Ik heb -5,5 aan beide kantenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de ogen van dit oude wijf?
Ik bedoel maar.quote:
Ach op de tast kom je een heel eindquote:
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Ach op de tast kom je een heel eind
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappigquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein vriendje zie jij niet meer met het blote oog?
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef missbehavin het volgende:
Hehe ik ben wel langer dan hij is. Vooral op 12 cm hakken is dat erg grappig
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ze maar aan op onze eerstvolgende meet. Kun je nog met opgeheven hoofd lopen.
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.quote:
Zie je me al staan, vast gepind in het grasquote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je wel mijn eeuwige respect verdiend.
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Zie je me al staan, vast gepind in het gras
Maar ik welquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een klein mannetje dat cirkeltjes om je heen loopt.
Ja ik ook zo. Even docu op 2 afkijken over engelse moordende freakquote:
Buiten!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut, ik moet de was nog ophangen
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.quote:
Toch best vaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dagelijks. Iig op mn werk. Thuis alleen als ik tv kijk. Zelden dus. Kijk liever dingen op mn laptop, die kan ik voor mn neus zetten en dan kan ik beter op de bank liggen. Heb de bril niet extreem hard nodig.
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.quote:
Vroege werkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, op mn werk ook alleen als ik koppijn krijg, meestal pas een keertje na 10:00, dan zit mn werkdag er al weer bijna op.
Bahquote:
Gelukkig niet zegquote:
Vriesdrogenquote:
Dat trekt zo lastig aan he.quote:
Toen sliep ik nog heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
Ik zat om 06.00 al in de auto. Wel beetje vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |