Hij opende die slowchat omdat hij mij teveel over randzaken vond lullen in de Feijenoordtopics. Mijn opmerking was "als het je niet bevalt open je maar een topic erover". En zo geschiedde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo jou? De_kromme is de enige die daar verantwoordelijk voor is man.
Ach, online credits zijn heel belangrijk voor sommige mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap al die commotie ook niet.
VI Hooligans, laat dat stoppen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft dit samengesteld? Jezus geen enkele VI Hooligan. DrDentz, Johannes en Oliver hadden echt wel erbij moeten staan
Johannes post hier ook veel in de SC dus snap niet hoe je hem over het hoofd kan zien
Johannes ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft dit samengesteld? Jezus geen enkele VI Hooligan. DrDentz, Johannes en Oliver hadden echt wel erbij moeten staan
Johannes post hier ook veel in de SC dus snap niet hoe je hem over het hoofd kan zien
Zelfs tot user van het jaar verkozen, GGMM faalt echt op alle frontenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Had gvd mijn cv kunnen vullen caland. niks geen nominatie.quote:
Jaja, dus hij heeft het geregeld. Goed van hemquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij opende die slowchat omdat hij mij teveel over randzaken vond lullen in de Feijenoordtopics. Mijn opmerking was "als het je niet bevalt open je maar een topic erover". En zo geschiedde.![]()
![]()
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, online credits zijn heel belangrijk voor sommige mensen.
Het is inderdaad al wat minder maar paar maanden geleden die rellen op FOK!quote:
Opkken. Niet mijn eer aantasten teringlul.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaja, dus hij heeft het geregeld. Goed van hem
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.
GGMM heeft een lijstje gemaakt met leukste users van VBL met o.a. Tong en een meisje die ik nooit heb gezien in VBL.quote:
En jij maakt je er nogal druk om, blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast doe niet zo debiel. Jij zit zelf actief een verkiezing te faciliteren met die lijstjes van je.
GGMM wat ben je toch een jankbal.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij maakt je er nogal druk om, blijkbaar.
Nou erg objectief was het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
de_kromme is in alles beter dan jij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Opkken. Niet mijn eer aantasten teringlul.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM heeft een lijstje gemaakt met leukste users van VBL met o.a. Tong en een meisje die ik nooit heb gezien in VBL.
Daar gaat het over.
Nou dat valt wel mee hoor, ze hebben allemaal wat posts verwijderd in een livetopic en wat bans uitgedeeld. Niks speciaals.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is inderdaad al wat minder maar paar maanden geleden die rellen op FOK!. Alle mods die in paniek waren niet om konden gaan met VI quotes
Dit. Dolk in de rug van alle actieve VBL-users die kwalitatief hoogwaardige posts proberen te genereren.quote:
Een mening is idd nooit objectief, dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou erg objectief was het niet
Was het maar een troll aktiequote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Jezus, hij zal zich rot lachen dat hij jullie zo schandalig makkelijk kan trollen
Ik vind 't onbeskoft.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
De_kromme staat voor alles wat oogkanker oplevert in deze wereld.quote:
Ik herhaalde dubbelpainquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Dolk in de rug van alle actieve VBL-users die kwalitatief hoogwaardige posts proberen te genereren.
Dat is de enige user aan wie ik écht een kankerhekel hebquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
De_kromme staat voor alles wat oogkanker oplevert in deze wereld.
Dat was de laatste kanker voor vandaag. Promise.
Jeetje, wat een consternatie zo op de maandagavondquote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM heeft een lijstje gemaakt met leukste users van VBL met o.a. Tong en een meisje die ik nooit heb gezien in VBL.
Daar gaat het over.
Jij bent een slechte kloon van De_Kromme.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Weet jij waar neoplasma malignum voorstaat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
In de sc mag het. Af en toe.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Behalve als het HMF zijn mening is. Als HMF een mening uit, is hetgeen mening maar per definitie een feit. Zo rolt dit alom gerespecteerd mens.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een mening is idd nooit objectief, dat heb je goed gezien.
Met die andere users naast je in de lijst wel jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het eerder een belediging vinden als ik ertussen zou staan.
Kijk, ik hoef er niet tussen te staan, maar een Johannes of een 422 wel voor die debiele Tong80 of C_A.. Kom op man, die voegen wat toe ipv die usersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Dolk in de rug van alle actieve VBL-users die kwalitatief hoogwaardige posts proberen te genereren.
Snap je.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is de enige user aan wie ik écht een kankerhekel heb
Als in, pc gaat uit als hij online is
Duh, maar jij was gebannend tijdens dat lijstjes-gebeuren, anders had ik uiteraard direct jouw hulp ingeschakeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve als het HMF zijn mening is. Als HMF een mening uit, is hetgeen mening maar per definitie een feit. Zo rolt dit alom gerespecteerd mens.
Gelukkig is de dag bijna voorbij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Hij won geen discussies. Hij draaide alles op zo'n manier dat het leek alsof hij in den beginne eerst iets heel anders zei.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de sc mag het. Af en toe.
Maar serieus. De_kromme won vrij eenvoudig discussies van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |