excuse me, pardon!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GodverMeloewa heeft al tijden geen concurrentie meer.
Ikkkkkkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef xomag het volgende:
Te weinig leuke users in KLB om genomineerd te worden gok ik.
Frank lult en liegt. Hij is waarschijnlijk de grootste autist van ons allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Mosterd naar de maaltijd."
En Frank is dan docent
Dit kan echt niet!
PS: wat is een Yvonne-tag?
PPS: heeft Grank dit alleen besloten?
NEE!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef Madeleine19 het volgende:
[..]
Frank lult en liegt. Hij is waarschijnlijk de grootste autist van ons allemaal
Je weet dat de mods mensen moeten nomineren hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat Yvonne ook weet dat KLB sinds het vertrek van een aantal personen KLB niet meer is. En ze heeft gelijk. Alle klachten hebben de revue al gepasseerd.
Dit, en;quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:24 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik genoemd word in je post trouwens
Ik word nog liever anaal vernederd met een bamboestok door Meloewa, dan dat ik genomineerd zou worden door jou. Niet dat dat ter sprake zal zijn, maar alsnog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je weet dat de mods mensen moeten nomineren hè?
Dat had ook niet gebeurd. Ik ga sowieso geen random user nomineren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:43 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik word nog liever anaal vernederd met een bamboestok door Meloewa, dan dat ik genomineerd zou worden door jou. Niet dat dat ter sprake zal zijn, maar alsnog.
Ben ik in ieder geval blij dat we het eens met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat had ook niet gebeurd. Ik ga sowieso geen random user nomineren.
Aandachtshoer zijn is een ding, maar de manier waarop je het doetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Madeleine19 het volgende:
[..]
Ik ga je wel anaal vernederen.
Sorry maar Meloewa is tenminste een meisje, jij bent een dikke vette puisterige brildragende obese fattyventquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:49 schreef Madeleine19 het volgende:
[..]
Ik ga je wel anaal vernederen.
Waarom sta jij er niet bij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom staan zosk en 2NutZ hierbij als azijnpissers?
Komen er nog SC awards? WH kan vast wel een lijstje maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komen er nog SC awards? WH kan vast wel een lijstje maken.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Piye het volgende:
Elk jaar dit topic.Was het vorige keer niet "niet aan gedacht"?
Ik heb gewoon gekeken wie er veel heeft gepost. Je dacht toch niet dat ik me elke dag in deze baggerzooi verdiep?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom staan zosk en 2NutZ hierbij als azijnpissers?
Ik ken je niet dus had best gekund, gr.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekeken wie er veel heeft gepost. Je dacht toch niet dat ik me elke dag in deze baggerzooi verdiep?
Nee, zo suïcidaal ben ik gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus had best gekund, gr.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |