SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TT![]()
En dat accent!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat hebben ze toch echt pas één keer gevraagdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
Ik kan ook wel begrijpen dat de boeren en belgen een hekel hebben aan Amsterdam....
Overal ter wereld uitleggen waar je vandaan komt.... en altijd exact dezelfde vraag krijgen.... DO YOU KNOW AMSTERDAM??![]()
![]()
![]()
![]()
Afhankelijk van de definitie van wereldstad, kan je Enschede ook zo noemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Welquote:
Heerlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mij nog nooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch echt pas één keer gevraagd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Boeren leven op het platteland. Apeldoorn is groter dan Gorinchem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
toch voelde je de drang om exact daarop te reageren.... verklaar![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Boeren leven op het platteland. Apeldoorn is groter dan Gorinchem.![]()
![]()
Apeldoorn ligt buiten de Randstad en dus ben je een boer!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeren leven op het platteland. Apeldoorn is groter dan Gorinchem.
Gorinchem is al niet eens meer Randstad geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Als Vinnie al voldoet aan de definitie van boer, wat maakt dat een echte boer dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, dat was dan ook alleen maar omdat we een gesprek over Nederland hadden. Ja, nogal logisch dat ik dan Amsterdam ook ken knuppelquote:![]()
![]()
Met een tractorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Samzz het volgende:
Als Vinnie al voldoet aan de definitie van boer, wat maakt dat een echte boer dan.
en een weiland
![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt buiten de Randstad en dus ben je een boer!
Gorinchem is al niet eens meer Randstad geloof ikDit dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Samzz het volgende:
![]()
Wat zijn boeren in de randstad dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt buiten de Randstad en dus ben je een boer!
Gorinchem is al niet eens meer Randstad geloof ik“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zie mijn bazensneeuwpopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zie koeien als ik naar buiten kijken.![]()
![]()
dit soort reacties is waarom ze een hekel aan randstedelingen hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt buiten de Randstad en dus ben je een boer!![]()
![]()
De weg kwijtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |