Nou voor een student een hele benedenverdieping is toch niet verkeerd dacht ikquote:
Is dat zo een programma waar ze in een auto met camera door de stad rijden?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
klinkt mss vreemd maar "rondje noord" bijvoorbeeld kan ik uren naar kijken
maar heb meestal gewoon tot 6 uur rtv noord erop omdat er tot 6 uur radio op de tv is.
nogmaals, ben een radiomens
Het is maar hoe serieus je het AD neemtquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Fixed.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)campaign=Cookiecheck
dat is de auto van google mapsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dat zo een programma waar ze in een auto met camera door de stad rijden?
door de regio jaquote:Op maandag 21 januari 2013 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dat zo een programma waar ze in een auto met camera door de stad rijden?
ADquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het is maar hoe serieus je het AD neemtmaar zal ongetwijfeld kloppen aangezien de helft van de vriezen geen Nederlands verstaat
Maar daar zit de camera op de autoquote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is de auto van google maps
Ingebouwd?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar daar zit de camera op de auto. RTV Noord-Holland heeft zo een programma rijden ze met een auto rond waarin een dashcam zit ingebouwd.
Zonder dollen hebben de Friezen in mijn ogen wel de hoogste production values van alle regionale omroepen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Chandler het volgende:
Het is maar hoe serieus je het AD neemtmaar zal ongetwijfeld kloppen aangezien de helft van de vriezen geen Nederlands verstaat
quote:
Geen idee, kijk niet naar Fryslan TVquote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zonder dollen hebben de Friezen in mijn ogen wel de hoogste production values van alle regionale omroepen.
Lol. Dat wist ik niet. Waarom is het dan geen taal zoals Fries?quote:
Jezusquote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
faaljustitie altijd weerhttp://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117234
en onder "faaljustitie" komt ook gewoon geen rood lijntje
Das wel een mooie baas. Elk jaar voor het criterium (wielerkoers) in Usquert (ook wel Oskwert) houdt hij een mooi weerpraatje wat nergens op slaat.quote:
Yup, en zo bere gezelligquote:
Dat heb ik alleen als er een vrouw achter het stuur zitquote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nog nooit zo nerveus in de auto gezeten
idd ja, de sparquote:
ik blijf ook lekker binnen vanaf nu, als het morgen weer zulk kutweer is zit ik iig goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
zie er tegenop om te werken vanavondkomen toch geen gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |