Hier 2 opdekdeuren in de hal die zijn opgevuld met vulplamuur omdat ik zo nodig door de deur heen moest slaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Xaobotnik het volgende:
Ben er nu ook wel klaar mee. We moeten niet doen alsof hij iemand inelkaar gerost heeft oid. Woedeuitbarsting en uit woede iets doms gedaan. Ik ken niet veel mensen die zoiets nooit hebben gedaan.
Past prima in het bling bling groepje inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Maher hengelt Brands weer een swagger binnen..
Maak snel een meme voordat iemand hem afpaktquote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Brands heeft geen Oar naar verdediging.
Maher is itt tot die andere niet zo, alleen diepe teksten, dat heeft ie welquote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Past prima in het bling bling groepje inderdaad.
Jij mag het wel doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maak snel een meme voordat iemand hem afpakt
Culina was een baas man. Speelde gewoon zijn spel en viel nooit negatief op.quote:
Niet overdrijven. Culina was goed, mede door zijn ploegmaten, maar geen wereldtopper.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Culina was een baas man. Speelde gewoon zijn spel en viel nooit negatief op.
Ik hoef die kut Oar niet hoor, maar bedoelde alleen dat Culina gewoon een speler was die zijn werk deed. Haalde altijd een 6. Van wie kan je dat nu zeggen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Culina was goed, mede door zijn ploegmaten, maar geen wereldtopper.
Maar Oar, kom op zeg...
En uiteindelijk de beste rechtsback die wij de afgelopen jaren hebben gehad. Toen vond ik het wel echt jammer dat hij vertrok.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Culina was goed, mede door zijn ploegmaten, maar geen wereldtopper.
Maar Oar, kom op zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |