PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Kan je je voor aanmelden..dan moet je dus data reviewer worden (onbetaald).quote:
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor hetzelfde geval zitten er een paar gekke die het door hebben dat er Feyenoord supporters een spandoek op hangen en krijgen ze een pak slaag dan zijn de rapen weer gaar.
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze hetquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je je voor aanmelden..dan moet je dus data reviewer worden (onbetaald).
Oh da's wel leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze het
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
416, rij 2 thv 25 zaten er 2 in glimmende jacks en hele tijd met anderen te bellen.
Ik zat voor hun, had het vanaf de 1-0 al door. Heb ze niet gesnitcht.
Was meer om reacties voor te zijn als wejoooo dan ga ik dat ook doen tan2 lkkr bijbaantje t0gquote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze het
Ik denk het ookquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.
Tammepiet, de internetheroquote:
Eerste rondes met je matige team spelen. Die moet je kunnen overleven met je matige teamquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Hmm, ik heb nu 1 goed en 1 matig silver team. Ik wil eigen alleen de silvercup spelen met mn goede team, maar voor fitness moet ik dus ook spelen met mn B-team. In de Gold cup en seasons word ik eruit gepace/lucked. Wat nu?
Attributen kaartjes eropquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Hmm, ik heb nu 1 goed en 1 matig silver team. Ik wil eigen alleen de silvercup spelen met mn goede team, maar voor fitness moet ik dus ook spelen met mn B-team. In de Gold cup en seasons word ik eruit gepace/lucked. Wat nu?
Maak nog een goed silverteamquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Gold cup kan je echt prima spelen hoor..niet te vergelijken met seasons.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Ik vind de goldcup ook kut. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon slechtquote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gold cup kan je echt prima spelen hoor..niet te vergelijken met seasons.
Maar ik zou gewoon een tweede silver team maken dat wel goed is dan..
Kost zoveel coinsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak nog een goed silverteam
Je kan toch ook de eerste rondes spelen met een goedkoop gold team?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
De enige fatsoenlijke tegenstander in de eerste 2 rondes van het silvertoernooi die ik ben tegen gekomen was Tim86 zo'n beetje. Toen verloor ik ook wel met mijn kutteam mja, dat was anders misschien/waarschijnlijk ook wel gebeurd.
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch ook de eerste rondes spelen met een goedkoop gold team?
Jezusquote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kost zoveel coins
Dit is mn B-team
[ afbeelding ]
Sreckovic is wel goed, Pantelic heeft 2 uit 2 maar is traag, die Rw kan niks. Middenveld en CB's zijn wel tof, verder is het niet veel.
Ik heb hem nu 50 keer gewonnenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind de goldcup ook kut. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon slecht
Squad fitnessquote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?
Nee 4222 vind ik kut, en ik ben niet zo'n nabouwerquote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jezus
Maak gewoon mijn 4222 Netherway team. Kost misschien 70K maar dan ben je ook direct onverslaanbaar.
Door ze daarna als reserve te zetten in je silver team. Eerst 5 eerste, dan de volgende 5.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?
Ik 0 keer, maar heb ook pas maximaal 15/20 wedstrijden in de goldcup gespeeld. Wel al 3 finales gehaaldquote:
Doe je dat toch!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ook met mn eerste team doen...
Je kan de druk niet aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik 0 keer, maar heb ook pas maximaal 15/20 wedstrijden in de goldcup gespeeld. Wel al 3 finales gehaald
Teveel werkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door ze daarna als reserve te zetten in je silver team. Eerst 5 eerste, dan de volgende 5.
Of de tegenstanders in de finale zijn gewoon goedquote:
Dan is het nu ook te veel werk voor mij om nog mee te denken naar een oplossing voor jequote:
Dat ging om hele andere redenen die hier al uitgebreid zijn besprokenquote:
Verkoop gewoon steeds je spelers en koop ze fitter terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is het nu ook te veel werk voor mij om nog mee te denken naar een oplossing voor je
Als je in zo'n online cup een tegenstander krijgt, speelt hij dan in dezelfde ronde (dus bijvoorbeeld ook een finale, als jij die speelt)? Of krijg je een random tegenstander voor wie het misschien wel de eerste ronde is?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Of de tegenstanders in de finale zijn gewoon goed
Hoorde het vanochtend op de radio ja. Ze waren nog met zo'n warmtesensor gaan zoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkoop gewoon steeds je spelers en koop ze fitter terug.
Het nieuws opent met de vermiste schaatser hier in het dorp. Waarom vertellen ze er niet even bij dat het zo'n debiel is die gaat schaatsen terwijl het water nog niet eens helemaal dicht ligt. Mijn oma zit expres met de gordijnen dicht omdat ze al die schaatsers niet wil zien
Ja, is gelukkig maar 1400 hectarequote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoorde het vanochtend op de radio ja. Ze waren nog met zo'n warmtesensor gaan zoeken
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vindenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, is gelukkig maar 1400 hectare
Al is het wel bekend waar hij begon dus dat scheelt al.
Dat ookquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vinden
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken maargoedquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vinden
Toch proberen, dan ben je wel een die hard waaghalsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ook
Had gehoopt er afgelopen weekend te kunnen schaatsen maar het was nogal obvious dat het onmogelijk was
Zijn in 90% van de gevallen 60+'ers. Onverantwoord als de pest. Mijn oma ze ook uitscheldenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch proberen, dan ben je wel een die hard waaghals
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn in 90% van de gevallen 60+'ers. Onverantwoord als de pest. Mijn oma ze ook uitschelden
spaar ze nu allemaal ?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de opruiming is begonnen
Pics, kan niet op de ps3 markt of je moet even je account lenenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is een ratje dat wil profiteren van onze toernooi-inleg
Zoek maar op contracten voor 14/15k
En ik kan geen pics nemen, ben op mn werkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pics, kan niet op de ps3 markt of je moet even je account lenen
Dan graag je accountsdetails.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik kan geen pics nemen, ben op mn werk
Smerige lurkersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook met een clubnaam die op die van Fuszy lijkt?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nope, totaal andere: Class on grass.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook met een clubnaam die op die van Fuszy lijkt?![]()
(zit nu ook op de zaak.. )
Die naam kom je wel erg vaak tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, totaal andere: Class on grass.
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
Zal wel iemand van xbw zijn
P.S.
Het sneeuwt hier nogsteeds.
Scherp Toefquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?
Ja heel logisch mensen van xboxworld die op ps3 zittenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
P.S.
hihiquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?
Hier sneeuwt het al de hele dag maar in een uur valt nog geen cmquote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier in regio Rijnmond sneeuwt het ook nog
Ik had een IF Aurier voor 39Kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Inderdaad, maar wel hinderlijk als ik straks weer naar huis moetquote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al de hele dag maar in een uur valt nog geen cm
Vannacht ook best weinig gevallen, gister wel veel.
ook nog 2.5 pagina vol staan.. geen zin om al die prijzen op te zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat deed ik wel ja
Nu mijn hele club maar eens leeg verkopen.
Als ik de ijzel (quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier in regio Rijnmond sneeuwt het ook nog
HET IS VDM!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
P.S.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een IF Aurier voor 39KNice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeromequote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Benteke valt me een beetje tegen, wie is nog een andere leuke spits naast Lukaku?
En niet allemaal Agbonlawhore roepen aub
Mayuka, Jerome, Rodellega (zelf nog niet mee gespeeld)quote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Benteke valt me een beetje tegen, wie is nog een andere leuke spits naast Lukaku?
En niet allemaal Agbonlawhore roepen aub
quote:
Of Mousinho/Doylequote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grant (normaal CM) of Tozer (maar 53 overall maar best goede stats)
Anderson CDM danquote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef dion_v_k het volgende:
Jammer van de chem bij Rooney maar wel een leuk team![]()
[ afbeelding ]
Mlapa, Benteke of Lukaku.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef Zhano het volgende:
Kan geen type Di Santo vinden voor mn tweede team(die ook nog fatsoenlijke linkmogelijkheden heeft)
Tis voor 4231 en daarin vind ik niet echt dat zij goede links hebben... Oh en Mlapa is een Duitser.quote:
Bukharov? Maar die is ook lastig te linken..Fuller, De Sutter, Idrissou,N'Gog, Streller, Ranegie, Koef..quote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis voor 4231 en daarin vind ik niet echt dat zij goede links hebben... Oh en Mlapa is een Duitser.
Ik zal het even invullen bij mijn zoekfilter.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef HeavensAxe het volgende:
Als iemand nog bronze spelers van 63 nodig heeft voor dat toernooi, koop er maar wat van ''FC Bifiworst''
Ja, de meeste van die namen kwamen bij mij er ook uit. Ranegie en Koef niet, zullen we geen 3* skill zijn dan ofzo. Ik kijk nu naar Ighalo.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bukharov? Maar die is ook lastig te linken..Fuller, De Sutter, Idrissou,N'Gog, Streller, Ranegie, Koef..
Anichebequote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, de meeste van die namen kwamen bij mij er ook uit. Ranegie en Koef niet, zullen we geen 3* skill zijn dan ofzo. Ik kijk nu naar Ighalo.
Chikhaoui is ook 1.89quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, de meeste van die namen kwamen bij mij er ook uit. Ranegie en Koef niet, zullen we geen 3* skill zijn dan ofzo. Ik kijk nu naar Ighalo.
Ooit had ik er gezet: 'Dudeweiser is een koe.' Later werd dat 'Lindgren is een koe.' en nu sinds een paar dagen ben ik een baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
Wie heeft in de OP toegevoegd: Lindgren is een baas ?
Al eens met Nelson Oliveira gespeeld? En dan Machado CFquote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Petropoulos kun je linken aan een paar leuke Grieken (en die Portugees uit de Griekse competitie).quote:Op maandag 21 januari 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Szalai? Meh te weinig links wssquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zowel in de BPL als Nigeria geen/weinig CAMs met enige pace die me geschikt lijken.
Met je Donald Duck taalgebruik.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Diame lijkt mij wel een verhipte tank
Ja echt he!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef HeavensAxe het volgende:
Jezus, je moet haast wel Asian zijn om die bots te outclicken bij contracts
Zit in mn eerste team, heeeerlijke spelerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Diame lijkt mij wel een verhipte tank
Daar hebt u helemaal gelijk in, jonkman!quote:
Vossen op CFquote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zoiets.. Al dan niet met IFs
Petropoulos-Christodoulopoulos hebben een triple link, op ST en LCAM dan Maniatis CDM en Holebas LB. Heb je voor die Grieken verder geen links meer nodig. Christo CF en Fetfat LCAM kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
Bijkomend probleem is dat ik eigenlijk 1 dode link met de spits wil kunnen hebben
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef wieisboos het volgende:
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=462
Die onderschriften![]()
Wat wil als rest van je team?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zoiets.. Al dan niet met IFs
Zo zie ik het precies voor me hoe vandermar dan in zijn eentje naar Ajax - Feyenoord zit te kijken en dat soort schijtlolligheden tegen zichzelf mompeltquote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef wieisboos het volgende:
Die onderschriften![]()
Vorig jaar waren er veel meer goede silver Nigerianen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat wil als rest van je team?
Anichebe en Ogude zijn echt fucking OP namelijk.
Zoiets?
[ afbeelding ]
Twittertquote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zie ik het precies voor me hoe vandermar dan in zijn eentje naar Ajax - Feyenoord zit te kijken en dat soort schijtlolligheden tegen zichzelf mompelt
Chibuikequote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat wil als rest van je team?
Anichebe en Ogude zijn echt fucking OP namelijk.
Zoiets?
[ afbeelding ]
dat staat er pas sinds vorig jaar ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 14:27 schreef Toefjes het volgende:
Wie heeft in de OP toegevoegd: Lindgren is een baas ?
Andere Nigeria CAM dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
ChibuikeDie gast kan echt helemaal niks.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:24:52Bij deze wil alle PSV-supporters en voetballiefhebbers mijn excuses aanbieden voor het incident van vrijdag. Ik begrijp alle teleurstelling. reageer retweet
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:25:54Als voetballer ben je een voorbeeld voor jong en oud en ik heb me daar niet naar gedragen, verbaal en fysiek. Dat spijt mij echt enorm. reageer retweet
Wat een mietjequote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:24:52Bij deze wil alle PSV-supporters en voetballiefhebbers mijn excuses aanbieden voor het incident van vrijdag. Ik begrijp alle teleurstelling. reageer retweet
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:25:54Als voetballer ben je een voorbeeld voor jong en oud en ik heb me daar niet naar gedragen, verbaal en fysiek. Dat spijt mij echt enorm. reageer retweet
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:25:54PS heeft er nog iemand tips voor munten in #FUT reageer retweet
wat is dit triestquote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef wieisboos het volgende:
Die onderschriften![]()
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is ook echt het plaatje van Futhead of niet?
Winter update ja, maar dat zal na de transfer window zijn lijkt me.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef n0ir het volgende:
Komt er nou nog eens een januari-update? Ik wil weer met een guest FUT spelen
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:27:55Ik draag alle gevolgen naar aanleiding van mijn domme en ontoelaatbare gedrag. Nogmaals mijn excuses aan iedereen. #geengoedvoorbeeld #dom reageer retweet
Het zit allemaal zo diep bij hunquote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef wieisboos het volgende:
Die onderschriften![]()
Nee hoor, gewoon terecht verloren en dat zegt iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit allemaal zo diep bij hun
Ja ik ben bijna bijquote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
Kijken jullie wel eens Geordie shore?
De tering hé![]()
Ik zag het gisteren voor het eerstquote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna bij
Eerste seizoen kon ik niet verstaan, nu lukt het een stuk beter
Die opmerkingen over onder andere besmette kroketten zijn toch om te huilenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon terecht verloren en dat zegt iedereen.
Hij is wel ontzettend overpricedquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga denk ik Maicon op RM zetten in plaats van Hulk. Leuk dat naar binnen komen en schieten van afstand maar het rendeert niet, zeker niet tegen goede spelers. Op de web app 5 chem, console 7Ik zie wel of het werkt.
RWB maken dan krijg je console 9 webapp 7 mits genoeg linksquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga denk ik Maicon op RM zetten in plaats van Hulk. Leuk dat naar binnen komen en schieten van afstand maar het rendeert niet, zeker niet tegen goede spelers. Op de web app 5 chem, console 7Ik zie wel of het werkt.
Ja vind ik ook jammer. Maar Dani Alves is nog veel duurderquote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is wel ontzettend overpriced
Ja, maar ik speel met IF Gotze op CAM dus dat gaat sowieso niet werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
RWB maken dan krijg je console 9 webapp 7 mits genoeg links
Oke thanks, ik zie het wel verschijnen maar ze zullen het toch wel niet fixen...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winter update ja, maar dat zal na de transfer window zijn lijkt me.
Team van mij heb je al maar voor de opzet zou ik toch gaan voor 2 poules. 1 van 10 ander van 9. Zo kun je tegen meer mensen spelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Krijg ik van iedereen nog zijn team te zien en voorkeur voor de toernooiopzet? Ik PM niet voor niks.
Kan je hem nog een keer sturen?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Team van mij heb je al maar voor de opzet zou ik toch gaan voor 2 poules. 1 van 10 ander van 9. Zo kun je tegen meer mensen spelen.
Gaat het wel goed met je? Duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef strakkeman het volgende:
Ooh shit we zijn weer bijna bij de lapo
Je snapt(e) de grap nietquote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je? Duurt nog wel even hoor
Je kan hem beter even in een privebericht sturen, dan blijft 'ie staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4346239/#squad-player
Dit is hem
Okequote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat baje weer de topic jat. Maar beter neger je 'm.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4346239/#squad-player
Dit is hem
Ik maak er een puushje vanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan hem beter even in een privebericht sturen, dan blijft 'ie staan.
kom dan hè wil je vechten ofzeu, ik kom met mijn nevenquote:
Nee die zijn landelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe niet aan duits. Jij ook toetsweek dus deze week?
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef HeavensAxe het volgende:
Als iemand nog bronze spelers van 63 nodig heeft voor dat toernooi, koop er maar wat van ''FC Bifiworst''
ik sloeg hem een keer stuk op de grondquote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Fenomeno het volgende:
Pff net een potje gehad waar alles tegenzat, elke keer als ik een geweldige pass in gedachte heb en hem geef komt ie totaal ergens anders terecht, elke 50/50 bal is voor de tegenstander, keeper maakt dikke blunders
Dat zijn echt de momenten dat ik m'n controller door het raam wil knallen
Einverstandenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik nomineer deze post voor meest stupide post van 2013
Wat Thorb zegt. Geen toetsweek.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe niet aan duits. Jij ook toetsweek dus deze week?
Ik ooit mn kat uit woede geslagen met de controller. Had niet door dat hij naast me lagquote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik sloeg hem een keer stuk op de grond
Ik moest hardoplachen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Tim86 het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:25:54PS heeft er nog iemand tips voor munten in #FUT reageer retweet
Ja, dit vertelde je toen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ooit mn kat uit woede geslagen met de controller. Had niet door dat hij naast me lag
natuurlijk heb ik wel engelsquote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee die zijn landelijk.
Morgen Engels of heb je dat ook niet, dan is je school alto
There is nothing from the brands different.quote:
Osborne, maar dan moet je wel met zijn work rates om kunnen gaan en je moet bereid zijn meer dan 20k te betalenquote:
#SMLENO nu ook in de treinquote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Net in de trein een paar boden gedaan op een paar spelers van mijn #smleno-lijstje en ik check net thuis de webapp en ik heb gewoon een paar dealtjes opgepikt.In de trein #smlenoën.
Als hij erin komt gaat hij ownen let maar opquote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe slecht is Mayuka wel niet als hij bij Southampton niet in de basis staat en bij Zambia ook niet. Volgend jaar een dikke downgrade
Ik ben wel degene die hem vorig jaar met H2H heeft ontdektquote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als hij erin komt gaat hij ownen let maar op
Hmmm...quote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Net in de trein een paar boden gedaan op een paar spelers van mijn #smleno-lijstje en ik check net thuis de webapp en ik heb gewoon een paar dealtjes opgepikt.In de trein #smlenoën.
Ik wacht op IF Benson.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Krijg ik van iedereen nog zijn team te zien en voorkeur voor de toernooiopzet? Ik PM niet voor niks.
Welnee, ik bak er ook niets van hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat ik stijf onderaan ga eindigen![]()
![]()
clash of the weak. Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, ik bak er ook niets van hoor
Ik had vandaag zowel je LB als RB in een pack.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef strakkeman het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik pik net een Guiterrez(twente) voor 200 coins BIN 41212
Is hij iets waard dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:26 schreef strakkeman het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik pik net een Guiterrez(twente) voor 200 coins BIN 41212
Is al eens vaker voorgekomen. Vidic is toch nog wel 130k ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef JochemP het volgende:
Ik heb net voor 2.200 FIFA points aan Gold Packs verneukt (alleen Vidic was de moeite waard). Vervolgens twee potjes online gespeeld en tot mijn verbazing had ik weer opnieuw 2.200 FIFA punten :/ Heb ze zelfs gewoon kunnen uitgeven. Is dat een bug? Heb ik mazzel?
Niet de eerste die ik hier over hoor. Een vriend van me had het ook! Gewoon nog een keer uitgeven!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef JochemP het volgende:
Ik heb net voor 2.200 FIFA points aan Gold Packs verneukt (alleen Vidic was de moeite waard). Vervolgens twee potjes online gespeeld en tot mijn verbazing had ik weer opnieuw 2.200 FIFA punten :/ Heb ze zelfs gewoon kunnen uitgeven. Is dat een bug? Heb ik mazzel?
Heb ik ook gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef JochemP het volgende:
Verkocht voor 144kquote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is al eens vaker voorgekomen. Vidic is toch nog wel 130k ofzo?
Die keeper
Denk dat laatste.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
Gewoon 5 min wachten met de rode kaart. Zal dat ingefluisterd zijn of wilde hij gewoon wachten tot de keeper stond?
Ik denk ingefluisterd door de 4de man. Dat was gewoon ditquote:Op maandag 21 januari 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
Gewoon 5 min wachten met de rode kaart. Zal dat ingefluisterd zijn of wilde hij gewoon wachten tot de keeper stond?
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef JochemP het volgende:
Ik heb net voor 2.200 FIFA points aan Gold Packs verneukt (alleen Vidic was de moeite waard).
quote:
Die kan je niet eens meer krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef JochemP het volgende:
[..]
Had ik zoveel mazzel dan? Ik had gehoopt op een TOTY Messi ofzo
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef JochemP het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef JochemP het volgende:
[..]
Waar kennen we die Zambia keeper van dan? Je noemde hem penalty killer maar kan me niet meer herinneren waar vanquote:
Nee, maar dan is er wel meer prijzengeldquote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef el-blanchito het volgende:
Als ik al Fuszy's contracten koop, heb ik dan automatisch gewonnen?
Zoveel betalen voor van Dijkquote:
ik snap uberhaupt niet waarom mensen meer dan 250 coins betalen voor zo'n stuk ongelukquote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel betalen voor van DijkIk had gisteren een Pelle 4-3-3 voor 450 maar die werd vanmorgen met moeite verkocht voor 1k. Ik snap best dat mensen hem nu niet willen hebben
Hij kijkt in de spiegel, op zijn bankrekening en denkt : wie is hier nou het stuk ongeluk Kevin?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet waarom mensen meer dan 250 coins betalen voor zo'n stuk ongeluk
Van de über epische penaltyserie van vorig jaar in de finalequote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waar kennen we die Zambia keeper van dan? Je noemde hem penalty killer maar kan me niet meer herinneren waar van
Er zijn maar een stuk of 12 betere kaarten die je op dit moment kunt krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef JochemP het volgende:
[..]
Agbonlahor ook (al weet ik niet wat hij op de PS3 kost)quote:Op maandag 21 januari 2013 16:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn maar een stuk of 12 betere kaarten die je op dit moment kunt krijgen.
IF Lukaku als enige TOTW speler en dan nog de standaard dure jongens (Messi, Ronaldo, Ibra, Ribery, Robben, etc)
oohquote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de über epische penaltyserie van vorig jaar in de finale
Iemand die in zag dat het een zilveren opperbaas was met zijn 83 heading.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie de fuck gaat hem nou voor 4.5k kopen.
Ja, die zat ook bij die stuk of 12 jaquote:Op maandag 21 januari 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor ook (al weet ik niet wat hij op de PS3 kost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |