Ik voelde me vandaag juist fucking goedquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De meest deprimerende dag van het jaar
Rectificatie afgewezen. Je betaalt wél.quote:
Nu word ik inderdaad wat depressiefquote:Op maandag 21 januari 2013 17:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Rectificatie afgewezen. Je betaalt wél.
Deze post maakt me verdrietigquote:Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
blue monday, echt zoiets verzonnen zodat mensen even aandacht willen voor hun "depresse" kkstraalt toch op man met die kansloze shit
Hier wil ik graag even op reageren: er is zelfs een formule waarmee je je depressiewaarde kunt meten op deze dag. Of iets dergelijks. De formule is niet helemaal compleet, maar hij is er wel dus hierbij wil ik jouw standpunt ontkrachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
blue monday, echt zoiets verzonnen zodat mensen even aandacht willen voor hun "depresse" kkstraalt toch op man met die kansloze shit
Ik heb nog 3 flesjes Sol. Zal ik ze in m'n tas doen? En de cigarsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Nu word ik inderdaad wat depressief
Haha noo men ik wil mijn longblaasjes niet om zeep helpenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 flesjes Sol. Zal ik ze in m'n tas doen? En de cigarsssssssssssssssssssssssssssss
de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Wie de fuck zijn Uberkullie en Jemapellefrikandel nou weer
Shit, ben ik zo doorzichtig?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nu
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nu
Ja hahaha hahahahahhahahahaquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja hahaha hahahahahhahahaha
Hahahahjahahahahajaa. Sneu he!_______!!
Rot zelf op. Er was nergens een uitnodiging voor je. Doei.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg dames, houden we het even netjes.
BVD
Er is niemand die mij steekt...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en who the fuck cares over waar je die frikadel van je steekt![]()
Ik heb zelfs een wikipedia-linkje geplaatst. Kom op.quote:
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Er is niemand die mij steekt...
ja halverwege dat topic zie ik nu zet m dan gewoon in je oppa je denkt tohc niet dat ik alles ga lezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een wikipedia-linkje geplaatst. Kom op.
Ik had verwacht dat mensen wel zouden weten wat het was. Excuses voor het overschatten van het intellect hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komt
[..]
ja halverwege dat topic zie ik nu zet m dan gewoon in je oppa je denkt tohc niet dat ik alles ga lezen
Tussen uit de kast en in de ***** zit nog genoeg ruimte kwajong.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komt
en wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Wie de fuck zijn Uberkullie en Jemapellefrikandel nou weer
ok voor deze x is je vergeven niet nog een keer laten gebeuren hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen wel zouden weten wat het was. Excuses voor het overschatten van het intellect hier.
??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tussen uit de kast en in de ***** zit nog genoeg ruimte kwajong.
Het is traditie on een blue waffle te eten op die dag.quote:
ging net eff googleen maar gatverdamme zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:40 schreef WH141 het volgende:
[..]
Het is traditie on een blue waffle te eten op die dag.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ging net eff googleen maar gatverdamme zegwel toepasselijk plaatje deze die er bijstond:
[ afbeelding ]
Zulke shit gelovenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hier wil ik graag even op reageren: er is zelfs een formule waarmee je je depressiewaarde kunt meten op deze dag. Of iets dergelijks. De formule is niet helemaal compleet, maar hij is er wel dus hierbij wil ik jouw standpunt ontkrachten.
Sorry dat ik het Wikipedialinkje was vergeten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)
quote:
Beetje overdreven reactie vind je niet? Zielig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Zulke shit gelovenDomme hoer ben je dan ook.
http://www.scientias.nl/ordinaire-marketingtruc-blue-monday/3002
bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn gedragquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |