quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Smaak vooral en daarnaast stonerlogica, dat al die kilo's wiet en tabak die we weg roken verwaarloosbaar zijn als je maar niet te veel papier binnen krijgt.
haha, hoe word de smaak dan? gewoon steviger? meer smaak per hijs? of word de smaak echt anders?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
Nu dus een inside-out gerold jointje met voorkamer-tipje aan het roken en moet zeggen dat de smaak wel duidelijker aanwezig is, ja. Blijft ook langer een wiet-smaakje in je mond hangen.
Vind 't best okeMaar honestly vind ik ook niks mis met hoe mijn vorige jointjes allemaal smaakten
Voor mij heeft het dus niet per se toegevoegde waarde
Het smaakt gewoon meer naar wietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
[..]
haha, hoe word de smaak dan? gewoon steviger? meer smaak per hijs? of word de smaak echt anders?
Heb de pijp net al aangestoken, zal morgen een jointje draaien en posten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Jullie moeten echt actiever zijn
Ga ff allemaal jointje draaien en roken en de rest vd avond in dit topic vertoeven
Tsja je proeft gewoon meer wiet en minder papier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
[..]
haha, hoe word de smaak dan? gewoon steviger? meer smaak per hijs? of word de smaak echt anders?
Jointje is gedraaidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Ga ff allemaal jointje draaien en roken en de rest vd avond in dit topic vertoeven
doe mijn UI eens in de OP zetten danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
Ik ben toch niet meer de TS van dit tweede deeltjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doe mijn UI eens in de OP zetten dan
Ik moet een beetje rustig aan doen, heb niet veel meer en de shops sluiten hier om 21:00 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben toch niet meer de TS van dit tweede deeltje![]()
![]()
Ik was trouwens even weg van FOK! omdat jullie allemaal afwezig waren maar nu zijn jullie er ineens allemaal weer![]()
Nog stonede mensen? Ik niet meer hihihi
Ik heb nog 1/3e van het jointje achtergehouden, maar ik denk dat ik dat morgen oprook (en dan 's middags nog ff nieuwe haal) en nu ga slapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik moet een beetje rustig aan doen, heb niet veel meer en de shops sluiten hier om 21:00 uur![]()
Ja potverdorie, dat kan niet hè! Ons een beetje aansporen om te posten en er dan zelf tussenuit te knijpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb nog 1/3e van het jointje achtergehouden, maar ik denk dat ik dat morgen oprook (en dan 's middags nog ff nieuwe haal) en nu ga slapen
Ja jonguh het is al fet laat manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja potverdorie, dat kan niet hè! Ons een beetje aansporen om te posten en er dan zelf tussenuit te knijpen![]()
Ik ook, daarom denk ik dat ik nu maar ga slapen om m'n ritme weer een beetje bij te trekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik leef een beetje op de kop de laatste tijd..
inspirerend om naar te kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
Dit is trouwens fokking fet:
[ afbeelding ]
Ik wil ook werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, daarom denk ik dat ik nu maar ga slapen om m'n ritme weer een beetje bij te trekkendonderdag, vrijdag en zaterdag weer werken
Ik ken hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik wil ook werkenNa 2 maanden thuis ben ik het stil zitten wel weer beu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |