Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar gewoon bezig houden met Israël en de Palestijnen.
Probeer het eens te bewijzen, kan je niet want het is onzin, maar ben benieuwd naar je poging eigenlijk haha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar gewoon bezig houden met Israël en de Palestijnen.
Hier weet je niks van,
Ik hoef niks te bewijzen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Probeer het eens te bewijzen, kan je niet, maar ben benieuwd naar je poging eigenlijk haha.
Wat dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen.
Je Posthistory vertelt alles.
Ach, meneer komt van een forum af waar het niveau belachelijk laag is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen.
Je Posthistory vertelt alles.
Weet je nou al wie Bartov is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom meng je je hierin als je dat niet eens weet?
Als jij Fok! belachelijk laag noemt....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ach, meneer komt van een forum af waar het niveau belachelijk laag is.
Ik heb het over een ander forum waar meneer actief is en waar de gemiddelde leeftijd zo rond de 12 ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als jij Fok! belachelijk laag noemt....
Volgens mij vroeg ik alleen of je weet wie Bartov is. Enfin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom meng je je hierin als je dat niet eens weet?
Verkeerde account?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb het over een ander forum waar meneer actief is en waar de gemiddelde leeftijd zo rond de 12 ligt.
Is die belangrijk dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik alleen of je weet wie Bartov is. Enfin.
Elk leger is een politiek instrument chippie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voor de discussie of de Wehrmacht al dan geen politiek instrument was, tamelijk ja.
Haha je bent wel een grappige troll maar een beetje eentonigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Flikker op als je alleen dit soort onzin aan kan dragen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Elk leger is een politiek instrument chippie.
Leg eens uit wie die zogenaamde bartov is.
quote:As a historian, Bartov is most noted for his studies of the German Army in World War II. Bartov has challenged the popular view that the German Army was an apolitical force that had little involvement in war crimes or crimes against humanity in World War II. Bartov has argued that the Wehrmacht was a deeply Nazi institution that played a key role in the Holocaust in the occupied areas of the Soviet Union.
Haha als je je gelijk niet kan halen, ga je iemand afzeiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha je bent wel een grappige troll maar een beetje eentonig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |