Ik ook niet. Heeft een of andere clown gedaan vrees ikquote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu weet ik nog niet waarom er ja in plaats van Slowchat staat
oh lolquote:
Er stond eerst een nee, en nu ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu weet ik nog niet waarom er ja in plaats van Slowchat staat
Nee, er wonen duizenden Fransen hier in London en ik ben serieus nog NOOIT een sympathieke tegengekomen in al die jaren. Echt in alle eerlijkheid nog nooitquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lol
Maar ik hoop dat je dit niet allemaal meent, want dan heb je echt een slecht beeld.
maar waaromquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er stond eerst een nee, en nu ja.
Misschien komt het door Londen. En zijn ze druk, hebben ze geen zin in jou, of hebben ze een slechte dag. Tenzij je ze alle duizend elke dag spreekt, dan pas kun je dat zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, er wonen duizenden Fransen hier in London en ik ben serieus nog NOOIT een sympathieke tegengekomen in al die jaren. Echt in alle eerlijkheid nog nooit
Ik spreek er een stuk of wat elke dag inderdaad. Er zitten immers aardig wat Franse kinderen op school.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien komt het door Londen. En zijn ze druk, hebben ze geen zin in jou, of hebben ze een slechte dag. Tenzij je ze alle duizend elke dag spreekt, dan pas kun je dat zeggen.
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek er een stuk of wat elke dag inderdaad. Er zitten immers aardig wat Franse kinderen op school.
Het is jouw mening die ik respecteerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, van mij mag de TT worden aangepast door een moderator als jullie het oneens zijn met me
Ik doel dan op hun ouders natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.
Bovendien zeg jij nu alle Fransen. Maar die Fransen zijn in Engeland, en niet in Frankrijk, dus je kunt niks over Frankrijk zeggen.
Ik ben toch ook meerdere keren in Frankrijk geweest?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.
Bovendien zeg jij nu alle Fransen. Maar die Fransen zijn in Engeland, en niet in Frankrijk, dus je kunt niks over Frankrijk zeggen.
Ja dat zeg je er niet bijquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dan op hun ouders natuurlijk
Dankje! Vele Britten zullen het met mij eens zijn en vele Nederlanders waarschijnlijk ookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is jouw mening die ik respecteer
Maar ik vond het in Frankrijk meevallen maar verder vind ik het land gewoon niet zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |