de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Wie de fuck zijn Uberkullie en Jemapellefrikandel nou weer
Shit, ben ik zo doorzichtig?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nu
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
de klonen en tevens 'vrienden' van zarB. maar zelfs haar klonen ditchen haar nu
Ja hahaha hahahahahhahahahaquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja hahaha hahahahahhahahaha
Hahahahjahahahahajaa. Sneu he!_______!!
Rot zelf op. Er was nergens een uitnodiging voor je. Doei.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg dames, houden we het even netjes.
BVD
Er is niemand die mij steekt...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
en who the fuck cares over waar je die frikadel van je steekt![]()
Ik heb zelfs een wikipedia-linkje geplaatst. Kom op.quote:
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Er is niemand die mij steekt...
ja halverwege dat topic zie ik nu zet m dan gewoon in je oppa je denkt tohc niet dat ik alles ga lezenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een wikipedia-linkje geplaatst. Kom op.
Ik had verwacht dat mensen wel zouden weten wat het was. Excuses voor het overschatten van het intellect hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komt
[..]
ja halverwege dat topic zie ik nu zet m dan gewoon in je oppa je denkt tohc niet dat ik alles ga lezen
Tussen uit de kast en in de ***** zit nog genoeg ruimte kwajong.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wacht maar tot die voorbinddildo uit de kast komt
en wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Peachcore het volgende:
Wie de fuck zijn Uberkullie en Jemapellefrikandel nou weer
ok voor deze x is je vergeven niet nog een keer laten gebeuren hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen wel zouden weten wat het was. Excuses voor het overschatten van het intellect hier.
??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tussen uit de kast en in de ***** zit nog genoeg ruimte kwajong.
Het is traditie on een blue waffle te eten op die dag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |