Dat is nog maar de vraag, Megaupload is onder dubieuze omstandigheden offline gehaald. Het zal nog een hele interessante rechtzaak worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Zal binnenkort wel weer office gehaald worden door de FBI, je bestanden er in bewaren is dus niet handig
Bij mij doet ie het wel gewoon hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Voorlopig heb ik alleen nog een tijdelijk sessie, de registratie verloopt prima echter heb ik nog steeds geen bevestigingsmail mogen ontvangen...
Ik hoor van meerdere mensen dan ze nog geen bevestigingsmail hebben, vreemd!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel gewoon hoor
Ik gebruik een @live.com adres, wat heb jij gebruikt?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Juicyhil het volgende:
Dear Juicyhil,
Welcome to MEGA! Please click on the following link to confirm your free MEGA account:
https://mega.co.nz/#confirm....
Best regards,
The MEGA Team
Gmailquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik een @live.com adres, wat heb jij gebruikt?
Gisteren was het zo druk dat de hele site niet te bereiken was! Maar het is net opgestart, het zal de komende tijd vast gaan verbeteren.quote:
Kijk je ongewenstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik gebruik een @live.com adres, wat heb jij gebruikt?
Had ik al naar gekeken, niets te vinden. Ik ga het maar eens via gmail proberen...quote:
Heb gister en vandaag aantal keer geprobeerd met @hotmail en @walla maar beide mail adressen geen bevestigings mail mogen ontvangen. Morgen ook maar is met gmail proberen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had ik al naar gekeken, niets te vinden. Ik ga het maar eens via gmail proberen...
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
Zou iemand misschien in een paar zinnen willen omschrijven wat het doel is van 'Mega' en waarom ik me ervoor aan moet melden? Ik heb het gevoel alsof ik iets heel groots aan het missen ben, maar ik weet niet waarover het nu gaat.
Bedankt
ah, kom. Als je het weet kun je het toch wel even opschrijven?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef Seam het volgende:
[..]___!! Welkom op het internet, hoe was je steen?
Weet je wat Megaupload was?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef tarantism het volgende:
[..]
ah, kom. Als je het weet kun je het toch wel even opschrijven?
dropbox heeft slechts 2gb gratis aan cloud opslag. Dat betekend dus dat je gratis 25 keer zoveel krijgt. Dat verklaart de hypequote:Op maandag 21 januari 2013 23:57 schreef tarantism het volgende:
[..]
ah, kom. Als je het weet kun je het toch wel even opschrijven?
ja, tot op zekere hoogte. Ik ben bekend met torrents en dergelijke. Megaopload was toch een soort rapidfire/filebox programma met door users aangeboden mediabestanden in een .rar formaat ofzo?quote:
Mega is cloud storage, net als Google Drive, Skydrive en Dropbox om meteen alle grote namen maar te noemen. Als je daar niets mee doet dan heeft registreren niet echt veel zin, maar wil je 50GB gratis opslag op internet dan kan je het proberen. Het is goed beveiligd en heeft in tegenstelling tot de concurrenten een VEEL betere privacy policy.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef tarantism het volgende:
Zou iemand misschien in een paar zinnen willen omschrijven wat het doel is van 'Mega' en waarom ik me ervoor aan moet melden? Ik heb het gevoel alsof ik iets heel groots aan het missen ben, maar ik weet niet waarover het nu gaat.
Bedankt
Denk dat de interesse meer komt door de versleuteling. Mega kan zelf ook totaal niet zien wat er geupload wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
dropbox heeft slechts 2gb gratis aan cloud opslag. Dat betekend dus dat je gratis 25 keer zoveel krijgt. Dat verklaart de hype
en encrypted met een private key. Dus ze kunnen andere die hun vragen de data op te leveren zoals eerder was gebeurd niet meer helpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
dropbox heeft slechts 2gb gratis aan cloud opslag. Dat betekend dus dat je gratis 25 keer zoveel krijgt. Dat verklaart de hype
Nee, want de private key moet je ook kunnen delen, zodat anderen ook evt. je bestanden kunnen inzien. Lijkt mij dus geen cookie te zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag me alleen wel af waar die private key wordt opgeslagen. Dat moet lokaal zijn. In een cookie? Dus als je die wist kun je ook niet meer je eigen bestanden?
Dank. Sowieso blijf ik dit Mega volgen, aangezien het een brutale provocatie jegens autoriteiten van de vorige generatie is. Heel spannend eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mega is cloud storage, net als Google Drive, Skydrive en Dropbox om meteen alle grote namen maar te noemen. Als je daar niets mee doet dan heeft registreren niet echt veel zin, maar wil je 50GB gratis opslag op internet dan kan je het proberen. Het is goed beveiligd en heeft in tegenstelling tot de concurrenten een VEEL betere privacy policy.
Het grote verschil met zijn voorganger is dat het nu compleet in de browser draait in tegenstelling tot Megaupload waar je een managertool voor moest installeren, daarnaast draait het compleet in de cloud buiten Amerika. Het zal dus een stuk lastiger zijn om het neer te halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dank. Sowieso blijf ik dit Mega volgen, aangezien het een brutale provocatie jegens autoriteiten van de vorige generatie is. Heel spannend eigenlijk.
is de zaak tegen die man interessant om te volgen? Ongetwijfeld heeft hij als man van megaupload invloed uitgeoefend op de geschiedenis, maar mensen zijn toch bijna nooit centraal in revoluties? Zelfs louis xvi is onthoofd, en Robbespiere daarna ook! De mensen vallen, en ik heb een beetje een gevoel dat die dotcom eindigt als Bradley Manning en dat wij te druk zijn met de veranderingen om hem nog op te merken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Maar uiteraard blijft het heel interessant om dit en de rechtszaak rondom Kim Dotcom in de gaten te houden
Ik verwacht geen revolutie maar ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen, niet dat ik er bovenop zit maar als er weer eens een berichtje voorbij komt is het wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef tarantism het volgende:
[..]
is de zaak tegen die man interessant om te volgen? Ongetwijfeld heeft hij als man van megaupload invloed uitgeoefend op de geschiedenis, maar mensen zijn toch bijna nooit centraal in revoluties? Zelfs louis xvi is onthoofd, en Robbespiere daarna ook! De mensen vallen, en ik heb een beetje een gevoel dat die dotcom eindigt als Bradley Manning en dat wij te druk zijn met de veranderingen om hem nog op te merken.
Ik doe m'n best, maar er is nog geen enkele byte die kant op gegaan...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
Geregistreerd. Gewoon, om een account te hebben. Heb nog geen behoefte om data te uploaden.
http://twitter.com/KimDotcom/status/293458835568467968quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik doe m'n best, maar er is nog geen enkele byte die kant op gegaan...
http://twitter.com/KimDotcom/status/293462463612063744quote:The massive global PR around the #Mega launch is simply to big to handle for our start-up. I apologize for poor service quality
quote:If I would tell you how many signups we had since the launch you wouldn't believe it. I can't believe it. So, I won't tell you.
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:27 schreef editoor het volgende:
Kan Mega ook gebruikt worden om bestanden met elkaar te delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door AnimeFan op 22-01-2013 01:00:38 ]
je houdt toch sowieso altijd een lokale kopie van je bestanden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:42 schreef wasgetekend het volgende:
Het is niet te geloven hoe snel mensen vergeten. Vooral de mensen die hun bestanden voorgoed kwijt zijn geraakt na de FBI-inval. Het is aan te raden niet alleen op dit paard te gokken.
De eerste antipiracybewegingen zijn al bezig om de geldstromen af te sluitenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Kim DotcomErg interessant wat die vent allemaal uitvoert. Altijd en overal maar pushen en kijken hoe hij er het beste zijn slaatje uit kan slaan. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. Ikzelf denk dat mega.co.nz voorlopig nog met rust gelaten wordt.
je moet er ook geen kritische data op zetten, dat lijkt me evident. Daarvoor is geen enkele service geschikt en betrouwbaar genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:42 schreef wasgetekend het volgende:
Het is niet te geloven hoe snel mensen vergeten. Vooral de mensen die hun bestanden voorgoed kwijt zijn geraakt na de FBI-inval. Het is aan te raden niet alleen op dit paard te gokken.
ik heb anders 24.8GB gratis opslag bij dropbox..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Er zal uiteraard een dealtje gesloten zijn met Google, hij zal vast geen gratis reclame maken. Maar Chrome is ook niet echt de heilige graal op internet, ik hoor steeds meer developers klagen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef delano.888 het volgende:
Beetje jammer dat het eerste wat je ziet is: je hebt een verouderde browser, upgrade nu naar chrome, terwijl ik de nieuwste firefox heb. Dealtje gesloten met google?
Neuh, iets met een client-side encryption protocol dat tot nu toe alleen in chrome zit. Andere browsers krijgen een (tragere) javascript-implementatie voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef delano.888 het volgende:
Beetje jammer dat het eerste wat je ziet is: je hebt een verouderde browser, upgrade nu naar chrome, terwijl ik de nieuwste firefox heb. Dealtje gesloten met google?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |