het mijn meisje van haar pijn af helpt.

We hebben trouwens wel een topnacht gehad, gisteravond heeft ze veel geclusterd, de laatste voeding om 23.30 uur en die erna om 05.15 uur!! Ik was heel verbaasd en ik hoop dat ze dat doorzet. Als ze eenmaal pijnvrij slaap, dan kan zo ook best lang doorslapen namelijk.
pi_121935719
Estrys, ik heb laatst begrepen dat dat ook symptomen van oorpijn kunnen zijn. Met name 's avonds en 's nachts de ergste klachten, en zodra je je kindje neerlegt verhoogt de druk in het oor, dus rechtop houden brengt verlichting.
pi_121936254
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?

Zucht. :(
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:21:16 #95
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121936556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Mijn man is thuis. Hij is M aan het verschonen maar laat hem dan onbeheerd op het aankleedkussen liggen. Gaat ie even de luieremmer leeggooien en naar de wc.
Ik hou daar niet van. Het risico dat M zich afzet en van de commode afknikkert is me te groot. Dat heb ik al 1000 keer gezegd, maar hij vergeet het.
Ben ik te bezorgd? Ga ik schelden of laat ik hem maar en hoop ik op de goede afloop?

Schelden! Wat een sukkel (sorry hoor) En m ff goed duidelijk maken dat als ie eraf flikkert dat ie dan wel dood kan zijn (ok, misschien ietwat dramatisch..Maar je weet maar nooit)
pi_121936591
quote:

Nee niet te bezorgd, baby's leren nieuwe dingen en het maakt ze niks uit als het dan toevallig even niet uit komt.

Tico, Joene en Bram, hoop dat het vandaag weer een beetje beter gaat.

En wat een naar verhaal idd Mango, maar goed dat ik dat niet wist dat dat kon tijdens mijn zwangerschap... Ik probeer het nu weer te vergeten.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:24:08 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_121936679
quote:

Niet overbezorgd hoor. Ik zou daar toch echt flink pissig over zijn :@. Zelfs toen ze nog niet kon rollen lieten we E nooit alleen achter op het aankleedkussen. Schelden dus :7?
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:32:01 #98
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_121936986
Ik zou ook schelden....

Tico en Joene, al enig nieuws?
pi_121937011
Ik ben niet zo goed in schelden, dus ik heb het nog maar eens besproken. Hij gaat eraan denken.
Hij weet het ook wel, hij is verdorie arts en zijn moeder is CB-arts. :X
pi_121937089
KJ wat een lekkere hap wangen zeg O+

Zoë ik hoop dat de ha je betere begeleiding kan geven zodat je eindelijk lichamelijk weer kan herstellen. Duurt al veels te lang ;(

Hier een dikke poepluier vanmorgen dus nu weer een vrolijk kind :9

Schelden zou ik zelf niet doen, je kan beter een rustig gesprek hierover voeren. Maar ik weet uit eigen ervaring dat het soms moeilijk is om rustig te blijven :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:38:30 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_121937263
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben niet zo goed in schelden, dus ik heb het nog maar eens besproken. Hij gaat eraan denken.
Hij weet het ook wel, hij is verdorie arts en zijn moeder is CB-arts. :X
Noujaaa!!! Pfff ik zou bijna zn nek omdraaien als mn man dat deed denk ik... :X wat hier al gezegd wordt, je kind kan zomaar ineens doorhebben hoe t moet omrollen oid, bah.. Ik hou echt altijd mn hand erop nu. Miss ook iets om tegen m te zeggen: stel er gebeurd wat, dan vergeef je het jezelf nooit..
pi_121940058
Ja wijsheid is het natuurlijk om rustig te praten, maar ik zou behoorlijk pissig zijn Mango, dat rustig praten zou m hier niet worden. Kind laat ik (en man ook) zeker niet zonder toezicht liggen. Hooguit een keertje omdraaien om een luier weg te gooien maar niet verder dan een stap van de commode. Moet er niet aan denken dat hij eraf valt. En dat verhaal, pfff. :'( Het idee dat je dan met een lege mc het ziekenhuis uitkomt...

Becky, ik moest lachen om je leeuw :) wij hebben ook een terugspreekfunctie, maar die wordt vooralsnog alleen door man en mij als walkietalkie gebruikt.

Zoé, ik vind het verstandig dat je kerel thuis komt, klinkt helemaal niet goed zoals jij eraan toe bent. Sterkte en beterschap, het is hoog tijd dat het bij jullie eens soepel gaat lopen. :*
pi_121940907
Mango
Oei :X ik zou wel een goed gesprek aangaan want het is echt gevaarlijk! Een behoorlijke hoogte ook.
Moet hij zich inbeelden dat hij in verhouding zo'n eind naar beneden zou vallen...

KJ
Wat een knapperds! Lekkere wangen

Xanteh
Hoop ik ook :(
Haha fijn dat het C goed deed :9

Mineola
Baal er wel van dat hij zijn werk daar niet kan afmaken -O- Maargoed dit gaat al tijden zo, heb hem helaas erg veel nodig
Dankje :*

Pff haar urine opvangen is best lastig, ze had vanmorgen gepoept dus dacht.. Kan dat ding wel in dr luier doen.. :') knetterknetter.. Ja hoor.
Gelukkig had ik er 2 gekocht.. Benieuwd of de 2e wel gevuld is zo
pi_121945366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:01 schreef Mangostine het volgende:
Estrys, ik heb laatst begrepen dat dat ook symptomen van oorpijn kunnen zijn. Met name 's avonds en 's nachts de ergste klachten, en zodra je je kindje neerlegt verhoogt de druk in het oor, dus rechtop houden brengt verlichting.
Maar dat zou het zurig ruiken, hikken, hevig slikken en niezen na de voeding niet verklaren.

Becky, ik kijk het nog even aan. Ze huilt niet veel vind ik. Ze lijkt er ook niet echt pijn van te hebben. Proberen het nog even met bedje schuin e.d. Overdag slaapt ze prima overigens. Ik ben bang dat ik wel weet wat de HA gaat adviseren: johannesbroodpitbehangplak. :(

Hoe gaat het met jouw meisje Becky?
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:37:38 #105
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_121945490
En Zoë, is het gelukt met het plas-opvang-zakje? Heb ik ook weleens moeten doen bij J. Had er ook twee nodig :P. Niet vanwege poep trouwens, maar omdat ik m de eerste keer gewoon niet stevig genoeg had vastgeplakt en alles was er langs gelopen...
En sterkte voor jou! Ik hoop dat het nu eindelijk allemaal eens goed aangepakt gaat worden. Je loopt al veel te lang met allerlei klachten!

Oei, Mango, hoop dat hij er nu beter om gaat denken. Ik doe ook nog wel eens een paar stappen van de commode vandaan, maar altijd snel snel en ik hou m goed in de gaten. (En ook alleen als hij overdwars op de commode ligt, dus dat z'n voeten naar mij steken). Maar echt uit de kamer gaan lijkt me niet handig idd. Dan beter even t kind in bed parkeren :).

Tico en Joene ik hoop dat Bram snel weer mee naar huis mag! Naar hoor, meteen al zo'n virus te pakken.

Hier komt S z'n vijfde tand door. Voor t eerst echt veel last van zure poep. Billetjes kapot :(. Arm ding. Goed smeren maar.
pi_121946777
Becky en Estrys .. dat klinkt echt heel naar voor jullie mini. Hopen dat jullie snel de oplossing hebben.

Zoe iidd hopelijk word je op korte termijn echt goed geholpen. Dit is echt niks zo .. veel succes en beterschap voor jou!

Hier een lachebekje en slaapkopje. Beweeglijke en blije baby. En kletsen!! Veel filmpjes gemaakt .. leuk voor later :) . Morgen cb en prikjes. Ben erg benieuwd. Voor mijn gevoel is ze lang en slank.. we zullen zien waar we ergens op uit zullen komen op de curve.
pi_121949273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Mangostine het volgende:
Of gewoon Skype aanzetten?
oh haha nooit aangedacht! Slim.
pi_121949343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Becky en Estrys .. dat klinkt echt heel naar voor jullie mini. Hopen dat jullie snel de oplossing hebben.

Zoe iidd hopelijk word je op korte termijn echt goed geholpen. Dit is echt niks zo .. veel succes en beterschap voor jou!

Hier een lachebekje en slaapkopje. Beweeglijke en blije baby. En kletsen!! Veel filmpjes gemaakt .. leuk voor later :) . Morgen cb en prikjes. Ben erg benieuwd. Voor mijn gevoel is ze lang en slank.. we zullen zien waar we ergens op uit zullen komen op de curve.
Benieuwd naar wat er morgen uitkomt dan :) Kletsen is zó tof btw O+

Morgen gaat Saartje weer een ochtend naar de opvang. Kan ik lekker vooruit werken al :+
pi_121949394
KJ O+
pi_121949669
Kj wat een lekkerding. Wat lief die wangenen dat mondje!

Beterschap voor bram

Marjolijntje, hoe gaat t bij jullie?

Arme Zoe, dat klinkt echt niet goed meid! Wat heb je toch een lieve vent thuis. En veel beterschap!

Twinkle, hier ook een tenger meisje.

Becky, grappig je leeuw verhaal! Wat sneu voor je mini dat ze last heeft!

Mango, wat een zielig verhaal. Collega van mij moet de zwangerschap afbreken. Kindje is niet levensvatbaar. Ze is 21weken.. Zo erg! De verhalen komen echt binnen als je zelf n kleine hebt

Nou ik ben sinds maandag ziek. Overdag gaat t wel, maar in de namiddag begint de koorts elke keer. Morgen een vroege dienst, hopelijk lukt dat een beetje.
F doet het goed. Nachtvoedingen om 3u zijn weer n feit helaas. Achja, wel goed voor haar gewicht.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:32:37 #111
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_121950262
Tico & Joene
Enorm late reactie, maar wat een narigheid voor jullie kleine man :{ Hoop dat hij snel beter is en lekker naar huis mag. :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_121951039
Kj, die foto's van je bab's O+

Tico en Joene, vreselijk zo'n alarm. Mag Bram gauw naar huis?

Beterschap voor Bram.

Marjo, weet je wat Faye had/ heeft en hoe gaat het?

Arme Zoe, klinkt niet goed. Gelukkig is je broer er nu en komt je vent thuis. Heeft de ha een idee wat de vergeetachtigheid/ verkeerde dingen zeggen & duizelijgheid zijn. Dat hangt toch niet samen met BI ofwel?

Twinkle ben benieuwd naar de cb metingen morgen.

Becky, balen dat je mini zo'n last heeft. Hopelijk kan de ha helpen.

Kwisted, beterschap!

Mijn baby schudt nee. Ziet er heel grappig uit.
En vanmorgen maar eens een goed gesprek aangegaan met kdv. Echt van de zotten voor langer op de arm houden hebben ze de tijd niet, tijdens voeden laten ze hem in de wipper zitten en dat mag dan weer niet langer dan 30 min. Dan moet hij in de box of op de grond en daar draait hij op zijn buik en spuugt weer meer. Leuk kip en ei verhaal. Maar volgens mij hebben ze toch anders dan gisteren gedaan en hij heeft niet of niet veel gespuugd. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121951707
Volgens mij hebben we een enorm makkelijk ventje. Er zijn hier 3 isolatiekamers, wij hebben de middelste. En of links of rechts huilt er wel een kindje. Vol continu baby gehuil dus.
Zuurstof is nu weer afgebouwd naar 0,7. Alleen Bram denkt dat ik een speen ben. Hij haalt echt troost en rust door drinken of zuigen. M'n tepels beginnen nu wel wt gevoelig te worden zeg maar.

Ik wil gewoon naar huis.
pi_121952203
Vreselijk daar he tico.

Mango, ik zou gewoon echt vreselijk tekeer gaan tegen je man, ik vind het echt dom omeen kamer uit te loprn. In bed leggen is dan toch zo gedaan.

Vandaag een pyamadagje gehouden, slapen was echt een ramp, maar ik had wel het idee dat de halve ui werkte.
pi_121952753
Auw tico, pink neemt ie zeker geen genoegen mee? Dapper mannetje hebben jullie!

Verder een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft

vandaag laatste dag kraamzorg gehad, en volgende week gaat meneer aan het werk
ik voel me stukken beter als bij mini meisje maar ben er nog lang niet, benieuwd dus hoe het gaat
pi_121952767
Het is gewoon irritant , aan 2 kanten gejank , een kamer waar het oersaai is , een bed wat minder luxe is dan een bed in Afrika .
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:26:37 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121953407
quote:
8s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Joene het volgende:
Het is gewoon irritant , aan 2 kanten gejank , een kamer waar het oersaai is , een bed wat minder luxe is dan een bed in Afrika .
En dat heb je niet over voor het beter worden van je kind?

Het gaat hier toch niet om jou? Je kind is ziek, idioot, het gaat niet om vermaak voor jou op de kamer of een box spring.

Wat een ongelooflijke LUL ben jij. :N :r
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 20:29:19 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_121953573
quote:
8s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Joene het volgende:
Ik had je wat hoger ingeschat als het om je kind zou gaan, valt me een beetje tegen van je. Wees blij dat je kind straks gewoon weer mee naar huis kan, het is even survivalen, maar hij mag straks iig weer levend mee naar huis. Jij weet denk ik wel wat ík bedoel...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_121953756
Nou nou wat reageren jullie heftig. Hij mag hier toch wel spuien
pi_121953863
Dit gaat echt nergens meer over. Nog ff en ik moet me verontschuldigen omdat m'n kind niet doodgaat. Pleur lekker op.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:34:41 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121953871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Kwisted het volgende:
Nou nou wat reageren jullie heftig. Hij mag hier toch wel spuien
Spuien is prima. Maar niet janken over gebrek aan comfort. Flikker op.
... ♥ ik mis je ♥
pi_121953898
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef phluphy het volgende:

[..]

En dat heb je niet over voor het beter worden van je kind?

Het gaat hier toch niet om jou? Je kind is ziek, idioot, het gaat niet om vermaak voor jou op de kamer of een box spring.

Wat een ongelooflijke LUL ben jij. :N :r
zo ben ik, ik maak me geen zorgen he :') maar weet je gaan jullie lekker bepalen hoe ik in elkaar zit wat ik denk / voel etc ! Kortom stik lekker in je opmerking .
pi_121953909
Sterkte Tico en Joene. Is niks zo :(

Mango, het kindje van mijn vriends collega was van de commode gevallen en moest ter observatie 2 dagen naar het ziekenhuis. Gelukkig was er niks aan de hand, maar de schrik zat er goed in! Echt niet doen dus... En dat verhaal van je collega :X. Ik had ooit ook een collega die dat had meegemaakt, dat maakte toen ook al veel indruk en toen had ik zelf nog láng geen kinderwens.

Zoë wat rot dat het allemaal nog steeds niet gaat :*.

Tinu, kan je niet ondertekenen dat L langer in de wipper mag zitten dan 30 min? Als dat het oplost... Stom zeg, dat ze niets willen / kunnen veranderen.

KJ, wat een heerlijke foto O+. En je hebt echt een kopietje gebakken :D

Wij zijn allemaal verkouden -O-. Mini hoest zichzelf continu wakker en volgens mij heeft hij ook last van zijn oortjes ;(. Met paracetamol ging hij wel slapen, daarvoor was het steeds onbedaarlijk huilen als hij neergelegd werd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:35:49 #124
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121953940
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over. Nog ff en ik moet me verontschuldigen omdat m'n kind niet doodgaat. Pleur lekker op.
Waarom reageer jij?
... ♥ ik mis je ♥
pi_121953968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef phluphy het volgende:

[..]

Spuien is prima. Maar niet janken over gebrek aan comfort. Flikker op.
ik vind dat het prima mag , het is het engeltjes topic niet , jou verhaal is erger ja ik weet het . sorry daarvoor .
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:36:55 #126
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121954018
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Joene het volgende:

[..]

zo ben ik, ik maak me geen zorgen he :') maar weet je gaan jullie lekker bepalen hoe ik in elkaar zit wat ik denk / voel etc ! Kortom stik lekker in je opmerking .
Denk dan na voordat je iets doms post. Eikel.
... ♥ ik mis je ♥
pi_121954106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef phluphy het volgende:

[..]

Denk dan na voordat je iets doms post. Eikel.
ik reageerde op Troeta met d'r vervelend is het daar he . Op de ziekenhuis situatie , dat heeft niks maar dan ook niks te maken met de zorgen om mijn kind , maar goed weet je ik ben al dit gezeik en gedoe met jullie kutwijven wel weer zat .
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:38:43 #128
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121954127
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Joene het volgende:

[..]

ik vind dat het prima mag , het is het engeltjes topic niet , jou verhaal is erger ja ik weet het . sorry daarvoor .
Het is geen wedstrijdje...

En nu stop ik met reageren. Ik heb mijn zegje gedaan, ben er klaar mee.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 20:40:26 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_121954241
Je hebt iig je vermaak, nu nog iemand die oordoppen brengt, een ander bed en je bent weer compleet *O* :r
pi_121954281
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef moussy het volgende:
Je hebt iig je vermaak, nu nog iemand die oordoppen brengt, een ander bed en je bent weer compleet *O* :r
bedankt! Hoe ging het schaatsen ?
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 20:41:39 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_121954320
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Joene het volgende:

[..]

bedankt! Hoe ging het schaatsen ?
Prima, niet via de ehbo, dus geen oh oh, maar gewoon skaatsen met mn kind!
pi_121954412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef moussy het volgende:

[..]

Prima, niet via de ehbo, dus geen oh oh, maar gewoon skaatsen met mn kind!
mooi! Zag ze vanmiddag op het nh-kanaal schaatsen ook?
pi_121954571
Dus.

Ik geloof er echt niks van dat mijn kind vorige week bij het CB 62 cm lang was. Hij barst al bijna uit maat 68.
pi_121955011
Wat :o
Doet ie snel mango!
Oh en ik zou t niet zo tof van mn vriend vinden als ie de dame op de commode zou laten liggen (en ook wel boos worden denk ik, maar meer uit emotie zeg maar).

Tico en joene, rotsituatie!

Mn dame heeft 4 jurkjes van mn ouders gehad :D die waren naar Thailand geweest. Ze zijn zo schattig O+
Mn nichtje van 5 had 1 jurk hetzelfde. Dus die moest gelijk aan bij beide O+
pi_121955187
Sterkte Tico en Joene :*

Tinu: beetje raar van het kdv, maar fijn dat het vandaag beter ging :Y
En nee-knikken is lief O+ Doet C ook.

Vanmiddag even bij mijn stiefvader op bezoek en C zit in de hoek van de bank (hoekbank). Komt hij eraan met koffie en je ziet C kijken naar mijn stiefvader met een serieuze blik. Dus hij zegt 'of wil jij ook een koekje?' Ze begon hardop te lachen en stak haar handje al uit :') 8)7
pi_121957070
Uhm ok, misschien heb ik wat gemist, maar ik vond het ook vreselijk in die isolatiekamer hoor. Je maakt je zorgen en je kan geen kant op, overal is geluid en licht, strontsjaggerijnig word je er van. En natuurlijk valt dat allemaal in het niets met wat sommige mensen doormaken, maar dat is met al het geklaag om kleine dingen.
Iig, zodra je thuis bent is het zo vergeten idd en geniet je dubbel.

Lief van dat nichtje son.

Haha xanteh, mocht, ze ook? ( hoe oud is ze ookalweer?)
pi_121957942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Phaidra het volgende:

Tinu, kan je niet ondertekenen dat L langer in de wipper mag zitten dan 30 min? Als dat het oplost... Stom zeg, dat ze niets willen / kunnen veranderen.

Weet niet of ik iets kan ondertekenen, heb ik niet bij stil gestaan. Heb wel het idee dat ze wat verandert hebben vandaag. Had ook voorgesteld een goede pauze in te lassen op de helft van de fles en de leidster van vanochtend zei, dat ze dat ging doen.

Phaidra, beterschap voor je uk.

Lief Sonnetje, een kledingtweeling met haar nichtje.

Xanteh, wat lief O+

Mijn baby strekt ook vaak zijn handen uit of grijpt wat op tafel staat. Zo al naar onze ontbijtkoek, heeft al een keer zijn vingers in de chocopasta gedoopt en in de appelstroop en geprobeerd mijn eten van mijn bord te pakken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121959871
Wat leuk Son :Y

Mooi gezegd Troeta!
C is bijna 9 maanden, gaat zo snel ;( Maar het was een simpel meelkoekje en als dat er niet is dan krijgt ze een broodkorst.

Haha, lekkere chocopasta :9 C graait ook naar alles wat eetbaar is. We zijn nu bezig met de pincetgreep, alleen jammer dat ze het ook doet bij mijn tepels tijdens het drinken :|W

Onder mijn bed, onder mijn bed... ligt een groene krokodil
pi_121971699
Hmm .. Ik ben sinds afgelopen weekend de late voeding gaan vervroegen. Uiteindelijk ben ik op het punt uit gekomen dat ze haar laatste voeding om half 8/8 uur krijgt. En tegen alle verwachtingen in ligt ze nu nog te slapen. En is het voor mij de zoveelste nacht op rij dat ik rond vier uur klaar wakker ben. Lig gewoon te wachten totdat ze komt ofzo. Beetje jammer maja.

Ik heb jullie verhalen wel gelezen maar niet echt toevoegingen ofzo.

Gister was ik jarig maar had het bewust rustig gehouden. Daar heeft D nu het meeste baat bij en alles is goed gegaan. Heb haar de. rust kunnen geven die ze nodig had en niemand de kans gegeven om haar overstuur te maken ofzo. Heb het verhaal van afgelopen maandag ook verteld en iedereen was verbouwereerd en kon zich mijn reactie goed voorstellen. Dat luchtte wel op. Hoef ik me naar niemand schuldig te voelen :)
pi_121971804
Xanteh, wat leuk. Hier krijgt meneer al brood, ook met boter of appelstroop of zelfgemaakt fruitpuree erop. Koekje heb ik nog niet gedaan. Misschien op de verjaardag van grote broer een babykoekje geven.

Twinkle, fijn, dat het zo goed ging op je verjaardag. Als D ervan kan genieten, haar rust krijgt en niet overstuur is, kun jij er ook het meest van genieten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_121972125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:03 schreef Xanteh het volgende:
We zijn nu bezig met de pincetgreep, alleen jammer dat ze het ook doet bij mijn tepels tijdens het drinken :|W

Onder mijn bed, onder mijn bed... ligt een groene krokodil
:D Nice :P

Oh, en dat van die krokodil snap ik niet ;(

Twink, nog gefeliciteerd! :* x 3! Fijn dat het goed ging op je verjaardag :Y

Minder dat je inderdaad alweer zo vroeg wakker ligt... Geen idee wat je daaraan kunt doen. Misschien gewoon niks meer verwachten van tevoren? Al zal dat vast makkelijker klinken dan het is :P Maar toch, denk wel dat 't 'm daar misschien (deels) inzit. Saartje slaapt nu zo'n 7-8-9u/nacht, maar ik leg haar er gewoon in tussen 22.30u en 24.00u, en dan zie ik wel wat er gebeurt. In het begin lag ik ook veel meer te rekenen en te bedenken hoe laat ze dan zou komen. Heb ik na een paar dagen kunnen loslaten toen ik merkte dat het zinloos was. Als ze een keer vroeger komt, nou ja, prima. Dan merk ik dat vanzelf wel :Y

Tinu, op de een of andere manier vind ik dat heel cute, zijn eerste koekje op de verjaardag van grote broer O+
pi_121972187
Ik snap de krokodil ook niet helemaal haha.

Ze slaapt nog steeds :o .. weet niet wat me overkomt man. Maar bevestigt voor mij wel dat we hier goed aan doen. Heb aan mijn man gevraagd of die vannacht niet stiekem is opgestaan om te flessen maar hij ontkent. Scheelt dat we gisteren best op tijd in bed lagen dus ondanks dat ik zo vroeg wakker was toch een ruk kunnen maken. En ik denk dat ik er onbewust gewoon om lag te wachten in mijn slaap ofzo. Nu ik weet dat ze het kan zal ik aankomende nacht vast beter slapen :)

O voor wie z&g even gemist heeft .. kyara ligt in het ziekenhuis :o .. even schrikken hoor! Eigenlijk moet die nog een paar weekjes weg blijven uit dit topic. Succes meis als je dit leest!
pi_121972262
Beterschap Phaidra :*

Schattig Sonnetje!

Xanteh
:D haha
Mijn zus zegt voor de grap: wil je cola? En chips? Nibbits? (omdat bekenden chips en patat gaven enz aan een baby) vind Sara ook leuk :9 maar krijgt het niet :+

En lekker die pincetgreep :X vooral met scherp nageltje, heb een kras op mijn tepel en ook op mijn borst. Moet 2x pw knippen

Tinu
Wat leuk O+
En fijn dat het beter ging op het kdv
Koekjes zijn hier geen succes meer, ze bijt met de tandjes een heel stuk eraf en kan het niet weg krijgen. Was makkelijker toen ze het gewoon week maakte met sabbelen.

Nee niet door BI maar wel door de pijn en slaaptekort. Neemt veel energie als je pijn hebt. Ik eet&drink veel maar rust krijgen is moeilijker

Gefeliciteerd twinkle!
Dat is idd wel jammer :(

Zo blij dat mijn broer er gister was O+ en rond half8 kwam (8> thuis.
Ik deed S op bed en weer gaf ze veel over. Vind het zo naar om te zien. Ik had haar gewoon bij me op m'n arm dus ze lag wel omhoog zegmaar. Begrijp het niet zo goed. Vanmorgen voor de 2e keer diarree. Zometeen de dokt weer bellen, het zit me niet lekker, dit gaat nu al een week zo, incl weinig plasluiers.
De dokter vond haar actief en helder, maar S blijft actief ook al voelt ze zich rot of moe, ze geeft zich gewoon niet neer. Heb ik ook gezegd, vind dat geen reden om te zeggen dat ze niet ziek is zegmaar.
Vannacht werd ze wakker en heeft ze in de kinderwagen verder geslapen (ze wilde niet meer bij mij slapen), begrijp niet waarom ze daar wel in slaapt (meer dan 3uren).. En nu mag mijn vriend bijslapen :)

vond het lief dat hij zei dat hij respect voor me had dat ik dit allemaal alleen deed en dat hij niet begreep hoe ik vrolijk kon blijven :+
pi_121972276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik snap de krokodil ook niet helemaal haha.

Ze slaapt nog steeds :o .. weet niet wat me overkomt man. Maar bevestigt voor mij wel dat we hier goed aan doen. Heb aan mijn man gevraagd of die vannacht niet stiekem is opgestaan om te flessen maar hij ontkent. Scheelt dat we gisteren best op tijd in bed lagen dus ondanks dat ik zo vroeg wakker was toch een ruk kunnen maken. En ik denk dat ik er onbewust gewoon om lag te wachten in mijn slaap ofzo. Nu ik weet dat ze het kan zal ik aankomende nacht vast beter slapen :)

O voor wie z&g even gemist heeft .. kyara ligt in het ziekenhuis :o .. even schrikken hoor! Eigenlijk moet die nog een paar weekjes weg blijven uit dit topic. Succes meis als je dit leest!
Dat is fijn twinkle!

Oh jeej dat wist ik niet -O- .. Kyara succes! :*
pi_121973216
Vannacht sliep ze van 22 tot 2 *O* Daarna was ze wakker en wilde ze alleen op haar buik op een van ons liggen. Weer duidelijk door de voeding. Maar twijfel ook of het haar darmen of haar maag is. Het ging in ieder geval beter dan de twee nachten ervoor.
pi_121974149
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:09 schreef Estrys het volgende:
Vannacht sliep ze van 22 tot 2 *O* Daarna was ze wakker en wilde ze alleen op haar buik op een van ons liggen. Weer duidelijk door de voeding. Maar twijfel ook of het haar darmen of haar maag is. Het ging in ieder geval beter dan de twee nachten ervoor.
Yay voor de betere nacht! Hopelijk zet het door :Y

Saartje is weer bij de opvang. Ze was heel lief aan het slapen toen ik haar afgaf O+ Dus daar in bedje gelegd. Maar betwijfel of ze lang slaapt, aangezien ze maar een halve fles had gedronken :+
pi_121974486
Hoe doet Saartje het op de opvang Coco?

Zoe ik heb ook diep respect voor jou en de ansere mamas hoor. Je ligt zelf helemaal in de kreukels maar je doet het maar wel allemaal effe mooi. Bewijst wel hoe krachtig jullie allemaal zijn!
pi_121976597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoe doet Saartje het op de opvang Coco?
Vorige week ging het in ieder geval prima :Y Ze had goed gedronken, lief geslapen en daarna veel gelachen en gekletst met de leidsters :)

Benieuwd hoe ze het nu doet. Ga haar om 13u ophalen, dus dan krijg ik het vast te horen :+
pi_121981251
Wat een onoplettende mama heeft D toch .. eerste tandje begint al door te komen. Nu 5,5 kg en 60 cm. Prima statistieken.. gelukkig niet te licht.
Moeten wel een heupfoto laten maken volgende week .. kon pas vanaf 3 maanden na uitgerekende datum. Even afwachten. Verder een actieve en blije baby wat qua motoriek wat voor ligt. Maar dat was vorige keer ook al geconstateerd. En prikjes waren dit keer echt drama haha.
pi_121982698
Zoe, ik hoop dat de ha iets weet waardoor je verder komt met je gezondheid en met S haar slapen.

Wauw Twinkle, al een tandje!

Estrys, wat je zegt over het onrustige gedrag van I. dat doet Viktor ook als ik hem na de avondvoeding of een nachtvoeding in zijn bed legt. Het verschil is dat hij niet hoeft te huilen ervan. Dus hij gromt, gorgelt, hikt en spuugt wat en dan gaat hij lekker slapen. Ik hoor het al niet meer zelfs :@ Het scheelt enorm dus dat hij geen pijn ervan heeft en ondertussen heb ik het vertrouwen er in dat het goed gaat. Ik hoop dat je snel een oplossing hebt voor je meisje. Fijn dat ze goed heeft geslapen van 22-3!

Wij gaan zo even naar het CB. naveltje nog een keer laten aanstippen en als we er toch zijn even wegen. Ik ben heel benieuwd :) Bij de reguliere afspraak (1 maand oud) was hij 1300 gram aangekomen in een maand :o Bolle baby heb ik O+
pi_121983513
Die geluidjes moeten we ook nog leren kennen denk ik. Het huilen heeft ze misschien ook gewoon even nodig. Dat had Seb ook altijd. Maar goed, ze is net twee weken dus zo nieuw nog alles.
Ik ben vandaag voor het eerst een uurtje mee gaan slapen. Tot nu toe ging ik steeds nog even snel dit en dat doen. nu heerlijk even geslapen. Wat kan een mens daarvan opknappen :)
pi_121983861
Ik scrol effe snel langs alles !
Kyara in het ziekenhuis ???? Shit !
En die kleine Bram ziek :(
Snel even goed bijlezen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_121985519
hebben we al iets van marjolijntje gehoord?
pi_121985604
En van Fee ?? ( is toch die met 3 kindjes , waarvan 1 inimini ??)
* ( bijna bijgelezen is)
pi_121986800
Heb Marjolijntje niet gezien nee. Misschien heeft iemand haar op facebook?

Tinu: wat een goed idee om het fruitpuree op brood te doen. Hier krijgt ze ook brood met roomboter of heels soms stroop. Maar fruitpuree wil ze niet, maar misschien op brood dus wel! :)

Zoë ah kom op zeg, één patatje met extra mayo, gewoon doen ;) lekker uitje erbij hihi
Nageltjes zijn pijnlijk idd :X Hier ook regelmatig krassen rond de borsten of in mijn gezicht. Moet ongeveer elke 5 dagen knippen.

Twinkle: nou al een tandje? Wat snel :o
Hier nog steeds niks te zien haha.

Heb het ook gelezen van Kyara, hoop dat ze nog even blijven zitten :) Wel spannend..
pi_121987752
Nu al tandjes Twinkle :o Ik hoop dat Otje nog even wacht :X

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef Solagratia het volgende:
Bij de reguliere afspraak (1 maand oud) was hij 1300 gram aangekomen in een maand :o Bolle baby heb ik O+
Inderdaad een bolle, mijn meisje is in twaalf weken 1600 gram aangekomen :D
pi_121989716
Wauw sola!
Die groeit goed!

Xanteh
Haha nee das allemaal voor mama! :s)

Marjolijntje is wel wat actief op FB misschien gewoon druk?

Met de Arbo arts afgesproken dat ik asap weer ga proberen aanwezig te zijn op het werk, dit in samenwerking met mijn collega's die me met de dienstauto moeten ophalen. Ze gaan kijken wat er mogelijk is.
Lijkt me heerlijk om weer langzaamaan wat voor het werk te kunnen betekenen. Al kan ik mijn eigen werk nog niet doen, er is vast wel iets anders nuttigs.

En hij stelde een intensieve therapie voor, moet ik 3weken lang elke dag, 100km verderop volgen :o as if.. Heb S toch en ik kan toch niet heen en weer rijden :N jammer. Morgen met de ha kijken hoe nu verder.

S heeft voor de 3e x vandaag diarree en is moe. Ze heeft uitslag van de 'plas zakjes' door dat plakspul, ze heeft 2 opgeplakt gehad, beide voor minder dan 30min en toch uitslag. Ziet er onprettig uit. De ha kan niets betekenen als t gaat om t spugen, de diarree en weinige plasluiers. Wachten of ze suf wordt enz dan weer bellen.
-O-
pi_121990078
quote:
5s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:54 schreef kleinzusje het volgende:
En van Fee ?? ( is toch die met 3 kindjes , waarvan 1 inimini ??)
* ( bijna bijgelezen is)
Freecell bedoel je denk ik? Ik ben ook heel benieuwd hoe het daar gaat. Had een paar weken geleden al naar haar gevraagd maar misschien heeft ze daar overheen gelezen? Althans, dat hoop ik dan maar :)

Mijn manneke moest ook naar het cb vanmorgen. 63,5 cm en 6260 gram. Op zich keurige stats voor drie maanden, maar z'n gewichtlijntje boog wel behoorlijk af. Lengte volgt wel z'n curve. Omdat hij ook qua ontwikkeling een beetje stilstaat naar mijn idee, behalve dan lachen en brabbelen O+ en hij verder niet ziek is geweest, willen ze hem voor de zekerheid over twee weken weer zien en niet pas over een maand. Heel fijn dat ze t zo in de gaten houden maar nu ben ik wel bezorgd -O-

On the bright side: ze vond hem een prachtige baby en hij had een perfect rond koppie. Mijne O+
pi_121995566
Mineola: Ja, die bedoel ik !

Zoveel uur later, eindelijk alles gelezen ( en weer veel vergeten) ! :+

Beterschap alle zieke kindjes ! En Soesa ook , bah. Wel lekker thuis nu ?

Luuf: Goed idee, ga ik halen. Ook een snottertje hier. Veel mekkeren ( geen huilen) misschien tandjes ? Dat denk ik al 2 maanden

Mooi coco: van je schoonmoeder beslissing. Beter !

Ohnee: Fysio, succes !

Mango: Vreselijk !

Soesa: Leuk dat rollen. Kan meines ook sinds kort. Dat combineren dus !

quote:

Nee !
Ik las scheiden :o

Zoe: heftige tijden ! Lekker je vent weer thuis !

Tinu: Mijn baby schud ook nee, sinds gisteren. dacht dat ik het me verbeelde. Nu lees ik jouw bericht ! Ha !

Son: cute !

Wanneer begonnen jullie met brood ?

Twinkle: een tandje met 3 maanden, wouwh!
pi_122000061
Hoe gaat het tico? Al zicht op naar huis mogen?
pi_122004976
Twinkle, mooie stats. Zo nu al een tand zeg!

Zoe, heftig. 100km verderop rijden is niet niks. Fijn dat je wat werk kan gaan doen en opgehaald wordt. En balen dat S. Nog steeds niet lekker is en ook nog uitslag door de plaszakjes. Toen jij eerst vertelde over urine opvangen, dacht ik dat je dat echt met een beker moet proberen te doen, haha.

Estrys, hoop dat je je kind snel beter leert kennen. Fijn, dat het al wat beter gaat door zelf slaap te pakken.

Ophelia, wow lekker aangekomen.

Minneola, fijn dat je baby mooi werd bevonden op het cb. Ook mooie stats. Balen van de extra check, begrijp goed dat je daar onzeker van wordt.

Kz, wij zijn rond 6,5/ 7 maanden begonnen met broodkorstje en een paar weken geleden met iets erop smeren en stukken brood in het knuistje.

Hier gaat het lekker. Redelijk goede nacht, geen spugen meer, vast voedsel wil ook weer wat beter. En hij heeft veel geslapen vandaag, 3x (2,25/ 1,25/ 0,45 uur) en vanavond doodmoe en zonder een kik naar bed. Kon mama nog lekker even naar de winkels, huize Tinuviel maakt zich gereed voor de verjaardag van zijn broer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122015439
Fijn Tinu dathet bij. jullie weer de betere kant op gaat!

Hmm meestal slapen babies toch veel na de prikjes? Hier is ze elk uur wel een keer wakker geweest vanaf dat moment. Wel iedere keer weer in slaap gesukkeld. Rond 7 uur had ze 38,7. In de puckababy in bed geleggd met alleen romper aan en de verwarming een beetje terug. Vanaf gisteren
vier voedingen op een dag gaan proberen wat afgelopen nacht een groot succes was. Maar omdat ze net klaarwakker was toch geflest en kon ik mooi weer even temperaturen. Ze zat net op 38,1 zonder paracetamol ofzo dus dat is een goed teken. Hopen dat ze de nacht een beetje trekt maar ze slaapt alweer lekker dus we zien het wel ;)
pi_122018417
Twinks, hier had M ook een beetje koorts na de prikjes. Hoe is het vanochtend met D?
En nu al een tandje, mss heeft ze daar ook last van?

Tinu, fijn dat het beter gaat met hem!
pi_122018473
Ja dat tandje zou idd ook goed kunnen.

Ze heeft zich goed gehouden vannacht. Werd denk ik wakker van het olifantengestamp van vent omdat die vroeg op moest. Dus een gezellig begin van de dag hier ..

Geen verhoging meer en even blij en gezellig als anders! :)
pi_122018498
Fijn! :)

Mijnes ligt alweer te tukken na zijn eerste voeding. Kan ik ook nog even uitslapen.
Hij wisselt nu tussen 4 en 5 voedingen. Gisteren liet hij er zelf weer 4 uur tussen, dus werden het ook 4 flessen. Ben benieuwd wat ie er vandaag van maakt.
pi_122018543
Zo doet ze snel twinkle al een tand!

Ik heb mijn baby maar weer op bed gelegd. Wilde met haar naar beneden, maar ze was zo in dr ogen aan t wrijven, dus op bed gelegd, ben benieuwd.of ze gaat,slapen.
En ik moest net echt lachen, ze is liever lui dan moe. En beweegt door motivatie :D Ligt ze op dr zij beetje te kijken, leg ik mn telefoon naast dr neer, hup op dr buik _O-
Ze kan ook steeds beter zitten, vind t bizar hoe snel ze opeens gaat. Je zou bijna in sprongetjes gaan geloven :P
pi_122018653
HahahaSon

Nah qua huilerig zijn enzo tijdens zon 'sprong' dat merk ik niet echt. Als ze jengelig is is dat vaak omdat ze moe is ben ik inmiddels achter. Of zoals gister.. toen leek ze echt pijn te hebben van de prikjes. Maar ooit kan ze iets de ene dag nog niet. en de volgende dag wel ineens. Zoals net .. toen zag ik dat ze het spuugdoekje van dep ene naar de andere hand kan geven. Dat deed ze gisteren nog niet :)

Hier ook weer terug in bedje gelegd want idd gapen en oogjes wrijven. De laatste dagen ligt ze dan nog wat te kletsen in bed en dan is het ineens stil. Super grappig om dat af te luisteren bij de babyfoon :D

Alleen dat slapen bij mij is nog steeds drama. Vandaar dat ik straks ook boos werd opijn man. Dat ik wakker word van zijn olifantengestamp is jammer .. Maar dat hij D daar ook mee wakker maakt vind ik vervelender. Naja komt ook wel weer goed :)

O en dat kale plekje op de achterkant bij D's hoofd wordt steeds groter.. ziet er niet uit haha. Ik was eerst zo trots op dat beetje haar dat ze had. Kale bollie.
pi_122018663
wow zoe.. ff elke dag 100 km rijden.. en weer terug :o . En fijn dat ze gaan kijken of je weer wat aan het werk kan. ^^ Sterkte met S. Rot dat HA niks kan doen momenteel. :S

mineola, zon curve zegt ook niet altijd alles hoor. Mn zoon viel bijna van de curve af zo licht was hij (en toen schijnbaar ok nog eens afgevallen..) terwijl hij bovengemiddeld lang is, en met hem gaat het ook gewoon goed. Trekt later wel weer recht. En anders heb je wellicht gewoon een lang maar licht kind. :) Maar fijn dat ze het in de gaten houden!

Fijn Tinuviel dat het beter gaat. En gefeliciteerd alvast met je zoon. ^^

Twinkle, fijn dat het weer wat beter gaat! :)

Hier kan dochter echt lachen sinds gisteravond! :D :D O+ Muziekmobile is favoriet! ^^ Samen met de hangplant boven de bank. :+
En gewoon geslapen van 23:15 tot 7:00 uur! Was wel fijn want ik ben ziek aan t worden. pff das niet handig met 2 kinders ben ik achter. :P
pi_122018869
Twinkle, hier is ze s nachts een beetje onrustig. En dan nu al die ontwikkelingen...en ze wil weer in de box *O* vannacht hoefde ik er maar 1x uit gelukkig, had dr gisteravond voor t slapen nog.gevoed wilde even kijken of dat werkte en voor nu wel dus die houden we er maar even in :D

Ohnee, vervelend dat je ziek wordt! En dat is idd niet handig met 2 kinderen.
Ik ben echt 2 jaar lang niet ziek geweest en nu echt regelmatig. Heel irritant.

Mineola, vervelend dat de curve afbuigt. Was hier ook, eerste maand 1400 gram gegroeid, 2e maand 800 gram, toen 200 gram en de maand erna weer 200 gram. Terwijl lengte wel de curve volgde.
Ze is van bovenin de curve naar t midden gegaan. Ben benieuwd wat ze nu doet, volgende week mogen we weer. Gelukkig hoefden we niet extra te wegen.
Ik zat mn eigen groeiboekje te bekijken laatst en ik groeide ook niet.veel meer per maand.
Nja zolang ze tevreden is vind ik t wel prima.
pi_122019299
Ohnee niet ziek worden hoor. Mijn moeder zei altijd: moeders kunnen niet ziek zijn. Dat snapte ik pas toen ik zelf moeder was.

Mineola zolang ze alert en vrolijk is zou ik me niet teveel zorgen maken. En niet teveel focussen op die curve. Die gaat uit van een gemiddeld kind. Nou die bestaat niet.

Als je niet meer weet of het een goede of een slechte nacht was dan zal hij toch wel redelijk zijn geweest denk ik hè? :D
pi_122019466
ow en mag ik nog even mijn moppie nog een keer delen? O+

SPOILER
pi_122019582
Ohh Estrys daar word je toch blij van!

Ohnee hopen dat je. niet ziek wordt! Mamas kunnen idd niet ziek zijn. Mooi he zon spontane lach. Mobieyl is hier ook een hit! Als ik ga merken .dat ze ertegen wil gaan slaan maar eens een babygym op de kop tikken ofzo.

Ja en dat tandje is idd snel! Maar er schijnen ook serieus
kinderen geboren te worden die al eenx tand hebben.
pi_122020545
Estrys die ogen O+ wat een mooie baby.

Hoop dat het weer beetje beter gaat met alle zieke baby's.

En ohnee doe maar niet ziek worden das onhandig.

Ik krijg steeds commentaar bij het kdv dat M. zo instant keihonger heeft :')
Is ook zo, hij wordt wakker en dan gaat ie krijsen, en dan moet het flesje nog warm natuurlijk. Maar ja dat is toch gewoon zo, kan ik ook niks aan veranderen. Schieten ze in ieder geval op met eten geven :+
pi_122021242
Gister vroeg de gastouder wanneer Luuk kwam wennen. Uhhm.. help. Maar het is dat ik extra dagen verlof heb, anders had ik over 2 weken alweer moeten beginnen. Ik heb nu wat extra weken. ipv 7 februari hoef ik pas 13 maart weer. Ik denk dat ik vanaf 1 maart Luuk ga laten wennen. Maar eens even overleggen wanneer het voor haar uitkomt. Ik weet dat ze per half februari ook nog een ander babietje krijgt daar. Wel leuk. Sofie heeft een vriendje daar die 2 weken ouder is dan haar, en Luuk straks dus ook.
Het is wel een mannengebeuren daar. Er zijn geloof ik 6 jongetjes, en 2 meisjes...
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 januari 2013 @ 10:30:08 #175
95408 Incantrix
pi_122021628
Ohai :)

Estrys O+ O+

Tico, hoe is het? Ik heb vast updates gemist, maar bijlezen is nog een beetje lastig..

:* voor de zieke kindjes!

KJ, snel gaat dat joh! Heb je ouderschapsverlof opgenomen of regulier verlof? Ik twijfel en beetje.

Hiero alles ok, het meiske maakt het goed :) ze drinkt geweldig, lijkt al meer te zien, is geslaagd voor haar gehoortest. Maandag komt het CB intake doen. Heb haar vanochtend wel ingeschreven bij de kinderfysio, ondanks dat ze aanvankelijk geen voorkeur leek te hebben kijkt ze nu vooral naar links. Meteen maar katen checken dus, ik hoop bij Isabel echt niet nog eens aan een helmpje te moeten.
3!
pi_122021944
Wij hebben op het werk 4 weken per jaar "gewone"vakantie en 1 week pbl uren. Deze mag je ook sparen. Ik neem nu de pbl uren van 2011, 2012 en 2013 op.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:09:53 #177
95408 Incantrix
pi_122024825
Ah, relaxed! Ik moet vrij bijkopen als ik gewoon verlof op wil nemen, maar ik weet niet of dat goedkoper is dan ouderschapsverlof nemen. Ouderschapsverlof is minimaal een maand aaneengesloten en omdat ik overtijd ben gegaan moet ik dan een maand opnemen tegen gereduceerd salaris terwijl Isabel al binnen twee weken na mijn gewone verlof naar de opvang gaat. Dat vind ik dan zo zonde.. Maar extra dagen kopen kost me de rest van het jaar maandelijks inkomen ipv 1x een maand minder hebben zeg maar. Daarnaast zit er aan ouderschapsverlof nog een belastingvoordeel :{

Nouja, ik kijk nog even..
3!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:45:51 #178
244125 laziness
pi_122025955
Ik zou zeggen dat ouderschapsverlof opnemen goedkoper is dan vakantieuren bijkopen. Even zo uit mijn blote hoofd zonder het door te rekenen.
Wil ik eventueel wel voor je doen inca.
Ik doe het dagelijks tenslotte :P

[ Bericht 5% gewijzigd door laziness op 25-01-2013 12:59:07 ]
pi_122026034
oooh Estrys wat lief!! die haren ook <3.

En idd, mijn moeder zegt ook altijd dat moeders niet ziekk unnen zijn.... Ben 1x echt goed ziek geweest met koorts op bed jaar geleden. thankgod in t weekend zodat opa zn kleinzoon had opgehaald en toen kon ik 2 dagen ff op bed uitkoorsten. Wat een ramp is dat. :'(
Ben nu flink in de weer met keelpastilles en paracetamol :P ik kom de dag wel door. (denk ik :P).

Inca, goed dat je meteen laat checken! ik mag maandag ook naar fysio, hoofdje is al wat afgeplat. :{ . zoon had ook een helm en zit daar niet nog een keer op te wachten.. (heb er niet eens het geld voor want wordt niet meer vergoed :S..) Beter voor niks erheen dan te laat aan de bel trekken.
pi_122026240
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:45 schreef laziness het volgende:
Er is geen ouderschapsverlofkorting meer bij je IB opgave vanaf 2013. Dus dat voordeel valt weg.

Wel toch nog in 2013? Argh lastig al die nieuwe regeerakkoorden steeds :(
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:43 #181
244125 laziness
pi_122026388
Je hebt gelijk. Ze hebben de plannen terug gedraaid. Hij verdwijnt nu 2015 pas.
pi_122026725
Haleluja
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:18:08 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122027191
Twink vervelend van de prikjes :* maar fijn dat het al beter gaat :)

Hier voor het eerst rijstebloem geprobeerd, gister zat ze op 7 voedingen.. en dan toch ook nog wat laten staan, ik vond het haast op clusteren lijken. Anyhoo, net fles gegeven met 2 schepjes rijstebloem, ze dronk heel veel langzamer en had echt zichtbaar moeite met 'm opkrijgen XD O+ daarna was ze echt wel moe, maar ligt nu te jammeren/vechten in bed tegen de slaap :+ Maar ik denk dat dit wel wat voor haar is.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:02:50 #184
95408 Incantrix
pi_122028989
Lazi, je bent een schat O+ heb het er net even over gehad met mijn lief en besloten toch voor ouderschapsverlof te gaan, dan kan ik die weken het huis eens flink onder handen nemen en evt Stef wat extra aandacht geven en zulks :) wel fijn dat dat belastingvoordeel er nog is dan!

Ohnee, valt het nu niet onder je eventueke aanvullende verzekering? Bij ons wel gelukkig, al hoop ik echt heel erg dat het niet nodig is. Daarom dus maar meteen spijkers met koppen.
3!
pi_122029026
Vaak uit de aanvullende verzekering inderdaad :Y
pi_122029154
Luuk leek ook een voorkeurshouding te hebben, maar hij slaapt nu elke keer met zijn hoofd een andere kant op. Ik leg zijn zeepaard dan aan de andere kant neer, daar kijkt hij graag naar.
*poef* nu is het weg
pi_122029436
Twinkle, vervelend van de prikjes. Gelukkig is D. Beter. Vervelend, dat jullie wakker werden van je man.

Ohnee, leuk dat lachen van je dochter. Balen van de verkoudheid. Tonsiotreen halen?

Kaatje, spannend. Gelukkig is het nog even voordat Luuk naar de gastouder gaat.

Estrys, wat een moppie O+

Mijn baby wil niet aan slapen toegevn, o- toon kdv leidster. Thuis merk ik dat ook. Vanochtend heeft hij 15 minuten gegild in de auto. Echt vreselijk, nog erger dan een kind die dst thuis doet is een kind, die dat in de auto doet.

Ik baal zo mijn manager en projectmanager willen per ze, dat ik de 4 uur per week waarvan is afgesproken, dat ik ze vrij mag indelen op vrijdag maak. En dan ook nog aangeven wanneer. Hoe moet dat dan met een baby, zonder extra kdv op te nemen, wat ik echt niet ga doen. Baal er ontzettend van, ik vind dat ik ze zoveel tegemoet kom. Ben ook gaan werken tijdens kolven, maar dat ik aan de andere kant niets tegemoet wordt gekomen (wou blijven kolven en daarnaast doorwerken en heb aangeboden voor de op- en afbouwtijd, die ik niet werk mijn pauze in te leveren). Kolven in mijn pauze vonden ze wel goed, maar dan kan ik maar 1 keer gaan en heb ik nu niet genoeg melk!

Zoals nu, dacht ik leg mijn baby in bed ga wat werk doen. De grote kan ik wel entertainen. Nu slaapt de grote volgens mij en mijn baby is wel wakker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122029599
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:48 schreef ohnee het volgende:
ik mag maandag ook naar fysio, hoofdje is al wat afgeplat. :{ . zoon had ook een helm en zit daar niet nog een keer op te wachten.. (heb er niet eens het geld voor want wordt niet meer vergoed :S..) Beter voor niks erheen dan te laat aan de bel trekken.
Even een quote zodat je deze leest ;)
Voor het geval het niet in je AV zit: Er zijn wel loopholes waardoor je tussentijds je verzekering kan aanpassen, quote of PM me maar mocht het nodig zijn.
pi_122030495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef laziness het volgende:
Je hebt gelijk. Ze hebben de plannen terug gedraaid. Hij verdwijnt nu 2015 pas.
Dat wist ik ook nog niet. Scheelt weer. Is ook allemaal niet bij te houden.. al hebben we voor 2015 vast al weer drie nieuwe kabinetten gehad :P

Hier een heel zielig ziek meisje met dik 39...bluh. Ze was net weer wat opgeknapt.
pi_122030664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Even een quote zodat je deze leest ;)
Voor het geval het niet in je AV zit: Er zijn wel loopholes waardoor je tussentijds je verzekering kan aanpassen, quote of PM me maar mocht het nodig zijn.
ik heb geen av nee. mocht het nodig zijn pm ik je ff maar hoop dat en helm dit keer bespaard blijft. :) thanks.
(zoon kon nek niet naar rechts draaien maar dochter kan wel links en rechts kijken, maar links vind ze niet boeiend ofzo...doet ze amper.)

tinuviel, wat is tonsiotreen?? :@ helpt dat tegen keel en spierpijn? (als ik buk doet mn nek verdraaide pijn :X nog nooit gehad en hoop t nooit meer te krijgen, wat een ***pijn :( )

balen dat ze op je werk zo tegen werken zeg! :(
pi_122030898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:02 schreef Incantrix het volgende:
Lazi, je bent een schat O+ heb het er net even over gehad met mijn lief en besloten toch voor ouderschapsverlof te gaan, dan kan ik die weken het huis eens flink onder handen nemen en evt Stef wat extra aandacht geven en zulks :) wel fijn dat dat belastingvoordeel er nog is dan!

Ohnee, valt het nu niet onder je eventueke aanvullende verzekering? Bij ons wel gelukkig, al hoop ik echt heel erg dat het niet nodig is. Daarom dus maar meteen spijkers met koppen.
aanvullend wordt alleen in bepaalde gevallen vergoed. dus bij de (meest?) ernstige gevallen. Maar ik ben alleen basis verzekerd, das me al duur genoeg :X . maar omdat het cosmetisch is willen ze eigenlijk niet vergoeden meer. Ja want dat je kind een leven lang met een misvormt hoofd rondloopt is niet erg natuurlijk. :( hier was zelfs het aangezicht vervormt.hoe kan dat nou niet een helm waard zijn. }:| 8)7
pi_122031098
Tinu hebben ze daar een specifieke reden voor gegeven dat nu de afspraak veranderd moet worden? Lastig hoor.

Oh en huilende baby in de auto is idd heel vervelend. Mijne doet dat vaak bij het stoplicht. Ik heb nu een nog grotere hekel aan rode stoplichten }:|
pi_122032336
Zolena, erg he? Mijn mini is ook geen fan van autorijden. En dan áltijd iemand voor je hebben die in slakkentempo optrekt :(.

Ik heb zoveel bijgelezen verder, maar ik weet niet meer waar ik allemaal op wilde reageren :@.

De kleine eet nu mango, maar dat is geen instant liefde geloof ik :D.

De meisjes van Kyara zijn er trouwens! Ze doen het goed! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:39:15 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122032739
Oh echt Phaidra! (van kyara) das toch al snel dan.. Nou Kyara gefeliciteerd!! Fijn dat ze het goed doen!! O+
pi_122033360
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:00 schreef Zolena het volgende:
Tinu hebben ze daar een specifieke reden voor gegeven dat nu de afspraak veranderd moet worden? Lastig hoor.

Oh en huilende baby in de auto is idd heel vervelend. Mijne doet dat vaak bij het stoplicht. Ik heb nu een nog grotere hekel aan rode stoplichten }:|
Ja mijn manager en de projectmanager zeiden er niet van te hebben geweten en het niet handig te vinden. Volgens hun is er dan niemand om vragen te beanwoorden (alsof ik dan altijd moet vragn, do ik toch lekker de dingen waarbij ik niets hoef te vragen). En ik zou meer rust, duidelijkheid en tijd met mijn familie hebben, dat laatste is gewoon onzin.

Tonsiotreen is tegen keelpijn onee. Als je bv geeft is dit het enige dat mag. Geef je geen bv pm me even, dan heb ik nog beter werkende middeltjes die ik kan tippen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122033468
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Phaidra het volgende:

De meisjes van Kyara zijn er trouwens! Ze doen het goed! *O* *O*
Ja had ik ook net gezien, durfde nog niet te posten.

Phaidra, is de mango wel lekker zoet? Hier ging dat er goed in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122034570
Irritant zeg Tinu!
Ook niet handig van ze zeg en snap dat je niet extra kdv gaat regelen.

Phaidra, mijn oudste vond mango alleen lekker in combinatie met banaan ofzo. Alleen mango vond ie ook niet geweldig. Sowieso vond ie enkele smaken niet geweldig.

Gisteren had mn moeder de dame eten gegeven, ze bleef eten haha. Ik heb van die invriesstaafjes. Had ik eigenlijk gekocht voor de bv (goedkope milktrays zeg maar), maar dat werkte niet. Voor eten is t zo wel handig :D Maar er gingen 2 van die staafjes in :D En eigenlijk wilde ze meer.
Is wel gepureerd, maar ze eet t wel goed. Vergeleken met dr broer :') Rapley doet ze niet zoveel mee.
Ze wordt opeens zo groot :') Dinsdag alweer 6 maanden :o Help! Stop de tijd! Een half jaar geleden was ik het zooooo zat nu :D En zij niet :+ maar doordat ze toen langer bleef zitten is ze nu nog geen half jaar :+ (logica :P)

En nu ga ik gauw weer verder met t fotoboek van oudste...ben ondertussen al bij begin augustus 2010 (en 60 pagina's verder :') Hij is van 11 juli 2010 :P)
pi_122035522
Ik geef geen BV Tinuviel :). Maar de stepsils beginnen hun werk te doen. Nu de spierpijn nog :(.
En fotoboeken... Was dr mee bezig en toen crashte pc, alles weg! (inc mn foto's :'( gelukkig had mn moeder enzo nog redelijk wat) Moet nu weer opnieuw foto's sorteren, naam geven enzo en dan fotoboek maken maar heb de puf niet :') :@ (Hij is 2 maand ouder dan die van jou :P)

En Kyara GEFELICITEERD!!!! *O* Yay voor nieuwe beebjes. :s)
pi_122035616
Ohnee, dan mag je namelijknstrepsils en ik had ooit een erg goede keelspray.

Kyara gefeliciteerd *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122035969
Kyara, gefeliciteerd!! *O* Fijn dat alles goed is met de meisjes O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:01 schreef Twinkle20 het volgende:
O en dat kale plekje op de achterkant bij D's hoofd wordt steeds groter.. ziet er niet uit haha. Ik was eerst zo trots op dat beetje haar dat ze had. Kale bollie.
*kale-schuurplek-op-achterhoofd-boks* :+

En damn, nu al een tandje :o Snel!

Incantrix, wat fijn dat het zo goed gaat met Isabel O+

Saartje deed het gisteren bij de opvang weer prima. Goed geslapen, lekker gedronken en fijn 'gespeeld' met en gebrabbeld tegen de leidsters :) Volgende week officieel vrij, en dan begin ik weer voor het echt ;) (al heb ik na een week werken alweer een week carnavalsvakantie :D :+ )
pi_122036004
Oh das helemaal erg Ohnee! Hier gelukkig een erg goed backup systeem en daar ben ik heeeel blij mee. T idee de foto's kwijt te zijn :X
Ik ben benieuwd of t me gaat lukken het boek ooit af te maken haha. Ga maar de avonden nuttig gebruiken denk ik :P
pi_122037378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ja mijn manager en de projectmanager zeiden er niet van te hebben geweten en het niet handig te vinden. Volgens hun is er dan niemand om vragen te beanwoorden (alsof ik dan altijd moet vragn, do ik toch lekker de dingen waarbij ik niets hoef te vragen). En ik zou meer rust, duidelijkheid en tijd met mijn familie hebben, dat laatste is gewoon onzin.
Duidelijk iets om het dan nog maar een keer met ze over te hebben. Misschien helpt het als je elke week op papier zet wat je van plan bent om in die 4 uur te gaan doen (waarbij dus duidelijk wordt dat je eventuele vragen ook later kan stellen).
En met wie had je die afspraak dan? Kun je die niet ook bij het gesprek betrekken?
pi_122037422
Haat aan krampjes, hoop echt dat het door de ab van mij komt....

Verder wel veel gelezen maar weinig onthouden,
Twinkle meisje erg snel met tandjes
helaas nog vele zieke en bram nog niet naar huis verdorie

meneer heeft kunnen regelen dat hij om 09.00 kan beginnen ipv 07.30 kan hij me toch ff helpen opstarten van de week
pi_122037741
Jeetje Tinu wat vervelend dat ze daar nu ineens moeilijk over gaan doen. Denk je goede afspraken te hebben krijg je dit weer ..

De meisjes van Kyara zijn er! Had ik even gemist. O my .. dan gaan de drukke tijden nu echt beginnen! Hoop dat alles goed gaat met jullie en enorm gefeliciteerd!

Jij had er wel weer zin in om aan de slag te gaan of niet Coco?

Nou ohnee hier nog zon muts. Fortmat/c gedaan omdat ik er van overtuigd was dat manlief alle fotos had gebackupt. Bleek alleen een beetje miscommunicatie te zijn .. mijn telefoonfotos zijn uiteindelijk deels verloren gegaan. Dus ik heb mijn les wel geleerd. Eens in de zoveel tijd de zooi af laten drukken!

Ik weet niet.. D lijkt toch niet helemaal zichzelf te zijn vandaag. Vanmorgen was ze nog wel blij en tetteren enzo. Maar vanmiddag kon er geen lachje vanaf en af en toe heel zielig huilen. Dus dan mijn dametje lekker troosten. Ze slaapt wel lekker.. dus laat haar maar zoveel mogelijk met rust. De eerste twee flessen vandaag kwamen met een golf terug en vanmiddag ook nog een golf water. Dus helemaal lekker is ze niet maar geen koorts of verhoging te bekennen. Hopelijk morgen beter :)
pi_122038132
Mijn baby heeft een post getikt:

Kik.l,..
.
AsW
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122038194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Tinuviel het volgende:

Kik.l,..
.
AsW
O+

Twink, ja, best zin in weer :)
pi_122038811
quote:

Kik.l,..
.
AsW
Jong geleerd is oud gedaan :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:10:55 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122043716
Mag ik de overige keizersnede dames wat vragen. Mijn ks is bijna zes weken geleden maar de huid boven het litteken is helemaal dik geworden de laatste dagen. Nu heb ik ook wel veel gedaan (sleeën met Noortje en zo) maar het lijkt wel of het ontstoken is. Iemans ervaring hoe het litteken er dan uit hoort te zien?
pi_122043777
Even een ego post hoor, heb een paar hele drukke dagen gehad op mn werk en ben niet aan Fok! toegekomen.. Oorontsteking is over bij Faye, maar verder nog steeds snot overal en ook nog steeds wel iets benauwd. Ze drinkt gelukkig wel weer goed en de koorts is ook weg. Maar het snot dus niet, en dat met de tweede antibiotica kuur binnen een maand :( In de gaten blijven houden dus.
Verder is slapen nog steeds bagger :') maar is ze wel weer veel vrolijk.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_122044629
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef becky27 het volgende:
Mag ik de overige keizersnede dames wat vragen. Mijn ks is bijna zes weken geleden maar de huid boven het litteken is helemaal dik geworden de laatste dagen. Nu heb ik ook wel veel gedaan (sleeën met Noortje en zo) maar het lijkt wel of het ontstoken is. Iemans ervaring hoe het litteken er dan uit hoort te zien?
Becky, ik heb wel een soort van bult boven de snee zegmaar. Dat is onderhuids littekenweefsel. Dat is nu na 4 maanden wel wat geslonken, maar nog steeds dikker, en voelde toen ook wel hard. Ik had ook echt een onderhuidse harde knobbel, was ook littekenweefsel.

Mij is verteld om te letten op roodheid, pus, pijn en koorts. Als je daar geen last van hebt, is er denk ik weinig aan de hand. :)

Disclaimer: ik ben geen arts! oO<
pi_122045404
Kyara gefeliciteerd, als je al tijd en zin hebt om dit te lezen ;) zo ben je ineens mama van drie, fijn dat alles nu goed is.
Marjolijntje, gelukkig geen oorontsteking meer bij Faye! Heeft ze nou wel of geen RS virus dan?
En hoe is het met baby Bram? Of heb ik iets gemist?

Had ergens gesolliciteerd, gisteren nog eens nagebeld of hij al wat meer wist...maar was niet. Dus ik dacht al 'dat wordt niks', belt ie vandaag ineens met de vraag of ik as maandag een dagje freelance kan komen! Nou... Dat kan wel :). Wel retespannend! M'n zus gaat op M passen, voor het eerst een hele dag zonder dat ik of vriend in de buurt zijn. Hoop dat het goed gaat...

Vandaag ook echt een k-dag met slapen van mini, heeele week ging perfect, vandaag ineens weer ruk. Snap je soms niks van he, maar ja. Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen...
pi_122046479
SE: De dokter denkt van wel, maar geen officiele diagnose. Het is ook allemaal niet zo heftig dat ze ervoor naar het ziekenhuis moet.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:29:43 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122047899
haai! Ik kom me weer melden Met D en J dit keer. Maar voorlopig nog te hectisch om veel mee te posten denk ik.
pi_122047902
Marjolijne, wat zielig voor Faye zeg! 2x AB in een maand tijd is best heftig zeg. Hopen maar dat ze verder wil opknappen nu.

En SupremeEvil wat spannend! Heel veel succes!! ^^ En (hopelijk :P) slaapse vannacht.

en met de foto's had ik wel erge pech hoor. Wilde net paar dagen ervoor foto's voor zekerheid op externe harde schijf zetten, deed ie raar dus ik wil m loskoppen en opnieuw draad erin doen, klettert ie op de grond. :X die deed dus niks meer. :'(
pi_122048211
quote:
0s.gif Op:* vrijdag 25 januari 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
haai! Ik kom me weer melden Met D en J dit keer. Maar voorlopig nog te hectisch om veel mee te posten denk ik.
haaai en welkom!
Gefeliciteerd nogmaals
pi_122048763
Kyara! Feli de peli! Hopelijk herstellen jullie snel. :*
pi_122049097
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Even een ego post hoor, heb een paar hele drukke dagen gehad op mn werk en ben niet aan Fok! toegekomen.. Oorontsteking is over bij Faye, maar verder nog steeds snot overal en ook nog steeds wel iets benauwd. Ze drinkt gelukkig wel weer goed en de koorts is ook weg. Maar het snot dus niet, en dat met de tweede antibiotica kuur binnen een maand :( In de gaten blijven houden dus.
Verder is slapen nog steeds bagger :') maar is ze wel weer veel vrolijk.
Virus moet je gewoon uitzieken. Daar doet antibiotica niets aan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:53:18 #218
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122049263
Thanx magnostine.

Even een reflux vraag. Isabel verslikt zich en zet het daarna op een krijsen. Is dat een symptoom van reflux?
pi_122049576
Becky, van verborgen reflux? Ja. Althans, ik herken het van Tienus. Zowel het verslikken als het krijsen. Er is nog een refluxtopic he, wie weet herken je daar wel meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_122049849
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar aangezien ze Faye vermoeden van astma, is het wel verstandig om het goed in de gaten te houden. Virus is helaas uitzieken, maar kan ook een voedingsbodem zijn voor een (bacteriele) longonsteking. Dat is voor geen enkel kindje goed, maar in haar geval al zeker niet.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 22:07:05 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122050173
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Becky, van verborgen reflux? Ja. Althans, ik herken het van Tienus. Zowel het verslikken als het krijsen. Er is nog een refluxtopic he, wie weet herken je daar wel meer.
oh wist ik niet ga eens zoeken
pi_122050338
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Maar aangezien ze Faye vermoeden van astma, is het wel verstandig om het goed in de gaten te houden. Virus is helaas uitzieken, maar kan ook een voedingsbodem zijn voor een (bacteriele) longonsteking. Dat is voor geen enkel kindje goed, maar in haar geval al zeker niet.
Nee idd, dat slijm is een goede bron voor bacteriën. Daarom gingen wij ook naar de dokter om even de longen te laten luisteren ivm met het slijmerige hoesten.
pi_122050537
Tico, ik vond een benauwd kindje van 3 maanden al akelig en Tienus heeft het RS virus gehad toen ie een half jaar was, dat was ook eng, dus ik kan me voorstellen dat het bij zo'n kleintje echt heel akelig moet zijn geweest. Hoe gaat ie nu?
pi_122050990
Eigenlijk vonden wij hem helemaal niet zo ziek. Donderdag was het twijfel twijfel. Veel slapen. Hmz. Maar vrijdag knapte hij gewoon wel op dat we zeiden het is onzin om nu toch nog de huisarts te bellen. We hielden de temperatuur in de gaten en hij had ook geen verhoging. Zondag zijn we zelfs nog naar de kerk geweest, was hij de hele ochtend lekker wakker. Toch bleef hij wel hoesten en door het hoesten ook spugen. Dus J drong er toch op aan dat we maandag even de longen zouden laten luisteren. Maandag was het ook opeens weer helemaal sjit. Alleen maar slapen, niet op zichzelf willen liggen. Het was ook precies de slechtste dag zeg maar. We hadden pas in de middag de afspraak, maar mochten meteen door naar de seh, dat hadden we echt niet verwacht. Ik had echt gedacht dat de dokter zou zeggen, longen zijn schoon, let op dat hij goed blijft drinken en geef maar paracetamol ofzo. Maar in plaats daarvan ligt meneertje al 5 dagen aan het zuurstof en hoefden we geen rekening te houden met dit weekend naar huis. Gister leek het even heel goed te gaan. Werd er zelfs gezegd, misschien morgen naar huis. Maar toen hij ging slapen daalde z'n zuurstof weer en moest hij toch z'n brilletje weer op. En hij moet 1 nacht zonder. Vanmorgen mocht hij weer even zonder extra zuurstof proberen, maar waar dat gister de hele dag goed ging duurde dat moment vandaag niet eens een uur. Vandaag weer veel slapen. Morgen weer een dag.
pi_122051100
Het enige moment dat ik wel even moest slikken was op de seh. Dat we binnen kwamen en ze hem aan de meters legden en eigenlijk met 5 minuten meteen zuurstof gingen toedienen. Toen pas had ik in de gaten dat hij gewoon echt ziek was en dat we niet naar huis gingen.
pi_122051166
Ik kom me melden met Riley. Vandaag thuisgekomen en het gaat erg goed met ons. Borstvoeding ben ik nog onzeker over.

En nog even een foto van mijn grote liefde.

pi_122051712
Jemig Tico, ik kan me levendig voorstellen dat je op de SEH rot schrikt. Wij hebben met onze oudste een paar keer op de HAP gezeten met de instelling dat we wel eens zouden moeten blijven, dan zit je er al anders. Dus toen Tienus (de jongste) benauwd werd en het niet zo erg leek te zijn als bij de oudste verwachtte ik er ook niets van. Maar op aandringen van een aantal dames hier toch naar de huisarts en die zei wel meteen dat het waarschijnlijk rs was en dat het maar goed was dat we kwamen. Dan zit je ook raar te kijken kan ik je vertellen.
Inmiddels hebben we nou al zo vaak luchtweginfecties gehad dat ik redelijk kan inschatten of de longen schoon zijn. Maar zelfs ik werd de laatste keer bij jongste verrast door de snelheid waarmee zijn longen volliepen. Dat ging in minder dan 24 helemaal mis, zo snel dat zelfs de huisarts ervan schrok.
Ik hoop dat jullie snel weer thuis zijn!
pi_122052048
We hebben vooral de pech dat meneertje nog zo klein is. Het gaat gewoon niet snel.
Morgen gaan J en ik toch even de stad in, en m'n mama komt dan even bij Bram zitten. Ik vind het sowieso niets om m'n kleine hier alleen te laten. Naar de wc gaan vind ik al niets.

Nu hoorde ik wel dat er nog een baby bij het kdv is opgenomen met rs. En omdat dat de 2e is binnen een week is er melding gedaan. Wij denken dat Bram het toch te pakken heeft via leyla die met haar mooie snottebellen Bram kusjes aan het geven was. Leyla mag ook niet in het ziekenhuis komen, dat vind ik erg moeilijk. Die heb ik gewoon al bijna een week niet gezien. Jenny was er vandaag en die heeft ballonnen uitgekozen bij de winkel. Maar ook jen heeft het best moeilijk met de situatie. Opeens is mama er niet, J heeft in z'n eentje al 3 dagen voor de meiden gezorgd, die is helemaal kapot. M'n ouders springen bij voor avondeten en oppas in de avond, maar slapen en opstaan en de hele met optijd op school enzo, normaal doe ik de kinderen zeg maar.
pi_122052065
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klopt :) De antibiotoca was ook niet voor het virus, maar voor de oorontsteking die ze ernaast had.
pi_122052122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:40 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Klopt :) De antibiotoca was ook niet voor het virus, maar voor de oorontsteking die ze ernaast had.
oh! Die moet zich ook flink ellendig voelen. Alles tegelijk.
pi_122052197
We hadden geen blij meisje nee ;( Maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Die oorontsteking deed haar echt pijn, combi paracetamol en nurofen was niet genoeg :X En daar 40+ graden koorts bij en niet willen eten/drinken.. Echt niet Faye..

Ik hoop dat Bram ook snel op gaat knappen!
pi_122052490
Jeetje Tico, dat is dan inderdaad schrikken zeg!
Naar dat het ook zo lang duurt en dat je Leyla ook zolang niet gezien heb. Kan me ook helemaal voorstellen dat je je uk niet alleen wil laten. Op de leeftijd van Bram zit je normaal thuis nog redelijk aan zo'n baby'tje vastgeplakt.
Fijn dat je moeder morgen even bij hem blijft. Is voor jou denk ook wel goed even weg uit het ziekenhuis.

Omentielvo, wat heb je een mooierd gemaakt zeg! O+
pi_122052594
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje Tico, dat is dan inderdaad schrikken zeg!
Naar dat het ook zo lang duurt en dat je Leyla ook zolang niet gezien heb. Kan me ook helemaal voorstellen dat je je uk niet alleen wil laten. Op de leeftijd van Bram zit je normaal thuis nog redelijk aan zo'n baby'tje vastgeplakt.
Fijn dat je moeder morgen even bij hem blijft. Is voor jou denk ook wel goed even weg uit het ziekenhuis.

Omentielvo, wat heb je een mooierd gemaakt zeg! O+
Oh maar hier zit Bram ook vast geplakt hoor. Hij ligt erg vaak in mijn bed strak tegen me aan.
pi_122053129
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ja had ik ook net gezien, durfde nog niet te posten.

Phaidra, is de mango wel lekker zoet? Hier ging dat er goed in.
hij was wat hard nog, maar wel zoet. Maar misschien moet hij er gewoon aan wennen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 januari 2013 @ 23:35:41 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_122054470
Gatver Tico, wat naar toch, die hele situatie...
Gelukkig kan Bram wel lekker tegen je aan plakken. Er gaat niks boven mama-plakken als je niet lekker bent *;

Gelukkig gaat het weer wat beter met Faye!

Omentielvo, wat een popje O+
pi_122056766
Omentielvo, wat een mooi kindje O+ van harte!
pi_122060765
Omentielvo wat een lekker ding heb je gebakken!!

De dag is vandaag idd beter begonnen. Gister heeft D vanaf 16.15 tot 19 uur liggen pitten.. kreeg ik met moeite 100cc naar binnen daarna. En om half acht lag ze alweer in bedje. Ik dacht minstens dat die vannacht wakker zou worden van de honger maar nee om kwart voor 7 pas. Maar ze heeft nu al meer gelachen dan ze gister de hele dag heeft gedaan.

Tico wat heftig allemaal zeg .. ook voor Jen en Leyla. En latrn we Joene niet vergeten. Misschien wel goed om er heeeeel eventjes tussenuit gegaan. Al kan ik goed begrijpen dat je liever bij/met Bram blijft plakken.

Marjolijntje ook werkelijk alles tegelijk. Hopen dat Faye snel weer de oude is.
pi_122060810
Goh Twinks, lijkt wel alsof ze daarvoor toch last had van de hoeveelheid voeding ofzo?
Doorslapen rocks hè ^O^

Tico, ik zou ook niet bij mijn kind weg willen. Maar heel lastig dat het zo schipperen is om je meiden te zien. Brammel moet gewoon snel goed herstellen, dat jullie thuis kunnen gaan kneuteren.

Mijn baby is zo vrolijk O+
Van "klappen in de handjes" gaat ie helemaal kraaien van plezier.
En net lag ie in bed te vertellen, hij krijgt mij in het vizier, krijg ik echt een enorme glimlach, trappelen van plezier (wiebelslaapzak), armpjes naar mij uitsteken. Mega cuteness overload O+
pi_122060850
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Het enige moment dat ik wel even moest slikken was op de seh. Dat we binnen kwamen en ze hem aan de meters legden en eigenlijk met 5 minuten meteen zuurstof gingen toedienen. Toen pas had ik in de gaten dat hij gewoon echt ziek was en dat we niet naar huis gingen.
Pfoe, dan schrik je wel even idd ;(.

Wat naar ook dat leyla nu niet langs mag komen. Gets, hopelijk knapt Bram snel op. :*

Gelukkig gaat het met Faye wat beter. Arm meisje ;(.

Omen, wat een mooierd heb je daar! O+ Gefeliciteerd en welkom!

Kyara, daar ben je weer! Je miste ons gewoon hè? ;) Nogmaals gefeliciteerd met je 2 meiden. Zo bijzonder O+!

[ Bericht 17% gewijzigd door Phaidra op 26-01-2013 09:47:50 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122060919
Oh zoals je dat beschrijft tico ;( naar. Hoop dat ie toch snel beter wordt, is ook niks zo'n kleine baby met snoertjes en piepdingen.

omen hoi :N wat een mooi meisje. En kyara ook gefeliciteerd met je meiden. *O*
pi_122061031
omen, wat een plaatje O+

Vraagje aan de ks ervaringsdeskundigen. Na hoeveel dagen konden jullie weer op je zij slapen?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 09:05:28 #242
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_122061169
Ik de 2e nacht Kyara!

Hoe was jouw nacht? En die van je meisjes? En die van je mannen? :*
A grand adventure has begun.
pi_122061268
Omentielvo wat een droppie O+

Tico hoe gaat het vandaag?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 09:17:28 #244
95408 Incantrix
pi_122061298
Omentielvo O+ O+ wat een lief en mooi popje!

Kyara, WB! Had niet verwacht je hier nu alweer te zien..

Tico, wat enorm rot -O- beterschap voor je kleine ventje..

Hier nog steeds een verkouden meisje, slechte nacht gehad door haar verstopte neus. Echt sneu..
3!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 09:29:51 #245
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122061436
Omen, wat een plaatje! Nog gefeliciteerd!

Sterkte voor alle moeders met zieke kindjes. Vooral dat verhaal van Tico klinkt echt naar.

Kyara welkom terug alweer! Bij mij duurde t toch wel wat langer voor ik op mijn zij kon liggen, hoor. Ik ben een buikslaper en dat kon in de eerste week wel weer. Op mijn zij weet ik niet zeker, maar t duurde wel langer dan een week. Hoe is t nu met de pijn? Goede pijnstilling?
pi_122061512
Ik geloof dat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kon Kyara, in elk geval in de eerste week. Heb toen ook liggend gevoed. Alleen telkens met beleid bewegen hè.
pi_122061536
Kyara gefeliciteerd !!! :o *O* *O*
Ook voor Midas en je
Alles goed ? :*

Omen: Welkom ! O+

Later de rest ! :Y
pi_122061944
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:
Vraagje aan de ks ervaringsdeskundigen. Na hoeveel dagen konden jullie weer op je zij slapen?
Poeh, dat heeft bij mij best een tijdje geduurd. Denk 1-2 weken?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 10:34:00 #249
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_122062395
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 08:47 schreef Kyara het volgende:
omen, wat een plaatje O+

Dezelfde nacht al :@.
pi_122062724
Succes Tico met Bram, zo rot voor jullie :*

quote:

Kik.l,..
.
AsW
_O-
Straks gaat ze online winkelen :o
pi_122063463
Tico, wat zielig zeg. Heel veel sterkte. :*

:* voor de zieke baby's.

Vannacht was moeizaam. Borstvoeding wilde niet (links dan. Rechts ging gelijk) en je bent moe, voelt je schuldig tegenover je zus die ook niet kan slapen en dat maakt je onzeker.
Maar vanmorgen ging het twee keer heel goed. En nu ligt ze heerlijk te pitten in de box.
pi_122064805
Welkom nieuwe moeders en baby's. :)

Vanuit de ballenbak :D nou ja man en kleuter liggen in de ballenbak. Ik lees een boekje en baby slaapt in de kinderwagen. Lekker er even uit. Geen kraamvisite en zo. Vannacht veel moeten voeden, onrustige nacht dus. Maar tussendoor goed geslapen.

Ow en mijn grote zus wordt vandaag waarschijnlijk 'pupo'. *O* Spannend.

Tico hoe is het vandaag met Bram? Hoop dat je zelf ook je rust een beetje kan pakken. Het is niet niks allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Estrys op 26-01-2013 12:19:50 ]
pi_122065168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef becky27 het volgende:
Thanx magnostine.

Even een reflux vraag. Isabel verslikt zich en zet het daarna op een krijsen. Is dat een symptoom van reflux?
absoluut!
:)
pi_122066109
Tico wat een verhaal eigenlijk joh en dan ook nog 1 van je meiden er niet bij kunnen...

Omen mooi meisje heb je daar!

Reflux das een goeie! (ff in de gaten houden dus)
pi_122067611
Het gaat vandaag echt heel goed. Weer zonder extra zuurstof en mooie waarden.

Vandaag ook gehoord dat de hele kleintjes eigenlijk 9 van de 10 X aan de sonde gaan. Dat Bram dat niet hoefde was ook al heel goed.

Oh en hij heeft net een flesje naar binnen gewerkt. Aan 50cc had hij echt al genoeg. Wij hebben een wasmachine gekocht. Meteen maar 7kg, Bram die 3x per dag alles onderspuugd.
pi_122067684
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Het gaat vandaag echt heel goed. Weer zonder extra zuurstof en mooie waarden.

Vandaag ook gehoord dat de hele kleintjes eigenlijk 9 van de 10 X aan de sonde gaan. Dat Bram dat niet hoefde was ook al heel goed.

Oh en hij heeft net een flesje naar binnen gewerkt. Aan 50cc had hij echt al genoeg. Wij hebben een wasmachine gekocht. Meteen maar 7kg, Bram die 3x per dag alles onderspuugd.
Super, goed nieuws! Hopelijk snel lekker thuis bij zijn zussen.

Grote wasmachines zijn fijn! Ik heb er eentje van 8 kg. Echt zo blij mee!
pi_122067722
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Super, goed nieuws! Hopelijk snel lekker thuis bij zijn zussen.

Grote wasmachines zijn fijn! Ik heb er eentje van 8 kg. Echt zo blij mee!
Oh ik denk dat ik zelfs van die hotelmachines van 12kg nog wel vol krijg. :')

Maar goed, een wasmachine! Best goed na een jaar zonder.
pi_122067815
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ik denk dat ik zelfs van die hotelmachines van 12kg nog wel vol krijg. :')

Maar goed, een wasmachine! Best goed na een jaar zonder.
Dat is knap ja, een jaar. Je moeder?

Mijn schoonvader zit in de de was- en vouwmachines van wasserijen voor ziekenhuizen en hotels. Die stelde mij voor zo eentje te nemen. Alleen moet ik dan wel een complete garage opofferen :D
pi_122067977
Een tas met was inleveren en gevouwen terug krijgen. Ik ga het missen hoor.
pi_122067988
Omentielvo GEFELICITEERD!! Met Riley ^^ O+

Wat een rotsituatie Tico. Hoop dat Bram snel opknapt, en je meisje ook want zo lang van elkaar gescheiden zijn is 100x niks :(
pi_122068819
Tico, wat sneu zeg! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat,maar het is wel sneu met zo'n kleintje! Eigenlijk zouden ze tot 12 maand beschermd moeten zijn tegen alle vormen van ongemak he?
pi_122068976
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef freecell het volgende:
Tico, wat sneu zeg! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat,maar het is wel sneu met zo'n kleintje! Eigenlijk zouden ze tot 12 maand beschermd moeten zijn tegen alle vormen van ongemak he?
Kinderen zouden überhaupt nooit echt ziek moeten worden. :)
pi_122069176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kinderen zouden überhaupt nooit echt ziek moeten worden. :)
Nee, dat is waar, maar op een bepaalde leeftijd zijn simpele griepjes wel te doen. Voor een baby hakt alles er meteen zo hard in.
pi_122069220
Fijn dat het weer wat beter gaat en helemaal zonder sonde!
Ik ben ook blij met mn 7kg wasmachine!
En droger kan 6aan Haha

net weer gedouched met de kleine man, genieten we beide echt van!

Ben het eens kindjes horen niet ziek te zijn
pi_122069240
Fijn dat het beter gaat Tico!

Over foto's kwijt zijn: van de week hadden ze op het kdv een potje bv niet goed dichtgedraaid en die is gaan lekken in m'n tas, bij mijn telefoon. Ding is natuurlijk kapot en ik bleek al een jaar geen back-up gemaakt te hebben :X. Dus dáág foto's!! Gelukkig heb ik ook nog andere camera's waarmee foto's zijn gemaakt, maar ik ben er toch een paar dagen van slag van geweest. Foto's kwijt zijn is stom! Dus ook een :* voor de anderen.

En nu maar veel nieuwe maken ;)

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122069431
Balen phaidra! Wat een ventje O+
Hier worden foto's op mn sd kaart opgeslagen dat scheelt denk ik al, maar haal ze er te weinig vanaf. Ook vd spiegelreflex, maar die gebruik ik sowieso weinig. Veel te zwaar :') hebben ook een klein fototoestel en die upload automatisch de foto's naar de server. En de backup van de server loopt naar kantoor.
Hier heb ik het eerste fotoboek af :D Eerste half jaar van peuter :P

Net lekker buiten geweest. Dame sliep lekker :D

Kyara welkom terug met de dames!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:53:09 #267
258612 nytar
boys boys boys
pi_122070708
fijn dat bram vooruit gaat!

Ik las net pas de namen van je meiden kyara, mijn uk had ook j geheten als hij geen piemel had gehad. Zo'n O+ naam!

Verder heeft mn uk vannacht 10 uur geslapen, ipv om de 3 uur wakker te worden. Dat is toch gek in een keer? Ik had verwacht dat hij het zou opbouwen...aankomende nacht maar weer afwachten wat het wordt...en dan ook nog vanavond voor het eerst weer uit. Beide jongens uit logeren bij mn moeder. Abel halen we op, de oudste laten we daar slapen. Dan kunnen opa en oma er morgen ook nog van genieten :)
pi_122070736
Nytar, dat is wel maf ja,maar het klinkt wel lekker :P
pi_122070898
Freecell hoe gaat het met jouw jongste?

Nytar, dat is idd wel apart! Maar ik zou ervan genieten zolang het kan ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122071114
Mijn kleintje doet het goed. :Y
Nu verkouden, maar niks ernstigs.
Hij is nu volledig aan de borst (oef, wat een gedonder was dat) en hij is verder lekker vrolijk. Teuten en lachen :)

En vandaag precies 9 pon, dus hij ziet er nog heerlijk pasgeboren uit als hij slaapt, hihi.
pi_122071239
wat fijn Free! En hoe gaat het met jouzelf?
pi_122071248
Omg! Bram is gewoon zwaarder?!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:11:23 #273
258612 nytar
boys boys boys
pi_122071425
het was helemaal lekker geweest als mn peuter geen 40 graden koorts had gehad en om de paar uur wakker werd :)
pi_122071547
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Mangostine het volgende:
wat fijn Free! En hoe gaat het met jouzelf?
Ja, wel ok :) Beetje hectisch wel, met dat kolven/voeden enz (dit geeft echt lucht joh O+ heerlijk simpel gewoon aanleggen bij honger en thats it) en hier is even iemand bij ons in komen wonen, die ff een paar maanden niet thuis kan zijn.
Ow, en de oudste 2 zijn al twee weken af en aan ziek.
Dat, in combinatie met een huis waar altijd wel iemand mee-eet (of 3 iemanden, hihi) maakt het wat druk.
Maar verder gaat het eigenlijk allemaal super :) Gisteren de stad in geweest met M in de doek bij vriendin. Kon ik broeken passen, want ik had niet echt iets meer.
Ik word weer een beetje mij :) En dat was al bijna een jaar geleden (nu mijn lijf nog :X er is nog een paar KG teveel mij, haha)
pi_122071618
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef freecell het volgende:
Mijn kleintje doet het goed. :Y
Nu verkouden, maar niks ernstigs.
Hij is nu volledig aan de borst (oef, wat een gedonder was dat) en hij is verder lekker vrolijk. Teuten en lachen :)

En vandaag precies 9 pon, dus hij ziet er nog heerlijk pasgeboren uit als hij slaapt, hihi.
fijn!! Bizar idee ja, dat er baby's geboren worden van 9 pond :D. Ik keek net even, mijne was ca 10 pond met 12 weken. En dat was al klein!

Oh da's jammer nytar -O- Beterschap voor je oudste!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122071688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Omg! Bram is gewoon zwaarder?!
Ja, zo ongeveer elke baby is zwaarder. Check maar :P

(wel fijn dat ik nog zo'n spriet heb, anders vond ik het een enge curve. Nu zie ik een mooi lijntje, hoewel wat laag)
pi_122072678
Klinkt goed free, nog niet helemaal soepel, maar het begin is er. ^O^
Doe eens een foto? O-)
pi_122077124
Wahaha D heeft de grootste lol met de reclamefolders.

Heb net mijn bestelling foto's opgehaald. Ze waren een beetje verbaasd bij de hema toen hoorden hoeveel het er wsren. Ze konden ze eerst niet vinden.. ik zri ja het zijn er ook een beetje boel :+.
Toen dachten ze aan de grote doos die in het magazijn stond en jawel hoor .. die was voor mij :+
pi_122077192
We gaan Domino's laten bezorgen in het ziekenhuis :)
pi_122077273
Smakelijk joene! Mijn vriend heeft een keer shoarma schotel laten komen toen we daar al 2 dagen zaten :) Ver voor de zwangerschap :P
pi_122077376
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Sam1993 het volgende:
Smakelijk joene! Mijn vriend heeft een keer shoarma schotel laten komen toen we daar al 2 dagen zaten :) Ver voor de zwangerschap :P
Ben jij barbie???
pi_122077389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:47 schreef Sam1993 het volgende:
ik vind dit wel kunnen na week in het ziekenhuis :)
pi_122077398
ik kom niet eens in de buurt :P En we hebben het beneden in de hal gegeten i.p.v op de zaal ;)
pi_122077777
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef Sam1993 het volgende:
ik kom niet eens in de buurt :P En we hebben het beneden in de hal gegeten i.p.v op de zaal ;)
wij hebben toch Prive kamer dus kan wel op de kamer :D
pi_122077817
We hebben een vieze kamer zelfs.
pi_122077885
plak vloer en kalk aan de kranen? en vragen wanneer het bed verschoond gaat worden ?
pi_122077991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:01 schreef Sam1993 het volgende:
plak vloer en kalk aan de kranen? en vragen wanneer het bed verschoond gaat worden ?
Nee :D
Zo noemen ze dat hier blijkbaar. Wij zitten op 1 van de isolatiekamers. Dus waar kindjes liggen met virussen en bacteriën.

Aan de overkant zijn de schone kamers, daar zijn dus als het goed is geen virussen enzo.

De verpleging is ook ingedeeld op de vieze kamers of de schone kamers. Die houden dat zoveel mogelijk gescheiden zodat ze niets meenemen de schone kamers op.
pi_122078044
aah zo haha :P

Gelukkig dus geen smerige kamer xd Dat was in het AZM een jaar geleden wel wat anders.
pi_122078202
Oh nee, het is oud maar wel schoon.

En zwaar ongezellig!! Toch vind ik dat wel een dingetje. Het is een kinderafdeling, en ergens zou ik dan toch voor kinderen zo'n afdeling niet heel erg op ziekenhuis laten lijken ofzo. Iets met leuke kleuren ofzo en leuke figuren.
Het kan wel een opknapbeurt gebruiken vind ik.
pi_122078276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh nee, het is oud maar wel schoon.

En zwaar ongezellig!! Toch vind ik dat wel een dingetje. Het is een kinderafdeling, en ergens zou ik dan toch voor kinderen zo'n afdeling niet heel erg op ziekenhuis laten lijken ofzo. Iets met leuke kleuren ofzo en leuke figuren.
Het kan wel een opknapbeurt gebruiken vind ik.
als we de staats winnen doneren we een tonnetje of 2 aan het ziekenhuis om de kinderafdeling te vernieuwen :)
pi_122081018
Wat een grote wasmachines en droger. Onze droger is stuk.

Tico lekker gevouwen was. En eet smakelijk voor de pizza!

Free, fijn dat het goed gaat, mooie curve!

Nytar, lekker lang geslapen.

Son lekker buiten geweest.

Phaidra, die foto van I. O+. Onze baby eet ook zijn schoentjes op net als de jouwe.

Over foto's kwijt, we hebben net de ene harde schijf terug van professioneel recovery bedrijf. Alle foto's van onze grote als baby zijn er weer O+

Ik kom even *G* en heel trots doen. Mijn baby trekt zijn beentjes onder zijn kont en wiebelt dan echt in kruippositie voordat hij zich weer laat zakken en dan verder tijgert. En eerder zat ik op mijn knieen op de grond, kwam hij naar me toe kruipen, deed zijn armpjes op mijn benen en probeerde zich op te trekken. Dus ik pak zijn armen en met die hulp kan hij zich waarlijk optrekken tot staan, al dan niet erg wobbelig en zijn knieen knikten gelijk weer in. Maar het begin is er *G*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122081651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Tinuviel het volgende:
Wat een grote wasmachines en droger. Onze droger is stuk.

Tico lekker gevouwen was. En eet smakelijk voor de pizza!

Free, fijn dat het goed gaat, mooie curve!

Nytar, lekker lang geslapen.

Son lekker buiten geweest.

Phaidra, die foto van I. O+. Onze baby eet ook zijn schoentjes op net als de jouwe.

Over foto's kwijt, we hebben net de ene harde schijf terug van professioneel recovery bedrijf. Alle foto's van onze grote als baby zijn er weer O+

Ik kom even *G* en heel trots doen. Mijn baby trekt zijn beentjes onder zijn kont en wiebelt dan echt in kruippositie voordat hij zich weer laat zakken en dan verder tijgert. En eerder zat ik op mijn knieen op de grond, kwam hij naar me toe kruipen, deed zijn armpjes op mijn benen en probeerde zich op te trekken. Dus ik pak zijn armen en met die hulp kan hij zich waarlijk optrekken tot staan, al dan niet erg wobbelig en zijn knieen knikten gelijk weer in. Maar het begin is er *G*
droger stuk, wat vervelend! Ik heb jaren zonder droger gedaan omdat hij niet aangesloten kon worden in ons nieuwe huis (nu na verbouwing wel weer), maar met kinderen zou ik het toch niet meer willen.

Ik vind het zoooo cute, voetjes / slofjes eten O+!!

Fijn dat jullie foto's teruggehaald zijn ^O^

En L al staan en poging tot kruipen! Wat gaat het toch snel :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122082787
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

droger stuk, wat vervelend! Ik heb jaren zonder droger gedaan omdat hij niet aangesloten kon worden in ons nieuwe huis (nu na verbouwing wel weer), maar met kinderen zou ik het toch niet meer willen.

Ik vind het zoooo cute, voetjes / slofjes eten O+!!

Fijn dat jullie foto's teruggehaald zijn ^O^

En L al staan en poging tot kruipen! Wat gaat het toch snel :o
We willen op termijn wel een nieuwe kopen, maar stellen het nog even uit. onze zolder is lekker groot genoeg om alle was op te hangen en in de zomer kan die ook weer buiten.

Ziet er schattig uit zo'n voetje of slofje in de mond. Maar de onze bijt ze echt kapot.

Ja soms wordt ik haast bang van hoesnel het gaat.

Omentielvo nog gefeliciteerd. Wat een lieverd O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122083445
Een droger .. hebben we niet maar zou soms wel handig zijn. Gaat er ooit vast wel komen. Denk zodra we een vaste trap naar de zolder hebben. Zit voor volgend jaar in de planning!

Phaidra wat een mooi kindje heb je toch.

Zo Tinu geloof graag dat je trots bent! Wat een vooruitgang! Mooi om te zien lijkt me!

Hier trekt D haar beentjes/knietjes een beetje onder haar kontje als je haar op de buik legt met de ellebogen eronder zeg maar. Maar natuurlijk weet die nog lang niet wat ze moet doen (kruipen). Komt over een tijdje wel ;-)

Ik vind haar ondanks slaapzakje tegenwoordig wel overal en nergens in bed haha. Ze ligt als ik haar uit bedje haal nooit meer op dezelfde plek als waar ik haar achter gelaten heb :)
pi_122083865
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Zolena het volgende:

[..]

Duidelijk iets om het dan nog maar een keer met ze over te hebben. Misschien helpt het als je elke week op papier zet wat je van plan bent om in die 4 uur te gaan doen (waarbij dus duidelijk wordt dat je eventuele vragen ook later kan stellen).
En met wie had je die afspraak dan? Kun je die niet ook bij het gesprek betrekken?
Afspraak was met HR gemaakt, maar kwam ook bij een van de sollicitatiegesprekken naar voren, maar het kan zijn dat dat tijdens het 1e gesprek met HR dame en andere eigenaar was (mijn projectmanager is ook eigenaar).

Vind je idee van het opschrijven wat ik ga doen wel goed.

Twinkle, super omte zien.

Gaat jouw dame ook heel het bed door? Haha, altijd een verrassing hoeje haar vind.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122085701
Tico en Joene, wat lekker zeg pizza. Ik blijf duimen dat jullie zoon snel weer naar huis mag.

Vandaag had Riley last van krampjes. Dus de hele tijd tegen mij of mijn zus aangelegen. En ze was erg hongerig. Om de twee uur wilt ze eten. Maar nu lijkt het beter te gaan en ligt ze heerlijk te slapen in de box.
pi_122085792
Krampjes zijn stom! Warme pittenzakje op buikje.
pi_122085863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ben jij barbie???
Je zou het zowat denken kwa naam :D
  zondag 27 januari 2013 @ 06:13:09 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122102215
psst, foto's van de meisjes in z&g
pi_122102281