Heb je het filmpje zien? Ze komen vanaf Stratum aan bij de Vestdijk waar het slachtoffer ogenschijnlijk naar huis toe loopt. Ze zijn van tevoren al flink agressief bezig en het lijkt me wel heel toevallig dat ze hem ook al tijdens het stappen zijn tegengekomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:05 schreef Smack10 het volgende:
Is er trouwens niet duidelijk of ze het slachtoffer niet kende.
Misschien is er wat aan vooraf gegaan?
Dan hoor je achteraf toch vaak.
En nee, ik praat het niet goed wat er gebeurd is. Als het zonder aanleiding is geweest gewoon 10 jaar de cel in, allemaal.
Ah nu wordt het interessant? En dat thuis kan ik wel weten, ik ken de vader van één.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat "thuis" kun je niet weten. Maar hoe heb jij ze op hun flikker gegeven?
Ik ben benieuwd wat hij heeft gedaan, en wat jij hebt gedaan. Ik hoor nog niks concreets namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van mij sowieso. Als de ouders het niet doen, doe ik het wel.
Daarnaast ken ik de Marokkaanse vader en die heeft die jongen dus wel degelijk aangepakt.
Dit. We wachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij heeft gedaan, en wat jij hebt gedaan. Ik hoor nog niks concreets namelijk.
Dat zie je steeds vaker, ja ze hadden elkaar al ontmoet en er zijn wat woorden gevallen dus mag je iemand half dood schoppen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:05 schreef Smack10 het volgende:
Is er trouwens niet duidelijk of ze het slachtoffer niet kende.
Misschien is er wat aan vooraf gegaan?
Dan hoor je achteraf toch vaak.
En nee, ik praat het niet goed wat er gebeurd is. Als het zonder aanleiding is geweest gewoon 10 jaar de cel in, allemaal.
Ik heb het gezien ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Heb je het filmpje zien? Ze komen vanaf Stratum aan bij de Vestdijk waar het slachtoffer ogenschijnlijk naar huis toe loopt. Ze zijn van tevoren al flink agressief bezig en het lijkt me wel heel toevallig dat ze hem ook al tijdens het stappen zijn tegengekomen.
En dit is relevant in dit topic, omdat....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij heeft gedaan, en wat jij hebt gedaan. Ik hoor nog niks concreets namelijk.
Schorsing.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sensatie, hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dit is relevant in dit topic, omdat....
De kans geven nog meer op straat te hangen en rotzooi uitvreten.quote:
Reken maar. Ga nou maar weer verder met snode plannetjes bedenken om Marokkaanse supermarkten te grazen te nemen. Neem ik mijn verantwoordelijk wel op een andere manier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De kans geven nog meer op straat te hangen en rotzooi uitvreten.
Dat zal ze leren inderdaad.
Jij boos? Nou nou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Reken maar. Ga nou maar weer verder met snode plannetjes bedenken om Marokkaanse supermarkten te grazen te nemen. Neem ik mijn verantwoordelijk wel op een andere manier.
Meid, wie heeft het over rechtvaardiging ? Misschien is het punt wel dat je niet *zomaar* doodgeschopt wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wát er ook gebeurd is, dít rechtvaardigt het niet hoor.
Doet me ergens aan denken dit...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sensatie, hè.
Zelfde figuur voorstelt lukraak supermarkten van Marokkanen te slopen onder het motto "vergelding". Die gaan jij en ik niet meer normaal laten denken.
Oh? Dat gebeurt niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Misschien is het punt wel dat je niet *zomaar* doodgeschopt wordt.
Ok danquote:
Klopt. Maar gaat in deze niet op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie je steeds vaker, ja ze hadden elkaar al ontmoet en er zijn wat woorden gevallen dus mag je iemand half dood schoppen?
Wát er ook gebeurd is, dít rechtvaardigt het niet hoor.
Zelfde als nu met die grensrechter'hij stond zelf uit te dagen'
Dus mag je iemand doodschoppen
Achterlijkheid, echt.
Ken die leraren. Alles moet opgelost worden met een dialoog. Daarna een kopje thee drinken die je met 2 handjes knus omarmt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om internet? Nog in geen honderd jaar
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ken die leraren. Alles moet opgelost worden met een dialoog. Daarna een kopje thee drinken die je met 2 handjes knus omarmt.
De gedachte dat pappa savonds langs kwam door jouw handelen moest ten kostte van alles voorkomen worden.
Snap niet wat die mensen in die tak van sport te zoeken hebben.
Blijkbaar wel. Zie grensrechter paar weken geleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Meid, wie heeft het over rechtvaardiging ? Misschien is het punt wel dat je niet *zomaar* doodgeschopt wordt.
Trololol.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ken die leraren. Alles moet opgelost worden met een dialoog. Daarna een kopje thee drinken die je met 2 handjes knus omarmt.
De gedachte dat pappa savonds langs kwam door jouw handelen moest ten kostte van alles voorkomen worden.
Snap niet wat die mensen in die tak van sport te zoeken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |