Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
Ongetwijfeld hier ook mensen die nog steeds doen alsof het incidentjes zijn. Die grensrechter alweer vergeten? Wat was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin? In ieder geval geen Henk, Piet of Kees...
KLB / Nog steeds doen alsof het 'incidentjes' zijn
Yasser? die met die theedoek? zou em zomaar geweest kunnen zijn, volgens mij hebben ze dienen dolle pas opgegraven namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin?
Ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, het is tuig, zwakbegaafd tuig.
Waarom zou je dat dan na een jaar alweer los willen laten op de maatschappij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, het is tuig, zwakbegaafd tuig.
Doe eens effe rustig ja jij temperamentvolle Turk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
Ongetwijfeld hier ook mensen die nog steeds doen alsof het incidentjes zijn. Die grensrechter alweer vergeten? Wat was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin? In ieder geval geen Henk, Piet of Kees...
KLB / Nog steeds doen alsof het 'incidentjes' zijn
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage. Heb je het filmpje wel gezien? Echt, hier gaat mijn bloed van koken.quote:
Nee. Dat continu gezeikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe eens effe rustig ja jij temperamentvolle Turk!
Guess againquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als zoethoudertje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_man_halfdood.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)lversum_hoolies.html
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Ook niet veel gehoord met Project X Haren.
Zoek eerst je eigen shit uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1185quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.
[..]
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage. Heb je het filmpje wel gezien? Echt, hier gaat mijn bloed van koken.
Dat was niet je opmerking. Je opmerking was dat autochtonen dit niet doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Staat niet in de weg dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in misdrijven.
En niemand die voor zulke figuren in de verdedigingsmodus schoot. En gelukkig maar!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1185
Zijn het wel Marokkanen?
Beetje een mengelmoesje, zitten ook witmannen tussen volgens mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn het wel Marokkanen?
Level 14 Orcsquote:
Dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt, hier gaat mijn bloed van koken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn het wel Marokkanen?
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenotenquote:
Ahnee, klopt. Dan is het een Marok ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Het is een echt een ras-Ariër.
[..]
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenoten
ik zit beter te kijken maar je hebt nog gelijk ook, nou ja, bij mij is iedereen met donker haar allochtoon dus dat ligt aan mij geef ik toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik twijfel... Lijkt mij een mengelmoesje. Het zijn niet allemaal Marokkanen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Het is een echt een ras-Ariër.
[..]
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenoten
quote:
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Inderdaad, niemand die voor ze opkwam en zei van 'ja het kwam door hun achtergstelde sociaal-economische welzijnspositie als gevolg van het asociale regeringsbeleid en ze hebben het zo moeilijk thuis'... Nee, niets van dat alles. Foto's op internet, namen opzoeken, aanpakken dat tuig. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef Jareth het volgende:
[..]
En niemand die voor zulke figuren in de verdedigingsmodus schoot. En gelukkig maar!
Over wat? Wat getroll?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit soort tuig krijgt een licht taakstrafje en een aai over de bol.
Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef BlueRoom het volgende:
dit komt echt niet uit het niets vallen
Dit soort moderators.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.
Wederom, het leven bestaat uit meer dan Fok.. Ik doelde gewoon op het dagelijkse leven.. Hoelang hebben mensen nu werkelijk gesproken over Haren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja.
Maar dat wordt natuurlijk weggemod door zionistische Bilderberg-mods. Daarom zie je dat soort reacties niet.
Hmm.... 6 maanden celstraf misschien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
Das bijzonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Er zit volgens mij nog een autochtoon bij ook
Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit soort moderators.Topic ontspoort en een moderator noemt een user met een andere mening een troller.
Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]Deze gozer vergelijken met een Marokkaan.. LOL.....
Omg... OMG.
Zo, nu ik de shock ook heb gehad..
Kun jij eens met inhoudelijke argumenten komen? Nee.. Want die je probeerde te spuwen haal ik continu onderuit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.
Ze mogen niet modden in een ander subforum (quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |