Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch laterquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand anders nog een goeie smartphone voor onder de ¤200?
quote:
Mooie instelling, niet sparen maar op afbetaling. Kom je ver mee in je leven.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch later
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet iPhone 4 met abonnement, betaal je toch later
En op marktplaats een Iphone 4 ofzo ergens goedkoop scoren met sim-only?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemen
Hmm.. waarom wil je dan een iPhone?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet alles zelf betalen, dus schoolspullen, sportschool, alles. Dus ik heb niet zo veel geld om een abbo te nemen
quote:
Net gekeken, als nog rond de ¤300.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En op marktplaats een Iphone 4 ofzo ergens goedkoop scoren met sim-only?
Heb ik nu ook hoor, gewoon de helft minder zakgeldquote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mooie instelling, niet sparen maar op afbetaling. Kom je ver mee in je leven.
een Iphone op android? Wat is dat voor een gemuteerd ding danquote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net gekeken, als nog rond de ¤300.
En er was ook een iPhone dat op android draait, dat was maar ¤190
Niet perse iPhone.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Hmm.. waarom wil je dan een iPhone?
Wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net gekeken, als nog rond de ¤300.
En er was ook een iPhone dat op android draait, dat was maar ¤190
Heb wel een goede tip, neem een goedkope prepaidtelefoon die ouderwetse modellen, zet er lebara,lycamobile op stort een 10tje en krijg 25 btg, stort 20 en krijg 60 btg, en neem die andere telefoon gewoon voor wifi en apps.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien een HTC'tje van rond de ¤250?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet perse iPhone.
Wil gewoon een nieuwe smartphone.
Geen idee, maar dat ding zag er wel echt uit als een iPhonequote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een Iphone op android? Wat is dat voor een gemuteerd ding dan
ze vraagt om een telefoon `onder'' de 200 euro.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Misschien een HTC'tje van rond de ¤250?
Ik koop gewoon altijd de nexus van het jaar ervoor (Nu dus een Gnex) en heb een sim-only abo van ¤15 bij telfort. Handigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb wel een goede tip, neem een goedkope prepaidtelefoon die ouderwetse modellen, zet er lebara,lycamobile op stort een 10tje en krijg 25 btg, stort 20 en krijg 60 btg, en neem die andere telefoon gewoon voor wifi en apps.
Ja een import-iPhone uit China voor 20 euro ziet er ook uit als een iPhonequote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ding zag er wel echt uit als een iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |