Gelukkig maar met andere dingen welquote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ho! nee! Rustigmet andere dingen wel hoor.
Alleen niet zo'n 'omgomgomg, roze is mijn lievelingskleur shoppen roddelen' meisje
Ik wilde Heppie tussen mijn hobby's zetten ja, maar dat zou zo raar zijn dacht ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En heppie zoenen en vieze dingetjes doen :S
Ik houd ook van cadeautjes kopen hoor!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alleen als je heel veel hebt gekocht en dan vooral voor je zelf
Veel geld uitgeven doe ik sws niet, ik spaarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat wel want anders gaat het irritant worden.
Ik moet al zoveel kopen.
ja daarom mijn EINDELIJK! Ik wachtte totdat iemand dat veranderde. Dankje promquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat was dat een kut TT om weg te halen mobiel
Jullie zijn raar, dus dan maakt het niks uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde Heppie tussen mijn hobby's zetten ja, maar dat zou zo raar zijn dacht ik.
Ik hou van rare mensenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie zijn raar, dus dan maakt het niks uit.
Dan moet je het ook gewoon nooit meer doenquote:
Ik hou van je!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
Dat gevoel dat je voelt dat alleen je ouders van je houden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
neuh dat is niet leuk, altijd moeilijk te kiezenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik houd ook van cadeautjes kopen hoor!
sorrie mamaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jouw geboorte duurde lang en daar hoor je mij ook niet over klagen
uhuquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek cadeautjes uit op kleurquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh dat is niet leuk, altijd moeilijk te kiezen
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zelfs mijn ouders houden niet van me dusquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders houden niet van me dus
Natuurlijk doen ze dat wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik retweet nooit iemandquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
Als ik een twitter had, dan had ik echt veel retweets van fokkers
Ik ook niet veel. Ongeveer 1 tweet per dagquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb wel twitter maar doe r nooit wat mee xD
0 per dag tegenwoordigquote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet veel. Ongeveer 1 tweet per dag
Maar je moeder houdt wel van jequote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als mijn vader dat deed,waarom neemt hij dan geen contact op na 6,5 jaar
Ik zeg niet doenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil slapen maar ook weer niet, keuzes
Omdat ouders raar zijn. Het zijn mensen, en mensen zijn verknipt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
aaawh ajquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil slapen maar ook weer niet, keuzes
Waarom heb je zo'n rare UI?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Monsieursander het volgende:
Ongeveer 14300 tweets heb ik dacht ik.
Ah komt goed, mischien moet je hem vergetenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De gevangenis, maar dan kom je erachter dat je helemaal niet zo gangster bent als je dacht..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Waar gaan gangsters zoals ik heen later?
nee hierquote:
En daarom houdt ze niet van jou?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ze kiest altijd mijn stiefvader's kant
Ze moet toch iets kiezen, en moet ze dan kiezen voor het verstand van een 40-jarige verstandige man of een op hol geslagen pubertje.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ze kiest altijd mijn stiefvader's kant
Hoe laat dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet ook zo slapen
vroeg weer eruit
En het zeepje laat vallenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De gevangenis, maar dan kom je erachter dat je helemaal niet zo gangster bent als je dacht..
Hij is niet een van mijn ex'en sukkelquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah komt goed, mischien moet je hem vergeten
Nee, want mijn vader sloeg me, is dat uit liefdequote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat ouders raar zijn. Het zijn mensen, en mensen zijn verknipt.
Maar ze houden toch van je. Daar ben ik zeker van.
Belachelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Monsieursander het volgende:
Ongeveer 14300 tweets heb ik dacht ik.
Bizar zeg, zoveel tweetsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
Ik had 18500 tweets ongeveer toen ik stopte vorig jaar.
en iets in de 170 of 190 followers geloof ik.
Wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is niet een van mijn ex'en sukkel
Neuj,6.45-7.00quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jou wekker gaat zeker niet om 05:30 ofzo?
Nee slapen is lekker en de tijd gaat sneller maar aan de andere kant alleen slapenquote:
Ja, want ze heeft me in de steek gelaten om naar NL te kunnenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En daarom houdt ze niet van jou?
Mijn stiefvader is 62 en mijn ma is 38.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze moet toch iets kiezen, en moet ze dan kiezen voor het verstand van een 40-jarige verstandige man of een op hol geslagen pubertje.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor kwesties
dat je vroeg gaat slapen enzquote:
Ja, ik was er net zo-eenquote:
Laat maar. We zijn het niet met elkaar eens, maar het is niet aan mij om deze discussie hier te voeren met jou.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want mijn vader sloeg me, is dat uit liefde
Nou, succes dan maarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee slapen is lekker en de tijd gaat sneller maar aan de andere kant alleen slapen
Ik sleep de kat wel mee
Die spoort nietquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft me in de steek gelaten om naar NL te kunnen
[..]
Mijn stiefvader is 62 en mijn ma is 38.
Just saying
conversaties op twitterquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Valt mee, vooral naar mensen. Niet dingen zoals "ff poepen"
Ik volg wel wat mensen maar lees het nooitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Valt mee, vooral naar mensen. Niet dingen zoals "ff poepen"
Deze meneer weet het.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik was er net zo-een![]()
Ik ging altijd hele discussies houden op Twitter, discussies zijn mijn hobby
Ik weet nooit iets te tweeten eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ik was er net zo-een![]()
Ik ging altijd hele discussies houden op Twitter, discussies zijn mijn hobby
wooow, vet langquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, de dagen zijn erg kort dat wel dan, had vandaag weer 13 uur gewerkt
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft me in de steek gelaten om naar NL te kunnen
[/quote]quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laat maar. We zijn het niet met elkaar eens, maar het is niet aan mij om deze discussie hier te voeren met jou.
Er zijn ouders die hun eigen kinderen vermoorden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laat maar. We zijn het niet met elkaar eens, maar het is niet aan mij om deze discussie hier te voeren met jou.
waarschijnlijk lig ik dan op bed met mijn telefoon te kloten tot ik in slaap val met mijn telefoon in mijn handquote:
Je kan slechte dingen doen en alsnog van iemand houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er zijn ouders die hun eigen kinderen vermoorden.
Fuck liefde joh
Nee, maar ok je hebt wel gelijk.quote:
En als je dat doet hoelaat val je dan in slaap? Ik meestal tussen half 1 en kwart voor 2quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarschijnlijk lig ik dan op bed met mijn telefoon te kloten tot ik in slaap val met mijn telefoon in mijn hand
soms 11 uur, soms half 12, maar alleen als ik extreem moe ben zoals nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef nodig het volgende:
[..]
En als je dat doet hoelaat val je dan in slaap? Ik meestal tussen half 1 en kwart voor 2
Ik bedoel die mensen die dan zo:quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mensen die mij niet volgen op Twitter en dan huilen
Dat lukt mij nooitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms 11 uur, soms half 12, maar alleen als ik extreem moe ben zoals nu.
Ben ik helemaal met je mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je kan slechte dingen doen en alsnog van iemand houden.
Of slechte dingen doen juist omdat je van iemand houdt.
Ik meende het niet, check PI.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar ok je hebt wel gelijk.
Beetje ruw uitgedrukt van mij, ik leef niet in een situatie zoals jij leeft, dus ik weet er eigenlijk niets van..
Dus ik heb eigenlijk makkelijk praten
Dat zijn klapjosti's.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoel die mensen die dan zo:
RT @naam1 ohja hahahhah :$$ RT @naam2 morgen eerste uur vrij, hea'' hihihi' RT @naam1 morgen super vroeg op : (
meestal slaap ik dan 12 uur of half 1 ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit![]()
En als je niet extreem moe bent?
Ik kan hier geen brood van bakken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoel die mensen die dan zo:
RT @naam1 ohja hahahhah :$$ RT @naam2 morgen eerste uur vrij, hea'' hihihi' RT @naam1 morgen super vroeg op : (
dat ja. Sla jezelf ofzo.quote:
Dat gevoel van liefde is in eerste instantie ook puur instinctief. Maar het is er wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je mee eens.
Maar heus niet alle ouders houden van hun kinderen.
Maar is meer instinct gevoel soms.
Hmm, dan val ik dus nog wel meequote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meestal slaap ik dan 12 uur of half 1 ofzo
Nee dit kan een tweet zijn. Ik snap het ook nooit zo goed hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan hier geen brood van bakken.
Bij de 3e RT zit je toch alang over de hoeveelheid tekens?
ja zaterdag sliep ik 3 uur ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, dan val ik dus nog wel mee
We praten toch wel over doordeweekse tijden toch
Instinct en gevoelens zijn 2 verschillende dingen die met elkaar verbonden zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat gevoel van liefde is in eerste instantie ook puur instinctief. Maar het is er wel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zaterdag sliep ik 3 uur ofzo
Tegen die tijd val ik altijd wel in slaap als ik sinds 12 uur al in bed ligquote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zaterdag sliep ik 3 uur ofzo
Instinct zorgt voor moederliefde. Je ouders houden van je. Punt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Instinct en gevoelens zijn 2 verschillende dingen die met elkaar verbonden zijn.
Maar ze zijn anders.
Ja, dat heb ik gemerktquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Instinct zorgt voor moederliefde. Je ouders houden van je. Punt.
als ik om 2 uur thuis kom en ik zou met kleren en al op bed gaan liggen bij wijze van spreken zou ik zo in slaap donderenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Tegen die tijd val ik altijd wel in slaap als ik sinds 12 uur al in bed lig
Maar niet als ik om 2 uur thuis kom natuurlijk
Instinct is ook dat een man altijd paringsdrang heeft. (voorplantingsinstinct)quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Instinct zorgt voor moederliefde. Je ouders houden van je. Punt.
Ik niet, als ik half 4 weer kom van het werk dan kan ik nooit meteen slapen, duurt altijd wel een halfuurtje - driekwartier ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik om 2 uur thuis kom en ik zou met kleren en al op bed gaan liggen bij wijze van spreken zou ik zo in slaap donderen
Nicequote:
Ja, maar niet alle mensen volgen hun instinct.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Instinct is ook dat een man altijd paringsdrang heeft. (voorplantingsinstinct)
Instinct is ook dat een man altijd als ''leider'' wil gezien worden, of bij een groep willen horen. (kuddeinstinct)
Instinct is ook dat een man altijd wil overleven (overlevingsinstinct)
Ipv man kan je ook vrouw invullen al denk ik dat het 1e punt meer voor de man geld.
Wiskunde en Engels.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar wat heb je morgen?
Ik ken geen ene secret story, is dat wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
Ik wil dat er een nieuwe secret story komt. Ik was echt obsessed met dat programma.
Ik ben een slaapmonster, vervelend soms wel hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik niet, als ik half 4 weer kom van het werk dan kan ik nooit meteen slapen, duurt altijd wel een halfuurtje - driekwartier ofzo
Dat was zo'n leuk programma omg. Zoek maar op google.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken geen ene secret story, is dat wat?
Geen idee, loop 2 hoofdstukken achter omdat ik spijbelde.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat moet je voor wis leren? Eco
Ga spieken morgenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, loop 2 hoofdstukken achter omdat ik spijbelde.
Maar 3e periode ga ik weer mijn best doen.
Ikke ben alleen in de ochtend wanneer ik wakker word een slaapmonster dat is nog veel vervelenderquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben een slaapmonster, vervelend soms wel hoor
een kutvariatie op big brother, geef mij big brother maar weer terug. keek dat op 7-jarige leeftijd of weet ik veel hoe oud ik was altijd met mijn zussen en broersquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was zo'n leuk programma omg. Zoek maar op google.
Spijbelen? Dat heb ik nou nog nooit gedaan, ben ik nou te braafquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, loop 2 hoofdstukken achter omdat ik spijbelde.
Maar 3e periode ga ik weer mijn best doen.
Oh dat ken ik eigenlijk niet. Secret Story was echtquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
een kutvariatie op big brother, geef mij big brother maar weer terug. keek dat op 7-jarige leeftijd of weet ik veel hoe oud ik was altijd met mijn zussen en broers![]()
dat was wel echt leuk.
in de ochtend ben ik vreemd genoeg heel actiefquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke ben alleen in de ochtend wanneer ik wakker word een slaapmonster dat is nog veel vervelender
Ik ging gewoon een paar keer kijken tijdens een toets over oud hollandse verhalenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
spieken wordt echt onmogelijk gemaakt bij alllllle toetsen bij mij iig
Big Brother niet kennenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat ken ik eigenlijk niet. Secret Story was echt![]()
spannend!!!!
Tips 'n SpyTricks by Gaaguyim!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
spieken wordt echt onmogelijk gemaakt bij alllllle toetsen bij mij iig
Nee, ik ben tequote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Spijbelen? Dat heb ik nou nog nooit gedaan, ben ik nou te braaf
Ik lag toen al op bedquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Big Brother niet kennen![]()
FOK! is ontstaan/gegroeid door BIG BROTHER
Dat heb ik bijna nooit, kan er nooit tegen als familieleden hele tijd gaan praten s'ochtendsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de ochtend ben ik vreemd genoeg heel actief
Dit jaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Big Brother niet kennen![]()
FOK! is ontstaan/gegroeid door BIG BROTHER
Ja ik ken de naam wel, maar heb het nooit gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou en, iedereen kent het gewoon of je toen nou klein was of niet.
mwa praten hoeft voor mij ook niet maar kan er wel in een keer uitkomenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna nooit, kan er nooit tegen als familieleden hele tijd gaan praten s'ochtends
Maar de school zegt er niks van? En je ouders dan?quote:
Briefje laten schrijven door viendinnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar de school zegt er niks van? En je ouders dan?
Als ik dat deed en mijn ouders betrapten me dan zie je me de komende maand niet meer op FOK!
Ikke nooit, daarom moet ik elke ochtend weer keihard trappen op de fiets om optijd te komen, wat vaak ook nog niet lukt ook, kom je 5 minuten of minder telaatquote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa praten hoeft voor mij ook niet maar kan er wel in een keer uitkomen
2 weken lang?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Briefje laten schrijven door viendinnen.
Als u 4 uur de tijd heeft, dan graag.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dag kleindochter, ga je mee naar de kerk? Kun je even biechten bij de paus.
mja ik hoef maar 7 km te reizen dus ik ben er met 10 minutenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ikke nooit, daarom moet ik elke ochtend weer keihard trappen op de fiets om optijd te komen, wat vaak ook nog niet lukt ook, kom je 5 minuten of minder telaat![]()
En als ik er vroeg uitga dan stel ik alles uit waardoor ik alsnog laat wegga, dan ga ik dus gewoon een half uur ontbijten ipv een kwartier
Ikke als ik snel moet fietsen (iedere ochtend dus) kan het net precies in een half uur/35 minuten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik hoef maar 7 km te reizen dus ik ben er met 10 minuten
Sweet dreams sugarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga FOK! afsluiten, doei schatjes
Huiswerk maak ik ook nooitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee gewoon af en toe, voor de rest was ik gewoon te lui/"geen tijd" voor huiswerk
Sorry, het zegt me zo even nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, jij mij waarschijnlijk niet. Of amper. Longtime lurker geweest enzuks.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Welterusten schatjequote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vond die van vorige week leukerquote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
Oke supersofje is Proefkonijnen het waard om nu nog terug te kijken?>
HypoeHypoeHypoeHypoeHypoequote:
oh en die was al saaaaiquote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond die van vorige week leuker
Hmmmz, meestal ben ik best goed in het onthouden van namen die ik eerder heb gesprokenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]maakt niet uit hoor. Je kunt volgens mij nooit iedereen kennen op een forum van deze grootte
Slaap lekker promquote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb die van vorige week niet gezien maar vond het hypnose gedeelte wel erg vet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond die van vorige week leuker
Je bent er vroeg bijquote:
Slaap lekker dienquote:
* LompeHork kijkt in je pohiquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, meestal ben ik best goed in het onthouden van namen die ik eerder heb gesproken
oh, kijk die van vorig seizoen. Ik moest echt hardop lachenquote:
Oh en jij dan met je saaie ondertitel 'ja'quote:
Ja klopt, was een kutdag vandaag dus lekker vroeg slapen en morgen dur tegenaanquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij
Welterusten dan maar kerel
Slaap lekker jerquote:
Heb je dat met die stofzuiger gezien? Dat was echt geniaal hahaha.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week niet gezien maar vond het hypnose gedeelte wel erg vet.
Heb wel het eerste kwartier gemist, is dat nog de moeite waard om terug te kijken?
Slaap lekker ajquote:
KLB kom k niet veel en R49 heb ik 2 topics in meegedaanquote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork kijkt in je pohi
Mwah, je post in R49, KLB en hier, raar, daar post ik ook veel
Morgen is vast een betere dag, ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt, was een kutdag vandaag dus lekker vroeg slapen en morgen dur tegenaan
Nee jouw ondertitel is interessant wil je zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh en jij dan met je saaie ondertitel 'ja'
Welterusten, ciao!quote:
Stofzuiger heb ik gezien ja, vond het een beetje onprofessioneel dat die kerel zonder dat veiligheidsdingetje naar boven ging terwijl je van te voren al kan zien dat het misgaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je dat met die stofzuiger gezien? Dat was echt geniaal hahaha.
Ik vodn die hypnose raar want ik volgde toen even niet waar het over ging
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen is vast een betere dag, ik heb er vertrouwen in![]()
Ik citeer jouw ondertitel: jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee jouw ondertitel is interessant wil je zeggen.
KLBquote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
KLB kom k niet veel en R49 heb ik 2 topics in meegedaan
Ik vind KLB de laatste paar jaar meer een bagger gebeuren geworden eigenlijk. Topics worden geopend om maar een topic te kunnen openen. Ik vind KLB niet zoveel meer toevoegen eigenlijkquote:
Ja ik vond dat hypnose echt vaagquote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Welterusten, ciao!
[..]
Stofzuiger heb ik gezien ja, vond het een beetje onprofessioneel dat die kerel zonder dat veiligheidsdingetje naar boven ging terwijl je van te voren al kan zien dat het misgaat.
Ze brachten mensen onder hypnose door op een bepaalde plek een licht tikje te geven, de ene tik veroorzaakte een hele kleine hypnose en bij de ergste viel diegene gelijk naar de grond.
NEE, daar ben ik het niet mee eens.quote:
blablablablaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NEE, daar ben ik het niet mee eens.
Klopt, die verzonnen topics zijn een beetje jammer. Draai hier nog geen jaren mee dus weet niet precies hoe het vroeger wasquote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind KLB de laatste paar jaar meer een bagger gebeuren geworden eigenlijk. Topics worden geopend om maar een topic te kunnen openen. Ik vind KLB niet zoveel meer toevoegen eigenlijk![]()
welk uitgestorven forum?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, die verzonnen topics zijn een beetje jammer. Draai hier nog geen jaren mee dus weet niet precies hoe het vroeger wasIk ben meestal te vinden in JNG, DIG, GC, KLB, ONZ.
Sinds een maand ofzoiets ben ik actiever gaan posten, daarvoor had ik altijd een AT van 4 topics allemaal china webshop gerelateerd, daarom had ik mij in augustus dit jaar ook aangemeld maar de rest van het forum is ook leuk heb ik ontdektHet roept weer het oude forumgevoel op nadat ik heel wat jaren heb gepost op een nu al 3 jaar uitgestorven forum.
combo's op je oog, ik eet geen varken trouwensquote:
Was wel echt hoor, het was trouwens helemaal geen hypnose (verkeerd woordgebruik van nodig, excuses) maar knock-out (bewusteloos) gaan. Door op de juiste plek te slaan geef je het zenuwstelsel zo'n optetter dat je lichaam je tegen jezelf in bescherming neemt en dus even op zwart gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vond dat hypnose echt vaaggeloof dat soort dingen niet zo snel.
Ik vind Valerio echt zo grappigIn die papieren boot de vorige keer zag hij er ook al uit als een clown en die Dennis loopt dan als een mooiboy daar rond
ik ook niet. maar van wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
combo's op je oog, ik eet geen varken trouwens
Ik ben meestal te vinden in GC eigenlijk. Vroeger kwam ik nog wel in WGR en NWS en sinds kort hier. Ik kom nooit in ONZ (anders dan 2 Radio49 topics), soms in MEN en KLB en dat is het wel. Oja, soms ook DIG inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt, die verzonnen topics zijn een beetje jammer. Draai hier nog geen jaren mee dus weet niet precies hoe het vroeger wasIk ben meestal te vinden in JNG, DIG, GC, KLB, ONZ.
Sinds een maand ofzoiets ben ik actiever gaan posten, daarvoor had ik altijd een AT van 4 topics allemaal china webshop gerelateerd, daarom had ik mij in augustus dit jaar ook aangemeld maar de rest van het forum is ook leuk heb ik ontdektHet roept weer het oude forumgevoel op nadat ik heel wat jaren heb gepost op een nu al 3 jaar uitgestorven forum.
Ohjaa, ik vond het er raar uit zien hoor. Die mensen vielen op de grond en dan waren ze alweer normaal. Echt vaag.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Was wel echt hoor, het was trouwens helemaal geen hypnose (verkeerd woordgebruik van nodig, excuses) maar knock-out (bewusteloos) gaan. Door op de juiste plek te slaan geef je het zenuwstelsel zo'n optetter dat je lichaam je tegen jezelf in bescherming neemt en dus even op zwart gaat.
Hou ik voor mezelf, hou van mijn privacy. Was van een game die helaas failliet is gegaan. Was een kleine hechte community waar iedereen elkaar kende, ook veel msn contacten aan overgehouden en nu nog 1tje op twitter. Ik sta daar iets van 15e op aantal berichten.quote:
haha wowquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf, hou van mijn privacy. Was van een game die helaas failliet is gegaan. Was een kleine hechte community waar iedereen elkaar kende, ook veel msn contacten aan overgehouden en nu nog 1tje op twitter. Ik sta daar iets van 15e op aantal berichten.
Later nog een ander spel gespeeld waar ook een hechte community (wel in mindere mate als vorige game) was, groeide daar in een grote clan door tot mede-owner en beheerde ook een forum. Jammer genoeg is door verkeerde beslissingen van de owner zo'n goedlopende clan in een maand doodgebloed. Was het spel runescape, neem aan dat heel wat mensen dat kennen. Het was een clan waar iedereen in kon joinen en dan clan pken in de wildy, ik had dus 50 mensen achter me aan lopen ik beslisde de route, tactiek etc. Geweldig hoe je als clan zo'n heel gebied kan toe-eigenen. Daarna mijn interesse in runescape verloren, nog wel weer een paar keer aan begonnen maar alleen is het geen zak aan.
Zo en dit was mijn internet levensverhaal.
In JNG word eigenlijk niet zo heel veel qua topics geplaatst, en wanneer er iets word geplaatst is er een hele grote kans dat het een troll is. Alleen de SC loopt super.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben meestal te vinden in GC eigenlijk. Vroeger kwam ik nog wel in WGR en NWS en sinds kort hier. Ik kom nooit in ONZ (anders dan 2 Radio49 topics), soms in MEN en KLB en dat is het wel. Oja, soms ook DIG inderdaad
Weet ik niet. Ik vind dit forum een stuk toegankelijker (DIG) dan Tweakers. Daar willen ze vaak dat je zelf al veel voor onderzoek heb gedaan. Dit is wat vlakker en meer voor iedereenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
In JNG word eigenlijk niet zo heel veel qua topics geplaatst, en wanneer er iets word geplaatst is er een hele grote kans dat het een troll is. Alleen de SC loopt super.
Ik kijk ook weleens bij nieuwe topics en belang bij topics die ik interessant vind, zo zag ik gister iemand die bij nieuwe topics vroeg hoe om te gaan met een paypal claim als verkopende kant, en daar weet ik dan wat over dus antwoord ik even![]()
Ben wel altijd van mening dat mensen die hier met vragen komen of hun zelf-in-elkaar-gezette pc ''goed'' is beter op tweakers terecht kunnen
Heb ook een geweldige tijd gehad in die games en op het forum van het eerste spelquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
haha wowMaar ik dacht misschien een forum dat ik ook kende waar ook best veel mensen van naar fok zijn gegaan
Dat was ook zo saaaai daar.
Wel vet dat je zo belangrijk was dan voor sommige mensen
Vond dat gedeelte leuker dan het poep gedeeltequote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohjaa, ik vond het er raar uit zien hoor. Die mensen vielen op de grond en dan waren ze alweer normaal. Echt vaag.
Dat klopt, Tweakers is heel serieus, aan de ene kant ook wel goed hoor alleen soms vind ik het net iets te ver gaan. Maar ik vind het wel jammer dat mensen die hier in DIG wat vragen hun vraag niet eens door Google hebben gehaald.. Dat kan je minimaal doen.. Maar ben daar wel een paar keer goed geholpen beter als de trolladviezen hier; ''Hé TS je moet je harde schijf formatteren dan doet de driver het vanzelf''. Dat vind je niet op Tweakersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind dit forum een stuk toegankelijker (DIG) dan Tweakers. Daar willen ze vaak dat je zelf al veel voor onderzoek heb gedaan. Dit is wat vlakker en meer voor iedereen
Ik heb niets tegen Tweakers hoor alleen soms is het prettig als je een minder complexe vraag hebt die je 'even' wil stellenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat klopt, Tweakers is heel serieus, aan de ene kant ook wel goed hoor alleen soms vind ik het net iets te ver gaan. Maar ik vind het wel jammer dat mensen die hier in DIG wat vragen hun vraag niet eens door Google hebben gehaald.. Dat kan je minimaal doen.. Maar ben daar wel een paar keer goed geholpen beter als de trolladviezen hier; ''Hé TS je moet je harde schijf formatteren dan doet de driver het vanzelf''. Dat vind je niet op Tweakers
Ik was vaak te bekennen in het Exotische (chinese) tablet gedeeltequote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Tweakers hoor alleen soms is het prettig als je een minder complexe vraag hebt die je 'even' wil stellen
Ik vind ook lang niet alle topics in DIG geweldig maar daar lees ik wel overheen
Ik kom zelden op Tweakers. Alleen als ik er hier in DIG niet uitkom. Maar ik heb nooit zoveel vragen eigenlijk. In het begin had ik wat vragen toen ik mijn Mac net had maar dat valt nu wel mee eigenlijk. Ik kijk er ook niet genoeg moet ik zeggen. Ik zit de laatste tijd veel in SC's voor een beetje lol en ontspanningquote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik was vaak te bekennen in het Exotische (chinese) tablet gedeelte![]()
Maar las ook mee met andere topics en af en toe een antwoord als ik verstand van het onderwerp in kwesite heb
Ik heb denk ik op Tweakers ook maar 2x een topic geopend om wat te vragen over een samengestelde pc (die ik uiteindelijk niet eens gekocht heb) en mijn speakersetquote:Op maandag 21 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom zelden op Tweakers. Alleen als ik er hier in DIG niet uitkom. Maar ik heb nooit zoveel vragen eigenlijk. In het begin had ik wat vragen toen ik mijn Mac net had maar dat valt nu wel mee eigenlijk. Ik kijk er ook niet genoeg moet ik zeggen. Ik zit de laatste tijd veel in SC's voor een beetje lol en ontspanning
Zoiets heb ik nooit gedaan maar de activiteit hier is wel bijzonder inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb denk ik op Tweakers ook maar 2x een topic geopend om wat te vragen over een samengestelde pc (die ik uiteindelijk niet eens gekocht heb) en mijn speakerset![]()
Het is wel geweldig hoeveel een forum doet, zo had ik een enqeute geplaatst voor school hier en gelijk na een dag 30 reacties, dat krijg je met een mailtje naar alle scholieren op onze school denk ik niet eens voor elkaar
Ik had maar 2 reacties verwacht naar een dagquote:Op maandag 21 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit gedaan maar de activiteit hier is wel bijzonder inderdaad
Misschien houd ik wel heel erg van games en ken ik het welquote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb ook een geweldige tijd gehad in die games en op het forum van het eerste spelMaar dat forum kan jij inderdaad niet kennen, het was een zeer goed spel alleen werd er (na mijn mening) verkeerde beslissingen genomen door de eigenaar daar waardoor het uiteindelijk failliet ging.
[..]
Vond dat gedeelte leuker dan het poep gedeelte![]()
Ah de bitterballen waren zeker in het eerste kwartier? Dat gedeelte heb ik namelijk gemistquote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien houd ik wel heel erg van games en ken ik het wel![]()
Ah nee bah, dat vond ik vies. Net als die bitterballen
Oh dat ben ik alweer vergetenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah de bitterballen waren zeker in het eerste kwartier? Dat gedeelte heb ik namelijk gemist
Hmm wat deden ze precies met de bitterballen? Zag wel dat ze uitgedeeld werden na het poepgedeeltequote:Op maandag 21 januari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat ben ik alweer vergetenWas volgens mij na de stofzuigers hoor. Weet niet zeker.
ja daarna kwam dat. maar ze gingen die bitterballen bakken in vet van een mens. van liposuctie ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm wat deden ze precies met de bitterballen? Zag wel dat ze uitgedeeld werden na het poepgedeelte
ja wat is deze.quote:
heb nog even gereageerd op die uitslagenquote:
Omdat je tof bentquote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
Wat is de yvonne award ofzo dan? Ik heb geeen idee namelijk
En hoe kan het dat ik ben uitgekozen????
Conflict kano en timmmm houden van jequote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
Wat is de yvonne award ofzo dan? Ik heb geeen idee namelijk
En hoe kan het dat ik ben uitgekozen????
hahaha ik ben echt verbaasd. Wat gebeurd er nu dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Conflict kano en timmmm houden van je
En je wint een tagje
Kan je winnen, dit zijn pas de nominaties toch? Nu word er eerst gestemd geloof ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Conflict kano en timmmm houden van je
En je wint een tagje
Linkje?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heb nog even gereageerd op die uitslagen
Geen idee, je gaat het meemakenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ik ben echt verbaasd. Wat gebeurd er nu dan?
Moeten mensen nu gaan stemmen? Dan win ik noooit : (quote:
aww. Natuurlijk wel Soffie.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Moeten mensen nu gaan stemmen? Dan win ik noooit : (
Nee johquote:
Maar LB is kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee johIedereen gaat op LB stemmen omdat niemand mij kent
Ik ken je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee johIedereen gaat op LB stemmen omdat niemand mij kent
ja true true. Ach ik zie welquote:
Ik stem op je hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Moeten mensen nu gaan stemmen? Dan win ik noooit : (
Op wie stem jij danquote:
yaaaayquote:
ah jawel pleaaase, voor mijquote:
Nope. Dat is het verschil tussen de awards en de verkiezingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
Hee maar er staat: De crew kiest de winnaars uit. Dus je kunt niet stemmen of wel?
oooh oke.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nope. Dat is het verschil tussen de awards en de verkiezingen
Ik hier al 3 wekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
Ik vind het trouwens best apart hoor. Ik ben hier voor mijn gevoel al heel lang, maar eigenlijk nog maar 1,5 maand![]()
Ja maar ik ben in die tijd actief geworden hier, en jij al sinds 2004 hequote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef Faux. het volgende:
Toch even in GC gevraagd wat tong in onze lijst doet, kan veel leukere, meer JNG-gerichte nominaties verzinnen
Ooooh, ja. Ik ben dan ook al oudquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik ben in die tijd actief geworden hier, en jij al sinds 2004 he![]()
maar jong van geest zullen we dan maar zeggen hequote:
Zo voel ik me wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
maar jong van geest zullen we dan maar zeggen he
Ik draai hier nog niet zolang mee maar zie die Angel en prox hier vaak posten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef Faux. het volgende:
Toch even in GC gevraagd wat tong in onze lijst doet, kan veel leukere, meer JNG-gerichte nominaties verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |