PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Kan je je voor aanmelden..dan moet je dus data reviewer worden (onbetaald).quote:
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor hetzelfde geval zitten er een paar gekke die het door hebben dat er Feyenoord supporters een spandoek op hangen en krijgen ze een pak slaag dan zijn de rapen weer gaar.
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze hetquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je je voor aanmelden..dan moet je dus data reviewer worden (onbetaald).
Oh da's wel leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze het
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
416, rij 2 thv 25 zaten er 2 in glimmende jacks en hele tijd met anderen te bellen.
Ik zat voor hun, had het vanaf de 1-0 al door. Heb ze niet gesnitcht.
Was meer om reacties voor te zijn als wejoooo dan ga ik dat ook doen tan2 lkkr bijbaantje t0gquote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waar wil je voor betaald worden dan... ik heb al maanden niks ingevoerd hoor. Af en toe als je een actie van een speler ziet en denkt dat zijn stat hoger kan op fifa dan dump je ff dat filmpje daar en verhogen ze het
Ik denk het ookquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voordat die gekken het door hebben zijn wel alweer een week verder.
Tammepiet, de internetheroquote:
Eerste rondes met je matige team spelen. Die moet je kunnen overleven met je matige teamquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Hmm, ik heb nu 1 goed en 1 matig silver team. Ik wil eigen alleen de silvercup spelen met mn goede team, maar voor fitness moet ik dus ook spelen met mn B-team. In de Gold cup en seasons word ik eruit gepace/lucked. Wat nu?
Attributen kaartjes eropquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Hmm, ik heb nu 1 goed en 1 matig silver team. Ik wil eigen alleen de silvercup spelen met mn goede team, maar voor fitness moet ik dus ook spelen met mn B-team. In de Gold cup en seasons word ik eruit gepace/lucked. Wat nu?
Maak nog een goed silverteamquote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Gold cup kan je echt prima spelen hoor..niet te vergelijken met seasons.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
Ik vind de goldcup ook kut. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon slechtquote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gold cup kan je echt prima spelen hoor..niet te vergelijken met seasons.
Maar ik zou gewoon een tweede silver team maken dat wel goed is dan..
Kost zoveel coinsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak nog een goed silverteam
Je kan toch ook de eerste rondes spelen met een goedkoop gold team?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
De enige fatsoenlijke tegenstander in de eerste 2 rondes van het silvertoernooi die ik ben tegen gekomen was Tim86 zo'n beetje. Toen verloor ik ook wel met mijn kutteam mja, dat was anders misschien/waarschijnlijk ook wel gebeurd.
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch ook de eerste rondes spelen met een goedkoop gold team?
Jezusquote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kost zoveel coins
Dit is mn B-team
[ afbeelding ]
Sreckovic is wel goed, Pantelic heeft 2 uit 2 maar is traag, die Rw kan niks. Middenveld en CB's zijn wel tof, verder is het niet veel.
Ik heb hem nu 50 keer gewonnenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind de goldcup ook kut. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon slecht
Squad fitnessquote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?
Nee 4222 vind ik kut, en ik ben niet zo'n nabouwerquote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jezus
Maak gewoon mijn 4222 Netherway team. Kost misschien 70K maar dan ben je ook direct onverslaanbaar.
Door ze daarna als reserve te zetten in je silver team. Eerst 5 eerste, dan de volgende 5.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
En hoe ga je die dan weer fit krijgen?
Ik 0 keer, maar heb ook pas maximaal 15/20 wedstrijden in de goldcup gespeeld. Wel al 3 finales gehaaldquote:
Doe je dat toch!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ook met mn eerste team doen...
Je kan de druk niet aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik 0 keer, maar heb ook pas maximaal 15/20 wedstrijden in de goldcup gespeeld. Wel al 3 finales gehaald
Teveel werkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door ze daarna als reserve te zetten in je silver team. Eerst 5 eerste, dan de volgende 5.
Of de tegenstanders in de finale zijn gewoon goedquote:
Dan is het nu ook te veel werk voor mij om nog mee te denken naar een oplossing voor jequote:
Dat ging om hele andere redenen die hier al uitgebreid zijn besprokenquote:
Verkoop gewoon steeds je spelers en koop ze fitter terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is het nu ook te veel werk voor mij om nog mee te denken naar een oplossing voor je
Als je in zo'n online cup een tegenstander krijgt, speelt hij dan in dezelfde ronde (dus bijvoorbeeld ook een finale, als jij die speelt)? Of krijg je een random tegenstander voor wie het misschien wel de eerste ronde is?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Of de tegenstanders in de finale zijn gewoon goed
Hoorde het vanochtend op de radio ja. Ze waren nog met zo'n warmtesensor gaan zoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkoop gewoon steeds je spelers en koop ze fitter terug.
Het nieuws opent met de vermiste schaatser hier in het dorp. Waarom vertellen ze er niet even bij dat het zo'n debiel is die gaat schaatsen terwijl het water nog niet eens helemaal dicht ligt. Mijn oma zit expres met de gordijnen dicht omdat ze al die schaatsers niet wil zien
Ja, is gelukkig maar 1400 hectarequote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoorde het vanochtend op de radio ja. Ze waren nog met zo'n warmtesensor gaan zoeken
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vindenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, is gelukkig maar 1400 hectare
Al is het wel bekend waar hij begon dus dat scheelt al.
Dat ookquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vinden
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken maargoedquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij zal intussen wel dermate afgekoeld zijn dat ze hem met zo'n ding niet meer gaan vinden
Toch proberen, dan ben je wel een die hard waaghalsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ook
Had gehoopt er afgelopen weekend te kunnen schaatsen maar het was nogal obvious dat het onmogelijk was
Zijn in 90% van de gevallen 60+'ers. Onverantwoord als de pest. Mijn oma ze ook uitscheldenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toch proberen, dan ben je wel een die hard waaghals
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn in 90% van de gevallen 60+'ers. Onverantwoord als de pest. Mijn oma ze ook uitschelden
spaar ze nu allemaal ?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:05 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, de opruiming is begonnen
Pics, kan niet op de ps3 markt of je moet even je account lenenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is een ratje dat wil profiteren van onze toernooi-inleg
Zoek maar op contracten voor 14/15k
En ik kan geen pics nemen, ben op mn werkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pics, kan niet op de ps3 markt of je moet even je account lenen
Dan graag je accountsdetails.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik kan geen pics nemen, ben op mn werk
Smerige lurkersquote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook met een clubnaam die op die van Fuszy lijkt?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nope, totaal andere: Class on grass.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook met een clubnaam die op die van Fuszy lijkt?![]()
(zit nu ook op de zaak.. )
Die naam kom je wel erg vaak tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, totaal andere: Class on grass.
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
Zal wel iemand van xbw zijn
P.S.
Het sneeuwt hier nogsteeds.
Scherp Toefquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?
Ja heel logisch mensen van xboxworld die op ps3 zittenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
P.S.
hihiquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zullen toch niet op de PS3 markt zitten?
Hier sneeuwt het al de hele dag maar in een uur valt nog geen cmquote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier in regio Rijnmond sneeuwt het ook nog
Ik had een IF Aurier voor 39Kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Inderdaad, maar wel hinderlijk als ik straks weer naar huis moetquote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al de hele dag maar in een uur valt nog geen cm
Vannacht ook best weinig gevallen, gister wel veel.
ook nog 2.5 pagina vol staan.. geen zin om al die prijzen op te zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat deed ik wel ja
Nu mijn hele club maar eens leeg verkopen.
Als ik de ijzel (quote:Op maandag 21 januari 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hier in regio Rijnmond sneeuwt het ook nog
HET IS VDM!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
P.S.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een IF Aurier voor 39KNice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeromequote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Benteke valt me een beetje tegen, wie is nog een andere leuke spits naast Lukaku?
En niet allemaal Agbonlawhore roepen aub
Mayuka, Jerome, Rodellega (zelf nog niet mee gespeeld)quote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Benteke valt me een beetje tegen, wie is nog een andere leuke spits naast Lukaku?
En niet allemaal Agbonlawhore roepen aub
quote:
Of Mousinho/Doylequote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Grant (normaal CM) of Tozer (maar 53 overall maar best goede stats)
Anderson CDM danquote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef dion_v_k het volgende:
Jammer van de chem bij Rooney maar wel een leuk team![]()
[ afbeelding ]
Mlapa, Benteke of Lukaku.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef Zhano het volgende:
Kan geen type Di Santo vinden voor mn tweede team(die ook nog fatsoenlijke linkmogelijkheden heeft)
Tis voor 4231 en daarin vind ik niet echt dat zij goede links hebben... Oh en Mlapa is een Duitser.quote:
Bukharov? Maar die is ook lastig te linken..Fuller, De Sutter, Idrissou,N'Gog, Streller, Ranegie, Koef..quote:Op maandag 21 januari 2013 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis voor 4231 en daarin vind ik niet echt dat zij goede links hebben... Oh en Mlapa is een Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |