Je hebt mijn gelijk al erkend dwaas haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Haha als je je gelijk niet kan halen, ga je iemand afzeiken.
Je vaste tactiek.
Sukkel
deparo, dit geeft geen zinquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt mijn gelijk al erkend dwaas haha.
Je eigen gelijk is niet de waarheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt mijn gelijk al erkend dwaas haha.
Klopt.quote:
Als je nu gewoon naar een ander topic gaat zeuren ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Klopt.
Zijn gelijk is zijn waarheid.
En trouwens...wat is jouw belang bij het gelijk van deparo?
Als je je er niet mee bemoeit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon naar een ander topic gaat zeuren ofzo?
Een beetje want nu weet bijna iedereen dat hij een troll isquote:
Jij erkende van wel dwaas hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je eigen gelijk is niet de waarheid.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een beetje want nu weet bijna iedereen dat hij een troll is![]()
.
[..]
Jij erkende van wel dwaas haha![]()
.
Nee jij komt hier in KLB beetje lastig zijn terwijl je hier niet thuishoort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:15 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je je er niet mee bemoeit.
Of word je wel eens verwend door deparo?
Wat is jouw belang?
Ik hoor hier niet thuis?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee jij komt hier in KLB beetje lastig zijn terwijl je hier niet thuishoort.
Jij bent zeker zo'n hippe moeder met rood kort haar die hele dag sigaretten zit te roken achter de pc, werkeloos en anderen overal de schuld van geeft.
Waarom begin je elke zin op een nieuwe regel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet thuis?
Bepaal jij dat?
Je vooroordelen heb je verder al klaar zie ik.
Triest figuur.
Kruip in de hol die je verdedigd.
U mad of U jelly?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet thuis?
Bepaal jij dat?
Je vooroordelen heb je verder al klaar zie ik.
Triest figuur.
Kruip in de hol die je verdedigd.
Er schijnen wat pubers met veel fantasie te zijn die denken praatjes te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er schijnt haar nogal wat dwars te zitten, maybe de anal balls?
Is dat je grote natte droom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er schijnt haar nogal wat dwars te zitten, maybe de anal balls?
Bitch please, do not start this.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Er schijnen wat pubers met veel fantasie te zijn die denken praatjes te kunnen hebben.
En if you had balls you have the right to speak.
Stoer maar niet heus.quote:
Trekkertje....je weet niet waar je aan begint.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, do not start this.
De vorige meid die dacht een grote mond te hebben zit nu in het gesticht.
Aardig van je dat je me stoer vindtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Net zo stoer als jouw geblaat.
Flikker op naar NWS,
Misschien maak je daar een kans.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Trekkertje....je weet niet waar je aan begint.
Ik zeik je af tot het bot.
Ik ben geen 8 jarige die je kan overbluffen.
Make my day trekdoos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |