Is het misschien ergens jaloezie? Je had er ook graag 30 gehad, maar dat lukt niet en nu reageer je het hier af?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik vind sommige wijven echt ranzig die 30 frikandellen in hun filet hebben gehad.. En daar moet je als man Seks mee hebben. Walgen jullie niet daarvan? Dat jouw vrouwtje hard gepakt is door Achmed, of Mickeal. Ik ben Half Nederlandse, maar denkt zeer anders dan jullie volbloed nederlandse. Mtv, Sneeuwtje.
Dit. Ga je klit eraf snijden en ga met je neef trouwen, teringteef.quote:
ach, houd je smoel. Zwijn!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
jij bent serieus de reden dat ik liever van ONZ en KLB wegblijf, en ga schuilen in de crewforums
nee zonder dollen, ik meen het, ik heb enorme kutusers gezien:
Users die hun fetish voor mutsen zetten op FOK! en dan hunzelf belachelijk maken op youtube
Users die een complete politieke tekst in een forum zetten, en dan op een belediging gaan rapporteren.
Users die compleet gestoord zijn, en zelfs daardoor hun eigen centrale topic hebben gekregen.
Users die zichzelf compleet als slet voor doen hier (noem geen namen, hotsummernight weet wel dat ik haar bedoel)
maar jij TS, jij bent nieuw.
daar doe ik niet aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ga je klit eraf snijden en ga met je neef trouwen, teringteef.
zet 'm op slot danquote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Aanwinst voor FOK!, deze vervelende troll
Hallo, er gaat wel meer ranzigs door zo'n filetje heen hoor. Daar zeur je toch ook niet over?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef sneeuwtje het volgende:
Ik vind sommige wijven echt ranzig die 30 frikandellen in hun filet hebben gehad.. En daar moet je als man Seks mee hebben. Walgen jullie niet daarvan? Dat jouw vrouwtje hard gepakt is door Achmed, of Mickeal. Ik ben Half Nederlandse, maar denkt zeer anders dan jullie volbloed nederlandse. Mtv, Sneeuwtje.
quote:
hoezo die? Als ik wil kan ik vandaag nog wordeen ontmaagd. Doorgeboren sloerie!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef Isildur het volgende:
[..]
Is het misschien ergens jaloezie? Je had er ook graag 30 gehad, maar dat lukt niet en nu reageer je het hier af?
Ze is een bastaard dus.quote:
en dan noem je haar een sloerie? terwijl je zelf loopt te pronken dat je als je wilt nog vandaag sex kan hebben?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
hoezo die? Als ik wil kan ik vandaag nog wordeen ontmaagd. Doorgeboren sloerie!
Nee dat is leuk, een meisje dat geen seks wilt, op vrouwen neerkijkt die wel seks willen?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
hoezo die? Als ik wil kan ik vandaag nog wordeen ontmaagd. Doorgeboren sloerie!
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef sneeuwtje het volgende:
Ontmaagde sloeries FOK!kers haten me .:@
Zo'n plaatje laat mij mijn spaghetti nog prettiger wegslurpenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
een bakje zaad voor je topic.
afspreken?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik vraag mij serieus af, wie er nu achter dat scherm zit, met de naam sneeuwtje
Het zou wel van klasse getuigen als mensen wat foto's plaatsen ja. Maar dat doet 90% van FOK! sowieso niet dus tsja. Geeft ook wel aan dat er uberhaupt weinig klasse op FOK! isquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik vraag mij serieus af, wie er nu achter dat scherm zit, met de naam sneeuwtje
Ik snij nog liever nu meteen mijn keel door met een bot mesquote:
heet ze toevallig Nathalie?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik snap het al, ts is het resultaat van Achmed die een NLe hoer vanuit de Geleenstraat heeft bezwangerd.
ja de kans is groot dat het een sausage fest wordt als je met het afspreekt..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Ik snij nog liever nu meteen mijn keel door met een bot mes
Of die van haar..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik heb een legitieme reden, misschien na juni dat ik mijn beeldige vorm kan ten toneel stellen hier op FOK!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou wel van klasse getuigen als mensen wat foto's plaatsen ja. Maar dat doet 90% van FOK! sowieso niet dus tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij die mij haten zijn gratis promo!
Hihi, laten we niet overdrijven, gekkiequote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Ewa, ja..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Ja nee, dat mag weer niet, en als crew hoor je zo iets natuurlijk niet te zeggen ook,quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik heb een legitieme reden, misschien na juni dat ik mijn beeldige vorm kan ten toneel stellen hier op FOK!Je bent momenteel lelijk en na juni zijn al je operaties voldaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
zoietsquote:Op maandag 21 januari 2013 18:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent momenteel lelijk en na juni zijn al je operaties voldaan?
[..]
ik heb een legitieme reden, misschien na juni dat ik mijn beeldige vorm kan ten toneel stellen hier op FOK!Ewa, zine.. Je volgt me wel overal en nergens.. Ai aii, aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja nee, dat mag weer niet, en als crew hoor je zo iets natuurlijk niet te zeggen ook, zoiets hoor je sowieso niet te zeggen
Waarom zou je er uberhaupt van walgen dan? Beargumenteer eens wat er vies aan is?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:58 schreef sneeuwtje het volgende:
dat sowieso, maar ik voegde er gewoon even nadrukkelijk aan dat ik lid ben van de crew, trippels en zo,quote:
Jij wel he!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
dat sowieso, maar ik voegde er gewoon even nadrukkelijk aan dat ik lid ben van de crew, trippels en zo,
het is eerder het geval dat jij overal bent, ik kan mijn kop nu alleen nog maar naar 3 forums keren, een voor de rest zit jij overal te creepenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Ewa, zine.. Je volgt me wel overal en nergens.. Ai aii, aandacht
ach man, wat wil je ook dan? ben het jongste crew-lid ooit van FOK! (15 jaar) zulke dingen geven je een kickquote:
Ik wil het knapste crew-lid ooit wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:16 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ach man, wat wil je ook dan? ben het jongste crew-lid ooit van FOK! (15 jaar) zulke dingen geven je een kick
ik stapel gewoon al haar bashes op, en laat ze dan zien aan een mod of admin, sowieso een note, zeer waarschijnlijk binnenkort een ban. Tenzij TS het licht ziet, of haar matje goed plaatst richting de kant van mekka, maar of dat zal gebeuren betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah Crewbash. Moet een leuk topic worden, nu verder lezen
Dat is LompeHork al, en de knapste op leeftijd is Frankquote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil het knapste crew-lid ooit worden
Als de titel niet overdraagbaar is dan wil ik ophorknaknapstecrewmemer zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 18:19 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Dat is LompeHork al, en de knapste op leeftijd is Frank
Ben jij van links lullen maar rechts gevuld worden?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef sneeuwtje het volgende:
Blaffende sletjes bijten niet. Internet gangsters.. Tfoe, ontmaagde sloeries... Whahaahh! Ik lach jullie uit zemmell
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef sneeuwtje het volgende:
Blaffende sletjes bijten niet. Internet gangsters.. Tfoe, ontmaagde sloeries... Whahaahh! Ik lach jullie uit zemmell
paar dagen terug was het slijmen he, (pm) hahahahha koweddaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij van links lullen maar rechts gevuld worden?
Alsof ik niet allang weet wie jij bentquote:Op maandag 21 januari 2013 18:22 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
paar dagen terug was het slijmen he, (pm) hahahahha kowedda
ik ben lelijk jaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef summer2bird het volgende:
Ondertussen is TS gewoon een lelijke Marrokaan, en zit hij nu uit frustratie 24/7 te trollen op een online forum
Lijkt me eerder dat je jezelf uitlacht, blaffend internet gangsta sletje. Zemel to you too.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef sneeuwtje het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik ben lelijk jaik ben geen hij maar zij! Ik ben half nederlands,half marokkaans! Troll
lekkerr.. Kiss my ass bitchquote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
Dat nog niemand over de spelfout in de TT is begonnen.
Want?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat niemand dat nog heeft gedaan.
Hehe, eindelijk weten we waar al die frustraties vandaan komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik ben lelijk jaik ben geen hij maar zij! Ik ben half nederlands,half marokkaans! Troll
klopt als een deurquote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk weten we waar al die frustraties vandaan komen.
Je bent onzeker omdat je niet de knapste Marokkaan bent, je hebt frustraties omdat je nog steeds een maagd bent (wat je wilt ophemelen om het maar een houding te geven) en je pogingen om erbij te horen mislukken, omdat je te wanhopig probeert en mensen je haten.
TS IS een horrorfilm ... echtquote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef DesmondKilometer het volgende:
Vraag me af of TS van horrorfilms houd
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
TS IS een horrorfilm ... echt
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
Ewa, zine.. Je volgt me wel overal en nergens.. Ai aii, aandacht
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee want dan haal je op een gegeven moment nog meer in de slijk. Ruziën op een internetforum
boeieeeeuuhquote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee want dan haal je op een gegeven moment nog meer in de slijk. Ruziën op een internetforum
Zie je, we kunnen het welquote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is FOK!, normaal had allang iemand daar iets over gezegd.
Je bent dus eigenlijk een heel sneu meisje.quote:
slechte dag gehad?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
jij bent serieus de reden dat ik liever van ONZ en KLB wegblijf, en ga schuilen in de crewforums
Users die hun fetish voor mutsen zetten op FOK! en dan hunzelf belachelijk maken op youtube
Users die een complete politieke tekst in een forum zetten, en dan op een belediging gaan rapporteren.
Users die compleet gestoord zijn, en zelfs daardoor hun eigen centrale topic hebben gekregen.
Users die zichzelf compleet als slet voor doen hier (noem geen namen, hotsummernight weet wel dat ik haar bedoel)
struggels,quote:
dit is me laatste jaar daarna ben ik afgestudeerd. (K)quote:Op maandag 21 januari 2013 18:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk een heel sneu meisje.
Wordt het niet eens tijd om wat te doen aan je uiterlijk, hard aan een opleiding te gaan werken en een baantje zoeken?
ken m verder niet, maar je zal wel gelijk hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
struggels,nee gewoon even afreageren, TS is echt gewoon niet te harden
Respect voor deze manquote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef plopkweker het volgende:
Bij de TT wist ik al dat dit TS was.
Proostquote:
hierquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ewa, deze topic is totaal verkaasd! waar ben je sistah?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ga je klit eraf snijden en ga met je neef trouwen, teringteef.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
quote:
quote:
Geleenstraat Limburg?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik snap het al, ts is het resultaat van Achmed die een NLe hoer vanuit de Geleenstraat heeft bezwangerd.
Baasreactiequote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een slechte troll dit. Zeker nog een gefrustreerd Marokkaantje die geen pussy kan scoren. Of een dochter die de snor van haar vader heeft geërfd.
smack, is mijn ex :pquote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Baasreactie![]()
Ik denk dat dit voor de meeste trolls het geval is.
Ik heb geen puistenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please.
Ga een puist uitduwen ofzo
fuck hem :pquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een uitdaging was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |