ik heb me in rotterdam rotgelachen om kiro en de ecmobeer. hij was enkel rustig als iemand de handen op zijn lijf legde. maar ja: dat kon nu eenmaal niet altijd. toen heeft zn verpleegster de ecmobeer (die krijgt elk kindje aan de ecmo) op hem gelegd en bleek dat ook goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef -Spring het volgende:
Het kan ook gewoon even een uitlaapklep zijn.Als ik de berichtjes op FB lees, vinden ze het wel degelijk rot en sneu en zo. Maar is het (toevallig (alleen) hier) gewoon af en toe even fijn om er zwartgallig over te doen.
Ik zit ook wel een beetje zo in elkaar. Toen m'n moeder een hersenbloeding kreeg zat ik elke dag 150 km verderop bij r in het ziekenhuis. En bij de ene vriendin huilde ik uit en bij de ander maakte ik er kutgrapjes over. Mss is Fok! voor Tico wel die 'ander'.
Over oordeelt of uitspreekt dat het niet jouw humor is en je het niet begrijpt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb me in rotterdam rotgelachen om kiro en de ecmobeer. hij was enkel rustig als iemand de handen op zijn lijf legde. maar ja: dat kon nu eenmaal niet altijd. toen heeft zn verpleegster de ecmobeer (die krijgt elk kindje aan de ecmo) op hem gelegd en bleek dat ook goed.
nja, ik kan wel begrijpen dat je soms je toevlucht neemt tot erg zwarte humor. wat moet je anders? en wat zegt het over jou als je er over oordeelt?
dit klinkt toch echt meer als oordeel dan als uitspreken dat het niet jouw humor is en het niet begrijpt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Jawel hoor, op zich wel begrijpelijk, maar dit staat er zwart op wit, zonder smileys, lichaamstaal en om lekker terug te lezen in de toekomst.
Of eigenlijk gewoon schrijft dat je je niet de hele tijd groot hoeft te houden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Over oordeelt of uitspreekt dat het niet jouw humor is en je het niet begrijpt?
Ook dit, inderdaad!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Of eigenlijk gewoon schrijft dat je je niet de hele tijd groot hoeft te houden?
Nee, dat klinkt niet als een oordeel, maar als mijn mening, de zaken waar ik aan probeer te denken als ik zaken over S op het internet gooi. Volgens mij mag dat ook prima.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef simmu het volgende:
[..]
dit klinkt toch echt meer als oordeel dan als uitspreken dat het niet jouw humor is en het niet begrijpt.
5 reserve kinderen nu J!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
En heb je al een couveuse leeggeroofd?
prima , nog voorkeur ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef Luigi het volgende:
[..]
Één voor mij? Leuk voor d'r bij voor de zondag ofzo.
1 waar je later een stempel op kan plakken. Die zijn hip.quote:
Oh ja! Want als je 2 meiden hebt dan krijg je van goh je had vast liever een jongen gehad he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb al van de 1 dus doe maar van de ander nu? Met zoeen slurfje?
Of als je drie jongens hebt: twee jongens en een meisje in de wagen? En dan op mijn nee. Oh geeft niet hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Want als je 2 meiden hebt dan krijg je van goh je had vast liever een jongen gehad he?
Laat je het toch lekker lopen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ondertussen moet ik best plassen, maar J is er pas over een uur. En mooi niet dat ik die kleine alleen laat.
Écht?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:18 schreef trui het volgende:
nee, als je een roodharige hebt dan. "maar verder alles goed?"
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:18 schreef trui het volgende:
nee, als je een roodharige hebt dan. "maar verder alles goed?"
Kunnen ze je geen ondersteekje brengen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ondertussen moet ik best plassen, maar J is er pas over een uur. En mooi niet dat ik die kleine alleen laat.
Of, met drie meiden: "Dat is ook zielig voor je man..."quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of als je drie jongens hebt: twee jongens en een meisje in de wagen? En dan op mijn nee. Oh geeft niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |