Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Audi A3 2012 ![]() Lenght: 4237 mm Width: 1777 mm Height: 1421 mm ![]() De A3 werd uitgebracht in 1996 en is gebaseerd op de Volkswagen Golf waar hij onder meer het platform en verschillende onderdelen mee deelt. De auto concurreert met onder andere de Alfa Romeo 147, BMW 1-serie, Peugeot 307, Opel Astra en de Honda Civic. De S3 kwam in 1999 op de markt. De A3 is sinds de Audi 50 de eerste auto van Audi in het lagere marktsegment. Tevens brak de A3 Audi's traditie waarbij de motoren altijd in lengte richting geplaatst worden. Dit kwam doordat de A3 op het platform van de Golf stond die dwars geplaatste motoren heeft. In 1999 kwam de Audi S3 op de markt, een sportieve S-variant van de A3. Tevens kwam in 1999 de 5-deurs uitvoering op de markt (dat model is officieel nooit sportback genoemd, dat is alleen voorbehouden aan de 5-deurs 8P). Facelift In oktober 2000 kreeg het model een facelift. De auto werd op diverse punten gewijzigd, waarbij de andere koplampen (knipperlicht en lenskoplamp in 1 unit), gewijzigde achterlichten, een grotere rechter buitenspiegel en andere velgen het meest in het oog springen. Bij de diesels werd het type motor van VP (verdelerpomp) naar PD (pompverstuiver) gewijzigd. Verder kregen alle motoren, zowel benzine als diesel, meer vermogen en kregen de snelste uitvoeringen standaard een 6 versnellingsbak. In Brazili was deze A3 van 2000 tot 2006 op de markt. Motoren De basis motoren waren afkomstig uit de Golf met als basis motorisering een 1,6 viercilinder. Daarna volgt er een heel scala aan 1,8-liter turbomotoren die vanaf 150 pk steeds verder doorontwikkeld werden wat uiteindelijk leidde tot een 210 pk sterke motor voor de S3, die later zelfs nog eens opgewaardeerd werd naar 225 pk. Bij de dieselmotoren werd er gebruikgemaakt van direct ingespoten TDI-motoren met verdeelpomp en turbo. Later werden deze motoren vervangen voor exemplaren met pompverstuiver techniek. Tevens was de A3 met quattro vierwielaandrijving te bestellen, hoewel dit niet het originele "Audi quattro" systeem is maar de Haldex koppeling van de Golf. ![]() ![]() ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
Kut OP ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
een echte audi OP ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
![]() ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
Is dit de nieuwe SC? | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
maar hij voldoet aan de regels ![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:11 |
een goeden ![]() ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:12 |
Volkswaggel ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:12 |
beetje in de trend van VAG blijven he ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:12 |
![]() | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 22:13 |
Nieuwe audi's ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:13 |
Het duurde even, maar het is gelukt. | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:13 |
Bah, ik had een mooie musclecar OP bij 1777 | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:14 |
Of een poging tot klassieke auto van Vlovo. Nieuw plastic ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:14 |
![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:15 |
Geinige pomp. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:16 |
![]() ![]() ![]() | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 22:17 |
Wauw, mooie oldtimer velgen. | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:19 |
Jammer van de OP trouwens ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:20 |
morgen wel lief zijn tegen anne en sd, die zullen wel chagie zijn ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:21 |
Nee hoor, want die hebben blijkbaar wat beters te doen dan 's avonds op fok hangen ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:21 |
Wie doet dat uberhaupt, 's avonds op fok hangen ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:22 |
een PTA baby roggelen ![]() ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:24 |
Sjieke stoelen ook ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:25 |
Neehoor, we hebben er toch voor gesteld dat de Heilige Regels nagevolgd worden ? Ze kunnen niet anders dan extatisch zijn met fijne users die koste wat het kost de regeltjes na willen leven. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:25 |
![]() ![]() ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:26 |
Hoop doet leven of niet? ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:26 |
Ik kan bijna bij het UWV aan de slag, omstandigheden zijn irrelevant, het gaat om de regels.![]() ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:29 |
is er wel een PTA bijbel ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:29 |
Niet dat ik weet. | |
Mirgeam | maandag 21 januari 2013 @ 22:43 |
Na 1777 komt toch 1778, of ben ik nou gek | |
lipje | maandag 21 januari 2013 @ 22:44 |
Louwman heeft er nog een paar staan ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 22:45 |
Klopt, maar de vorige 1777 was fout en dan moet hij volgens de keihard geldende regels rcksichtslos op slot gegooid worden. Regels zijn regels, jeweet. | |
lipje | maandag 21 januari 2013 @ 22:46 |
als er meer dan 301 baggerposts in staan wel ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 22:52 |
Haha die danny nelissen | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:54 |
jij bent gek ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 23:08 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 23:16 |
1777 v2.0, da fuq ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 23:18 |
vorige op voldeed niet aan de eisen volgens onze zeer gerespecteerde 2cv | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 23:19 |
Ja, ik las het, maar de daadkracht van blup ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 23:20 |
![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 23:20 |
Ik proef een verzuurde ex-mod ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 23:21 |
| |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 23:22 |
haha ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 23:28 |
Tof ! Maar wat is dat ? | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 23:28 |
Dank ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 23:30 |
Het is meer een kwestie van consequent zijn. Ook al zijn de regels totaal absurd. | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 23:36 |
't is nou meer een kwestie van klaar. | |
Dingest | dinsdag 22 januari 2013 @ 00:26 |
Verdeurie, hele toffe vent die aanbieder van die 9000 CD, ding reed ook prima voor zover ik na kon gaan, maar mijn teamgenoot is tergend traag in zijn reacties ![]() ![]() En nou laat mijn teamgenoot niet van zich horen terwijl de kwestie is; gaat hij erin rijden een paar maanden, of schorsen we hem tot mei (want dat moet tegenwoordig minimaal 3 maanden duren) en moet die kerel weer wachten terwijl hij er ook best graag vanaf wil. Het gaat niet zo netjes als het zou kunnen ![]() | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 01:16 |
Ik kook van woede.
[ Bericht 82% gewijzigd door 2cv op 22-01-2013 04:07:15 ] | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 04:05 |
Postfaal. | |
lipje | dinsdag 22 januari 2013 @ 07:19 |
goedemorgen ![]() | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 07:39 |
goedemorgen koffietijd | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 07:55 |
Bakje koffie fietst er wel in ![]() Dan ga ik daarna wel weer tegen de schop leunen. | |
Duvel | dinsdag 22 januari 2013 @ 09:13 |
mogge. | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 09:49 |
Goedemorgen. | |
powerflux | dinsdag 22 januari 2013 @ 09:56 |
vanochtend in de file mijn eerste kenteken uit de nieuwe serie gezien. VB-482-G ziet er maf uit joh ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:23 |
Ja klopt ja, die nieuwe bedrijfskentekens. | |
daNpy | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:33 |
Zo dames weer afgekoeld na gisteravond ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:43 |
Eindelijk een fatsoenlijke OP. Tenminste, 1 die voldoet aan Das Reglement. Het is nog steeds een kut auto. | |
daNpy | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:54 |
En er waren zulks een mooie opties. | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:57 |
De thermostaten zijn weer koud ja. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 22 januari 2013 @ 10:57 |
Ja ook echt. Een hele rij met mooie vrouwen en dan kies je de lelijkste. | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 11:55 |
Natuurlijk klopt dat, anders had hij ze toch niet zien rijden zeker ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 22 januari 2013 @ 11:59 |
Nouja, heb wel eens een E36 M3 zien rijden. Toen ik het kenteken checkte kwam ik uit bij een Opel Corsa. Ik zag het en toch klopte het niet. | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 12:10 |
Slecht voorbeeld, een E36 M3 is te makkelijk te verwarren met een Corsa dus je zult het wel fout gezien hebben. | |
daNpy | dinsdag 22 januari 2013 @ 12:14 |
Of 1 letter/cijfer verkeerd kan ook heel snel. Maar een kenteken omschroeven is ook snel gebeurd en de pakkans is niet groot. | |
Dingest | dinsdag 22 januari 2013 @ 14:44 |
Die combinatie heb ik een paar weken geleden al gezien op een gemporteerde Volvo-lijkwagen ![]() | |
Dingest | dinsdag 22 januari 2013 @ 14:57 |
Weet iemand zo of, als ik n auto bij verzekeraar A verzeker en de andere gelijktijdig bij verzekeraar B, en als ik bij B schade rijdt dat invloed heeft op verzekeraar A? En ook als B een bonus/malus bescherming heeft? Mijn teamgenoot wil dus in de 9000 gaan rijden - niet veel, verwacht ik - voor een paar maanden ipv dat we hem schorsen, maar als hij op mijn naam komt loop ik ook het risico ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 15:04 |
Dat heeft geen enkele invloed. Het gaat alleen invloed hebben als je daadwerkelijk bij A claimt in geval van schade. Ik heb hetzelfde laatst gehad met een voertuig wat van een ander was. Ik heb me goed laten adviseren bij de verzekeraar. Ze waren op naam van A verzekerd bij de ene maatschappij. Ik heb ze op mijn naam nog eens laten verzekeren bij de 2de maatschappij. Als ik schade zou rijden hoefde ik het alleen maar bij mijn 2de maatschappij te claimen en dan zou A er niets van horen. | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 16:36 |
Ter info: het is koud buiten. Zo koud dat het bijna te koud is om te sleutelen. Bijna ... | |
powerflux | dinsdag 22 januari 2013 @ 17:00 |
ik vind het duidelijk te koud. daarnaast heb ik een auto rijdend, dus die uitlaatspruitstukpakking mag lekker wachten ![]() | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 17:00 |
Ja, en als ik niets doe vriest er hier een auto stuk ![]() | |
powerflux | dinsdag 22 januari 2013 @ 17:07 |
hop hop, vort dan! dat water eruit is al een vooruitgang | |
Duvel | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:08 |
Hoera, mijn ghwe passie binnen. | |
Dingest | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:14 |
Zoiets verwachtte ik al, ik neem aan dat je dan gewoon weer op 0 schadevrije jaren staat bij de 'nieuwe' verzekering. Gelukkig ben ik geen risico-jongere meer met weinig kilometers, dat scheelt behoorlijk ![]() | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:17 |
passie? ![]() | |
Duvel | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:19 |
http://www.anwb.nl/lidmaatschap/extra-ledenvoordeel/goud | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:34 |
Zo, Saab is nu echt leeg en met een beetje pech m'n BX binnenkort ook ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:34 |
![]() ![]() | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:37 |
ow sow ik heb silver | |
Paladijn | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:43 |
Ik zou al vragen hoe het nou met die 9000 zat, een 2.3t met LPG was zo weg voor 500 ![]() Volgens mij spelen die schadevrije jaren alleen als je overstapt naar een andere verzekeraar (dus je oude opzegt). Om die reden heb ik voor de Saab een bij klaverblad, die gaan uit van het aantal jaren dat je je rijbewijs hebt oid ![]() | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:49 |
Ik had de koelvloeistof al afgetapt en vandaag zou ik het koelsysteem eens schoon spoelen. Echter, ik kwam toch nog wat koelvloeistof tegen in de pomp en dat was al half bevroren. Met heet water heb ik dat er uit gesmolten, vervolgens heb ik het koelsysteem doorgespoeld en later bedacht ik me dat ik bij het doorspoelen de pomp vol met kraanwater heb laten zitten ![]() En toen ik m'n BX startte brandde het koelvloeistoflampje en dat gebeurde zo'n 100-200-300km terug ook al. Misschien heb ik slecht ontlucht, maar ik vertrouw het niet ... | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:51 |
koelvin 3x op hoge stand laten draaien, af laten koelen, en dan weer afgevult tot max en weer warm laten draaien tot de koelvin insloeg? nog mooier is met een vacuum ontluchten | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:52 |
Nee, alleen via het doppie op de radiator ![]() Maar is jouw methode de officile methode ? | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:56 |
bij PSA moet je met een vacuum ontluchter of een speciale pot die boven op de radiateur gaat het systeem ontluchten. je kunt ook een cola fles op de kop op de radiateur doen, bodem er afhalen en dan de cola fles max gevuld houden. lucht trekt naar het hoogste punt, dus een cola fles die vol zit, is dan je hoogste punt, maakt het net wat makelijker. Maar een fransoos zonder vacuum ontluchter ontluchten blijft een kriem | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 18:59 |
Mooi, ik ga aan de cola. Al zou het de eerste keer zijn dat ik problemen heb met ontluchten. | |
Dingest | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:04 |
Wel 2.3 LPT, geen FPT ![]() Ik heb nu even bij interpolis gekeken, die doen het ook op basis van leeftijd, aantal jaren rijbewijs en kms per jaar. Kom op 33e uit inclusief schade inzittenden, tegenover 25e bij mijn huidige verzekeraar die mijn schadevrije jaren wel meetelt. Uiteindelijk lappen we er 500e voor - inclusief extra DI-cassette - en hij heeft er al 2 en misschien al 4 zomerbanden bij gevonden die er dan ook bijkomen. Hij wil zelfs kijken of in zijn contacten mensen bereidt zijn om ons te sponsoren. Hoop hem eind van de week op te halen ![]() Paar nadeeltjes; winterbanden zijn slecht gebalanceerd dus het trilt wat, kvs-indicator ging steeds aan bij het optrekken, waarschijnlijk was het reservoir aan een te lege kant. Bijgevuld en maar in de gaten houden, maar eigenlijk moet het expansievat wel eens vervangen worden. Deur linksachter gaat niet open omdat het pennetje los zit ![]() ![]() Die turbo voel je wel lekker en is leuk ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:25 |
goeieavond. | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:41 |
de communicatie bij een point to point (p2p) is vaak 1richtingverkeer, en vind meestal plaats met behulp van een eenvoudig serieel protocol zoals het LIN bus systeem (oa toegepast op VW en Volvo) hierbij wordt gecommuniceerd over 1 draad. Een voorbeeld zou kunnen zijn, de informatie van een sensor naar een regelappelraat, bijvoorbeeld lucht massa informatie, van de luchtmassa meter. Ook wordt het UART bus protocool gebruikt voor het p2p systeem, oa bij Opel. Een voorbeeld hiervan is de communicatie tussen de regensensor, en de UBEC. Een snelle variant van een p2p systeem is het zogenoemde private CAN, hier gaat het om een normale 2 draads HS CAN bus ysteem. Dit wordt toegepast als de herhalings ferquentie van de gegevens voor de berichtgeving zeer hoog is, en er een overload zou kunnen ontstaan. Een voorbeeld is de VP44 pomp en de PCM of de YRS (dwars./langs helling sensor- ABS/ESP module. | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:48 |
ja, en? | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:51 |
Hij wil weer even dat iedereen hem vragen gaat stellen zodat hij zich weer heel slim voelt. | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 19:51 |
verkeerde sc ![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:00 |
Hij lult maar wat maar niemand snapt het dus dan lijk je al gauw heel slim | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:01 |
welke sc wou je dit dan posten, want ergens anders zitten ze hier ook niet op te wachten denk ik hoor | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:04 |
in abo ![]() | |
densmee | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:14 |
uhu dat zou ik nou ook zeggen | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:15 |
Auto Binair Onderhoud ? | |
Sounddragon | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:38 |
Leuke copy paste, valt bijna niet op zonder taalfouten ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:48 |
helaas. Zit te leren voor de finale beste monteur ![]() | |
Paladijn | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:54 |
![]() | |
Barcaconia | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:57 |
Is turq naar Rusland gegaan? | |
Paladijn | dinsdag 22 januari 2013 @ 20:58 |
Dat valt allemaal best mee als ik het zo lees ![]() En heel eerlijk gezegd ziet de auto er nog best goed uit... barst in raam is op zich geen probleem als die maar recht is, bij onze 9000 gaat ie rechtsaf zodat je het idee krijgt dat er een brok uit het raam kan vallen bij 200+ ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 21:54 |
wat een rust ![]() | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 21:56 |
Zal ik een scheet laten dan ? | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 21:59 |
neuh, je stinkt al zat naar lhm ![]() ![]() | |
2cv | dinsdag 22 januari 2013 @ 22:00 |
Niet naar koelvloeistof ? | |
daNpy | dinsdag 22 januari 2013 @ 22:03 |
Moet je een simpele vraag terug stellen, die kan hij niet beantwoorden en valt door de mand ![]() | |
Chuck-N0rr1s | dinsdag 22 januari 2013 @ 22:06 |
![]() ![]() | |
Dingest | woensdag 23 januari 2013 @ 00:56 |
Omdat ik niets zag dat een lekkage van het koelsysteem aanduidt - hij stond binnen - laat ik het Kees even in de gaten houden qua niveau, maar de kans is groter dat een spanrol voor de slijtage van de riem zorgt en dan hoeven we alleen een riem ter reserve mee (deze zag er nog erg netjes uit namelijk). Wel grappig; de verkoper vindt het een leuk doel en helpt zelfs mee met alsnog banden te scoren en mogelijk sponsoren te benaderen. Lui op SF vinden de CR een halsmisdaad - want een Saab rijdt je alleen als museumstuk ![]() Al heb ik geen idee wat een schappelijk bedrag is bij het sponsoren. Weet jij zo toevallig van teams wat zij ongeveer krijgen voor het voeren van wat stickers? | |
lipje | woensdag 23 januari 2013 @ 07:12 |
goedemorgen ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 07:14 |
Ook goedemorgen | |
Duvel | woensdag 23 januari 2013 @ 08:39 |
Grmbl. | |
.Neovo. | woensdag 23 januari 2013 @ 09:25 |
morgeuh | |
powerflux | woensdag 23 januari 2013 @ 12:34 |
http://www.sbs6.nl/progra(...)ikers-aflevering-242 die kerel met z'n BMW rond 30 minuten. ![]() en die 2(!) mensen van het RDW die niet weten hoe een differentieel werkt ![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 19:07 |
Ecchoooooooo | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 23 januari 2013 @ 19:17 |
wie is de burgemeester van wezel ezel ezel ezel ![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 19:20 |
Mijn auto heeft vanmorgen een nieuwe paus gekozen ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 23 januari 2013 @ 19:28 |
Wat ben ik een partij ziek geweest............... ![]() Zaterdagavond kwam de man met de hamer en sinds vandaag pas weer een beetje bij de mensen ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 23 januari 2013 @ 19:34 |
![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 23 januari 2013 @ 19:35 |
mijn pa sinds vandaag, heeft et goed te pakken ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 23 januari 2013 @ 19:42 |
Ze vallen inderdaad bij bosjes op het moment, van het een op andere moment ben je een compleet wrak. | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 19:42 |
Neuh, klein beetje witte rook na koude start. Kan alleen maar vocht in de uitlaat of in de diesel zijn. Binnen een minuut of twee was het weer weg. Vanmiddag alleen de eerste 30 seconden. | |
#ANONIEM | woensdag 23 januari 2013 @ 19:43 |
Owwwww................ is dat alles? ![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 19:44 |
je had op meer spectaculair nieuws gehoopt? | |
#ANONIEM | woensdag 23 januari 2013 @ 19:48 |
Ja, iets met explosies, evacuatie, afgezette gebieden en exotische paaldanseressen. | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 19:49 |
Sorry ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 19:49 |
koppakkingen door te hoge turbo drukken | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 19:50 |
Ik dacht dat het iets met kleine kinderen te maken had toen je paus zei ![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 19:54 |
Dat heb ik wel eens meegemaakt in mijn vorige auto, toen had ik meer een james bond stijl rookgordijn ![]() In plaats van dit laffe zuchtje witte rook. | |
#ANONIEM | woensdag 23 januari 2013 @ 20:00 |
Dat bedoel ik! Je verwacht een spectaculair verhaal en dan komt er weer zo'n anticlimax. | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:08 |
| |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:10 |
Maar ondanks dat mijn verhaal waargebeurd is, kan ik geen spectaculairder verhaal ervan maken ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:10 |
het is ook allemaal nog maar net road legal. en een sper diff lijkt me niet toegestaan op de openbare weg? | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:10 |
Waarom niet? | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:11 |
bestuurbaarheid | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:14 |
Onderbouwing? | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:15 |
Zit meestal ondergebouwd toch? | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:17 |
je auto heeft minder zin in bochten | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 20:18 |
Of gewoon die spanrol fixen ![]() mbt. sponsoring, dat is ietwat moeilijk, je moet je paarse broek aantrekken en Peu's gezicht nadoen. Niet op deze manier trouwens ![]() Maar goed, het is moeilijk om met een goed antwoord daarop te komen. Probeer iets te vinden waar zowel zij als jijzelf tevreden mee bent. Je kunt het in principe zo gek maken als je wilt. De Saab dealer heeft ons financieel het meest gesponsored, Alkema parket konden we de boel verven, de treinpassage sponsorde de stickers en op de rechterachterdeur staat een collega van Jasper die ons de 1e run voorzag van ~75 euro aan snoep/snacks ![]() Je kunt zelfs een goed doel 'ge'bruiken waarbij 75% van de opbrengsten naar het goede doel gaat, zoals een aantal CR teams dat vorig jaar deed. < 100% is echter in mijn ogen not done. | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 20:21 |
Mijn MX-5 heeft een af-fabriek LSD, NC had dat ook ![]() Niets mis mee lijkt me ![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:23 |
Dat is een LSD, Densmee zal het wel over een MIG-sper hebben. Maar ook dat lijkt me geen probleem voor de openbare weg, al rijdt het wel kut. | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:24 |
Als je met MIG-sper een home made vastgelast LSD bedoeld dan heb je gelijk. | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:25 |
Zo dus. | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:27 |
Ja, zoiets ![]() | |
powerflux | woensdag 23 januari 2013 @ 20:27 |
sper-diffs zijn gewoon toegestaan hoor. je mag ook met een hopeloos mis-uitgelijnde trek-auto rondrijden, zolang je banden maar niet te ver zijn afgesleten en de speling op de stuurdelen niet te groot. hell. al werkt er maar 1 versnelling, dan mag dat nog. probleem is dat als je verklaart dat dat de reden is dat je niet harder dan 50 kan op de snelweg, dat het dan waarschijnlijk wel tegen je gebruikt wordt. maar opzichzelf geen issue. zo zou ik het niet doen | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:29 |
Mijn lasapparaat stond toch aan dus heb ik meteen even een nieuw spruitstukje gemaakt.![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:30 |
Wauw, een echte spachetty ![]() | |
powerflux | woensdag 23 januari 2013 @ 20:34 |
hmmm, als je nog een keer gaat braaien en bakken kan ik je van die vloeibare bakboter aanraden. dat spettert minder ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:35 |
volgende keer moet je een t stuk in je gasslang zetten, dan kun je ook backinggas gebruiken en is de binnenkant wel glad | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:37 |
nou als je vbak sterk genoeg is trek je die las nog wel los, het bak en braaiwerk is nou niet zo geweldig | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:38 |
Maar heel ver ga je er niet meer mee komen. | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:39 |
nee een je steekas kan dan net geen hele ronde maken, zonder zichzelf krom te duwen | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:40 |
Na 1 rondje draai je inderdaad al je tandjes in de soep. | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:40 |
Kraken jullie nu mijn laskunsten af? ![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:41 |
Kijk dan hoe strak.![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:43 |
gebalanceerd door lasdruppels ![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:44 |
![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:49 |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:49 |
![]() | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:51 |
Dus is het niet toegestaan? | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:51 |
![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:51 |
weet ik niet, was een vraag. | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:52 |
altijd weer klote met die trekhaken, ![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:52 |
serieus ![]() ![]() | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:53 |
Wel dus ![]() Een DAF 55 heeft geeneens een diff, en is ook gewoon road legal ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:53 |
Turboooooo!![]() | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:53 |
Wat moet dat nou worden? ![]() | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 20:54 |
"mentally" ontbreekt ![]() | |
Duvel | woensdag 23 januari 2013 @ 20:54 |
Treinenpassage! | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:54 |
Hee Barca, wil je me een keer helpen met lassen het wil nog niet echt lukken | |
daNpy | woensdag 23 januari 2013 @ 20:54 |
Hoezo, zit toch goed zo? | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 20:55 |
Ik moest echt die koelslang fixen voor de APK ![]() ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 20:57 |
nog een auto verlaagd gisteren alleen dat ging niet met draadeinden dus dan maar zo![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 20:58 |
![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 21:00 |
hiervan moet elke week de kruisjes vervangen, hebben jullie een idee hoe dat komt?![]() | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 21:00 |
Euh, ja, ![]() ![]() En ![]() | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 21:01 |
Omdat de foto niet meer bereikbaar is? ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 21:03 |
![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 21:04 |
Mooie verhoogblokjes op dat ding. | |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 21:05 |
Ellendige scooterjeugd, trapt zo de spiegel eraf ![]() ![]() | |
densmee | woensdag 23 januari 2013 @ 21:06 |
waarom keurt de rdw dit af? ![]()
| |
jitzzzze | woensdag 23 januari 2013 @ 21:08 |
Mijn deurslot ging laatst ook al stuk ![]() ![]() | |
Duvel | woensdag 23 januari 2013 @ 21:11 |
Leuke winkel! | |
Paladijn | woensdag 23 januari 2013 @ 21:22 |
Zeker ![]() Ben er nog nooit geweest, maar ken de zoon van de eigenaar vrij goed | |
ZwartmetSuiker | woensdag 23 januari 2013 @ 21:51 |
En toch is beunen enorm leuk om te doen. | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 23 januari 2013 @ 22:02 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | woensdag 23 januari 2013 @ 22:13 |
http://my350z.com/forum/t(...)ide-350z-ruined.html![]() ![]() | |
Barcaconia | woensdag 23 januari 2013 @ 22:19 |
Kruiskopschroeventuning! ![]() | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 00:51 |
Kogelkoppeling boven minimale hoogte gok ik zo. | |
lipje | donderdag 24 januari 2013 @ 07:22 |
goedemorgen ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 09:36 |
Druk hier ![]() | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 10:11 |
Het is de laatste dagen bijzonder rustig geweest. Heeft iedereen opeens een leven ofzo? | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 10:17 |
Zouden we dan eindelijk uitgepraat zijn? Na 1777 delen? | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 10:17 |
Mijn leven voelt opeens zo leeg. | |
Duvel | donderdag 24 januari 2013 @ 10:25 |
Het mijne is vrij vol. | |
#ANONIEM | donderdag 24 januari 2013 @ 11:00 |
* Alfisti gaat met de koffiepot rond. | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 11:15 |
Ik heb al 3 dagen niet lopen rellen. | |
#ANONIEM | donderdag 24 januari 2013 @ 12:04 |
Geef de man een koekje! | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 12:47 |
![]() | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 12:56 |
Nom nom nom | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 13:04 |
Geen nieuwe OP = niks te rellen ![]() | |
Duvel | donderdag 24 januari 2013 @ 13:22 |
Van eigen deeg. | |
#ANONIEM | donderdag 24 januari 2013 @ 13:30 |
http://www.bolletje.nl/ ( prachtige cookie warning ![]() | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 13:48 |
Daar viel meer uit te halen vind ik toch, als ze creatief waren geweest. | |
#ANONIEM | donderdag 24 januari 2013 @ 14:03 |
Balkonia gespot. | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 14:26 |
Wat bezielt die mensen toch ![]() | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 14:45 |
Zeg Chuck, als ik VCDS wil gebruiken op een A3 (8P) van 2012, wat voor kabeltje moet ik dan aanschaffen? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 15:05 |
can hex LEGAAL | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 15:06 |
Ik post een link vanavond | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 15:07 |
Toppie. Alvast dank. | |
FkTwkGs2012 | donderdag 24 januari 2013 @ 17:47 |
ik voel een nieuwe op komen ![]() | |
densmee | donderdag 24 januari 2013 @ 17:49 |
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/93572 | |
Duvel | donderdag 24 januari 2013 @ 17:55 |
![]() | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 18:06 |
Gewoon, omdat het kan. Hoeveel meer motivatie heb je nodig? | |
Duvel | donderdag 24 januari 2013 @ 18:35 |
Iets met gezond verstand? | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 18:36 |
Wat is dat? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 18:41 |
http://www.priemus.nl/software-hardware/can-usb-kit-html.html die hebbie nodig, software is gratus hier http://www.priemus.nl/software/vcds.html (LEGAAL MODJES) te krijgen. houd er rekening mee dat de VCDS vrij complex is in gebruik, foutcodes is makelijk. Wil je een meetewaarde bekijken dan heb je het kanaal nummer nodig,. wat wil je precies? meer en deel van die nieuwe krengen zit achter een pincode die alleen de dealer heeft | |
Barcaconia | donderdag 24 januari 2013 @ 18:54 |
Startstop systeem uitschakelen. En sowieso gewoon wat kloten omdat ik het interessant vind ![]() | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 18:55 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 18:56 |
dan hebbie een pincode nodig, en die krijg je niet ![]() | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 19:00 |
Chuck, ben jij niet in te huren? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:06 |
wat dan ? | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 19:21 |
Ff ANWB bellen en beginnen over auto-bytes. Komt 'ie vanzelf. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:31 |
![]() ![]() | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 19:32 |
![]() Ik moet een klusje doen en heb er geen zin in ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:33 |
wat dan ? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:33 |
aanpassen werkt met coderingen, 1 fout en je kunt met een klein beetje pech de ecu weg gooien en dan hebbie geen garantie ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 19:34 |
Daarom gewoon carburateur. | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 19:35 |
Gloeispiralen vervangen. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:35 |
een pierburg 2e-e ? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:40 |
mhe, geen zin in ![]() ![]() | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 19:42 |
Precies waarom ik er ook geen zin in heb ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 19:49 |
Dat is leuk als je wilt ombouwen naar injectie, een grotere verbetering zul je niet krijgen. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 19:51 |
mn broertje heeft een golf 2 met zon peirburg ding, een paar uur aangemeten, maar is nu ook 100% ![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 19:55 |
Heeft zo'n ding al een gasklepsensor joh? Welk bouwjaar? | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 19:56 |
Chuck, iemand heeft een Xantia op LPG met computer-achtige storing. Het ding schiet willekeurig te hoog in de toeren. Er is al vele pagina's over geluld door allerlei (semi)experts. Kan/wil jij je aanmelden op dat forum zodat jij misschien ook wat kan helpen ? Overigens, de computer heet Lexia geloof ik ... Enneh, ooit wil ik LPI op mijn Eend hebben. Of,als dat er dan is, iets nog hippers om op LPG/aardgas/whatever te lopen. Zou jij daar t.z.t. wat tips over willen geven ? | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 19:56 |
Elektrische Eend! | |
FkTwkGs2012 | donderdag 24 januari 2013 @ 19:58 |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 20:08 |
Ja, doei ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 20:10 |
Lijkt me een uitdaging. Daarbij weegt zo'n ding niks dus je kan efficint rijden. | |
jitzzzze | donderdag 24 januari 2013 @ 20:11 |
Dat is toch super praktisch? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 20:11 |
1989 ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 20:12 |
laat hem hier maar aanmelden ![]() neuh welk forum? toch niet het Citron forum ? | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 20:17 |
Moderne troep ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 20:23 |
- nee - [ Bericht 97% gewijzigd door Sounddragon op 24-01-2013 23:42:17 ] | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 20:29 |
Anticonceptie zelfs ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 20:36 |
je kan hem uitlezen met een stroboscoop lamp ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 20:44 |
Die gasklep? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 20:49 |
de computer | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 20:52 |
De eerste BX-en met computerrommel (sorry Chuck) kon je ook uitlezen met een lampje. Aan de hand van het knipperpatroon kon je de foutmelding herkennen/opzoeken. | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 21:43 |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 21:50 |
Die 'beunmethode' werkt bij meerdere merken. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 21:51 |
Presenteert hij dat normaal altijd? | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 21:57 |
helaas niet ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 22:08 |
Morgen ff kijken dan | |
2cv | donderdag 24 januari 2013 @ 22:10 |
Wellicht omdat die motor in meerdere auto's gebeund is ? ![]() | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 22:12 |
Ik vermoed dat er geen Citroen blok in mijn MX-5 NA lag ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 22:14 |
Mag hopen van niet. | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:16 |
All you need is love ![]() Vrouwen die klagen dat ze in 6 jaar maar een keer zijn wezen shoppen, 2x uit eten en 2x naar de dierentuin, want hun vriend klust veel bij en heeft wel een hobby. Zoek dan zelf een hobby of een andere vent als je het er niet mee eens bent, in plaats van die vent proberen te veranderen ![]() | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 22:18 |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:24 |
Wat voor iets? ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:25 |
Renault Twingo MY 2012 4000 km ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:26 |
Waarom? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:31 |
mha wou wel eens wat anders, wel een RS hoor ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:32 |
Ik wil ook wel eens wat anders maar nooi een Twingo ![]() | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 22:34 |
Die twingo RS schijnt wel tof te zijn... maar. Renault. ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:35 |
man dit rijdt goed ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:35 |
daarom ook de ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:36 |
![]() dat is toch ![]() alleen die van mij is zwart met wit ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:36 |
Ligt eraan wat je gewend bent. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:37 |
een Corrado met sport stoelen ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:38 |
Dat zeg ik. | |
blup | donderdag 24 januari 2013 @ 22:39 |
zo issie ook goed te doen ![]() | |
Paladijn | donderdag 24 januari 2013 @ 22:41 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:41 |
nee, gewoon nee ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:41 |
![]() ![]() | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:42 |
Misschien zou het leuk zijn om in PTA eens een autoliefhebbers topic te openen. | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:43 |
Zal geen stormlooptopic worden dus. | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:48 |
neuh wordt modder gooien ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 22:51 |
Echt ironisch, een automonteur die een Renault koopt. Nouja, werk verzekert in ieder geval. | |
daNpy | donderdag 24 januari 2013 @ 22:52 |
Je moet wat te hobbieen hebben ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 22:52 |
mha renault is beter dan VAG hedendagen ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 24 januari 2013 @ 22:53 |
Dat is het al snel. | |
lipje | donderdag 24 januari 2013 @ 22:56 |
dan had ie wel een Alfa gekocht ![]() weet ook meteen wat echt rijden betekent ![]() | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 23:00 |
![]() ![]() | |
lipje | donderdag 24 januari 2013 @ 23:03 |
en ook nog een tijdje bij een BMW specialist? | |
Chuck-N0rr1s | donderdag 24 januari 2013 @ 23:21 |
nope | |
densmee | vrijdag 25 januari 2013 @ 06:53 |
Goeiemorgen laatste dag loadercross | |
lipje | vrijdag 25 januari 2013 @ 07:15 |
niet het nk ijsvissen? goedemorgen ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 25 januari 2013 @ 07:34 |
dat was gisteren. | |
#ANONIEM | vrijdag 25 januari 2013 @ 11:06 |
| |
Leandra | vrijdag 25 januari 2013 @ 13:31 |
Even een vraagje tussendoor, omdat een nieuw topic openen voor zo'n vraag een beetje overdreven is... Op de site van de RDW kun je redelijk goed zien hoe het zit met de gegevens van een auto; laatste overschrijving, de geldigheid van de APK enz., op zomoto.nl kun je leuk zien hoeveel en wat voor eigenaren een auto wanneer heeft gehad, maar is er ook een site waar ik kan zien of een auto (serieuze) schade heeft gehad? | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 25 januari 2013 @ 14:16 |
Censuur op FOK! ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 25 januari 2013 @ 14:18 |
nein | |
Leandra | vrijdag 25 januari 2013 @ 14:45 |
Jammer.... | |
jitzzzze | vrijdag 25 januari 2013 @ 14:47 |
Je kan het wel zien aan je wagen. Het makkelijkste is om de naden tussen de verschillende carrosseriedelen te vergelijken met elkaar. Als ze niet meer helemaal recht zijn dan ie er iets mee gebeurt. Dat hoeft niets ergs te zijn verder, maar iemand heeft eraan gezeten ![]() | |
Leandra | vrijdag 25 januari 2013 @ 15:01 |
Ja, maar het was zo makkelijk geweest als ik op voorhand al zou weten of ik berhaupt bij een auto moet gaan kijken... Maar thnx voor de tip ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 25 januari 2013 @ 15:04 |
Dit is inderdaad moeilijk te ontdekken vanaf een foto. Als je het al kan zien op zo'n advertentiefoto dan hoef je er niet heen te gaan ![]() Als je wel gaat kijken neem je die wagen mee voor een proefrit. Stop onderweg ergens en ga op je gemak kijken naar de binnenkant, de buitenkant (naden ![]() |