Zit enkel nog in het dorpscafé.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Jan Raas is al jaren ondergedoken in Zeeland
Ging Genee goed op door ja, verwoordde precies dat gevoel, maar Nelissen ontkent dat en zegt dat hij "voor niemand meer liegt".quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niet gekeken/aan het kijken, is er een beetje doorgevraagd over wk voor amateurs? Met de beroemde voorbereiding daarop toch ook ongeloofwaardig dat ie net daar niks gepakt heeft
Hij heeft me positief verrast de eerste keerquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kenners
Die jakhals kijkt alleen wielrennen tijdens de TdF.
Ik vermoed van wel ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
'Rondom Aken'
Dat is Marc Lotz geweest.... Die heeft namelijk verklaard altijd epo te hebben gekocht in Aachen, een aantal jaren geleden.
Iedereen die de wielersport volgt.quote:
Heeft 1x raar gepresteerd toch?quote:
Zou triest zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
zou me dood lachen als morgen Eurosport Danny eruit gooit
Tour 2008. Bollen + 3e plaats.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft 1x raar gepresteerd toch?
Hoezo?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd -> Mythe van La Plagne.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
Erik Dekker is bang voor zijn baantje en Boogerd is bang om zijn schnabbel te verliezen bij de NOS
Bolletjestrui in 2008.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft 1x raar gepresteerd toch?
I see what you did there!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft me positief verrast de eerste keer
Zou het heel jammer vinden. Kijk veel liever naar ES met Danny, dan maar die zuurpruimen op de NOS.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Alleen die reclame hequote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou het heel jammer vinden. Kijk veel liever naar ES met Danny, dan maar die zuurpruimen op de NOS.
Ach, Thijs is ook 'gemaakt' slim. Doet zich een jasje aan en hij doet zich voor alsof zijn IQ met 20 is gestegen.quote:
En dan, José Been?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij mag een bepaald percentage welquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Caffeïne staat toch ook op de dopinglijst?
Daar zit een grens waarde aan volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef marcodej het volgende:
Caffeïne staat toch ook op de dopinglijst?
Vraag Vriesde hoeveel koffie ze moest drinkenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zit een grens waarde aan volgens mij.
Dat mag wel, maar je kan als schone Blancorenner niet zeggen dat je concurrenten niet schoon zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Slobeend het volgende:
Van Thijs mag je dus niet met twijfels naar Froome en Wiggins kijken.
HIj wordt toch overschreeuwd door Gertjequote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef TheArt het volgende:
Kunnen ze de hele uitzending niet alleen Thijs aan het woord laten. Is de enige die echt 100% weet waar hij over praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |