Alleen als ik boos benquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Appingedam.![]()
Praat je ook Grunnings, mienkindje?
Heftigquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117222
Niet? ik wel, wak vissen is een vak apart en moet het toch eens gedaan hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Deze boy gaat niet vissen met deze kou hoor
O.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn ex merktte altijd op dat ik vaak 'ja' zei aan het einde van de zin, ik had het zelf nooit door.
Maar nu zie ik het veel Groningers ook doenis het echt iets Gronings of wat.
yup, daar staan we om bekendquote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn ex merktte altijd op dat ik vaak 'ja' zei aan het einde van de zin, ik had het zelf nooit door.
Maar nu zie ik het veel Groningers ook doenis het echt iets Gronings of wat.
Hij is trouwens niet Gronings.
wat is jmt?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tis mie ook gelukt !
Vanmörng eem noar Stadjershal geweest veur
Jee Em Thee man man man wat'n rouge bende ja
Juridische Methode en Technieken 2quote:
Waar komt het vandaan dan? Duitsland?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, daar staan we om bekend
Normaal niet, tenzij het water te ondiep is en de schadelijke stoffen niet weg kunnen... (kans wordt groter door dat er nu sneeuw op het ijs ligt en licht niet kan doordringen tot aan de plantjes die zuurstof maken)...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef Ziba het volgende:
Gaan die vissen eigenlijk niet dood? Het water is bevroren ja.
gewoon uut grunn ja!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dan? Duitsland?
ook met andere talen wel, is gewoon als elk dialect een bij elkaar geraapt zooitje woorden die zo onduidelijk mogelijk uitgesproken wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar heel veel woorden zijn te vergelijken met duits ja
hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ook met andere talen wel, is gewoon als elk dialect een bij elkaar geraapt zooitje woorden die zo onduidelijk mogelijk uitgesproken worden
Bijnaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tis mie ook gelukt !
Vanmörng eem noar Stadjershal geweest veur
Jee Em Thee man man man wat'n rouge bende ja
Dat kin naait jaaa!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ook met andere talen wel, is gewoon als elk dialect een bij elkaar geraapt zooitje woorden die zo onduidelijk mogelijk uitgesproken worden
Omdat de treinen daar niet voor gemaakt zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
blijf me nog steeds afvragen waarom treinen in hemelsnaam niet kunnen rijden met sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |