Zoals welke?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Chandler het volgende:
Moet je een goede news provider uitzoeken die vooral uit landen komen waar DMCA niet gehandhaafd wordt...
Vraag me af waar ze inkopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die nieuwsgroepen van Ziggo zijn ook ruk
2010. Erg relevant.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Chandler het volgende:
Zoeken is toch niet zo moeilijk?
http://www.dslreports.com(...)dmca-usenet-provider
Zoeken op: news server no dmca
Zoeken doet wonderen!quote:
Eweka is de ergste.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Trebo het volgende:
Payserver nemen bij Eweka, bestanden downloaden met genoeg Par2 bestanden en er is niets aan de hand.
Klopt, maar ga ook niet al het werk voor anderen doenquote:
Lui!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, maar ga ook niet al het werk voor anderen doen
Da's uniek.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gebruik ik al jaren met alle tevredenheid.
Gaat niet lang meer duren gok ik. Klanten lopen achter elkaar weg als ik de fora mag geloven.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als dat uniek zou zijn, zou Eweka allang opgedoekt zijn.
We hebben zelfs zoiemand op FOK!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken iemand die zelf de bestanden indexeert. Kost een shitload aan schijfruimte, maar het kán wel.
Heeft niks met Eweka te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef Kevin24 het volgende:
Idd, Eweka levert al een hele tijd niet meer de kwaliteit van vroeger.. tevens vind ik ze ook redelijk duur.
Upstream provider die snel verwijdert dan. Komt er op neer dat je als klant van eweka niet blij bent.quote:
Nou, hoor een hoop geklaag soms op spotnet over incompleetheid van Eweka terwijl ik er met Sunny Usenet geen last van heb.quote:
Als de bestanden zelf verminkt worden, heb je niks aan zo'n index.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken iemand die zelf de bestanden indexeert. Kost een shitload aan schijfruimte, maar het kán wel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als de bestanden zelf verminkt worden, heb je niks aan zo'n index.
Backup newsserver instellen. Liefst op een andere backbone, bijv. Cabrium netwerk. Doe ik nu ook een weekje of wat en bevalt eigenlijk prima. Ja, kost je extra centjes maar is het wel waard vind ik. Ding wordt regelmatig gebruikt merk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het goed en dit is iemand die wel weet wat hij doetquote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Trebo het volgende:
Payserver nemen bij Eweka, bestanden downloaden met genoeg Par2 bestanden en er is niets aan de hand.
Hier gebruik ik supernews icm cheapnews als backup server dus. Icm een goede indexer nergens (nouja, bijna nergens) last van.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef hilversum1981 het volgende:
Ik las dit bericht: http://tweakers.net/nieuw(...)=asc&page=1#reacties
Daar wordt Eweka met name genoemd.
Maar welke usenet - provider kan ik dan gebruiken ipv newsgrabber? Of is het een probleem waar elke usenet-provider last van heeft, en zijn de dagen van het downloaden gewoon bijna voorbij?![]()
Dan heb je de laatste maand toch echt niet op zitten letten. Bij Eweka krijg je bijna niets meer compleet binnen sinds eind 2012... Ik stap ook over naar iets anders.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Trebo het volgende:
Over Supernews zag ik op Tweakers juist veel negatieve berichten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Luigi het volgende:
Jezus Christus lees anders gewoon over al die posts heen he.
De tiefus.
Nog een keer dan. Supernews. Eventueel icm backupserver. En private indexers.
Ok kan maar dit soort mensen lezen toch niks dus maakt niet uit wat je post.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Over Supernews zag ik op Tweakers juist veel negatieve berichten.
Dus welke moet ik nemen?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok kan maar dit soort mensen lezen toch niks dus maakt niet uit wat je post.
Zelf ben ik prima tevreden over supernews maar ik zie dat de backup cheapnews de afgelopen 2 weken toch al voor meer dan 5GB gebruikt is. Dus wie weet wordt het wel tijd voor wat anders weer ja. Maar voorlopig druppelt alles nog prima binnen via de bekende scripts.
Nee, dat is niet vreemd en de reden staat hier al vele malen vermeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef hilversum1981 het volgende:
Toch vreemd, dat je bijna ( zo lijkt het bijna) met geen enkel usenet-provider je spullen nog gewoon binnen krijgt, zonder gebruik te maken van backup-servers etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |