Ja die is ook te dom, die gaat het loodje vast nog wel leggen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die reina is ook gemakkelijk hoor. ..denkt ze nou echt dat ze straks mag gaan
Gaat nog wel gebeuren denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:03 schreef lars91 het volgende:
Misschien is het handig op Speedy even om zeep te helpen. Anders ligt Lucien straks om de bodem van het IJ
maar wie dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zal de exacte lokatie toch niet hebben geweten?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Eva vd Wijdeven nu uit de serie ( denk ik)
Nee joh die staat nog wel op met twee kogels in haar achterhoofd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Zag je dat kogelvrije vlinderdasje nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nee joh die staat nog wel op met twee kogels in haar achterhoofd.
Die snuit ze straks gewoon door dr neus weer uit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nee joh die staat nog wel op met twee kogels in haar achterhoofd.
Soms zit het mee, soms zit het tegen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:21 schreef alors het volgende:
Maar Carmen toch, als ze gewoon de goede code had gegeven waren ze gepakt bij de container... zuur.
joh...zou t?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Gekke Speedy en Lucien die beide los gaan op die Joego's.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:22 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zag je dat kogelvrije vlinderdasje niet
Ik denk dat dit nog wel een staartje krijgt. Met Speedy.
Fiep kan John niet uitstaan, ik zie haar nog wel in staat dat koplampprobleem door te spelen als ze John echt kwijt wil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:57 schreef W00fer het volgende:
Wow, hoe krijgen ze het elke keer zo spannend. Sluitend verhaal.
Alleen jammer dat die inval van de smerissen mager uitgewerkt was.
Niemand heeft Berry zien wegrijden?
Voor de rest![]()
Nu breekt de hel los. Ruzie met de joego's, Rosales die 500kg kwijt is. Reina dood, Luther komt wellicht vrij. Speedy die nog een appeltje te schillen heeft met Carmen. Het koplamp ongeluk.
Nee, dat denk ik niet. De gedachtegang erachter: Carmen betaald mij te weinig dus dan vertel ik waar die stash ligt zodat ze mij niet verdenken is een plausibele. Punt is wel dat Carmen als enige wist welke container het was, en zij heeft de code alleen aan Berry had gegeven.quote:
Wie waren er toen Reina die mail binnenkreeg? Wie had de kans die mail in te zien voor ze de laptop in de kluis deed?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:09 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De gedachtegang erachter: Carmen betaald mij te weinig dus dan vertel ik waar die stash ligt zodat ze mij niet verdenken is een plausibele. Punt is wel dat Carmen als enige wist welke container het was, en zij heeft de code alleen aan Berry had gegeven.
Kan zijn omdat hij zijn zin niet krijgt om zijn eigen imperium op te zetten, dat hij zegt "shit de stash is weg" maar het eigenlijk niet zo erg vind. Eerder zei hij ook al, ach die ene partij dat overleven we wel. Toen zei Carmen, vertel jij het Rozales.
En uit eerdere seizoenen bleek toch ook dat de Snor, via Berry contact had (toen Berry nog aan de kant van Ooms werkte).
Daar zinspeelde de makers wat mij betreft iets teveel op, dus het zal wel een ander zijn.quote:
Kan, inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie waren er toen Reina die mail binnenkreeg? Wie had de kans die mail in te zien voor ze de laptop in de kluis deed?
Denk dat ie al die tijd in de kluis lag. Ze werd snachts meegenomen, mail werd smorgens om 7.00 ontvangen. Normaal gesproken heeft Reina zelf de mail ook nog niet gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie waren er toen Reina die mail binnenkreeg? Wie had de kans die mail in te zien voor ze de laptop in de kluis deed?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand trouwens The National-nummer opgevallen tijdens de scène met Natalie aan het schilderen en dat dan Lucien gebeld wordt?
Goede muziekkeuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |