Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch laterquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand anders nog een goeie smartphone voor onder de ¤200?
quote:
Mooie instelling, niet sparen maar op afbetaling. Kom je ver mee in je leven.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch later
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch later
En op marktplaats een Iphone 4 ofzo ergens goedkoop scoren met sim-only?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemen
Hmm.. waarom wil je dan een iPhone?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemen
quote:
Net gekeken, als nog rond de ¤300.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En op marktplaats een Iphone 4 ofzo ergens goedkoop scoren met sim-only?
Heb ik nu ook hoor, gewoon de helft minder zakgeldquote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooie instelling, niet sparen maar op afbetaling. Kom je ver mee in je leven.
een Iphone op android? Wat is dat voor een gemuteerd ding danquote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net gekeken, als nog rond de ¤300.
En er was ook een iPhone dat op android draait, dat was maar ¤190
Niet perse iPhone.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Hmm.. waarom wil je dan een iPhone?
Wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net gekeken, als nog rond de ¤300.
En er was ook een iPhone dat op android draait, dat was maar ¤190
Heb wel een goede tip, neem een goedkope prepaidtelefoon die ouderwetse modellen, zet er lebara,lycamobile op stort een 10tje en krijg 25 btg, stort 20 en krijg 60 btg, en neem die andere telefoon gewoon voor wifi en apps.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien een HTC'tje van rond de ¤250?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet perse iPhone.
Wil gewoon een nieuwe smartphone.
Geen idee, maar dat ding zag er wel echt uit als een iPhonequote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een Iphone op android? Wat is dat voor een gemuteerd ding dan
ze vraagt om een telefoon `onder'' de 200 euro.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Misschien een HTC'tje van rond de ¤250?
Ik koop gewoon altijd de nexus van het jaar ervoor (Nu dus een Gnex) en heb een sim-only abo van ¤15 bij telfort. Handigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb wel een goede tip, neem een goedkope prepaidtelefoon die ouderwetse modellen, zet er lebara,lycamobile op stort een 10tje en krijg 25 btg, stort 20 en krijg 60 btg, en neem die andere telefoon gewoon voor wifi en apps.
Ja een import-iPhone uit China voor 20 euro ziet er ook uit als een iPhonequote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ding zag er wel echt uit als een iPhone
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2013:
1 promisionxexposed
2 supersof
3 Stuart
4 Ga.aguyim
5 Fok-it
6 JRRY
7 LETMEIN
8 Dientje12
9 Hypocriet
10 Taexon
Vinniiee
Ro-ald
Kally
LittleBrownie
Faux.
MaryMouse
ToT
Beach
Kimberliedje
2Happy4U
Bitterlemon
LovelyLady
Pino112
ChesterPerry
Zweetteef
Huppelmuts
Angel-Joy
Rezania
kanovinnie
Monsieursander
msacras
Melting
RockNijntje
marcodej
DrNick
ACT-F
BBQSausage
Koen66
Bustin_Beeber
Phaelanx_NL
Bart
Ajacied422
charmed_angel
Dribbel_
K4rJ4kC
badschaap
roos85
Spaghettivreter
Fogel
sinepedraap
Maar ze haat op Limburg dus ik doe net niet helemaal wat ze wil.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze vraagt om een telefoon `onder'' de 200 euro.
Ik ben 10-20 euro per half jaar kwijt aan bellen,smsenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik koop gewoon altijd de nexus van het jaar ervoor (Nu dus een Gnex) en heb een sim-only abo van ¤15 bij telfort. Handig
Limburgers doen wel meer dingen niet zoals de rest van Nederland.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Maar ze haat op Limburg dus ik doe net niet helemaal wat ze wil.
Ik sms en bel nooit, maar gebruik heel veel dataquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik ben 10-20 euro per half jaar kwijt aan bellen,smsenen 12,50 per maand aan de bb
Zoals gezelligheidquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgers doen wel meer dingen niet zoals de rest van Nederland.
En het maken van goed bierquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgers doen wel meer dingen niet zoals de rest van Nederland.
88, nee niet drinken als salaris en stufi zijn gestort shoppen in damsco, http://www.tipdebruin.nl/collectie/iceberg-jeans.html wil deze broekquote:Op maandag 21 januari 2013 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoeveel? Kom drinken jij betaalt
Vette broek manquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
88, nee niet drinken als salaris en stufi zijn gestort shoppen in damsco, http://www.tipdebruin.nl/collectie/iceberg-jeans.html wil deze broek
Eigenlijk mag je geen dm's openbaar maken, maar dit troll gesprek is wel meesterlijk. Post het anders alleen hier in een spoilerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:16 schreef Drabit het volgende:
Hallo, goedenavond!
ga.aguyim, hij gelooft me nog steedsMaar ik heb gezocht waar het staat dat je geen DM mag posten, maar kan het niet vinden. Ik zou het wel leuk vinden om dit te delen met anderen maar wil geen an natuurlijk
Maar hier lezen ook mods neem ik aan...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je geen dm's openbaar maken, maar dit troll gesprek is wel meesterlijk. Post het anders alleen hier in een spoiler
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar hier lezen ook mods neem ik aan...
Dus als ik post is dat toch een ban?quote:
Als je de naam van die gast weg paint is er niks aan de hand neem ik aanquote:Op maandag 21 januari 2013 19:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dus als ik post is dat toch een ban?
Ja dat is waar! Ok, ik plaats t welquote:Op maandag 21 januari 2013 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je de naam van die gast weg paint is er niks aan de hand neem ik aan
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Ok, ik plaats t wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Ja dat vind ik niks, hou van kwaliteit en status.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar wel duur, ik koop ze altijd bij de C&A voor 20 eu
Niemand merkt het verschil, werk, werk wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niks, hou van kwaliteit en status.
Nu ff werk zoeken
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:30 schreef Drabit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
werk waar je geld mee kan verdienen, het liefst veel geld en weinig werkquote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niemand merkt het verschil, werk, werk wat?
Ambtenaarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
werk waar je geld mee kan verdienen, het liefst veel geld en weinig werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
ja, ze zijn allemaal veranderd enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
hebben jullie dat ook wel 's, dat je vrienden van vroeger mist?
Zo ben ik een "Logistiek administratief medewerker"quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja soms word ik moedeloos van al die vacatures, ambtenaar kan ook iedereen, kantoorwerk kunnen ook veel mensen, kledingwinkel hoef je geen ervaring voor te hebben.
Of dan de vacature: Facilitair medewerker dat is gewoon een luxe benaming voor schoonmaker of concierge
Soms wel, maar met de meesten ga ik nog omquote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
Deed je alsof je verliefd was op die FOK!ker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik deed alsof ik potentie zag in hem. Hij vroeg naar mijn favoriete p0rn site... Eigelijk meer een soort grap...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Deed je alsof je verliefd was op die FOK!ker?
maar ben je nou een vrouw of man? Ik snap het niet meerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik deed alsof ik potentie zag in hem. Hij vroeg naar mijn favoriete p0rn site... Eigelijk meer een soort grap...
inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze zijn allemaal veranderd enzo
Dat kan ik dus echt nietquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Soms wel, maar met de meesten ga ik nog om
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja soms word ik moedeloos van al die vacatures, ambtenaar kan ook iedereen, kantoorwerk kunnen ook veel mensen, kledingwinkel hoef je geen ervaring voor te hebben.
Of dan de vacature: Facilitair medewerker dat is gewoon een luxe benaming voor schoonmaker of concierge
Ik ben een man, maar heb dat ff veranderd omdat ik dan geloofwaardiger overkom (denk ik)quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ben je nou een vrouw of man? Ik snap het niet meer
Oh, Tropanziadingesgeval? En hoe is het verder gegaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik deed alsof ik potentie zag in hem. Hij vroeg naar mijn favoriete p0rn site... Eigelijk meer een soort grap...
neequote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
Tuurlijk is de vriendschap wel anders aangezien ik met de meeste stukken minder afspreek, maar veel vrienden die gaan nu nog steeds mee tijdens het uitgaan enzovoortquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
inderdaadmaar dan zie ik een oude vriend lopen en dan denk ik van "de tijden die wij gehad hebben
komen nooit meer terug
"
[..]
Dat kan ik dus echt nietAls eenmaal het contact mindert wil ik wel de vriendschap "redden", maar doe ik het niet omdat ik het dan te geforceerd vind.
echt niet?quote:
Dat in die spoiler was zijn laatste bericht, dus of hij reageert laat of hij heeft dit topic gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 19:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, Tropanziadingesgeval? En hoe is het verder gegaan?
Echte vrienden blijven voor altijd vrienden of je ze nou een jaar niet ziet of ruzie hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
inderdaadmaar dan zie ik een oude vriend lopen en dan denk ik van "de tijden die wij gehad hebben
komen nooit meer terug
"
[..]
Dat kan ik dus echt nietAls eenmaal het contact mindert wil ik wel de vriendschap "redden", maar doe ik het niet omdat ik het dan te geforceerd vind.
Aha, keep us posted.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat in die spoiler was zijn laatste bericht, dus of hij reageert laat of hij heeft dit topic gezien
Doe ik!quote:
Heuj kom dat aan hen vertellenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Echte vrienden blijven voor altijd vrienden of je ze nou een jaar niet ziet of ruzie hebt
Met meisjes waar ik vroeger echt heel veel deed enzo zie ik mezelf nu niet meer mee omgaan omdat ze echt hele andere interesses hebben dan ik, maar je maakt je hele leven vriendschappen die kapot gaan omdat je interesses veranderen waardoor je weer anderen mensen leert kennen en daar weer het pad verder mee bewandelt enzovoortsquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
komen nooit meer terug
"
[..]
Waarom?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Heuj kom dat aan hen vertellenHet liefste houd ik ze allemaal, maar ja
Ik had vroeger geen vriendenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Faux. het volgende:
True, helaas heel erg true. Aan de ene kant is het tof, want je leer zo nieuwe mensen kennen, maar aan de andere kant is het ook onwijs zuurquote:Op maandag 21 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met meisjes waar ik vroeger echt heel veel deed enzo zie ik mezelf nu niet meer mee omgaan omdat ze echt hele andere interesses hebben dan ik, maar je maakt je hele leven vriendschappen die kapot gaan omdat je interesses veranderen waardoor je weer anderen mensen leert kennen en daar weer het pad verder mee bewandelt enzovoorts
Gezellig tochquote:
Tuurlijk wel, iedereen heeft vriendenquote:
Ja maar soms loop je een pad met iemand maar wil diegene pad B op terwijl jij pad A op wil en dan laten jullie elkaar los en kom je weer een ander tegen die weer een stukje met je meelooptquote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
True, helaas heel erg true. Aan de ene kant is het tof, want je leer zo nieuwe mensen kennen, maar aan de andere kant is het ook onwijs zuur
Zoek contact op, zeg dat je op hem was en heb samen alle lol van de wereldquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mis wel paar vriendinnetjes ja.
Was vroeger ook altijd verliefd op een jongen, maar werd gefriendzoned omdat ik een bril+beugel had. Aan hem denk ik ook nog wel eens![]()
Slechtste idee ooit.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zoek contact op, zeg dat je op hem was en heb samen alle lol van de wereld
Klopt inderdaad... ik ga nu ook met heel ander soort mensen op dan toen ik klein wasquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar soms loop je een pad met iemand maar wil diegene pad B op terwijl jij pad A op wil en dan laten jullie elkaar los en kom je weer een ander tegen die weer een stukje met je meeloopt
Ja, ik heb nu wel vriendenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen heeft vrienden
Het was heel awkward, want ik heb hem nooit verteld dat ik hem leuk vond, maar hij hoorde het van een paar kutwijven. Al bleven we goeie vrienden. Maar heb hem nu al 4 jaar niet meer gesprokenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zoek contact op, zeg dat je op hem was en heb samen alle lol van de wereld
Het leven is een groot pad naar de dood ja. En sommige mensen wandelen een stukje met je mee, de een wat langer dan de ander. Met sommige mensen zal je pad nooit kruisen, met anderen loop je bijna je gehele leven samen. Maar over het algemeen geldt toch: zodra iemand eenmaal je pad verlaten heeft, zal het niet snel voorkomen dat jullie paden later nog kruisenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar soms loop je een pad met iemand maar wil diegene pad B op terwijl jij pad A op wil en dan laten jullie elkaar los en kom je weer een ander tegen die weer een stukje met je meeloopt
en jij slaan zeker, nee ik moet iets van portier hebben ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]! Ik weet een bijbaan voor je. Ga arnhem centraal en bied je aan als menselijke boksbal
Ja ik heb ook wel een vrij goed voorgevoel wat mensen betreft en weet door bepaalde dingen wel vrij snel heen te prikken waardoor ik wel een aantal goede vrienden heb die je niet snel verlaten enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad... ik ga nu ook met heel ander soort mensen op dan toen ik klein was
Maar nee, ik had heel veel plezier met die vrienden maar als ik nu kijk wat er van hun terecht is gekomen
Zo heb ik een keer een beveiligings klus gehad waar ze verwachte dat ik al wist hoe je vrachtwagens weegt en hun lading checked etc..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij slaan zeker, nee ik moet iets van portier hebben ofzo.
moest net lachen ik zocht op portier krijg ik de functie nachtportier zie ik:
Werkzaamheden schoonmaken van het hotel, inclusief keuken. Incheck en uitcheck gasten, veiligheid, klaar zetten van het ontbijt
![]()
![]()
Ja het pad die je loopt en de keuzes die je maakt bepaald ook wat voor mensen met je meelopenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het leven is een groot pad naar de dood ja. En sommige mensen wandelen een stukje met je mee, de een wat langer dan de ander. Met sommige mensen zal je pad nooit kruisen, met anderen loop je bijna je gehele leven samen. Maar over het algemeen geldt toch: zodra iemand eenmaal je pad verlaten heeft, zal het niet snel voorkomen dat jullie paden later nog kruisen
wat zijn we trouwens filosofisch promi![]()
Aw zondequote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was heel awkward, want ik heb hem nooit verteld dat ik hem leuk vond, maar hij hoorde het van een paar kutwijven. Al bleven we goeie vrienden. Maar heb hem nu al 4 jaar niet meer gesproken
Dan werk je niet bij een particulier bedrijf maar een groot bedrijf als trigion, securitas of g4squote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een beveiligings klus gehad waar ze verwachte dat ik al wist hoe je vrachtwagens weegt en hun lading checked etc..
Nadeel aan oproepbasis.. overal andere werkzaamheden, zelfs in de beveiliging
Snap wat je bedoelt, de echte vrienden die ik heb nu zijn ook mensen die ik of al heel lang ken of ik weet gewoon dat het echt goede vrienden zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel een vrij goed voorgevoel wat mensen betreft en weet door bepaalde dingen wel vrij snel heen te prikken waardoor ik wel een aantal goede vrienden heb die je niet snel verlaten enzo
Waaaah haha lolquote:Op maandag 21 januari 2013 20:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij slaan zeker, nee ik moet iets van portier hebben ofzo.
moest net lachen ik zocht op portier krijg ik de functie nachtportier zie ik:
Werkzaamheden schoonmaken van het hotel, inclusief keuken. Incheck en uitcheck gasten, veiligheid, klaar zetten van het ontbijt
![]()
![]()
Ik werk voor een particulier bedrijf maar die vangen ook diensten op van Trigion, securitas en G4S.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan werk je niet bij een particulier bedrijf maar een groot bedrijf als trigion, securitas of g4s
idd bij een coffeeshop of grote discotheekquote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waaaah haha lolPortier is wel vet trouwen, zou doen
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Aw zondeMaar echt zoek weer contact met hem, misschien bloeit er nog wel een mooie vriendschap uit
Durf ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Aw zondeMaar echt zoek weer contact met hem, misschien bloeit er nog wel een mooie vriendschap uit
Vaak merk je snel genoeg wat echte vrienden zijn en waar je echt wat aan hebt en waar je alles aan kwijt kuntquote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, de echte vrienden die ik heb nu zijn ook mensen die ik of al heel lang ken of ik weet gewoon dat het echt goede vrienden zijn
En zo is het leven een groot samenhangend geheel, en zal alles wat je doet of laat je pad uitstippelenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het pad die je loopt en de keuzes die je maakt bepaald ook wat voor mensen met je meelopen
aquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik werk voor een particulier bedrijf maar die vangen ook diensten op van Trigion, securitas en G4S.
Heb voor ze alle 3 wel eens gestaan
dan kom ik je testenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
idd bij een coffeeshop of grote discotheek
kerel ik breek je armen als twijgjesquote:
inderdaad, dingen lopen zoals ze moeten lopenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
En zo is het leven een groot samenhangend geheel, en zal alles wat je doet of laat je pad uitstippelen
Ja, leuke is dat het wel goed verdient oproepbasisquote:
Wss wel, maar proberen kan geen kwaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kerel ik breek je armen als twijgjes
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Ze verheerlijkt haar kinderliefde, er al niks meer serieus van komen
Als je het niet durft moet je het juist doenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Durf ik niet
Hij heeft wel altijd een plekje in mijn hart gehad, heel raar.
Ik was vanaf groep 6 al verliefd op hem, en ik denk nog regelmatig aan hem, zelfs toen ik een serieuze relatie had![]()
jaa man beter toch, evenementen is trouwens ook wel goed verdienen en lachen werk.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, leuke is dat het wel goed verdient oproepbasisen elke dag is weer anders
Alleen momenteel rustig dus nu tijdelijk lekker in een magazijn aan het werk
Klopt ik werk bij 2 bedrijven, waarvan 1 Object+evenementen en 1 puur voor evenementen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jaa man beter toch, evenementen is trouwens ook wel goed verdienen en lachen werk.
waar gaat het bij jou over?quote:
Ik ben heel bang om afgewezen te worden, dus liever nietquote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je het niet durft moet je het juist doenIs heel spannend op een bepaalde manier
Ja nou ik zit nou niet echt te trappelen om elementen uit mijn hoofd te leren en reactievergelijkingen op te lossenquote:
Gewoon bitchclappen danquote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben heel bang om afgewezen te worden, dus liever niet
Toetsweek net achter de rugquote:
waarom ben je daar zo bang voorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben heel bang om afgewezen te worden, dus liever niet
das wel een mooie combinatie eigenlijk. "dat kost u 3,50 Au" of zoquote:
En nog niet eens onvoldoendes gehaald deze toetsweekquote:
Dat krijg je eenmaal door:quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo bang voor
Ik twijfel tussen natuurkunde en scheikunde. Keuzes, keuzesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ballevak.
Gelijk laten vallen na 1 jaar
awh dat is wel heel kut jaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat krijg je eenmaal door:
1. Mijn vader wou me nooit
2. Mijn moeder verliet me voor een ander man
3. Voogdij over mij ingeruild voor een huis door mijn ma.
4. Wat ik ook ooit vraag, het is altijd nee bij mijn ouders.
5. Ben best onzeker door alle bovengenoemde en jeweetwel welke fokker altijd met voeten.
Dus
watquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
das wel een mooie combinatie eigenlijk. "dat kost u 3,50 Au" of zo
Altijd tegenvallers jaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
En nog niet eens onvoldoendes gehaald deze toetsweekMaar dat zal veranderen als ik natuurkunde en wiskunde terug krijg
Au is goudquote:
Goud. Au = goud.quote:
Nee.quote:
Maarja, ik heb ze niet nodigquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is wel heel kut ja
Komt door mezelf eigenlijk, huiswerk maken en minder uitstellen en ik zou ook voor wiskunde en natuurkunde voldoendes kunnen halenquote:
Wat is zijn afkomst?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maarja, ik heb ze niet nodig
Alleen ben ik wel altijd bang om afgewezen te worden, dus met zulke dingen(mezelf openstellen) doe ik dus heel voorzichtig
Ik zou voor beide wel of beide niet gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen natuurkunde en scheikunde. Keuzes, keuzes
ja logisch wel dan, wel jammer want jij zal heus niet zo snel afgewezen worden imoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maarja, ik heb ze niet nodig
Alleen ben ik wel altijd bang om afgewezen te worden, dus met zulke dingen(mezelf openstellen) doe ik dus heel voorzichtig
'supquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
nvjkwJWUWEFHWBI9Ierhoinn;mc[woj9eu0tt8vjnvlepjq'wehlrgskje,g
![]()
![]()
vriendin wilt niet meer met me op vakantie.quote:
Ik ga EM doen. Maar ik wil één exact vak houden. Dus natuurkunde of scheikunde. En damn, dat is een moelijke keuzequote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou voor beide wel of beide niet gaan![]()
Mijn profielkeuze was al heel snel gemaakt aangezien ik natuur&scheikunde niks vind en ook slecht in talen bent.
Dus economie en maatschappij, nooit spijt van gehad.
Als je iets breeds wilt hebben kan je het best Natuur en techniek/gezondheid doen en daar dan economie bij nemen. Dan kan je volgens mij heel veel kanten op.
Kun je geen natuurkunde profiel kiezen met economie?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga EM doen. Maar ik wil één exact vak houden. Dus natuurkunde of scheikunde. En damn, dat is een moelijke keuzeHet is kiezen tussen deeltjes (deeltjes
) of elementen (elementen
)
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Komt door mezelf eigenlijk, huiswerk maken en minder uitstellen en ik zou ook voor wiskunde en natuurkunde voldoendes kunnen halen
Juist wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja logisch wel dan, wel jammer want jij zal heus niet zo snel afgewezen worden imo
Gewoon Nederlands, blond haar, super mooie blauwe ogenquote:
aaawh dat is kutquote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
vriendin wilt niet meer met me op vakantie.nu ben ik vakantieloos. Of ik moet met mn ouders. Maar niet echt zin in
ja idd. Ze wil wel een stedentrip doen, dat is drie dagen ofzo, dus ook nog wel leuk opzichquote:
Nee, want ik ben geen beta en wil dus als het exacte vak niet lukt het gelijk kunnen laten vallenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je geen natuurkunde profiel kiezen met economie?
hoezo word jij snel afgewezenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist wel.
Of ik krijg alleen maar nerds die een asian fetisj hebben. Of alleen jongens die niks serieus willen maar Aziaten gewoon geil vinden en bullshit weet je wel
[..]
Gewoon Nederlands, blond haar, super mooie blauwe ogen
Economie, wiskunde, m&o zijn toch exact?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga EM doen. Maar ik wil één exact vak houden. Dus natuurkunde of scheikunde. En damn, dat is een moelijke keuzeHet is kiezen tussen deeltjes (deeltjes
) of elementen (elementen
)
Kan je niemand anders regelen?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
vriendin wilt niet meer met me op vakantie.nu ben ik vakantieloos. Of ik moet met mn ouders. Maar niet echt zin in
quote:
wil je dat niet doen met haar dan? Ben je er toch nog even uitquote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. Ze wil wel een stedentrip doen, dat is drie dagen ofzo, dus ook nog wel leuk opzich
oooh okee, ja dan moet je wel kiezenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen beta en wil dus als het exacte vak niet lukt het gelijk kunnen laten vallen
Trouwens, rot voor je vakantie. Niets ergers dan je ergens op verheugen en dat het dan vervolgens niet doorgaat
Ik doe wiskunde B met informatica, dus als ik informatica zou willen studeren word ik toegelaten. Trouwens, even een filmpje dat mij helemaal natuurkunde-warm maaktquote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Economie, wiskunde, m&o zijn toch exact?
Wat wil je later worden? Ik zie developer in je naam staan dus iets in informatica? Dan kan je volgens mij beter voor een natuur en techniek profiel gaan.
Ik kan je weinig advies geven over het verschil tussen natuur en scheikunde omdat ik het maar een jaar heb gehad maar volgens mij is het allebei ronduit kut.
Uitstellen werkt altijd wel het beste, want onder druk presteer ik veel beter. Er zit niks anders opquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef Drabit het volgende:
[..]Altijd huiswerk op de laatste dag als ik het maak. Verslag dat vorige week vrijdag ingeleverd moest worden ben ik nog niet aan begonnen
Ik moet dus echt die internet connection afsluiten
Om bovenstaande redenen, je moet echt een ding voor Aziaten hebben voordat je mij leuk vindt, snap je? Meestal zijn het de nerds, of sommige willen alleen maar aan me zitten. Maar voor een serieuze relatie zouden ze me niet willen omdat ik dus er zo uit ziequote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo word jij snel afgewezenje ziet er hartstikke leuk uit en bent nog aardig ook
Die houd ik erin!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Uitstellen werkt altijd wel het beste, want onder druk presteer ik veel beter. Er zit niks anders op
Interrailen, is dat met de trein kriskras door Europa?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh okee, ja dan moet je wel kiezen
Ja echt kut, vooral omdat we zouden gaan interrailen, dat is extra leuk om op te verheugen.
Zulke mensen vind ik echt raarquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Om bovenstaande redenen, je moet echt een ding voor Aziaten hebben voordat je mij leuk vindt, snap je? Meestal zijn het de nerds, of sommige willen alleen maar aan me zitten. Maar voor een serieuze relatie zouden ze me niet willen omdat ik dus er zo uit zie
Nu weet je hoe ik me voelde gisterquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Faux. het volgende:
IK WEET NIET HOE JE MASSAVERHOUDINGEN MOET OPLOSSEN TYFDONDERSTRAAL OP KLOTE SCHEIKUNDE
Ja misschien wel, maar heb geen tientallen vrienden die ik kan vragen ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je niemand anders regelen?
Kut zeg.
Dat heb ik ook... zowel met leren als tijdens het werkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Uitstellen werkt altijd wel het beste, want onder druk presteer ik veel beter. Er zit niks anders op
Ja dat ga ik ook met haar doenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil je dat niet doen met haar dan? Ben je er toch nog even uit
Hierdoor haalde ik een voldoende bij de vorige toets: http://www.youtube.com/user/scheikundelessenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Faux. het volgende:
IK WEET NIET HOE JE MASSAVERHOUDINGEN MOET OPLOSSEN TYFDONDERSTRAAL OP KLOTE SCHEIKUNDE
Daarom, het is gewoon een lifestylequote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... zowel met leren als tijdens het werk
Geloof me, ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zulke mensen vind ik echt raar
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voelde gister
jepquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Interrailen, is dat met de trein kriskras door Europa?
Gewoon verhoudingstabel erbij tekenenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Faux. het volgende:
Hee hij volgt mij op Twitterquote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hierdoor haalde ik een voldoende bij de vorige toets: http://www.youtube.com/user/scheikundelessen
Hij legt beter uit dan mijn lerares
haterquote:
Doequote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik durf ook niet even langs te gaan in SES om het te vragenDaar zijn ze te slim
maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen je afwijzen om zoietsquote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geloof me, ik ook
Maar dat is dus beetje mijn probleem, snap je? Moeilijk uit te leggen.
Awhh, ga je nu dan gewoon werken?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar heb geen tientallen vrienden die ik kan vragen ofzo
Ik snap dat je ze haat omdat sommige misschien wel jouw voorouders hebben vermoord, maar ik val er op oke?quote:
Ik drink geen melkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Melk is goed voor elk
[..]
Ik ging ooit vragen hoe ik die onvoldoende voor wiskunde weg kon werken. Paar erg goede reacties gehad, maar er waren ook mensen die sindsdien in elk topic dat ik opende zeiden dat ik wiskunde moest gaan oefenenquote:
Je eet toch zeker wel kaas?quote:
Jawel, want mensen kunnen heel naar over doen, net zoals met Marokkaanse meisjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen je afwijzen om zoiets
Nee, ik neem sowieso wel weken vrij. Ik ga niet tot september werken zonder vakanties hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, ga je nu dan gewoon werken?
[..]
Ik snap dat je ze haat omdat sommige misschien wel jouw voorouders hebben vermoord, maar ik val er op oke?
Komt door intolerante bange pvv-stemmers van rond de 50quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, want mensen kunnen heel naar over doen, net zoals met Marokkaanse meisjes.
Bijvoorbeeld ik loop op straat, of een bouwvakker fluit naar me, of zegt heel lullig: ni hao.
Sommige vinden Aziaten gewoon afschuwelijk uitzien blijkbaar
accepteer hetquote:
ik snap het echt niet waarom mensen daar zo raar over doenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, want mensen kunnen heel naar over doen, net zoals met Marokkaanse meisjes.
Bijvoorbeeld ik loop op straat, of een bouwvakker fluit naar me, of zegt heel lullig: ni hao.
Sommige vinden Aziaten gewoon afschuwelijk uitzien blijkbaar
Je voorkeur gaat uit naar Ariërs?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, ga je nu dan gewoon werken?
[..]
Ik snap dat je ze haat omdat sommige misschien wel jouw voorouders hebben vermoord, maar ik val er op oke?
Ja leuk dat filmpje maar om dat zelf te gaan berekenenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik doe wiskunde B met informatica, dus als ik informatica zou willen studeren word ik toegelaten. Trouwens, even een filmpje dat mij helemaal natuurkunde-warm maakt
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ging ooit vragen hoe ik die onvoldoende voor wiskunde weg kon werken. Paar erg goede reacties gehad, maar er waren ook mensen die sindsdien in elk topic dat ik opende zeiden dat ik wiskunde moest gaan oefenen
Nee, joods zeker... grappenmaker.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Even ter info, de hoogste Nazi-officieren waren niet arisch he
Je onderschriftquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee bruin haar bruine ogen...
Ik ga EM + Wis B + Frans + CKV + Informatica + Natuurkunde/Scheikunde doen. Informatica weet ik niet zeker, maar zou zeker een interessante optie zijn. Zit nu in 3 vwoquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja leuk dat filmpje maar om dat zelf te gaan berekenen![]()
Maar als je nu al weet dat je informatica wil gaan doen zou ik zeker het bijbehorende vakkenpakket nemen (natuur & techniek). Dus incl Wiskunde B inderdaad.
Jij hebt het vak informatica dat je kan kiezen?
Wat voor niveau en welk jaar doe je?
jaquote:
idkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet, tyfus drinken![]()
Maar waarom de arier haat
nooitquote:
Indo-Germanen, jawelquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Even ter info, de hoogste Nazi-officieren waren niet arisch he
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je voorkeur gaat uit naar Ariërs?
Ik ook niet, maarja, ben er wel aan gewendquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap het echt niet waarom mensen daar zo raar over doen
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Komt door intolerante bange pvv-stemmers van rond de 50
Logisch, waar ga je werken dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik neem sowieso wel weken vrij. Ik ga niet tot september werken zonder vakanties hoor
ik dacht echt dat jij kon krijgen wie je maar wildequote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet, maarja, ben er wel aan gewend
Nog een reden waardoor ik onzeker ben
Ben het ook helemaal niet gewend, want ik heb natuurlijk in China gewoond en in Aziatische landen op vakantie geweest, en vroeger waren alle jongens verliefd op mij![]()
[..]
[..]
Logisch, waar ga je werken dan?
Ah, oke.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga EM + Wis B + Frans + CKV + Informatica + Natuurkunde/Scheikunde doen. Informatica weet ik niet zeker, maar zou zeker een interessante optie zijn. Zit nu in 3 vwo
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ben het ook helemaal niet gewend, want ik heb natuurlijk in China gewoond en in Aziatische landen op vakantie geweest, en vroeger waren alle jongens verliefd op mij![]()
[..]
[..]
CKV is geen keuze, meer een verplichtingquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, oke.
Persoonlijk zou ik nooit voor Frans en CKV gaan, puur en alleen omdat ik weet dat ik er weinig aan ga hebben later en het bovendien geen zak aanvind
Wat is je reden om die vakken te kiezen? Waarom geen duits, heb je meer aan lijkt me.
Waarom dan niet NG/NT met bio en Frans en informatica?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga EM + Wis B + Frans + CKV + Informatica + Natuurkunde/Scheikunde doen. Informatica weet ik niet zeker, maar zou zeker een interessante optie zijn. Zit nu in 3 vwo
Weet ik niet, de meeste zijn knapquote:
Ja uhu vastquote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jij kon krijgen wie je maar wilde
CKV verplicht? Kutlevenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
CKV is geen keuze, meer een verplichtingFrans ben ik niet van plan later ook maar iets mee te doen, maar vond het wel "leuker" dan Duits (naamvallen
)
Omdat ik geen beta ben, dus de exacte vakken wil kunnen laten vallen zodra ze echt niet meer gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dan niet NG/NT met bio en Frans en informatica?
ooh okequote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat ik geen beta ben, dus de exacte vakken wil kunnen laten vallen zodra ze echt niet meer gaan
Maar je wilt informatica gaan doen maar je bent slecht in exacte vakken?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat ik geen beta ben, dus de exacte vakken wil kunnen laten vallen zodra ze echt niet meer gaan
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, de meeste zijn knap
Tot dat ze 50 zijn, dik en kaal worden
[..]
Ja uhu vast
Ja met wie ik seks wil zeker
nee ik dacht echt dat jij zo een ander kon krijgen als je maar wildequote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet, de meeste zijn knap
Tot dat ze 50 zijn, dik en kaal worden
[..]
Ja uhu vast
Ja met wie ik seks wil zeker
Jup, maar KCV vind ik eigenlijk nog minder leuk. CKV geeft je iets meer vrijheid, bij KCV moet alles iets te maken hebben met Romeinen en zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh oke
Je kan btw toch wel gewoon kcv nemen als je geen ckv wil?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je wilt informatica gaan doen maar je bent slecht in exacte vakken?
hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil wel een naamsverwijzing zien voor die geniale zin
Nouja, het is niet zo moeilijk om lichamelijk contact te hebben met jongens, maar wel intieme relatie gedoe, snap je wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik dacht echt dat jij zo een ander kon krijgen als je maar wilde
quote:
Wat is precies een alfa en een beta?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Faux. het volgende:
[..]![]()
net als wiskunde B doen als een alfa. Dat wordt me toch een feest
Dat eerste kan ook moeilijk zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo moeilijk om lichamelijk contact te hebben met jongens, maar wel intieme relatie gedoe, snap je wat ik bedoel?
[..]
Ik heb liever dit dan grijs haren, op 40ste al onderuitgezakt zijn hoor
Een beetje jongen neemt je nummer wel aan als je het hem geeft en zal dan ook proberen een normale relatie aan te gaan, maar ik spreek ofc wel voor mezelf, gewoon niet die jongens met nickelson jassen en bb's proberenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zo moeilijk om lichamelijk contact te hebben met jongens, maar wel intieme relatie gedoe, snap je wat ik bedoel?
In andere woorden; verder dan one-nightstands kom je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever dit dan grijs haren, op 40ste al onderuitgezakt zijn hoor
Zijn die blackberry's nog steeds in?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een beetje jongen neemt je nummer wel aan als je het hem geeft en zal dan ook proberen een normale relatie aan te gaan, maar ik spreek ofc wel voor mezelf, gewoon niet die jongens met nickelson jassen en bb's proberen
Ehm, ik werk nu al full time bij de ah hequote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik moest harder lachen dan gepast was.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
kreeg je super veel quote meldingenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moest harder lachen dan gepast was.
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
In andere woorden; verder dan one-nightstands kom je niet
ja inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Taexon het volgende:
Blond haar en blauwe ogen, wie wil dat nou![]()
Neerknallen die handel
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kreeg je super veel quote meldingen?
Waarom ik heb ook blond haar en blauwe ogen, ik ben aardigquote:
oh srryquote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja
[..]
Waarom ik heb ook blond haar en blauwe ogen, ik ben aardig
quote:
hoezo zeggen jullie hoi?quote:
Mensen die 'ok' gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef Faux. het volgende:
mensen die alleen met "haha" antwoorden in een gesprek.
KOTS KOTS KOTS FUCK YOU KOTS HAAT #HAAT #HEELVEELHAAT
ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik val alleen op arische meiden. Ben ik nu racist?
nee.quote:
jaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:29 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Haat je iedereen even veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |