SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onzin is hoor, over Suarez had iedereen ook zo zijn twijfels en die kan nu ook wel de stap naar de Europese top maken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer lezen, genoeg nu.
Hij mist één F*cking kansquote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Om er op in te gaan:
fischewr is gwn beter dan eriksson omdat interview betere winnaarsmentaliteit xavi had bal wel gemaakt reageer daar dan op ja jij moet eigenlijk voor feyenoord zijn ik zeg het en drm is het zo fischer is beter scoort
Fischer heeft een betere winnaarsmentaliteit ja, dat klopt. Overigens kwam jij janken om een bron en ik zei dat Eriksen dat zelf zelfs in een interview heeft aangegeven en dat je dat gewoon kan merken aan hoe die is.
Jij probeert te ontkennen dat als je naar de europese top wil als aanvallende middenvelder je die bal van gister gewoon had moeten maken als eriksen.
Verder heb ik nooit gezegd dat jij voor feyenoord moet zijn. ook niet dat wat ik zeg waar is omdat ik t zeg ik geef telkens inhoudelijke argumenten daarvoor. En dat fischer beter is omdat ie meer scoort heb ik al helemaal nooit gezegd dus je hele post is gwn BULLSHIT
Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor![]()
Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Weet niet met wat voor mensen jij omgaat maar hier had niemand twijfels over suarez hoor![]()
[..]
[..]
Nee dat zal wel niet nee lekker makkleijk weer
Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.quote:
Ik wil wel minimaal 20 miljoen voor Eriksen vangen. Moet te doen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen zoekt het ook maar uit, als Fischer maar bijtekent.
Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zienquote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij het goed gemaakt met een vrije trap.
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.
Ach, van mij hoeft ie niet per se weg natuurlijk. Maar hij is zelf al overtuigd dat ie klaar is voor de top ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had Eriksen ook nog wel een jaar langer bij Ajax willen zien
Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.quote:
de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeldquote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Hele volksstammen zelfs, en dat was niet zo heel gek ook.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoorde in een interview dat mensen destijds hun twijfels hadden over Suarez hoor, zal wel waar zijn dus.
De spelhervattingen van Eriksen zijn een stuk beter dan vorig jaar wel. Daarin is hij wel gegroeid vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen dan weer een standaardsituatie is.
Toch blijft het vreemd dat die knallen die hij in de jeugd nog wel had er nu totaal niet meer zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zit wel een kern van waarheid in, trouwens. Hij krijgt de kritiek al iets te laconiek over te komen, en dat vond ik gister bij die kans ook. Als je het afzet tegen de vastberadenheid van Fischer, kun je concluderen dat het bij Fischer beter tussen de oren zit.
Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft zich daarin tenminste echt verbeterd, ook de corners zijn een garantie voor kansen.
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]dat is mijn punt dus en dat is t verschil tussen de echte echte top of de europese subtop zulke ballen MOETEN er gewoon in hoe je t doet maakt niet uit als ie maar zit
In de laatste wedstrijden was hij toch ook best dwingender?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb liever dat hij dwingender in de wedstrijd wordt. En dat hij met zijn techniek altijd matige corners/vrije trappen afleverde en totaal niet kon schieten, was altijd al vreemd.
Het zijn wel makkelijke punten hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
Dat is wat anders dan je net zei. Daarnaast is het zijn rendement juist wat Eriksen zo goed maakt. Het is eerder zijn vele balverlies dat een groot verbeterpunt is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Em nee want t is al jaren zo dat ie zulke kansen vaak mist. Echt niet alleen deze wedstrijd nu een keertje.
[..]
de klasse droop van m af altijd al. aan suarez heb ik dus echt nooit getwijfeld
[..]![]()
Daar heb je ook een puntquote:Op maandag 21 januari 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leestekens gebruiken, dan komt je punt wellicht wat beter over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |