Ze reageert ja snap ik op ik wil graag weten hoe je je voelt dan kan ik je helpenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Op wat reageert zewees eens duidelijker man, anders kan niemand je hier helpen.
oke!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Laat haar dan even met rust
wanneer zal ik dan weer contact met der opzoeken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
maar hoezo kan jij niet zeggen of ze me gebruikt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
wanneer zij begint of zaterdag pasquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:14 schreef technicalx het volgende:
[..]
wanneer zal ik dan weer contact met der opzoeken?
En hoe doe ik dat op school dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer zij begint of zaterdag pas
gewoon alleen hoi zeggen en verder afwachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef technicalx het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat op school dan?
ik zit notabene naast er in de klas en heb 3 keer per week stage met er
En dus ook geen lichamelijk contact?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon alleen hoi zeggen en verder afwachten
ja preciesquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef technicalx het volgende:
[..]
En dus ook geen lichamelijk contact?
en dan gewoon afwachten of ze contact met me zoekt?
Ik denk het niet maar ik ken haar niet persoonlijk dus ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef technicalx het volgende:
[..]
Maar weet jij na al die posts al of ze me gebruikt of niet?
maar er is dus wel een kans aanwezig? :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik ken haar niet persoonlijk dus ik weet het niet zeker
Dat weet je nooit maar ik acht die kans vrij kleinquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef technicalx het volgende:
[..]
maar er is dus wel een kans aanwezig? :p
Ik ga het als volgt doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat weet je nooit maar ik acht die kans vrij klein
Als je onzeker bent is elk meisje lastigquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef technicalx het volgende:
[..]
dit is me eerste echte liefde maar ik vind dit zo'n lastig meisje of ligt dit aan mij?
Ja oke maar ik vind dit toch een bijzonder lastig meisje klopt toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je onzeker bent is elk meisje lastig
ja dat wel, gun het gewoon wat tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ja oke maar ik vind dit toch een bijzonder lastig meisje klopt toch?
Tjaaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat wel, gun het gewoon wat tijd
Nee oke maar ik kan dr niet peilenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef mr_chuck het volgende:
Heb geduld
Meisjes vinden gestalk niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |