Het gek vinden dat iemand je verhaal in twijfel trekt nadat je iedereen zoveel jaar hebt voorgelogenquote:
Dankje Johannesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
TV / RTL Sportcafé: Bekentenis van "mediageile" Danny Nelissen
in TV
Voor dit soort interviews? Absoluut niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
ik zie liever Mart Smeets ipv Wilfried
Succes.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
En zoals ik ook al zei... Boogerd en co zouden dan als enigen zowat schoon zijn geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft voor hem ook nu geen enkele zin om hiermee naar buiten treden om het risico te lopen dat een ander later iets verklaard wat hij nu glashard ontkent. Dan is hij helemaal zijn geloofwaardigheid kwijt.
Echt niequote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Haha, de Mart had zelfs dit interview nog richting zichzelf weten te draaien, Genee doet dit prima...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Evertjan het volgende:
ik zie liever Mart Smeets ipv Wilfried
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics postenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu vanaf hier:
in TV
Ben jij nou zo dom of lijkt het alleen maar zo?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een huilenbalk die gast zeg
Waarom geeft men hem nog een platform?
Van Bon heeft in die periode trouwens ook nog wel wat etappes gepakt, maar die is tot nu toe zelden genoemd, maar kan bijna niet dat hij ook clean was ja...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En zoals ik ook al zei... Boogerd en co zouden dan als enigen zowat schoon zijn geweest
Ja inderdaad, laat niemand iets zeggen, dat is veel beter...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een huilenbalk die gast zeg
Waarom geeft men hem nog een platform?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics posten
Iemand dood wensen is overigens wel dieptriest, hij is geen seriemoordenaar ofzo man.
Dit is de elite?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zitten zeker allemaal mensen die nooit hier of in wielertopics posten
Iemand dood wensen is overigens wel dieptriest, hij is geen seriemoordenaar ofzo man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |