Nouja, die hebben een aantal jaar de dans kunnen ontspringen. Tvm is natuurlijk al jaren geleden duidelijk gewordenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, alsof Rabo nu opeens de enige ploeg is met dopinggebruik.
En dat doet hij nu ook, hij had het alleen meteen moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Nelissen hoeft alleen maar te zeggen dat hij wel vermoedens heeft, dan is ie van deze vragen of. Snap niet waarom hij dat niet doet.
Handen in zijn krullen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou Boogerd z'n kop nu willen zien.
Hij maakt het zich erg moeilijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Nelissen hoeft alleen maar te zeggen dat hij wel vermoedens heeft, dan is ie van deze vragen of. Snap niet waarom hij dat niet doet.
Ofwel ik ben het met je eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het is toch hypocriet dat het alleen over Rabo gaat.
Nelissen, Lotz, T. Dekker hebben na Rabo ook nog bij andere ploegen gefietst. Waren dat wel cleane ploegen? Ik kan het me niet voorstellen.
Eindigt vast niet met 'groetjes'quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat Nelissen deze keer een ander berichtje van Boogerd krijgt
Ach misschien ziet Boogerd er wel tegen op en zou hij eigenlijk wel willen bekennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
K..... flikker waarom doe je dit. Kom vechten bij centraal station K..... .quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Jack en Jones was toen wel echt een B ploeg. Dus zou misschien nog mee kunnen vallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Wilfred vraag eens of er bij Jack en Jones ook een dopingprogramma was.
Dat mis ik bij de renners die hun mond open doen. Het gaat alleen over hun periode bij Rabo.
Hij beschermd hem nog enigzins denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt helemaal niks weet. Er moet over gepraat zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
zou Boogie ook doping hebben gebruikt tijdens Sterren dansen op ijs?
De verwensingen op Twitter zullen nog wel even niet stoppen denk ik, van de account 'Boogie22222222' als subtiele verwijzing naar z'n 8 tweede plekken in klassiekers!quote:
Ik heb in de inhoudsopgaven gekeken van 5, 7, 11, 14, 16, 20, 21, 24, 25, 26, 28, 29 en 30, enige over Nelissen was een stuk door Smeets over wie Nelissen was (vlak na zijn dood)quote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pfff, niet lang voor zijn dood volgens mij. Geen zin om al die edities door te spitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |