Helaas, die is later ook betrapt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene postbode uit Limburg die 'm voorbijreed zou die prijzen moeten krijgen.
Nelissen liep tijdens (of vlak na, ben ik even vergeten) zo door de woonkamer en heel snel daarna bekende hij, nu Boogerdquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat Boogerd vloekend heen en weer loopt door de woonkamer.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:MartjeSmeets twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:23:29Oké ik beken: ik heb in alle mijn marathon uitzendingen van #deavondetappe #doping gebruikt, morgen interview ik mezelf hierover. #demart reageer retweet
Denk dat hij volgende week bij Wilfred aanschuift.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat Boogerd vloekend heen en weer loopt door de woonkamer.
Denk echt dat er geen team op het WK of EK schoon is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lang geschorst volgens mij, maar idd, samen met Jaap Stam en Edgar Davids kwamen er ineens drie nandrolon-gevallen na elkaar.
Die slachtofferrol valt toch wel mee?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Vertonghen.twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:18:59Jammer van de slachtofferrol #Nelisse #rtlsportcafe #slap - En hadden we Oprah maar kunnen vervangen door Wilfred, beter geļnformeerd reageer retweet
Half Spanje stond op de lijst van Fuentes naar het schijnt toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Denk echt dat er geen team op het WK of EK schoon is.
Won vanuit het niets 3 Tourettapes; verdachter kan haast niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erik Dekker heeft geluk, die wordt niet genoemd.
Klopt, daar heb ik geen twijfels over, die heeft gebruikt. Blijft ook glashard ontkennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Won vanuit het niets 3 Tourettapes; verdachter kan haast niet.
De voorloper van CSC een bom aansmeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
Wel opvallend dat hij het alleen over die paar jaar heeft en niets over zijn andere ploegen zegt. Alsof het daar allemaal brandschoon was.
In die tijd kreeg je een tijdstraf van 2 minutenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Joop Zoetemelk heeft toch ook van de doping pot gesnoept!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |