Niemand houdt je tegen om een torrentclient te installeren en een willekeurige torrentsite te gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:49 schreef hilversum1981 het volgende:
Door die DMCA bedoel je? Gruwelijk naatje toch?
Sickbeard is een automation script voor series. Google is je vriend.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef hilversum1981 het volgende:
En wat is sickbeard? Krijg ik daarmee wel alles binnen?
Dit en meer niet, je kan wel van alles binnen willen halen maar als het niet meer op de downloadbron staat -in dit geval je usenetprovider- dan haal je het nog steeds niet binnen. Een voordeel van sickbeard is wel dat hij het gelijk download zodra het er is, dat is meestal al voor de takedown.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Sickbeard is een automation script voor series. Google is je vriend.
Met een goeie indexer en enigzins regelmatig checken grijp ik slechts zeer zelden mis moet ik zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit en meer niet, je kan wel van alles binnen willen halen maar als het niet meer op de downloadbron staat -in dit geval je usenetprovider- dan haal je het nog steeds niet binnen. Een voordeel van sickbeard is wel dat hij het gelijk download zodra het er is, dat is meestal al voor de takedown.
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met een goeie indexer en enigzins regelmatig checken grijp ik slechts zeer zelden mis moet ik zeggen.
Je link doet het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd keigoeieindexer.org !!!
Die roeleert de pan uit!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd keigoeieindexer.org !!!
Die van je provider.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef borbit het volgende:
Zijn er ook gratis nieuwsgroepen? Ik gebruik altijd torrent en daar ben ik helemaal tevreden over, ik vind het wel irritant dat ik niet weet hoe nieuwsgroepen werken. Zijn er gratis nieuwsgroepen zodat ik het een keer kan proberen?
Wat. Ik download gewoon 1080p alles wat ik wilquote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Funksoldier het volgende:
Vanwege takedowns bij eweka nu op torrent maar dat is ook ruk. Sloom, en vaak divx kwaliteit omgezet naar dvd.
Toch maar eens trials uitproberen..
Vind ik ook, daar verder dus!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef µ het volgende:
Kunnen de usenetvragen niet gewoon in het usenettopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |