Ik ook niet. Heeft een of andere clown gedaan vrees ikquote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu weet ik nog niet waarom er ja in plaats van Slowchat staat
oh lolquote:
Er stond eerst een nee, en nu ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu weet ik nog niet waarom er ja in plaats van Slowchat staat
Nee, er wonen duizenden Fransen hier in London en ik ben serieus nog NOOIT een sympathieke tegengekomen in al die jaren. Echt in alle eerlijkheid nog nooitquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lol
Maar ik hoop dat je dit niet allemaal meent, want dan heb je echt een slecht beeld.
maar waaromquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er stond eerst een nee, en nu ja.
Misschien komt het door Londen. En zijn ze druk, hebben ze geen zin in jou, of hebben ze een slechte dag. Tenzij je ze alle duizend elke dag spreekt, dan pas kun je dat zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, er wonen duizenden Fransen hier in London en ik ben serieus nog NOOIT een sympathieke tegengekomen in al die jaren. Echt in alle eerlijkheid nog nooit
Ik spreek er een stuk of wat elke dag inderdaad. Er zitten immers aardig wat Franse kinderen op school.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien komt het door Londen. En zijn ze druk, hebben ze geen zin in jou, of hebben ze een slechte dag. Tenzij je ze alle duizend elke dag spreekt, dan pas kun je dat zeggen.
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek er een stuk of wat elke dag inderdaad. Er zitten immers aardig wat Franse kinderen op school.
Het is jouw mening die ik respecteerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, van mij mag de TT worden aangepast door een moderator als jullie het oneens zijn met me
Ik doel dan op hun ouders natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.
Bovendien zeg jij nu alle Fransen. Maar die Fransen zijn in Engeland, en niet in Frankrijk, dus je kunt niks over Frankrijk zeggen.
Ik ben toch ook meerdere keren in Frankrijk geweest?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof kinderen op school aardig zijn. Dat zijn gewoon rot pubers met een slecht humeur.
Bovendien zeg jij nu alle Fransen. Maar die Fransen zijn in Engeland, en niet in Frankrijk, dus je kunt niks over Frankrijk zeggen.
Ja dat zeg je er niet bijquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dan op hun ouders natuurlijk
Dankje! Vele Britten zullen het met mij eens zijn en vele Nederlanders waarschijnlijk ookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is jouw mening die ik respecteer
Maar ik vond het in Frankrijk meevallen maar verder vind ik het land gewoon niet zo leuk.
Ik zei ook niet specifiek dat het om de leerlingen gingquote:
Ik ben ook liefquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vroeg wie jij bent, en niet wie ik ben
Maar wel leuk dat je me lief vindt.
je zei wel leerlingen, en geen ouders daarvan. Dus ik ging daar vanuit.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zei ook niet specifiek dat het om de leerlingen ging
Is ook wel zo maar echt niet alle Fransen zijn extreem arrogantquote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Vele Britten zullen het met mij eens zijn en vele Nederlanders waarschijnlijk ook
Nee, ik zei dat er Franse kinderen op school zittenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei wel leerlingen, en geen ouders daarvan. Dus ik ging daar vanuit.
=.= laat ook maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat er Franse kinderen op school zitten
Oké, soms ben je wel lief.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben ook lief
Maar zeker leuk
Ja daarom dacht sof dat je het over die Franse kinderen had omdat je er niks bij zei over die ouders.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat er Franse kinderen op school zitten
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daarom dacht sof dat je het over die Franse kinderen had omdat je er niks bij zei over die ouders.
Dat klopt maar dat is een aanname en niet iets door mij gezegdquote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daarom dacht sof dat je het over die Franse kinderen had omdat je er niks bij zei over die ouders.
Nee maar het is logisch dat ze het dacht, ik dacht het namelijk ookquote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat is een aanname en niet iets door mij gezegd
Ikzelf niet. Het zou niet fair zijn om mijn mening te baseren op een paar kinderen namelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar het is logisch dat ze het dacht, ik dacht het namelijk ook
Je zegt dus dat ik daar niet vanuit mag gaan, maar jij gaat er ook vanuit dat iedereen in Frankrijk arrogant is.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat is een aanname en niet iets door mij gezegd
Dat klopt. Ik ben pas overtuigd van het tegendeel als ik een vriendelijke en sympathieke Fransman- of vrouw heb gesprokenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zegt dus dat ik daar niet vanuit mag gaan, maar jij gaat er ook vanuit dat iedereen in Frankrijk arrogant is.
Er zijn er genoeg. Dat kan ik je zeggen. Dan heb jij gewoon niet goed gekeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben pas overtuigd van het tegendeel als ik een vriendelijke en sympathieke Fransman- of vrouw heb gesproken
Nee, dat zal het zijn inderdaad. Daarom blijkt uit onderzoek van die lui zelf dat ze door de rest van de wereld worden beschouwd als arrogantquote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg. Dat kan ik je zeggen. Dan heb jij gewoon niet goed gekeken.
Ja zal wel, maar dat betekent niet dat iedere Fransman zo is.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat zal het zijn inderdaad. Daarom blijkt uit onderzoek van die lui zelf dat ze door de rest van de wereld worden beschouwd als arrogant
Amenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zal wel, maar dat betekent niet dat iedere Fransman zo is.
true maar toch is het waarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ik ken je toch niet :S
Eigen dunk.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar toch is het waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |