abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121885134
Misschien iets voor in de OP:
Of helemaal niets :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_121885163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Ik had je tutorial gezien hoor :P Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er altijd minder volume in doe en probeer hem altijd zo recht mogelijk te draaien.

Die joint hierboven is nog weer de overtreffende versie ervan. Wel grappig om te zien dat zoveel mensen met shag draaien. Ik vind dat minder lekker en ook lastiger draaien. Sigarettentabak is veel losser en laat zich makkelijker verdelen.
Ik doe ook echt veel minder tabak in m'n joints dan iedereen hier volgens mij :P Meestal de kruim uit m'n pakje shag, dus de "kruimeltjes" tabak die onderin liggen. Veel fijner rollen vind ik dat, dan met al die draden enzo. En binnenste buiten draaien heeft echt veel toegevoegde waarde voor de smaak als je er weinig tabak in doet ^O^

Trouwens, waar in Delft haal je je wiet? En welke? Woon zelf ook in Delft, maar eigenlijk alleen nog maar naar The Game geweest. Daar vind ik de prijs/kwaliteit verhouding maar matig. Ik heb vrienden in Rotterdam en Amsterdam, dus dan sla ik liever goed in als ik daar ben :)
pi_121885816
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ik doe ook echt veel minder tabak in m'n joints dan iedereen hier volgens mij :P Meestal de kruim uit m'n pakje shag, dus de "kruimeltjes" tabak die onderin liggen. Veel fijner rollen vind ik dat, dan met al die draden enzo. En binnenste buiten draaien heeft echt veel toegevoegde waarde voor de smaak als je er weinig tabak in doet ^O^

Trouwens, waar in Delft haal je je wiet? En welke? Woon zelf ook in Delft, maar eigenlijk alleen nog maar naar The Game geweest. Daar vind ik de prijs/kwaliteit verhouding maar matig. Ik heb vrienden in Rotterdam en Amsterdam, dus dan sla ik liever goed in als ik daar ben :)
Haha, ik ben zelf nog nooit in the Game geweest, en ken ook eigenlijk niemand die ernaar toe gaat. Future is ongeveer hetzelfde verhaal. Beide zijn inderdaad kwalitatief niet echt boeiend, heb er wel eens van gerookt. Meestal ga ik naar de Buddha en koop Buddha XL aangezien je daar vrijwel altijd een lekkere zak meekrijgt voor een mooie prijs. Bij het Keldertje hebben ze denk ik de beste wiet en hasj van Delft, maar die is dan ook weer duurder. Dan heb je nog de Vlouw waar ze vrij duur zijn maar opzich wel goeie shit hebben, en een grote rookruimte waar je lekker kan smoken ^O^
Rotterdam en Amsterdam zijn echter sowieso beter qua shops.
I'm the motherfucking baboon
pi_121886149
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Haha, ik ben zelf nog nooit in the Game geweest, en ken ook eigenlijk niemand die ernaar toe gaat. Future is ongeveer hetzelfde verhaal. Beide zijn inderdaad kwalitatief niet echt boeiend, heb er wel eens van gerookt. Meestal ga ik naar de Buddha en koop Buddha XL aangezien je daar vrijwel altijd een lekkere zak meekrijgt voor een mooie prijs. Bij het Keldertje hebben ze denk ik de beste wiet en hasj van Delft, maar die is dan ook weer duurder. Dan heb je nog de Vlouw waar ze vrij duur zijn maar opzich wel goeie shit hebben, en een grote rookruimte waar je lekker kan smoken ^O^
Rotterdam en Amsterdam zijn echter sowieso beter qua shops.
Zal binnenkort nog eens rondkijken :)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:19:44 #155
351780 Piye
King of Kush
pi_121892879
Grappig inderdaad dat zoveel mensen met shag draaien. Persoonlijk vind ik de smaak inderdaad te veel overheersen, maar bij dat spul voor het maken van sigaretten valt dat behoorlijk mee. Zelf draai ik altijd met sigaretten en als ik echt niks anders heb, gebruik ik de gruis van shag. Alleen dan worden m'n jointjes echt dun, want ik gebruik dan altijd heel weinig.

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:25 schreef Differ het volgende:

[..]

Haal je altijd bij Countdown?
Nee, ik ga meestal naar 4floors. De wiet is ietwat prijzig (minstens 8 euro per gram, en 20 cent statiegeld voor de bakjes), maar de kwaliteit is goed, ze hebben een heel grote selectie en je kan er chill binnen zitten, dus een goede plek om even te chillen met enkele vrienden en als je alleen bent maak je al gauw nieuwe. :D Alleen deze keer ging ik grotendeels dankzij dit topic wiet halen en countdown is dichterbij en direct bij de tramhalte.

Zelfs in de buurt van Countdown is het niet m'n favoriete shop. Dan verkies ik toch Sultan. Je hebt er veel minder keuze dan bij Countdown, maar ik heb het idee dat ik er betere zakken krijg. Daarnaast hebben ze van die grote voorgedraaide joints voor 3 euro, dus dat is wel handig zodat je je eerste joint niet zelf hoeft te draaien.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_121892991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
Grappig inderdaad dat zoveel mensen met shag draaien. Persoonlijk vind ik de smaak inderdaad te veel overheersen, maar bij dat spul voor het maken van sigaretten valt dat behoorlijk mee. Zelf draai ik altijd met sigaretten en als ik echt niks anders heb, gebruik ik de gruis van shag. Alleen dan worden m'n jointjes echt dun, want ik gebruik dan altijd heel weinig.

[..]

Nee, ik ga meestal naar 4floors. De wiet is ietwat prijzig (minstens 8 euro per gram, en 20 cent statiegeld voor de bakjes), maar de kwaliteit is goed, ze hebben een heel grote selectie en je kan er chill binnen zitten, dus een goede plek om even te chillen met enkele vrienden en als je alleen bent maak je al gauw nieuwe. :D Alleen deze keer ging ik grotendeels dankzij dit topic wiet halen en countdown is dichterbij en direct bij de tramhalte.

Zelfs in de buurt van Countdown is het niet m'n favoriete shop. Dan verkies ik toch Sultan. Je hebt er veel minder keuze dan bij Countdown, maar ik heb het idee dat ik er betere zakken krijg. Daarnaast hebben ze van die grote voorgedraaide joints voor 3 euro, dus dat is wel handig zodat je je eerste joint niet zelf hoeft te draaien.
Sultan _O_

Ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden toen ik daar in de buurt woonde, dat ze van die grote voorgedraaide joints inderdaad hadden.
Maar die waren wel 30cm ofzo..

Maar die kwaliteit die daar in zat viel wel weer tegen.

Laatste tijd ga ik of Witte de With of Tuda..
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:25:35 #157
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_121893128
Goed topic ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 16:29:01 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121893278
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Fopje het volgende:
Goed topic ^O^
Nu mag je wel modje blijven hier, van mij :) O+
Fuck the EBU.
pi_121895479
Ik zie iedereen wat wiet op een berg tabak pleuren, mixen jullie dat niet? Als ik dat doe brandt er altijd 1 kant van de joint veel sneller weg
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:22:33 #160
351780 Piye
King of Kush
pi_121895570
Vreetkick stillen met deze:

:Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef Differ het volgende:

[..]

Sultan _O_

Ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden toen ik daar in de buurt woonde, dat ze van die grote voorgedraaide joints inderdaad hadden.
Maar die waren wel 30cm ofzo..

Maar die kwaliteit die daar in zat viel wel weer tegen.

Laatste tijd ga ik of Witte de With of Tuda..
Ja die heb ik ook een keertje gehaald, was 20 euro. De kwaliteit is inderdaad wat minder, maar dat ben ik gewend met voorgedraaide joints. Normaal haal ik die dan ook niet, alleen bij Sultan vind ik het wel een redelijke prijs. En als ik ga stappen haal ik er meestal 1 of 2 bij Skyhigh. Niet echt een speciale reden dat ik daarheen ga, het is meer uit gewoonte. :9
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:18:28 #161
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121897602
Geupdate

Als er iets mist hoor ik het wel

Hier de code

SPOILER: code
Mijn nieuwe ondertitel
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:25:20 #162
288245 crew  Moira
pi_121897853
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef sinepedraap het volgende:
Geupdate

Als er iets mist hoor ik het wel

Hier de code

SPOILER: code
Zijn er maar 2 nieuwe stoners bij sinds dit weekend? Want er hebben wel veul meer gepost, of waren dat geen eckte stoners? :@
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:26:26 #163
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_121897899
ik heb altijd puur, shag/tabak is vies :@
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:26:41 #164
288245 crew  Moira
pi_121897909
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zie iedereen wat wiet op een berg tabak pleuren, mixen jullie dat niet? Als ik dat doe brandt er altijd 1 kant van de joint veel sneller weg
Nu je het zegt, dat is idd zo. Maar ik brand dat altijd op tijd bij :9
En als ik het mix zit er ook wiet helemaal onder bij het tipje, en dat vind ik zonde want dat rook ik toch niet op. Ik laat altijd minstens een halve cm wiet-loos na het tipje :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:28:11 #165
288245 crew  Moira
pi_121897961
Overigens ga ik weer eentje draaien hihi. Ik wil wel eens dat inside-out proberen.
Maar op het moment dat je hem ingerold hebt moet je dus aan de buitenkant van het vloeitje (door het vloeitje heen) die plakrand natlikken? Of moet je hem al nat hebben voor je 'm inrolt? :@
Fuck the EBU.
pi_121898064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
Overigens ga ik weer eentje draaien hihi. Ik wil wel eens dat inside-out proberen.
Maar op het moment dat je hem ingerold hebt moet je dus aan de buitenkant van het vloeitje (door het vloeitje heen) die plakrand natlikken? Of moet je hem al nat hebben voor je 'm inrolt? :@
vroeg ik me ookal af
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:31:16 #167
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_121898070
quote:
Ja dat wil ik ook wel eens weten inderdaad.
Ik heb vroeger veel met amerikanen gerookt en die hebben ook te gekke draaimethodes overigens.
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:33:44 #168
288245 crew  Moira
pi_121898167
Ik begrijp uit de tut van sinepedraap dat je door de vloei heen moet likken, interessant.. :P
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:36:07 #169
351780 Piye
King of Kush
pi_121898254
quote:
Door het vloeitje heen likken. Vroeger veel problemen mee gehad, omdat ik dat niet doorhad. :9 Overigens is het best te doen om het eerst te likken, maar het is alleen maar onnodige moeite.
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:37:28 #170
288245 crew  Moira
pi_121898317
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:36 schreef Piye het volgende:

[..]

Door het vloeitje heen likken. Vroeger veel problemen mee gehad, omdat ik dat niet doorhad. :9 Overigens is het best te doen om het eerst te likken, maar het is alleen maar onnodige moeite.
Aight :D

Ik ben trouwens ook zo'n tipje met 'voorkamer' aan het bouwen, jointje á la sinepedraap dus :7
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:40:05 #171
380731 WarmZaad
pi_121898433
waar staat die techniek van sinep?
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:40:27 #172
288245 crew  Moira
pi_121898447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef WarmZaad het volgende:
waar staat die techniek van sinep?
Keihendig in de OP! :*
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:44:22 #173
380731 WarmZaad
pi_121898629
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Keihendig in de OP! :*
ik snap het nut niet van wat minder of meer vloei

ik ben nog niet zo'n door gewinterde :@
  PR en moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 18:49:49 #174
288245 crew  Moira
pi_121898866
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

Betere smaak ofzo? Ik zal er zo achter komen :7
Mij lukt 't niet zo heel goed, ik kon die plakrand niet zo goed vinden door het andere laagje vloei heen en bij de tip zat hij blijkbaar niet goed, dus die zit een beetje los :P Maar ondanks dat het geen strakke joint is zit hij wel dicht :D Straks ff aansteken :)
Fuck the EBU.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:51:18 #175
351780 Piye
King of Kush
pi_121898921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef WarmZaad het volgende:

[..]

Smaak vooral en daarnaast stonerlogica, dat al die kilo's wiet en tabak die we weg roken verwaarloosbaar zijn als je maar niet te veel papier binnen krijgt. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')