Mooi zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef benzin het volgende:
Als ik de kerstperiode heb overleefd dan voel ik me eigenlijk altijd stukken beter.
Ondanks dat ik de afgelopen weken echt een hoop tegenslagen heb gehad en de afgelopen weken mezelf ook rot heb gevoeld, voel ik me vandaag eigenlijk wel okVolgens mij klopt het dus niet
zou best nog eens kunnen werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef padlarf het volgende:
Mocht iemand zich nog lichtelijk depressief voelen, dan heb ik een semiserieuze tip: smeer je in met zonnebrandcreme. De geur zou als het goed is allemaal herinneringen aan zon en warmte en zomer op moeten roepen.
En dan kijk je naar buiten en is het vanquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef padlarf het volgende:
Mocht iemand zich nog lichtelijk depressief voelen, dan heb ik een semiserieuze tip: smeer je in met zonnebrandcreme. De geur zou als het goed is allemaal herinneringen aan zon en warmte en zomer op moeten roepen.
Gordijnen dichthoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan kijk je naar buiten en is het vannaar
Ik spray dan de geur 'Sun' op, van Jil Sander, komt op hetzelfde neer volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef padlarf het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |