Je bent wel een slaafje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aardig van je dat je me stoer vindt![]()
. Maar ik ben je slaafje niet dus ik doe lekker niet wat je zegt, en wanneer ik in NWS zit, uit vrije wil ofzo dan.
Ik ben geen slaafje, weet je waarom, omdat ik zeg dat ik het niet ben en alles wat ik zeg klopt volgens jou kennelijk dus jij kan het niet ontkennen hahahahahahahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je bent wel een slaafje.
En je zin van: Maar ik ben je slaafje niet dus ik doe lekker niet wat je zegt bewijst dat je een pubertje bent met een grote mond.
En dat je in NWS zit...lekker belangrijk.
Zit je nog meer ergens?
hahahahahahaha praatjes van een puber die niet beter weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ben geen slaafje, weet je waarom, omdat ik zeg dat ik het niet ben en alles wat ik zeg klopt volgens jou kennelijk dus jij kan het niet ontkennen hahahahahahahahahahahahaha.
Kennelijk welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
hahahahahahaha praatjes van een puber die niet beter weet.
Shit, je zit wel erg met jezelf he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En dat is het enige verweer wat je weet te verzinnen?
Kom maar terug als je volwassen bent.
Je vergeet de fixatie op anaal gebied. Iedereen moet in zijn of haar hol kruipen van Pallasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Shit, je zit wel erg met jezelf he.
Slaven, pubers etc.
Misschien eens een therapeut raadplegen?
Iemand die anders denkt dan jou heeft een therapeut nodig?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Shit, je zit wel erg met jezelf he.
Slaven, pubers etc.
Misschien eens een therapeut raadplegen?
Als je verstand had. zou je weten dat ik vrouw ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je vergeet de fixatie op anaal gebied. Iedereen moet in zijn of haar hol kruipen van Pallas
Ow en nog wat....waar het hart vol van is,stroomt de mond van over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je vergeet de fixatie op anaal gebied. Iedereen moet in zijn of haar hol kruipen van Pallas
Als jij verstand had zou je niet als een debiel reageren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je verstand had. zou je weten dat ik vrouw ben.
Helaas is dat verloren hoop.
Als jij verstand had, zou je niet iemand een debiel noemen die het niet met je eens was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef Polacco het volgende:
[..]
Als jij verstand had zou je niet als een debiel reageren.
Om die reden noem ik je geen debiel mocht je dat soms denken. Eerder je manier van discussiėren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als jij verstand had, zou je niet iemand een debiel noemen die het niet met je eens was.
Als je mijn manier van discussiėren je niet aanstaat, ligt dat meer aan jezelf dan aan en ander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:03 schreef Polacco het volgende:
[..]
Om die reden noem ik je geen debiel mocht je dat soms denken. Eerder je manier van discussiėren.
Heb jij misschien een probleem met drugs?quote:
Wat heb jij met anaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb jij misschien een probleem met drugs?
Problemen gehad tijdens je anale fase misschien?
Sterke comeback.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wat heb jij met anaal?
Voel je je aangesproken als homofiel soms?
Hier mannetje.
Enjoy.
Heb je al haar gekweekt om je piemeltje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sterke comeback.
Ohnee wacht, toch niet
Net toen de rust was wedergekeerd kom jijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vriendjes! Vriendjes! Laten we lief zijn voor elkaar! Stop met haten!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Net toen de rust was wedergekeerd kom jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |