abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5616275
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 2. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 1 september 2002.

maandag 2 september 2002 @ 00:12:19 #2
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_5616469
sjanet:"ik vraag me af wanneer we de camera's allemaal schoon moeten maken"

Bo:"morgen rook ik niet"

vervolgens een discussie over wie welke aanstekers meegenomen heeft. Daarna wat ze morgen gaan eten

maandag 2 september 2002 @ 00:14:42 #3
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5616503
Nu zitten ze Jeanette te plagen met wat ze morgen aan eten. Ik hoor Laurens allemaal culinaire dingen opnoemen
....in de donkere nacht.
  maandag 2 september 2002 @ 00:21:50 #4
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5616592
Ik zie de hele tijd Jeanette in beeld en ze lacht om van alles en nog wat. Er ligt iemand buiten te slpane op de andere stream wie is dat?
....in de donkere nacht.
  maandag 2 september 2002 @ 00:25:25 #5
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5616638
Jeanette heeft net dr bed weer opgemaakt in de huiskamer. Hoe kan ze slapen met al dat ligt?
Ook nog een leuk stream van Laurens naakt aan het douchen
....in de donkere nacht.
pi_5616647
Stream 4

0.04 Laurens en Jeannette op de bank. Bo komt er bij zitten. Bo : Morgen ga ik een dag niet roken. Jij rookt ook veel. Laurens : Ik rook heel veel. Jeannette : Bo, ik ben gestopt zolang het duurt. Bo: Het zou helemaal niet verkeerd zijn een tijdje daar te zitten. Jeannette : Stel dat je naar die kant moet. Laurens : Dan ga ik. Jeannette : Zou je dat een probleem vinden ? Laurens : Vanuit deze kant lijkt het erg. Naarmate je daar langer zit wordt het leuker terug te komen. Bo : Je bent daar de hele dag aan het fitnessen. Hier eet je je vol. Hij zegt dat dat bij een confrontatie een voordeel is. De bewoners zijn duidelijk onder onvloed van alcohol. Jeannette lacht veel. Jeannette : Schat mag ik mijn aansteker ? Ik vind je lief. Seksen ? Laurens : Ik heb met Daniela de kaart bekeken. We gaan hele lekkere dingetjes eten. Toscaanse sushi, groenterolletjes met honingsaus uit Sydney, kalkoensalade met haricots (nederlands uitgesproken), kipsalade, falafel en stokbrood. Jeannette : En dat heeft Daantje bedacht ? Lauren : Ja, samen met mij. Jeannette : Zo.

0.14 Margriet zegt dat ze naar bed gaat. Jeannette : Mag ik nog een zoentje mama ? Jeannette krijgt haar zoentje. Eén van de mannen ook. Ik zie niet wie want het beeld staat stil. Margriet wil de andere man geen zoentje geven. Jeannette : Doe het dan, dan ben je er overheen. Welterusten. Ik heb het helemaal niet zo warm, ja, ik heb een rooie kop, maarre. Ik denk dat ik vanavond gewoon maar weer hier bivakkeer. Laurens (?) : Kan je dat ? Jeannette : Ja. Bo : Ik ben echt vier kilo aangekomen. Jeannette : Dat valt wel mee joh. Bo : Ja, het zal wel. Jeannette : Ik snap niet dat iedereen het zo heet heeft hoor. Bo : Als je rustig op je nest gaat liggen en je denkt niet dat het warm is, je denkt alleen maar aan een zwart gat. Ik drink weinig water, maar twee liter per dag. Jeannette : Ik snap niet dat die mensen de hele nacht rondjes blijven lopen om het huis heen (ik denk dat ze het over de bewaking heeft). Ik ga straks weer een wedstrijdje doen met een camera.

0.23 Stream naar Laurens die is gaan douchen. Even later gaat de stream naar Jeannette die haar bed opmaakt op de bank. Ook Bo is vertrokken. Nu staat de stream op de lege bank.

pi_5616667
23:51 uur

Stefan, Jeanette en Bo zitten binnen op de bank. Ze praten over het eetgedrag van Jeanette. jeanette vind het niet leuk dat andere commentaar hebben over haar eetgedrag.

Stefan: Over Bo zitten te zeiken over zijn buik. Vind hij ook helemaal niet erg.
Jeanette: Maar ik vind het toevallig wel heel erg. En de eerst volgende die er een grapje over maakt, die krijg me, nou van achter naar voren, want ik wordt er schijtziek van. Vraag het gewoon normaal, simpel. Je moet geen ongemeende, of geen grapjes maken met mij met een steek onder water. Dat moet je bij mij niet in je hoofd halen.
St: dat is geen steek onder water.
Jet: Zal best. en jullie kunnen dat......
St: Als hij begint over het scheerapparaat van haar. (doet scheerapparaat na)
Jet: Ja prima
St: dat zeg hij niet 1 keer, maar 4 keer.Ja voor jou is het prima, zij lacht net zo hard mee. zij heeft zoiets van joh dat is leuk. Maar maakt niet uit.
Jet: Ja maar ik wil toch niet zeiken.
St: jij trekt je veel te veel dingen aan.
Jet: Nee we zitten godverdomme smorgens zitten we te eten aan het ontbijt!En dan is het al weer wat eten we vanavond? Jeanette lust je dit wel? Jeanette lus je dat wel? Ik zegt het tegen Laurens, kook maar gewoon wat jullie willen. als ik het niet lust dan eet ik wel wat anders.Maar ik heb er gewoon geen zin in daar iets over te horen! en je ken bij mij best een grapje maken, maar je gaat bij mij niet nu al 4 dagen zeiken over mijn eetlust.
St: Niemand zit te zeiken over jou eetlust.
Jet: Jawel. En daar heb ik het gewoon mee gehad.
St: Niemand zit te zeiken over jou eetlust.Iedereen vraagt gewoon netjes aan iedereen wat die eet. Mustapha bijvoorbeeld ook. wordt ook gevraagd wat hij wilt eten. Mustapha zegt ik wil graag pizza eten vanavond. eten we pizza. En we eten pizza. En er is niks aan de hand. En niemand zit te zeiken over zijn eetlust. Want hij heeft precies hetzelfde als jij. Hij eet sommige dingen ook niet op.
Jet: maar waarom wordt het dan niet aan hem gevraagd?
St: Niemand reageerd daarop.
Jet:Voor de duizendste keer?
St: nee omdat hij er niet zo op reageerd als jij.
Jet: DAG!Je gaat mij geen schuldgevoel aanpraten kerel.Ga fietsen!
St: we vragen aan jou wta wil je eten, Laurens komt er tussen en die zegt, ik ga vanavond zelf koken.
Jet: Het gaat de manier op hoe je het zegt.Daar gaat het mij om.
St: Jij bepaald net als iedereen in dit huis wat jij wilt. Klaar.
Jet: Nee dat bepaal ik absoluut niet.
St: Iedereen in dit huis bepaald iets voor zichzelf en iedereen heeft zijn eigen stem en zijn eigen mening. En iedereen respecteerd ook die mening. gewoon Klaar! dat van vanavond was een geintje, het spijt ons, en wat ik nu ga doen, we accepteren elkaar.
Jet: het gaat me niet alleen om jou, het gaat me om alles. Ik wil gewoon niet meer dat gezeur over mijn eten hebben, Klaar!
St: Dat krijg je ook niet meer van mij.
Jet: Nee dat wil ik van niemand meer hebben.Ze kunnen het vragen, ze kunnen gewoon koken.
Bo: je zegt net ze kunnen het vragen, maar als wij na het eten gaan zeggen
Jet: maar Bo lieve schat niet iedere keer. En niet iedere keer in het kookboek kijken van lust je dit wel, lust je dat wel? ik zil niet een soort stoorzender zijn in jullie leven.
St: Je bent geen stoorzender.
Jet: Maar zo voelt het bij mij wel!Want iedereen loopt iedere keer te zeuren!
St: Maar dit soort dingen moet je je dus niet gaan aantrekken, want die battle straks, die worden veel en veel zwaarder.Op het moment dat je je nu al iets gaat aantrekken, st er boven.
Jet: Nee want dat is mijn grens. Ik geef me grens aan, hoe onredelijk die soms voor een ander ook is.
St: Hij is niet onredelijk.
Jet: Hoe onbegrijbaar. Jawel.
St: Hij is helemaal niet onredelijk. Hij is echt niet onredelijk. Maar je geeft wel duidelijk je grens aan!
Jet: Ja!
St: daarom zeg ik ook....
Jet: En dat blijf ik ook doen.
St: ik ben er klaar mee.Voor mij ik zal het nooit meer zeggen. ene fout.En als ik de volgende keer aan jou vraag wat wil je eten, dat meen in dan oprecht omdat ik wil dat je 's avonds wel eet.want de volgende dag wil ik wel dat je de triatlon loopt te hollen, en dat je niet op een gegeven moment na 75 minuten zeg , sorry ik kan niet meer want ik heb gister niks gegeten.
Jet: ow nee ik zorg wel goed voor me zelf.
St: OK.
Bo: Dat is het belangrijkste.
Jet: Ja
St: Voor mij gaat het hierom Teamspirit.Dat is mijn doel.
Jet: Nou dat kun je vergeten hier.Geloof mij dat kun je vergeten.
St: Nee
Jet: Maar waarom, wat zo jij doen jij krijgt straks een dilemma of een confrontatie, met iets voor jezelf en iets met de groep. Stel goh als je dit en dat doen, maar je verziekt dat, dan ga je met al je bewoners naar de bunker?wat doe jij dan? Is dat dan nog steeds teamspirit?
St: Dan ga ik daarheen.
Jet: Met z'n allen he?
St: met ze allen?
Jet:Ja jij moet kiezen voor je eentje
St: dan ga ik met z'n allen daarheen.
Jet: Met ze allen daarheen???????
St: Stel je voor, als ik een 6 gooi op een gegeven moment, maar ik had een 5 moeten gooien, en ik moet dan 4 mensen meenemen naar dat hok.
Bo: Of in je eenjte hier komen te zitten
St:Dan gaan er 4a 5 mensen mee naar dat andere hok.Waarom? Als jij op een geven moment 2 weken verder bent.
St: dan red jij het niet meer in je eentje lieve schat.
Bo: nee
St: dan sta je hier leuk te springen en te huppelen, maar je red het niet want je bent een lonelygirl in dit hele huis. Je wordt compleet genegeerd door iedereen. dan red je dat niet in je eentje. No way!je gaat het echt niet in je eenjte daar reden hoor!Als jij op een gegeven moment 's avond zegt: ja wat nu?
Jet:Wie ikke Daar niet in me eentje? (wijst naar bunker)
St: Nee in je eenjt binnen een groep. Dat red je niet. Waarom? Omdat je op een gegeven moment. in je eentje een week volhouden kan ik ook, en 2 weken volhouden ook. Maar in je eentje een paar maanden opsluiten? Binnen een groep die de hele tijd zegt, we hebben zo'n lol en jij denkt op een gegeven moment, fuck, tering, fuck de rest, red jij niet.En nog maals no hard feelings richting jou. want we zitten net zo goed andere mensen uit te testen.
Jet: Nou ik ben gewoon straks, ik heb nog wel eens mijn twijfels over de mensen hiernamelijk
.
Bron: http://tv.clubs.nl/reality

maandag 2 september 2002 @ 00:28:45 #8
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5616686
Nu Bo naakt in de douche, dat ziet er iets minder fraai uit.
Hij poetst kundig zijn tanden.
In de slaapkamer hoor ik Margriet groezemoesen met Jeanet
....in de donkere nacht.
  maandag 2 september 2002 @ 00:31:11 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5616717
quote:
Op maandag 02 september 2002 00:28 schreef Magics het volgende:
Nu Bo naakt in de douche, dat ziet er iets minder fraai uit.
Hij poetst kundig zijn tanden.
....en bekijkt zichzelf in de spiegel.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 2 september 2002 @ 00:36:30 #10
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5616799
Bo dweilt de badkamer en probeert voor de gein een naakte stefan op te vegen
....in de donkere nacht.
  maandag 2 september 2002 @ 00:40:01 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5616852
Bo vermaakt in de huiskamer Jeanette met een lawaaierige speelgoedkoe.
Jaenette vind het dolletjes en lacht luidkeels.
Bo: Ik ga slapen.
Jeanette: Nee schat! Nee schat!
(Exit Bo.)(Jeanette slaapt op de bank vannacht.)
pi_5616940
0.38 Jeannette zit op de bank waarop ze wil gaan slapen. Achtereenvolgens Laurens en Bo komen bij haar langs om te spelen met een speelgoedkoe die electronische lachgeluiden produceert. Jeannette leest het bestel/regelboek denk ik.

Stream 3

0.41 Op deze stream is te zien dat Jeannette een appel zit te eten terwijl ze leest.

Streams 5 en 6

0.42 In de slaapkamer. Met name Margriet en Bo zijn aan het woord. Het gaat nergens over. De bewoners zijn melig.

pi_5616989
Is that Mustapha outside on the matrass???
  maandag 2 september 2002 @ 00:59:42 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5617064
quote:
Op maandag 02 september 2002 00:53 schreef karn het volgende:
Is that Mustapha outside on the matrass???
Dit is de betreffende stream:

pi_5617289
Sinds 1.09 is het stil in de slaapkamer. Jeannette is op geen van de streams te zien. Ik vermoed dat het Daniela is die buiten ligt.
pi_5617359
Jeanette is weer terug naar bed gegaan. Ze kon niet slapen op de bank. Ze ligt volgens mij naast Judith.
I'm not nuts. I just have guts!!
  maandag 2 september 2002 @ 01:30:15 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5617409
quote:
Op maandag 02 september 2002 01:18 schreef Bus watcher het volgende:
Sinds 1.09 is het stil in de slaapkamer. Jeannette is op geen van de streams te zien. Ik vermoed dat het Daniela is die buiten ligt.
Echt slapen is het nog niet, het object beweegt regelmatig.
pi_5617457
iedereen slaapt nu.
Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
  maandag 2 september 2002 @ 03:26:58 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5617945
En wat denk je.... iedereen ligt te slapen!

Ik wilde toch nog even een laatste verslag schrijven nu de streams nog echt geheel gratis zijn

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 2 september 2002 @ 04:00:14 #20
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5617989
Ja ik check zo nu en dan ook even, je kan niet weten, maar iedereen slaapt..

Wonderbaarlijk eigenlijk, want het snurken gaat continu door. Dat zou ik dus echt erger vinden dan honger lijden in arm.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 2 september 2002 @ 07:20:57 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5618066
de streams zijn nog steeds gratis op dit uur....niet dat je er wat aan hebt...alles ligt nog in diepe rust....
pi_5618110
nog steeds:
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_5618235
Nog steeds niets te beleven. De camera staat nu niet meer op het matras gericht met daarop de slapende bewoner, maar op een stuk terras waar helemáál niets te zien is...
  maandag 2 september 2002 @ 09:17:26 #24
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5618367
09.17
Alles slaapt nog!!!
Ik kan trouwens nog steeds de streams zien. Tot hoe laat????
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
  maandag 2 september 2002 @ 09:21:36 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5618392
Het is wel een lui stelletje.
Nog steeds geen beweging, nu toch wel; degene die naast Bo slaapt, draait zich om.
Ook degene die buiten op een matras ligt (mus of Daniela?) draait. Ik denk dat het Daniela is want ik heb haar vannacht met matrassen zien zeulen, maar ik weet het niet zeker.
eurobilltracker.com
  maandag 2 september 2002 @ 09:28:42 #26
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_5618445
Daniela heeft buiten geslapen en lijkt de eerste te zijn die opstaat.
  maandag 2 september 2002 @ 09:29:55 #27
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5618461
Raadsel opgelost:
Het was toch Daniela.Ze staat op( in sexie broekje) en loopt wat door het huis. Verwisselt haar batterijen en gaat rommelen in de badkamer.
eurobilltracker.com
  maandag 2 september 2002 @ 09:37:15 #28
29306 AnTjE101
pi_5618513
Ze doen t niet meeeeeheeeerr!!!!!
  maandag 2 september 2002 @ 09:55:15 #29
29306 AnTjE101
pi_5618665
Waar zijn de streamers??
pi_5619007
Daniela loopt wat door het huis. De meerderheid lijkt nog op bed te liggen. Ik kijk voorlopig naar de gratis stream dus kan niets horen.

nb.: De gratis stream is te volgen op: mms://62.250.11.52/stream07

pi_5619106
Kennelijk wil men geen gratis kijkers, want ik krijg nu de volgende melding:

"No connection could be made because the target machine actively refuses it."

pi_5619117
zijn er nou al wat tieten of zoiets in beeld gekomen....

ja, ik ben een puber!

Er
is
nochtans
H O O P
  maandag 2 september 2002 @ 10:48:25 #33
29306 AnTjE101
pi_5619125
quote:
Op maandag 02 september 2002 10:46 schreef Sanshine het volgende:
Kennelijk wil men geen gratis kijkers, want ik krijg nu de volgende melding:

"No connection could be made because the target machine actively refuses it."

Ja ik denk LEKKAR!!! maar na 1 x proberen kreeg ik dezelfde melding helaas
pi_5619529
quote:
Op maandag 02 september 2002 10:48 schreef AnTjE101 het volgende:

[..]

Ja ik denk LEKKAR!!! maar na 1 x proberen kreeg ik dezelfde melding helaas

Zie topic Livestreams moeten betaald vanaf nu..haha
pi_5620176
11.55
Bo geeft via de butler telefoon de bestellingen door. Laurens helpt hem, er wordt van alles besteld waaronder zes flessen rosé. De bestellingen in codes vinden ze een stuk moeilijker. Schuursponsjes en keukenrollen, het hele boek wordt aan de telefoon doorgenomen.
pi_5620394
12.05
Laurens gaat zijn zwembroek aantrekken.
Daniela loopt in een sarong rond en lijkt iets te zoeken. Ze gaat de keuken vegen, de cameraman geeft beeld van het vuil op de vloer...

12.15
Daniela dweilt de keukenvloer.

12.17
Daniela maakt de koelkast schoon met glassex. Margriet lacht; ben je al aan het poetsen? Daniela zegt dat de deur er niet uitziet. Dat heb je met die chromen deuren (red. RVS toch?) Margriet wil iets bestellen om het beter schoon te krijgen.

pi_5620504
12.20
Margriet bestelt meteen de gele Muscle ontvetter spray; voor de koelkast. Ze bestelt ook blondering want .... (Moes?) wil blond worden?

12.23
Daniela poetst haar tanden.

12.25
Daniela trekt roze keukenhandschoenen aan.

semi-staking modus

pi_5620610
12.28
Laurens gaat zijn tanden poetsen.

Daniela vertelt dat ze cylinders heeft. (thorisch oog-afwijking) Laures: "Ja maar je hebt toch ook wel gewoon min?" Daniela: "Ja drie, vier."

12.30
Laurens spuit wat eau de toilette op en haalt nog even zijn handen door het haar.

12.32
De stream gaat naar het zwembad, waar dames in miniscule bikini's een balletje naar elkaar overgooien.

Moderator maandag 2 september 2002 @ 12:39:29 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5620674
Mogen wij wat screenshotjes? Volgens mij is Scanman er niet.

-edit- sorry, had in commentaren op.. gemoeten

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5620702
12.35
Judith en Bo doen iets met hun handen. Ze hebben het over plussen en minnen en of die mekaar aantrekken of afstoten. Stefan lijkt er meer van te weten.

12.37
Bo gaat koffie halen en vraagt of de anderen ook willen. Stefan: "daar ga ik heel erg van poepen." Laat vervolgens een boer, maar zegt gelukkig wel pardon.
Judith lijkt wat ritmische oefeningen te doen, probeert op haar hoofd te staan, weer in haar string; camera heeft beeld recht in haar kruis. (dit vind ik dus nu al niet meer leuk; het is toch verdomme geen BB the String dit jaar?)

12.39
Bo komt met de koffie.

12.40
Bo: "Ik ben gewoon net een witte kalkoen man."

pi_5620840
12.44
Daniela dweilt de badkamervloer, nu gekleed in bikini.

12.49
Judith en Stefan hebben geloof ik magnetische gaven. Ze behandelen alletwee mensen met hoofdpijn.

pi_5620945
12.56
Als het goed is begint over 4 minuten de live-uitzending op Yorin, met daarin live beelden uit het huis.

Ik stream tijdens dit half uur niet, ben toe aan een pauze
Maar nu kan iedereen dus ff gratis een half uur streamen.

pi_5621363
13.27
De uitzending op tv duurde hooguit 20 minuten; begon te laat en eindigde te vroeg.
Mijn stream doet het nog op de euro van John en consorten.

Bo ligt als een aangespoelde walvis op de rand van het zwembad. Daniela giet water in zijn mond en vooral zijn neus.

pi_5621518
Er gebeurt niet veel momenteel...
pi_5621609
13.48 Mus ligt te slapen

De rest loopt halfnaakt door de tuin en zingt liedjes, Margriet ligt/zit op de houten bedjes.

Ze hebben allemaal ook een drankje en zingen erg foute liedjes

pi_5621631
het zingen gaat nu over in schreeuwen (ik heb het volume watzachter gezet), Arme Mus, slapen is niet gemakkelijk...
pi_5621651
Ze zeiken staracadamy af, dat je het huis in gaat om ondekt te worden...

Margriet: He meissie ga jij lekker dat huis in maak ik een sterretje van je, hoef je niks meer te doen, jij word de ster...

pi_5621724
Judith vraagt zich (en terecht) af, hoe BB hier 20 minuten mee gaat vullen, alhoewel ze het spelletje in het bad wel leuk vond.

Margriet doet de mededeling dat ze nog maar 1 sigaret heeft gerookt vandaag.

Margriet wil vanavond wat leuks doen, een estafete lijkt er leuk. Ze hebben helaas geen stopwatch. Iemand doet de mededeling dat hij/zij wel een reiswekker meeheeft.

pi_5621748
Judith doet een asociale allochtoon na
pi_5621910
Margriet wil uiensoep maken en rommelt wat in de keuken...
pi_5621925
ze loopt naar buiten en vraagt of er iemand wel soep wil.

erwtensoep is wel ok, dus dat word soep uit blik vanavond...

pi_5621949
Laurens bemoeit zich ermee, nou weer tomatensoep??? deze streamer is de weg ff kwijt...
pi_5621971
13.50
Jeanette: "Ik moet een scheetje laten die zit me de hele dag al dwars."
Bo: "Dan wordt er gelijk ingezoomd."

13.54
Jeanette: "Ik vraag me af hoe ze hiervan in godsnaam twintig minuten gaan vullen.
Daniela: "Nou, er is geen fuck aan."

pi_5622014
Bo ligt buiten op een bedje en laurens spuit slagroom op zijn hoofd
pi_5622037
quote:
Op maandag 02 september 2002 14:13 schreef StefanFM het volgende:
Bo ligt buiten op een bedje en laurens spuit slagroom op zijn hoofd
de vrouwen(Sjanet, Daan) komen polshoogt nemen.
pi_5622045
daan besluit nog meer op te spuiten.
pi_5622319
[14:05]

Terwijl Judith Laurens leert hoe hij op zijn hoofd moet staan, beginnen de andere zonaanbidders zachtjes te neuriën. De Bewoners blijken enorme fans van het Nederlandstalige genre...

Na de acrobatische toeren van Daniela, wil Laurens zijn atletische talenten ook trainen. Hij gooit heel voorzichtig zijn benen omhoog. Zet me maar even rechtop, roept Laurens Judith toe. Judith vangt zijn hakken op. Wordt het wat denk je?
Plotseling worden de Bewoners opgeschrikt door het brommende geluid van een vliegtuig. Laurens laat zich pardoes vallen en roept: Daar is ie weer! Maar helaas, het is gewoon vliegverkeer, zonder boodschap van het thuisfront deze keer.

Liefhebber
Als Daniela begint te neuriën, herkent Laurens de nieuwe van Marco Borsato. De andere Bewoners blijken ook wel een liefhebber van zijn bekende hits. De tijd staat stil, zingt Bo Judith toe. De tijd die alle wonden heelt valt ze hem bij met een knipoog. Nee ik leef niet in een wereld zonder jou, schreeuwen ze allemaal in koor.
Margriet herkent een aantal verborgen talenten in het gezelschap. Wacht maar poppie, ik ga alles voor je regelen, roept ze, Je hoeft er niets voor te doen, ik maak een sterretje van je. De Bewoners zijn al hard op weg ontdekt te worden.

Bron Maja Froeling 02-09-2002 14:05 www.big-brother.nl

maandag 2 september 2002 @ 15:10:09 #58
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5622869
Judith,laurens en Jeanette zitten buiten te kletsen.
Bo en Daniela liggen te zonnen.
Alleen Lau is aan het woord, de twee meisjes luisteren.
Lau vertelt dat hij naar de Moulin Rouge was geweest en daar F 90,- kwijt was aan een biertje en een cola.
eurobilltracker.com
  maandag 2 september 2002 @ 15:14:37 #59
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5622946
Ook magriet komt er bij zitten, nu vertelt hij over de Reeperbahn.
Magriet zou wel een appartementje willen hebben met uitzicht op een rosse buurt. Zij heeft wel meiden gesproken die in het"leven" zitten. Zij zou haar lichaam niet tegen geld willen verkopen.
Ze denken dat het wel heel goed verdient.
eurobilltracker.com
pi_5622974
Fok zit al n 30 minuten zonder streamverslag, hmm ik neem het wel ff over dan.

Gesponserd door Golfen zelf

Het is al 15.00, toch tijd om het al over sex te hebben.
Het gaat over Kelly's. Stefan had n keer n vriend die versierd werd door een travo, hij gleed toen een beetje over dr benen naar boven en voelde toen 2 ballen.

Volgens Margriet zit er altijd nare verhalen voor dames die hun lichaam verkopen. Maar ook zijn er veel studenten die bijv een sexlijn beginnen thuis om wat bijteverdienen, volgens Margriet. Maar toch zijn de meeste hele trieste verhalen, die mannen die daar komen zijn ook heel triest.

Voor mannen is het een primaire behoefte, bij vrouwen is die behoefte helemaal niet zo groot. Het is bij een man veel primaire behoefte.

maandag 2 september 2002 @ 15:18:01 #61
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5623013
Volgens Margriet heeft een man meer voortplantingsdrift.
Ook heeft hij meer behoefte om dat ook bij meerdere vrouwen te doen.
Anders zou het menselijke ras uitsterven. Maar dit komt nog vanuit de oertijd.
Lau is nu weggelopen.
De drie vrouwen diepen dit onderwerp nog wat uit.
eurobilltracker.com
pi_5623039
Laurens alweer druk bezig in de keuken, het wil alleen niet echt lukken, een beetje gescheld. Ik maak er een beetje te groot zooite van. Daniella komt meteen langs met de zwabber.

Zie je Daniella, zijn wij weer degene die in de keuken staan, en vanavond koken wij weer. Wij zijn gewoon van de opruimerige. We kennen dezelfde kleine irritaties. Volgens Daniella heeft ze last van een nattte wc bril, en lauren irriteert zich aan al die kleine dingetjes , bevoorbeeld een sigaret die rondslingert.

maandag 2 september 2002 @ 15:23:16 #63
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5623104
Laurens is nu in de keuken bezig met brood samen met Daniela.
Stefan en Bo liggen buiten.Stefan heeft Bo deze nacht niet horen snurken.Ze vragen zich af wanneer er nu eindelijk wat gaat gebeuren.
eurobilltracker.com
pi_5623109
De 3 mannen in het huis liggen buiten op de lichstoelen. (de 3 mannen in het huis, dus Mustapha is dr weer niet bij).

Stefan heeft niet echt lekker geslapen vannacht. Hij was moeier toen hij vannochtend wakker werd, dan toen hij gisteravond ging slapen.

Bo heeft al 2 keer gegaapt, (sorry maar hoe kan je nou dood op zijn in dat huis )Ze beseffen wel dat ze nu n luxe hebben, en hebben niet echt zin in dat arme deel. Geen deo, geen shampoo, geen warm water.
Laurens: "Dan gaan we toch gewoon lekker stinken met zn alle"

maandag 2 september 2002 @ 15:27:43 #65
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5623186
Jeanette is de nagels aan hetverzorgen van Margriet.
Ze gaat ze laten drogen.

Dit zijn dus de soort gesprekken die gevoerd worden, niet echt interessant dus.

eurobilltracker.com
pi_5623260
Bo moet van Daniela zn neusharen een beetje bijknippen, vooral die uitstekende (LOL)

Margriet en Stefan gaan heel extreem n beetje op een matje liggen zonnen. extreem in de zin van klef, Stefan maakt n paar wilde n**kbewegingen.

Volgens Margriet is het niet wat iedereen nu denkt hoor. "Ga maar gauw weg Stefan".

Margriet dacht niet dat er iemand in het huis zou komen te zitten op wie ze zou vallen, maar bij gebrek aan beter........ Zo denk jij toch ook Stefan, Stefan geen commentaar.

Lauren laat zn tenen dien door Jeannette met een pincet, haha. AU!!

pi_5623261
Gratis stream

15.18 Laurens en Daniela in de keuken. Daniela loopt in bikini rond, Laurens met ontbloot bovenlijf. Daniela is druk bezig. Laurens staat er bij. Na twee minuten verlaten ze de keuken.

15.20 Stream naar Stefan en Bo buiten. Het gesprek gaat over kleine teringwindjes. Bo : Ik heb vannacht lekker geslapen maar toen ik naar bed ging was ik wakkerder dan toen ik er uit ging. Stefan : Ik heb jou niet gehoord. Bo : Wanneer gaat er nou wat gebeuren ? Er zal echt niet elke dag een battle zijn. Soms zit je daar (arm) zes of zeven dagen. Stefan noemt allerlei dingen op die je in arm niet hebt, o.a. shampoo. Bo : Ik ga proberen een tukje te doen. Laurens, zou je wat voor mij willen doen ? Zou je dat naar beneden wilen doen ? Het gaat om het verzetten van de ligstoel van Bo. Daniela doet het voor hem. Ze gaat boven zijn gezicht hangen en praat tegen hem. Daniela zegt o.a. : Ik was twaalf toen kreeg ik een broertje, toen was ik zeventien toen kreeg ik nog een broertje.

15.27 Margriet ligt twee stoelen verder in de tuin. Stefan gaat half op Margriet liggen. Margriet : Dit is niet wat jullie denken. Stefan : Ik zit met mijn zender vast in jouw zender. Margriet : Maar gauw wegwezen. Stefan vertrekt. Margriet : Nou kan ik meteen niet meer slapen.

pi_5623344
Ohjee, was ik vorige keer aan het streamen toen het eerste couplet van het BB lied klaar was. Nu hoor ik dat ze er al meerder hebben.

Om geheugen ff optefrissen, het eerste coulet ging zo:

Dingen die gebeuren, gebeuren toch wel vroeg of laat.
Ik geef mn leven over ..... aan jou die het bepaald.
Alles lijkt veranderd als ik het huis uit ga.
Dan ben jij er voor mij.

Bo en Stefan lopen Margriet een beetje te plagen door Margriet negatief in het liedje te noemen.

pi_5623438
Margriet denkt dat iedereen nu aan het inzetten is hoeveel shots (zoenen) Stefan en Margriet elkaar geven. Gisteren een paar, nu net in de nek.

Streams op. Next One Please.

pi_5623741

Margriet (op een downe toon) Ik ga maar even liggen.
ander: ja goed dan kunnen je nagels drogen.
(je merkt dat de bewoners zich nu al rot vervelen, net als wij streamers trouwens)
Er wordt weinig gezegd trouwens.

als er wat gezegd wordt gaat het over nagels.

Jeanet draagt iets roods. Judith heeft een bikinitop aan, met soort van rok,

Een van de dames denkt dat mannen hun nagelriemen niet naar beneje doen.
je nagelriemen moeten loszitten.
waarom zegt Stefan?
anders als je je stoot blablabla.
Jeaanet? dat doet geen enkele man.
(sorry ik heb shot van de keuken dus kan niet zien wie er praten)
O mijn god, ik word gek.
even andere stream proberen.

zo ik hoor wat geginnik, aha ik zie margriet in badpak, omringd door 2 heren, Stefan en Bo.
Stefan vind haar wel leuk aan zijn blik te zien.
Shit het is Margriet die de hele tijd zingt.
ze vervelen zich inderdaad.
Stefan hangt over margriet heen.
ze zingen samen iets.

Margriet maakt gein met stefan. ja jij hebt mij gisteren gezoend en geeft hem een kus.
Ja ze zijn er vast allemaal op in zetten.
hoe gaat het met stefan en margriet.
en hoe met ... en Laurens?
hahahahha
Ik ga nu echt iets heel grappigs verzinnen want ik begin me nu de pleuris te vervelen, hahahahaha

Nou dit is erg leuk, kijken naar mensen die zich vervelen. zucht

Margriet: als mensen lang bij elkaar zitten wordt het een apiesgroep. dan gaan ze zitten klooien (vlooien? aan elkaar zitten enzo. dan gaan ze de was doen, appeltaart maken.

Zo ik kap er mee, hier is echt niets te beleven

Gesponsord door endemol voor Reality

p.s Golfen ik had je gisteren codes gestuurd?

pi_5623799
De stream staat op Bo die slaapt en Margriet die veel praat en zingt. Margriet lijkt zich te vervelen, ze doet voorstellen als het tellen van de stenen, het ophalen van de was en het maken van een kunstwerk van eten.

15.52 Daniela masseert iemand in de tuin. Ik kan niet zien wie want er zit een struik voor. Op de achtergrond heeft Jeannette het met Laurens over teennagels. Jeannette : Als ik jou was zou ik eens naar een pedicure gaan. Jeannette zegt dat ze zelf een teennagel mist maar dat ze niet van die rare dingen heeft die Laurens heeft. Jeannette : Jij hebt hele rare nagels. Als je dit kijkt lijkt het net een mongolide. Laurens : Een mongolide ? Er vliegt een helikopter over. Laurens : Dat zijn cameramensen. Bo wordt wakker. Bo : Shithelikopter. Jeannette en Laurens kletsen verder over teennagels.

16.00 Stream naar Jeannette en Laurens die op tuinstoelen zitten. Jeannette vijlt de teennagels van Laurens. Laurens : Au. Er zat iets in mijn oor. Jeannette : Ik zag niets. Laurens : Er zit iemand aan mijn voeten, ik wordt bestookt door vliegen. Jeannette : Je hebt het heel zwaar. Laurens : Ik heb heel gevoelige voeten. Jeannette : Zeur (o.i.d).

pi_5624101
16.06 Jeannette is klaar met de nagels van Laurens. Laurens gaat drinken inschenken voor de anderen. Margriet wil een glaasje champagne.

16.12 Margriet krijgt haar champagne. Ze zit inmiddels in het zwembad. Daniela blijkt Judith te masseren. Laurens vraagt of Daniela hem ook wil masseren. Ik heb Mustapha nog altijd niet gezien op de stream.

16.17 Stefan tegen Bo en Laurens : Ik snap die koffiemachine niet, het is of heel slap of heel sterk. Laurens (of Bo ?) : Ik vind het net andersom. De heren bespreken vervolgens hun kledingmaten.

pi_5624479
16.27 Bo tegen Jeannette die aan één stuk door kletst en giechelt : Ben jij niet moe ? Jeannette : Nee, ik word gek van de energie die ik heb. Ik heb zin iets geks te doen. Jeannette staat op. Er wordt ingezoemd op Bo die nog altijd ligt.

16.31 Laurens en Judith zitten naast Bo maar ze zijn niet te verstaan. Jeannette komt vragen hoe bepaalde bloemen heten. Ze zegt dat ze nieuwe bloemen gaat bestellen omdat de oude liggen te rotten.

16.35 Laurens en Bo vertellen dat ze niet van bier houden.

Dit is het voorlopig van mij.

pi_5625039
Bo verteld even over zn jaren die hij op de middelbare school heeft doorgebracht. Van de Mavo naar de Havo, blijven zitten, één vak van de 10 halen.

Uiteindelijk heeft hij 2 jaar in 1 gedaan. Na zn eindexamen is Bo gaan studeren: "Ik heb 4 punten gehaald het eerste jaar, een groot feest." Toen heb ik het weer gebprobeert en ging het wat beter.

Jeanette weet van alles wel wat: "Ik weet overal wel een beetje wat vanaf".

pi_5625113
Ik haal Jeanette en HJudith nog wel vaak doorelkaar. Maar een van die 2 is aan het baletten in dr eentje. Het wil niet lukken met die kut slippers, ze vraagt dan ook om een paar ballet schoenen.

Edit: Er gaat iets mis met mn screenshots, ik zal dit plaatje voor de liefhebbers toch maar laten staan. Als iemand nog een upload pagina weet, iets van endoria ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Golfen op 02-09-2002 17:45]

pi_5625160
Laurens en Judith hebben het over toeval, de film Srendipity daar moet je in geloven weet Judith te zeggen
pi_5625215
Ze vraagt of Bo mee wilt doen, piroetten.
Maar Bo moet eerst ff naar de wc.
Toch is Bo te nieuwsgierig, Judith/Jeanette ?? gaat het Bo toch ff uitleggen.

Neem een vast punt voor ogen, en dan 1,5 rondje draaien.
Bo word er helemaal duizelig van. Jeanette baalt ervan dat ze het niet meer goed kan: Verdomme Jeanette, kom op. Maarrr oefening baart kunst!!"

Bo gaat naar de WC.
Jeanette blijft gewoon door praten, "Bo kom je zo weer baletten??" "Ben je aan het poepen Bo??"'Bo kan jij kunstjes??"

Edit: Er gaat iets mis met mn screenshots, ik zal dit plaatje voor de liefhebbers toch maar laten staan. Als iemand nog een upload pagina weet, iets van endoria ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Golfen op 02-09-2002 17:46]

pi_5625284
Daniela huilt, ze is tegen een paal aangeschoten ofzo, nu moet ze wel weer lachen...
pi_5625353
Gewonde Gewonde Gewonde.

Daniella knalt met haar kop tegen een paal. Ze huilt heel ff'tjes maar word meteen door iedereen getroost. beetje ijs en over.

pi_5625409
Daniela naar DB kamer, waarschijnlijk voor onderzoekje betreffende haar bult op haar hoofd...
pi_5625411
"Daniela heeft auw gedaan"

Aldus de medebewoners..

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_5625787
17.45 In de Nederlandse huizen word er al druk gekookt, zo ook in het BB-huis.
Met zn drieen staan ze in de keuken, Stefan, Daniella en Jeanette. Er komen vanavond allemaal verschillende gerechtjes op tafel.

Jongens het is echt ff te saai, kom zo nog wel terug.
Sponsered Reality/Endemol.

pi_5626012
Sponsord by Endemol

Ik val in een gesprek tussen Margriet en Stefan. DIt gesprek vindt plaat in het jacuzzi buiten en het gaat over het soort werk Margriet. Magriet zit dus in de reclame en marketing en verteld wat voor voldoening het geeft als je je eigen creatie op een bilboard ziet.

Judith komt vragen wanneer ze denkt uit de jacuzzi te komen. Ze blijkt er al een tijdje in te zitten

pi_5626067
Daniele en Jeanette staan te koken in de keuken en hebben het onderwijl over gerechten die ze eerst niet moesten en nu bijna hun vingers erbij opeten. Spruitjes lof noem het maar op en het komt langs.

Ik hoorde Bo iets zeggen over het bestellen van een stofzuiger maar ik zag hem niet.

Jeanette wil graag het toetje maken. Dit onder het mooie beeld van Jeanette en Daniela in hun bikini.

pi_5626127
Jeanette gaat even 5 minuten liggen en Daniela volgt haar voorbeeld en ligt nu op de bank ik de zitkamer.

Op de andere stream zien we Bo, Judith en Laurens. Judith is een verhaal aan het vertelen over het dansen tijdens een beurs. Ze moest housen in een pierro outfit. Dit gesprek lijkt over dingen waarvan ze op het einde dachten eens maar nooit weer. Dit gebeurt op de rand van het zwembad onder het genot van een glas champange

pi_5626174
Dit gesprek blijkt te gaan over wat ze hebben ingevuld op het aanmeldingsformulier bij waar ze in het leven spijt van hadden. Judith heeft op de lagere school tijdens de verplichte schaakles op woensdag alle schaakstukken inclusief de dure stukken in de sloot geflikkerd om hier onder uit te komen. Ze heeft dit vorige week pas aan haar ouders opgebiecht. Ze konden hier wel om lachen.
pi_5626199
Spijbelen komt nu aan bod. Laurens zat zo vaak in de kroeg dat hij de mensen achter de bar de briefjes liet schrijven

Bo verteld nu dat hij expres in zijn ogen zat te vrijven dat hij de leraren kon laten geloven dat hij ziek was.

Maar ze vonden school toch wel leuk.

pi_5626244
buiten hebben ze het over het hotel waar ze in hebben overnacht voor het begin van BB.
Judith klaagt over de inhoud van de mini bar, en meld dat e uit verveling zelfs de enquete heeft ingevuld. Stream switcht nu naar Sjanet die in de keuken de prinses aan het uithangen is...
pi_5626315
Laurens en Bo gaan zich ook weer bemoeien met het avondeten. Mustapha ligt gezellig op het bankje bij het zwembad. Even voor de mensen die dachten waar is Mus. Of ze het ruiken, stream gaat op Mustapha

Op de andere stream zien we Stefan die gezellig onder de douche staat.

pi_5626368
Laurens laat zijn leger autoriteit gelden door even hardop te zeggen dat iedereen hun vieze spullen moeten verzamelen.

Bo zegt: ik blijf lekker op mijn stinkende kont zitten.

Judith gaat een glaasje Rozee inschenken. Jeanette informeert of ze nog meer sla moet maken.

pi_5626524
Op stream zien we een slapende Mustapha (ik heb hem nog geen 1 keer zien helpen met het maken van het eten).

Jeanette is druk bezig met haar sla. Als er niemand wil van mij sla eet ik hem toch alleen op roept ze een beetje knorrig tegen de andere mensen die in de keuken zijn.

Judith is nu ook bij het tafeltje in de hoek van de ijskast bezig met iets te maken voor het eten. Magriet geniet onder het genot van een wijntje van de lekkere stoelen die bij dit tafeltje staan.

pi_5626622
Mustapha is ook uit de dood herrezen en kleedt zich nu aan. De stream blijft helaas gerciht op het bankje dus ik kan niet zien waar hij naar toe gaat. Op de andere stream word nog druk gekookt.

Dit vooral door Lauren, Bo, Judith en Jeanette terwijl Stefan, Daniela en Margriet dit gaden slaan. In de achtergrond zag ik Mustapha naar binnen lopen. Laurens heeft hier ook duidelijk de leiding. Het gesprek tussen de koks gaat alleen over hoe het recept te maken.

pi_5626678
Terwijl de rest staat te koken pakt mustapha cornflakes of zoiets en lijkt dit te gaan opeten.

Daniele vraaft aan Mus of hij wel kan koken. Ik hoor het antwoord van Mus niet dankzij het lage geluidsniveau van zijn microfoon.

pi_5626827
Stefan is aan een stokbroodje met kerrie salade begonnen terwijl we op de achtergrond zien dat Margriet even is wezen douchen.

We kregen even beeld van de regie van de cursus badpak uittrekken met een badjas aan gegeven door Margriet. Op de andere stream zien we van veraf Margriet haar haren kammen in de badkamer. (volgens mij heeft de regie een beetje geleerd van vorig jaar toen alles open en bloot te zien was in de badkamer)

Op de andere stream zien we de kookkunsten van Lauren en Judith goed in beeld gebracht. Jeanette heeft nu plaats genomen aan de andere kant van de bar. Het gesprek tussen hun gaat over de verschillende soaps. The Bold, As the world turn.

Stefan lijkt toch wel een beetje op de hoogte te zijn want hij weet een hele boel van de verschillende soaps. Bo gaat even buiten zitten en Stefan gaat kijken of zijn biertje al koud is

pi_5626916
Jeanette probeert nu even haar vinger als extra ingredient toe te voegen aan haar sla. Ze kan niet tegen bloed. Laurens vraagt hoe ze dan met al het bloed omgaat al ze ongesteld is. Dat is heel anders zegt ze knorrig. Het hele gebeuren ging gepaard met een huiverig wekkend geschreeuw.

Margriet verbindt de bloedende vinger van Jeanette.

pi_5627016
Bo, Daniela en Stefan zitten buiten. Jeanette komt haar wond laten zien. Bloede het hard vraagt Bo. Een beetje kribbig antwoord ze: het spoot eruit dikke gek.

Daniela geeft er nu een kusje op.

pi_5627120
Het gesprek buiten keert weer terug op de wond van Jeanette. Ik heb er gelijk op gezogen. Stefan: wat zeg je. Ja op mijn vinger hoor.

Daniela is niet te verstaan omdat haar batterij leeg is. Bo vraagt of ze nog wat te drinken willen. Een roze voor Daniela en een kou biertje voor Stefan. Op de achtergrond hoor ik een boel geluid. Het lijkt wel of ze de jacuzzi hebben aan laten staan.

pi_5627187
De mensen zijn allemaal naar binnen gekomen om hun batterijen te wisselen. Margriet vind het nog steeds maar raar dat wisselen. Het is net of je je eten moet komen halen in de gevangenis????

Laurens is nog steeds samen met Judith druk bezig met het avondeten.

pi_5627251
Bo en Stefan genieten van hun drankje bij het zwembad, en hebben het over schimmelkaas?

Ze hebben het nu over de tw kijkers en hoe hun first impression is geweest.

pi_5627276
wil Jeanette naar de DBK komen 2x

Nu gaat het beginnen roepen Bo en Stefan in koor. Het gesprek gaat gelijk verder over stinkende scheten. Dat je eigen scheet het lekkerst stinkt

pi_5627385
Jeanette heeft haar dilemma gehaald
pi_5627418
Jeanette heeft het volgehouden om 24 uur niet te roken. Hiermee heeft ze het rantsoen voor arm verhoogt met vijf sigaretten per dag. Ze heeft tevens een verhuizing naar de bunker voorkomen. De groep feliciteert haar. "Heb je echt vierentwintig uur niet gerookt?" Het is de anderen niet eens opgevallen.

Het eerste wat Jeanette nu wil is een sigaret opsteken

pi_5627487
We hebben nu geen beeld meer van de bewoners zoals gewoonlijk als er iemand in de DBK zit. We horen wel het smakelijke gesprek tusse Bo en Daniela en Stefan

[Dit bericht is gewijzigd door Fredgroes op 02-09-2002 19:52]

pi_5627637
Ik kreeg net telefoon en heb een stukje gemist.| Wist iemand trouwens dat Jeanette een dilemma had opgekregen?

[Dit bericht is gewijzigd door Fredgroes op 02-09-2002 20:02]

pi_5627700
Buiten word rustig gewacht door Daniela, Bo en Jeanette op het eten. De tafel is al gedekt.

Laurens is samen met Judith nog steeds druk bezig met het eten, Judith en Magriet lijken met de eerste gang naar buiten te lopen terwijl Laurens de sperziebonen in een pannetje gooit.

pi_5627814
Stefan en Magriet helpen de 2 koks met een beetje opruimen.

Judith is naar buiten gelopen met een schaal. Daniela maakt een geintje over het gele shirtje wat Judith heeft aangetrokken. Daniela vraagt terwijl Judith naar binnen loopt of ze nog iets kan doen. Jeanette legt nu aan Bo uit wat ze heeft gewonnen met het winnen van haar Dilemma. We hebben nu de man 5 sigaretten meer als we aan de andere kant zitten.

Judith is nu ook rustig aan tafel komen zitten.

pi_5627884
Bo begint al met opscheppen terwijl Laurens en Stefan nog niet buiten zijn

Laurens komt nu dat ik opschreef ook naar buiten met een geel shirtje aan. Een lekker stel zegt de rest in koor.

Jeanette word nu bedankt voor het winnen door een proost ophaar uit te brengen.

Mijn vermoeden is uitgekomen en Mustapha eet niet mee met de groep. Cynisch word er geroepen One for All en All for One

pi_5627924
Op stream 2 word Mustapha in beeld gebracht die op de bank een boek aan het lezen. Als de eerste nominaties komen krijgt hij alle stemmen tegen denk ik.

De maaltijd word onder een hoop gekakel over koetjes en kalfjes opgegeten

pi_5628085
Margriet zegt nu tegen Bo of Laurens dat ze beter die dag roken aan 1 van hun 2 hadden kunnen geven.

Er word nu gespeculeerd wat de volgende opdracht zal zijn. Een dag niet eten, snoepen, niet naar het toilet, een hele dag in het zwembad liggen, een dag niet slapen.

Mustapha leest nog steeds alleen een boek op de bank

pi_5628241
Mijn stream loopt nog steeds naar ongeveer 2,5 uur. Mustapha heeft zich verplaats naar de stoel bij het hek. Terwijl de rest nog steeds een onverstaanbaar gesprek proberen te voeren.

Het lijkt te gaan over mogelijk te onstane koppels. Dit verstond ik toen Bo zijn mond dichthield. Dit omdat zijn volume iets harder staat. Dus zodra hij lacht is de rest niet meer te verstaan.

Laurens meld dat de sla opmoet.

pi_5628402
Judith is nu naar Mus gelopen die nog bij het hek op de stoel zit. Hier krijgen we helaas geen geluid van.
pi_5628454
Het geluid is er nu ook bij. Het gaat over nomineren. Judith zou Daniela nooit nomineren.

Mus en Judith hebben nu een verhitte discussie over waarom Mus nergens aan meedoet. Hij geeft nu openlijk toe dat hij het niks vind. Alleen op dag 3 heeft hij het naar ze zin gehadt.

Mus wil graag de bunker in. Judith wil graag weten waarom Mus zich zo opstelt.

pi_5628483
Het word nu echt voor de eerste heftig. Er word het een en ander op en neer gesproken op een luide toon. Mus wil weten waarom zij de enige is die hier mee komt. Het boeit Mus helemaal niks waarom Judith toenadering zoekt.
pi_5628532
Mus gooit nu een aantal vooroordelen over tafel heen. Iedereen wil beroemd worden, rookt ongeloofelijk veel, word dronken. Dit zijn dingen die Mus allemaal roept.

Mus wil niet bij de groep horen. Mus wil eigenijk liever dat Judith weer lekker bij de groep gaat zitten. Judith vraagt waarom hij er niet uitgaat dan. Hier antwoord hij niet op. Judith zegt nog tegen hem dat dit een uitgelezen kans is om nederland nader kennis te laten maken met zijn cultuur

pi_5628640
De discussie word nu weer op een normaal stemgeluid gevoerd. Mus probeert uit te leggen dat hij zich niet thuisvoelt in een groep die dingen doen waar hij niet achter staat (roken, drinken). Judith geeft aan dat ze in een groep komt die dingen doen waar ze niet achter staat ook niet thuis zou voelen.

Mus waardeert Judith omdat zij probeert met hem te spreken en de rest spreekt dit probleem uit zodra ze in DBK zitten om te nomineren

pi_5628687
Mus verteld dat hij van de geur van sigaretten miselijk word. Judith zegt als zij dit had geweten geen peuk had op gestoken in het huis.

Mus blijkt ook in de bus bij de niet rokers te hebben gezeten. en al die mensen zijn naar het buitenland gegaan en hij hadt dit liever ook naar het buitenland gegaan

pi_5628699
Mus geeft aan dat hij zich al 5 dagen een beetje dood voelt omdat hij niet heeft gelachen.
pi_5628781
Mus hoopt dat er bij de mensen die in het buitenland wel iemand zit die hem aanspreekt.

Judith wil nog wel een poging wagen om Mus een beetje te leren kennen. Ze rookt niet meer in de beurt bij Mus, ze wil graag weten wat voor eten hij lekker vindt.

De andere bewoners zijn nu bezig met het afruimen van de keuken. Mus kapt nu de discussie af en gaat lezen. Hij lijkt zelfs een beetje geemotioneerd van de poging van Judith (of het lijkt zo)

pi_5629017
Het is nu 21.13 De code is ingevoerd om 18.05. Het was een 2 uurs code??

Judith en Laurens hebben het nu over de discussie tussen haar en Mus. Judith heeft toch een beetje pijn in haar buik over Mus. Aan de andere kant kan ze hem wel begrijpen zegt ze. ALs hier iedereen hier coke ging snuiven dan zou ik ook in een hoekje kruipen.

Het lijkt of Judith zich teveel aantrekt van Mus

pi_5629117
Magriet komt even vragen of Laurens en Judith koffie willen hebben. Laurens vind het maar vreemd dat Mus zich zo afzijdig houdt.

Judith is een beetje de discussie aan het herhalen. Het roken aan tafel en in het huis komen nu weer na voren. Het blijkt dat hij astma heeft. Waarom heeft hij dat niet eerder gezegt vraagt Laurens.

Laurens vraagt zich ook af hoelang de groep moet proberen om hem erbij te trekken. Ook vraagt hij zich af of de groep zich aan hem moet aanpassen of hij zich aan de groep moet aanpassen.

pi_5629221
Ik zie op stream 1 dat Mus bij Margriet is gaan zitten en ze hebben het nu over de discussie die hij net heeft gehadt.
pi_5629288
Jeanette komt nu met een brandende peuk binnenwandelen en gaat gezellig bij Mus en Margriet zitten.

Ik ben van mening dat Margriet beter de discussie had kunne voeren ipv Judith.

Margriet vind het niet erg dat Mus op de bank zit maar dat hij wel wat huishoudelijke taken op zich moet nemen

pi_5629356
Mus somt nu zijn problemen waar hij mee zit of waar hij zich prettiger bij voelt.

Roken en drinken in zijn nabijheod. Want hij vind dat rokende en drinkende mensen stinken. Magriet vraagt of hij problemen heeft dat er een vrouw de badkamer inkomt.

Magriet wil graag wete nwat zij moet doen om Mus zich beter te laten voelen. Ik moet gewoon beter leren praten zegt hij. Maar hij komt gelijk weer met het probleem roken.

Misschien werkt het huis me op de zenuwen

pi_5629455
Margriet mist een beetje het gevoel bij Mus om te kunnen intergreren in de groep.

Mus die lult maar een beetje heen en weer. Dan weer roken, dan weer drinken, het huis de camera's. Het is iedere keer weer wat anders

Hij vond toen hij binnen kwam dat hij op dead row verzijld was geraakt. En hij voelde of iemand heel hard op zijn hart trapte. Nou zegt Magriet dan heb jij het lang uitgehouden.

pi_5629490
20:37 uur

De bewoners zitten nu buiten te eten. Margriet doet heel raar met de stem, de andere bewoners liggen in een deuk. Jeanette is blij dat ze eindelijk weer mag roken en steek er 1 op. Daniela is een liedje van Kinderen voor kinderen aan het zingen. margriet merkt op dat het een zwoele avond is.

Mussie en Judith zitten in de huiskamer. Ze hebben het over nomineren. Als Judith 2 vrouwen moet nomineren, dus dan nomineerd ze Jeanette en Margriet, omdat Daantje haar maatje is. Judith vraagt aan Mussie waarom hij niet gewoon naar huis gaat, als hij niks gaat proberem met de groep. Mussie voelt zich pas vanaf dag 3 goed, daarvoor niet. Mussie zegt dat het niet zijn mensen zijn, Judith met stemverheffing, ik vind jou discrimineren! Ze krijgen ruzie, Mussie zegt dat hij judith geen fuck interesseerd. Hij doet wat hij wilt, judith zegt dan kom je lekker ver! Mussie vind de groep niet boeiend. judith vraagt waarom hij heel de dag loopt te slapen, waarom ga je dan in godsnaam het huis in? Mussie zegt je boeit me niet! Je boeit me geen fuck.

Judith vind het ongelooflijk. Mussie zegt dat iedereen een aparte denkwereld heeft. Mussie zegt dat iedereen beroemd wilt worden, iedereen drinkt, iedereen rookt. Judith haakt hier op in, jij hebt vooroordelen, ik vind dit eng worden. Ik wil niet beroemd worden, wie zegt dat zij beroemd willen worden. Jij weet niet hoe ik denkt en wat ik wil.

Mussie: ik wil niet een in de groep zitten. Judith: je gaat in een project dus maak er wat van. Waarom ga je er niet uit dan. Mussie: Ik ga er niet uit, ik ga jou geen plezier doen. Judith: waarom vertel je niks over je zelf, over de marokkaanse cultuur, over het marokkaanse eten. Vertel wat.

"De rest ruimt de tafel af"

Mussie zegt dat hij bent wie hij is, hij is niet afhankelijk, als hij alleen wilt zijn, dan doet hij dat. Hij wil niet zijn die hij niet is.

[ Charmed_Angel)
deel 1 van 5 verslagen over de ruzie
bron: http://tv.clubs.nl/reality

goed werk charmed angel en fred groes .!

pi_5629558
Margriet is nu even weggelopen om de 2 buiten koffie te geven. Mus praat nu met Jeanette over of ze wel eens tennist en of ze ook van die rokjes heeft.

Hij probeert toch geen contacht te leggen.

Buiten zitten Laurens en Judith nog steeds te praten over Mus.

pi_5629768
Even weer een telefoontje.

Het lijkt erop dat Judith en Laurens een beetje begrip aan het kweken zijn voor het gedrag van Mus. Hij is opgegroeid met een moelijke cultuur. Wij kunnen hier doen wat we willen zegt Laurens

maandag 2 september 2002 @ 21:56:08 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5629780
Laurens en Judith zitten te kletsen in de tuin. Het gaat over vakanties en touristische plekjes (zeer boeiend!)
In de woonkamer zit Jeanette te kletsen met Margriet en Mustapha. Jeanette vraagt aan Mustapha of hij met zijn rechtendiploma iets in Nederland wil gaan doen. Hij antwoordt dat hij dat nog niet weet, dat het afwachten is.
  maandag 2 september 2002 @ 22:01:32 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5629867
Bij Judith en Laurens gaat het over helpen van landen die het erg nodig hebben. Volgens Laurens zijn er 117 landen die dringend hulp nodig hebben en dat je die dus nooit allemaal kunt helpen. Volgens Judith is alleen 1 plek helpen nog altijd beter dan geen.
Het tweetal zit er enorm verveeld bij en lijkt te praten om het praten.... puur omdat ze van narigheid niet weten wat ze anders moeten doen. Laurens begint dan weer over zijn tijd als soldaat... dus ik switch even naar de woonkamer.

Daar zijn Bo en Stefan erbij komen zitten. Ze zijn vooral aan de klets met Daniela. Ook daar komt niet echt een zinnig woord op de (keuken)tafel. De bewoners lijken heel vermoeid.

pi_5629888
Binnen gaat het nu over wat voor vakken ze hebben gekregen op de HBO. Mus heeft geen statestiek gekregen omdat hij rechten studeerde.

Het gaat nu over het scheren van de benen tussen Margriet en Jeanette.

Buiten is nog steeds de evaluatie aan de gang van de discussie van vanavond. Daniela is al een tijd niet gesignaleerd op de streams. Bo en Stefan liepen een beetje gein te trappen voor de camera

Judith is blij dat ze dit soort dingen gelijk kan uitspreken.

Mus bleek al iets eerder te hebben opgevangen dat Laurens naar Sebrenica was geweest en gaf in de badkamer zijn mening hier over. Laurens vond het irritant dat hij steeds weer werd onderbroken toen hij een weerwoord wou geven

Het gesprek gaat nu over wat een dillema zou kunnen zijn. Meerdere dagen wakker blijven zegt Judith. Ook het programma Fear factor komt ter spraken en vooral de insecten an andere dieren onderdelen die ze moesten eten

maandag 2 september 2002 @ 22:05:37 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5629947
pi_5629953
He scanman01. Gelukkig iemand die ook komt streamen. Mijn code doet het nu op de kop af 4 uur.

Het gesprek gaat over wat er nu aan de hand zou kunnen zijn aan de andere kant van het hek. Laurens refereert nu aan de vorige projecten en vooral nu aan Andries dat hij zich niet zo kan laten gaan zoals sommige mensen in de vorige edities. Hij kan dat niet odmat hij nog een functie moet bekleden na dit project

pi_5629959
Helaas, de gratis stream toont weer de vier kleine beeldjes die overigens kleiner en donkerder dan ooit zijn. Ik heb mijn eerste code ingevoerd.

Breedbandstream 1

21.48 Mustapha en Jeannette zitten ieder aan een uiteinde van de bank in de woonkamer. Mustapha : Ik ben heel koppig. In een winkel zit ik altijd naar de vrouwenkleren te kijken. Jeannette moet lachen. Mustapha : Ik zie geen borden dat het voor vrouwen is. Ik heb geen oriëntatie. Ik ben een keer in mijn eigen dorp verdwaald. Margriet : Mag ik wel met drank bij je komen zitten ? Mustapha : Ja, goed dat je het vraagt, je hebt toestemming. Van de sultan. Prins Moes. Mustapha : Hopelijk krijg ik wat geld van BB zodat ik een navigatiesysteem kan kopen. In Marokko verdwaal ik continu. Er is geen bord, niks. Mustpaha vertelt over veranderingen in Marokko sinds de nieuwe koning aan de macht is, o.a. vrouwenrecht. Margriet is tussen Jeannette en Mustapha op de bank gaan liggen. Jeannette : Ben je nou Marokkaans of Turks ? Ik haal ze steeds door elkaar. Mustapha : Wat denk je ? Margriet : Ze haalt mij ook steeds door elkaar met iemand anders.

21.55 Margriet : Wil je wat in Nederland gaan doen met je rechten of daar ? Mustapha : Hier, maar misschien daar. Het recht is daar anders. Mustapha wil graag een dikke baan met een BMW. Hij vindt dat hij er hard voor gewerkt heeft. Margriet zegt dat ze economie, statistiek, wiskunde etc. heeft gedaan. M.b.t. statistiek heeft ze het over meridianen.

21.59 Stream naar Stefan en Bo die bij de keuken zitten. Daniela staat er bij. Ik heb het idee dat de betaalde streams een stuk donderder zijn als de gratis streams. De breedbandstream staat nog steeds vaak stil. Ondertussen hoor ik Mustapha een afspraak maken met Margriet om half negen morgenochtend voor het ontbijt, ik geloof om te fitnessen o.i.d. Daniela : Ben je een muurbloempje ? Bo : Dat ben ik een beetje open aan het prikken. En nu zit ik hier. Daniela : Die muur heb je niet voor niets. Bo : Het heeft wel pijn gedaan. Ik versta niet alles omdat het geluid zacht staat en het geluid van o.a. Jeannette en Margriet te horen is.

pi_5630045
Ben even de reguliere uitzending aan het bekijken op de video. Kom straks weer even terug als mijn stream het blijft doen
  maandag 2 september 2002 @ 22:10:55 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5630046
Daniela schijnt het moeilijk te hebben met het niet roken. Bo maakt haar duidelijk dat ze het, als het goed is, nu al niet echt meer nodig heeft. Dat gevoel is na drie dagen al wel over als het goed is ( ) .

Buiten kletsen Judith en Laurens heel traag door. Ze hebben het nu over de bewoners die allemaal nog moeten komen uit Portugal. Ook het nomineren komt ter sprake. Laurens heeft het nu over dat vrouwen alleen mannen mogen nomineren en andersom. Judith gelooft het niet, maar Laurens schijnt heel erg zeker te zijn.
"Dat heb ik echt zo begrepen.", zegt Laurens stellig. "En misschien daarom zoeken ze mensen bij elkaar die veel gemeen hebben. Dan wordt het alleen maar moeilijker!"
"Ik vind het allemaal wel best", gaapt Judith.

pi_5630089

ze zien er niet blij uit

daniela krijgt alle aandacht van de heren.

maandag 2 september 2002 @ 22:16:28 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5630167
Judith zit echt aan één stuk door te gapen. Het is als verslaggever van de streams al niet echt opwindend, maar door naar een gapend persoon te kijken wordt het allemaal nog iets erger.

(Ik neem even een drankje en laat BusWatcher even lekker tikken en Itsme natuurlijk)

maandag 2 september 2002 @ 22:23:32 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5630302
(Dit was nog wel even interessant, dus nog even een verslag!)

"Ik zou mijn lichaam nooit voor geld verkopen, maar als ik mijn moeder ermee zou redden zou ik er wel over willen denken", zegt Judith (ik val middenin het gesprek!).
"Ken je Indecent Proposal?", vraagt Laurens.
"Ja, maar dat zou ik dus echt nooit doen!"
"Maar als je altijd geldgebrek hebt en door zoiets uit de problemen kunt komen?", probeert Laurens.
"Ik ga alleen uit liefde met iemand naar bed", zegt Judith stellig. "Jongens zijn daar gewoon makkelijker in. Zou jij iemand via de achterkant bij je naar binnen laten als je er een miljoen voor zou krijgen?"
"Dat zou ik ook niet doen", zegt Laurens....
Er valt even een stilte.
"Heb je wel eens een one-night stand gehad?", vraagt Laurens dan.
"Nooit!", zegt Judith stellig. "Dat zou ik ook nooit doen."

Dan neemt het gesprek een andere wending.

pi_5630335
oeps ik had hem net uitgedaan scanman. maar ik heb player weer aan, kan al de hele dag kijken op 1 code

Ik ben buiten bij laurens en judith
ze hebben het of het leuk is om dingen terug te zien.
Laurens: jaaa.
tja
Ik ga even opwarmen binnen.
Judith: tot ziens.
Hij heeft het nu over een spagaat op de dansvloer.
een van de dames heeeft gezegd tegen laurens dat hij mongolen nagels heeft.
Judith: nee je hebt gewoon brede nagels.
scan kom terug ik word nu al niet goed

Nu is Margriet er bij en gaat het over koffie zetten.

maandag 2 september 2002 @ 22:28:42 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5630409
Margriet zit nu buiten regelmatig te gapen..... Ze is heel traag aan de klets met Daniela. Het gaat nergens over.

Binnen zit Mustapha al een hele tijd op de praatstoel. Samen met Jeanette kletst hij over vanalles en nogwat. Ze hebben het nu even over de camera's die nog steeds erg opvallend aanwezig zijn. Jeanette vertelt dat ze regelmatig helemaal gevolgd wordt. Ze lijkt er niet goed tegen te kunnen.

pi_5630464
22.09 Bo : Weet je wat ik mis ? Een lekker zwoel achtergrondmuziekje. Daniela : Na vijf dagen. Ik bedoel, dat heb je nu al.

Breedbandstream 2

22.10 Laurens en Judith buiten. Laurens : Het is een hele kleine ruimte met zijn allen (arm). Je kunt niet je eigen plekje opzoeken. Judith zegt al gapend iets over de kooi. Judith : Ik vind dat de dagen hier wel snel gaan. We kunnen de hele dag in de zon liggen. Op een gegeven moment houdt dat op. Laurens : Ik zou het fantastisch vinden als ik hier echt lang zit. Daarvoor doe je ook mee natuurlijk, zo lang mogelijk in BB. Judith : Mij maakt het niet zo veel uit. Tot de helft vind ik het best. Het is fucking zwaar. Laurens zegt dat hij BB voor de uitdaging doet, niet voor het geld. Hij doet het voor de dilemma's en de confrontaties. Judith : Ik wil gewoon mezelf blijven. Wat dat betreft is het wel leuk om bij de laatste vier te zitten, of ik dan nog mezelf blijf.

22.18 Laurens : Als BB iets zegt dat jij absoluut niet wil. Judith : Een oog opeten doe ik niet. Maar als ik de groep benadeel (denkt even na), doe ik het ook niet. Judith zegt dat ze zich uit principe niet voor geld verkoopt. Laurens begint over Indecent Proposal. Judith zou er niet op ingaan. Laurens : Je ziet die vent nooit meer en je bent de rest van je leven uit de zorgen. Judith : Mijn grens is, ik ga alleen uit liefde met elkaar naar bed. Jongens denken daar makkelijker over, al is een wijf lelijk, je trekt er gewoon een zak overheen. Het is niet dat ik het niet doe, maar alleen uit liefde. Laurens : Heb je nooit een one night stand gehad ? Judith : Nee, nooit. Ze moeten allemaal wachten. Ze moeten ook allemaal testen. Of je doet het veilig, dat kan ook. Daar ben ik misschien een rare in. Laurens : Dat weet ik niet. Ik heb belooft te zwaaien naar iemand. Dat heb ik tegen iedereen gezegd. Judith : Dat zou ik nooit doen. Dan laat ik liever een boer of een scheet. Judith zit voortdurend te gapen. Laurens zegt dat hij nieuwsgierig is naar de uitzending van gisteren. Judith wil het later zien, wat ze er van gemaakt hebben en welke gesprekken gevoerd zijn als zij er niet bij was. Laurens zei tijdens het gesprek overigens 'toen ik vrijgezel was'. Laurens begint erover dat Jeannette vindt dat hij mongolennagels heeft. Judith : Ze zijn gewoon breder als bij de meeste mensen. Het gesprek wordt beëindigd.

22.25 Stream naar Daniela en Margriet aan de tuintafel. Daniela : Mag ik mijn boek ? Ik verveel me. Dit is echt zo'n boekmoment. Margriet : En van ellende ga je dan maar een interessant gesprek met iemand voeren. Hoe is het met jou ? En wat vind jij van incest ? Daniela : Ben jij een man of een vrouw ? Kom, we gaan hintsen.

pi_5630876
Een aantal mensen zitten buiten in de jacuzzi. Volgens mij herkende ik Bo, Stefan en Margriet

Binnen is nu Lauren aan de beurt om een gesprek aan te knopen met Mustapha. Het zal wel weer andere antwoorden zijn die hij nu geeft. Dit heeft hij nog in iedere discussie gegeven, en het zal wel weer over het roken gaan.

Dit was mijn bijdrage voor vanavond, al hoewel de stream gewoon al sinds 18.05 loopt.

Thanks To Cynix en Endemol

maandag 2 september 2002 @ 23:01:17 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5631113
Het gesprek komt weer even op de vader van Jeanette.
"Als ze me nu een dilemma voorleggen dat ik met mijn vader moet praten of het huis uit, dan stap ik het huis uit", zegt Jeanette stellig. "Het enige waar ik nog heen ga is zijn begravenis."
Mustapha vraagt wat er aan de hand is dan en Jeanette vertelt dat haar ouders gescheiden zijn en ze eigenlijk jaren zelfs voor niets gehoopt heeft op bv een kaartje op haar verjaardag.
pi_5631160
Breedbandstream 1

22.37 Binnen. Jeannette : Ik had koffie gemorst. Wil je echt niks drinken ? Mustapha : Een colaatje. Jeannette doet als ik het goed interpreteer een Marokkaan na. Mustapha doet even mee. Mustapha : Jij hebt hele hoge stem. Ik word een beetje kwaad. Vervolgens praat hij gewoon verder. Jeannette blijft 'marokkaans' praten. Jeannette : Ik ben best vervelend vandaag. Dat schiet niet op Mustapha. Ik moet piesen. Mustapha : Dat soort dingen moet je niet tegen mij zeggen. Mustapha tegen iemand buiten beeld : Dit is voor mij een battle, een dilemma. We hebben een grote bere tv. Waarom krijgen we geen film ? Ik wil The sixth sense.

22.44 Jeannette : Ik moet plassen. Duurt het nog lang ? (er zit iemand op het toilet) Moet ik dan in de tuin een plekje zoeken ? Dat vind ik jammer. Ik moet best wel nodig plassen. Laurens zit nu met Mustapha in de woonkamer. Laurens vertelt over een auto die hij gekocht heeft. Laurens legt uit dat het mogelijk is dat de winnaar van BB met niks naar huis gaat. Mustapha : Misschien krijg je nog wat. Laurens : Ja, een straatje loten. Ik eet hier wel veel. Mustapha : Ik eet bijna niks. Het is net of we in de bunker zitten. Laurens : In de bunker heb je drie ruimtes. De woonkamer, de slaapkamer en de kooi. Sommige mensen kunnen daar niet tegen. Als je sterk bent kun je die helpen. Mustapha : Donderdag komen er twee mensen bij. Laurens : Volgens mij niet. Ik heb het doorgelezen, ik heb geen idee. De aantallen zijn veranderd. Mustapha vertelt over zijn vakantie in Marokko en over het feit dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen van zijn familie. Laurens zegt dat hij nog een soort feestje heeft gehad. Mustapha : Ik heb tot negen uur 's ochtends zitten lullen, bullshit. Niemand weet het behalve een paar vrienden. Ik zei als grapje, ik ga de hele dag slapen.

22.55 De breedbandstream is nu al een paar keer vastgelopen (ik moest het window sluiten met ctrl-alt-del). Laurens : We zitten hier morgen al een week. Jeannette komt er weer bij zitten. Laurens : Ik heb gevraagd aan BB oof ik ook een dilemma mag. Jeannette : Ja. Kan. Ik heb nu wel de spits afgebeten maar dit is niks. Ik had zoiets van, laat mij nog maar effen hier zitten. Laurens : Alles wat ze van je weten en wat je ingevuld heb. Ik zit te denken, wat zou voor mij een dilemma zijn ? Jeannette : ze mogen mij op alles pakken. Ik hoop alleen dat ze mij niet gaan pakken op mijn vader. Dat heb ik wel duidelijk laten merken. Dat wil ik echt niet. Als ik moet kiezen tussen de confrontatie met mijn vader en eruit dat ga ik eruit. Mustapha wist niet wat er met de vader van Jeannette is. Jeannette : Ik ga alleen naar zijn begrafenis. Verder niet. Tot mijn 18e heb ik gehoopt op een kaartje. Nu weet ik genoeg. Ik hoop dat hij gelukkig is met een nieuwe vrouw. In Duitsland heeft hij ook een kind zitten. Daar mag hij niet naar terug, dan moet hij de bak in (o.i.d.).

23.01 Mustapha verzint een dilemma : Een autootje of in het huis blijven. Jeannette : Dat wordt moeilijk. Een kleintje dan blijf ik zitten.

maandag 2 september 2002 @ 23:06:51 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5631212
Jeanette zegt dat ze het huis uit zou gaan als ze haar de keuze zouden geven tussen een Mercedes of het huis uit. Voor een kleine auto zou ze het niet doen. Ze zegt er bij dat ze normaal nooit het huis uit zou gaan.. ook al zou ze het nog zo moeilijk krijgen.
Laurens zegt dat hij ook niet voor materiele dingen of geld het huis uit zou gaan.
"Ik probeer in ieder gaval hier zo lang mogelijk in te blijven", zegt Jeanette. "Ik hoop dat ik dat ook nog zeg als ik drie wekenaan de arme kant zit...... "

Het gesprek komt even op nieuwe bewoners die volgens Jeanette donderdag al komen. Laurens twijfelt eraan of dat wel zo is.

"Ik ben wel blond Mustapha, maar niet dom", hoor ik Jeanette opeens zeggen.
"Wel dom", reageert Mustapha met een glimlach.

maandag 2 september 2002 @ 23:11:16 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5631308
Bo en Stefan staan weer naakt te douchen en toevallig bevindt Daniela zih ook in de badkamer.

Ook Judith is in de badkamer, maar wel met bikini aan natuurlijk. De dames voelen duidelijk niet de drang om even buiten de badkamer te blijven als de mannen daar naakt staan te douchen.

pi_5631627
23.04 Jeannette : Ik heb zoiets van, ik stap echt niet vrijwillig het huis uit. Ik heb zoiets van, ik probeer hier zo lang mogelijk in te blijven. Ik hoop dat ik dat ook nog zeg als ik drie weken aan de arme kant zit. Laurens denkt dat de arme kant wel meevalt. Het gesprek gaat weer over wanneer er nieuwe bewoners komen. Een vrouw buiten beeld mengt zich in de discussie. Ze komen er niet uit. Mustapha : Ik denk dat er gewoon donderdag twee bijkomen. Vrouw : Ik krijg steeds meer kriebels. Jeannette leest nu in een regelboek. Mustapha : Elkaar nomineren gebeurt 24 oktober pas. Jeannette als Laurens er op in gaat : Ja, elkaar nomineren. Jeannette : Misschien kan er donderdag al ééntje uit. Ik kan haar redenatie niet volgen.

23.10 Jeannette : Ik wil niet de eerste zijn die genomineerd is. Dat vind ik geen pretje. Absoluut niet. Mustapha : Laurens heeft heel Friesland achter zich zitten. Laurens zegt dat hij een vriend heeft die bij een callcenter werkt. Jeannette : Ik zou het ook al een hele prestatie van mezelf vinden als ik er op één van de laatste momenten uit ga. Laurens : Wat zoek je Daniela ? Daniela : Mijn zonnebril.

23.14 Jeannette : Ik ben wel benieuwd hoe het met Martijn is. Hoe die het heeft gehad, de aftrap. Dat is me er ook ééntje. Dag schat. Beat the system. Laurens : Tja, beat the system, een beetje opnaaien. Bo en Stefan zitten nu in de woonkamer. Mustapha is vertrokken. Stefan : Ik ga zo naar bed. Jeannette : Ik ga morgen fitnessen. Stefan : Ik ga nog even mediteren. Jeannette begint over het liedje van de film Ghost. Jeannette : Als ik een keer een film mag zien, Ghost. En dan op dvd, met special feartures, of hoe je dat ook uitspreekt. Ja jongens, ik ga mij ook klaarmaken voor de nacht.

23.24 Jeannette is vertrokken. Stefan : Wanneer zijn de exits ? Laurens leest voor uit het regelboek. De ene week gaat een vrouw weg, de andere week een man. Laurens : Tot en met 14 bewoners hoeven wij niet te nomineren. Als het zo is als het hier staat. Laurens vindt dat een aantal mensen erg lang in het buitenland blijven hangen, zes of zeven weken. Bo vertrekt.

maandag 2 september 2002 @ 23:28:48 #148
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_5631634
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:06 schreef scanman01 het volgende:

"Ik ben wel blond Mustapha, maar niet dom", hoor ik Jeanette opeens zeggen.
"Wel dom", reageert Mustapha met een glimlach.

Mus moet blijven.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_5631949

geen commentaar

en nog steeds gratis op de mediaspy zonder pincode

[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 02-09-2002 23:50]

maandag 2 september 2002 @ 23:44:18 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_5631957
In de woonkamer zitten Mustapha en Stefan. De stemming is goed, er wordt veel gelachen.

Mustapha heeft iets op zijn gezicht.

maandag 2 september 2002 @ 23:51:58 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_5632121
Bo komt er nu ook bij zitten.
Ze willen tv kijken. Mustapha richt een imaginaire afstandsbediening op de tv en zapt een beetje.'Hè gatver, Big Brother'.

Mustapha zegt dat hij donderdag een liedje gaat zingen als hij het huis uit moet.

Bo vind het vreemd dat Margriet veel mensen kent die Stefan ook kent.
Stefan: Ach, overal waar zij heen gaat ga ik ook heen.
Mustapha grapt dat Raymond van Barneveld binnenkort niet meer de enige bekende is waar hij woont, mensen zullen zeggen 'Kijk, daar heb je Bo!'.
'Jullie zijn beroemd , man!'. 'Ik zit hier naast beroemdheden'.

maandag 2 september 2002 @ 23:56:27 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_5632223
Bo: Ik ga zo nog even een windje laten...'
Ze grappen nog wat en dan zegt Stefan, ik kap er mee. Hij blaast de kaars op tafel uit en gaat naar de slaapkamer. De anderen volgen hem.

In de slaapkamer lijkt iedereen nog wakker te zijn. Het licht is uit want de ifrarood camera's worden gebruikt.

Iemand zegt dat ze niet snapt waarom er gordijnen in de slaapkamer hangen. Een ander zegt dat er vast nog wel camera's zijn die achter de gordijnen kunnen kijken.

pi_5632279
Stream 3

23.29 Laurens gaat ook douchen. Stefan steekt nog een sigaret op. Stefan : De laatste. Bo komt weer terug. Bo na twee minuten : Ik ga naar bed. Stefan : Welterusten jongen. Bo : Ik zie je zo nog wel. Bo vertrekt.

23.32 Mustapha verschijnt. Hij heeft drie watjes o.i.d. op zijn gezicht zitten, o.a. op plekken waar een man zich niet scheert. Stefan : Morgen gaan we battelen jongens. Mustapha : Ik denk donderdag. Zou jij blijven als de middenklasse auto komt ? Stefan : Nou, wat moet ik met een auto ? Mustapha : 100.000 gulden. Stefan : Wat moet ik ermee ?

Breedbandstream 2

23.45 Alle vier de dames in de slaapkamer. Ze babbelen over kennissen.

Stream 3

23.47 Bo zit er weer bij in de woonkamer. Mustapha babbelt met iedereen vanavond.

Breedbandstream 2

23.52 Laurens zit bij de dames. Ik geloof dat ik twee gesprekken tegelijkertijd hoor.

Stream 3

23.53 Stephan, Mustapha en Bo zijn vertrokken uit de woonkamer. Het beeld blijft wel in de woonkamer. Het geluid is weg. Ik vermoed dat dit de dagboekkamerstand is van dit jaar (een vast camerastandpunt als er iemand in de dagboekkamer zit). Stream 4 staat in dezelfde stand.

Mijn code doet het inmiddels net als die van FredGroes meer dan twee uur.

dinsdag 3 september 2002 @ 00:00:17 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_5632301
Laurens: Ik zweet me echt helemaal de tyfus-tering.
Laurens kijkt naar een foto met Mustapha. (Huh, in het donker Misschien had ik het mis over die nachtcamera's...)

Laurens: Dat is die, dat is mijn -ex.
Iemand: Iedereen heeft zijn -ex bij zich. Wil iedereen zijn'- ex wegdoen?

dinsdag 3 september 2002 @ 00:02:36 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_5632356
Laurens en Mustapha bekijken samen in bed een foto.

pi_5632360
Dank aan alle streamers van vandaag

We gaan hier weer verder: Streamverslagen van dinsdag 3 september 2002

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')