heel irritant inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
"De vacature waar u op solliciteert is al voorzien".
Haal 'm dan van je website... kut.
Stuur je dan ook een bericht dat ze hem er niet moeten opzetten?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
"De vacature waar u op solliciteert is al voorzien".
Haal 'm dan van je website... kut.
Yepquote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Stuur je dan ook een bericht dat ze hem er niet moeten opzetten?
Baas! Zullen ze alleen wel niet altijd even leuk vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yep
"Wat jammer dat wanneer de vacature vervuld is deze nog wel op linkedin en uw eigen website vermeld wordt. Dit is in deze barre tijden voor werkzoekenden een extra teleurstelling. Desalniettemin veel succes met uw organisatie."
Uiteraard!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef sjeppert het volgende:
Reageren jullie ook in het Engels (brief) indien de vacature ook is opgesteld in de Engelse taal
Ik kreeg een keurige mea culpa terug, natuurlijk vergezeld van kutsmoes over het waarom".quote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Baas! Zullen ze alleen wel niet altijd even leuk vinden.
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yep
"Wat jammer dat wanneer de vacature vervuld is deze nog wel op linkedin en uw eigen website vermeld wordt. Dit is in deze barre tijden voor werkzoekenden een extra teleurstelling. Desalniettemin veel succes met uw organisatie."
Het totale dienstverband is leidend, niet het laatste contract. Tenzij er ergens tussen de contracten minimaal 3 maanden in heeft gezeten.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef Disorder het volgende:
Over de lengte van het doorbetalen bij ontslag. Ik ben in dienst sinds 2004. Mijn meest recente contract is van 2010. Toen is overeengekomen dat ik 2 nul-uren dagen erbij kreeg.
Wat geldt nu om de lengte van doorbetalen te bepalen? Het in dienst zijn (2004) of het meest recente contract (2010)?
HAHA! En that's it? Wauw....quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Disorder het volgende:
Thanks. Dan teken ik niks. Hij wil mij hooguit één maand doorbetalen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yep
Metaal. Kijk er thuis na.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:46 schreef MNR het volgende:
[..]
HAHA! En that's it? Wauw....![]()
Zou wel even je CAO checken (als er die 1 is voor jouw branche)m
Is er geen mogelijkheid om de vastellingsovereenkomst na te laten kijken door iemand van het juridisch loket bijvoorbeeld?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Disorder het volgende:
kantonrechtersformule zegt voor elk jaar in dienst 1 maand doorbetalen. Deze factor kan bij ernstig in gebreken blijven naar beneden bijgesteld worden (bv 0.5*jaren dienstverband*maandsalaris) of andersom ook naar boven.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:43 schreef Disorder het volgende:
Als ik thuis ben bel ik rechtsbijstand.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om de vastellingsovereenkomst na te laten kijken door iemand van het juridisch loket bijvoorbeeld?
Mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als ik thuis ben bel ik rechtsbijstand.
Dat is niet helemaal waar:quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
kantonrechtersformule zegt voor elk jaar in dienst 1 maand doorbetalen. Deze factor kan bij ernstig in gebreken blijven naar beneden bijgesteld worden (bv 0.5*jaren dienstverband*maandsalaris) of andersom ook naar boven.
quote:Vanaf 1 januari 2009 geldt de volgende formule:
1. de dienstjaren tot de leeftijd van 35 jaar tellen voor ½ maandloon per dienstjaar ;
2. van 35 tot 45 jaar voor 1 maandloon per dienstjaar;
3. van 45 tot 55 jaar voor 1½ maandloon per dienstjaar;
4. en vanaf 55 jaar voor 2 maanden per dienstjaar.
Doodzwijgen. Aangeven waarom je voor die functie gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:19 schreef deerntie het volgende:
Ik heb even jullie hulp nodig voor het volgende:
Ik heb in juli 2012 mijn HBO diploma behaald, vervolgend voor een half jaar aan de slag gegaan bij het bedrijf waar ik ook mijn afstudeerstage heb gelopen. Dit was maar voor een half jaar (wist ik van tevoren) maar nu kan ik geen werk vinden in in mijn vakgebied. Omdat ik thuiszitten echt helemaal niks vindt, solliciteer ik nu ook op andere functies. Nu ben ik bezig met een sollicitatie brief voor een ander soort functie, maar wat is nu wijs om te doen.. Vermelden dat ik geen werk kan vinden in mijn vakgebied door de crisis? Of dat stuk maar een beetje dood zwijgen en gelijk inhaken op waarom ik op die functie solliciteer?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodzwijgen. Aangeven waarom je voor die functie gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |