dat dacht ik al, daarom maar even in een spoiler gezetquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
Die ga ik nog even niet lezen
Voor iemand wiens vriend zich in moet houden, zit ze wel heel veel aan hem; vooral aan zijn buik.
Ik ben u zeer erkentelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dacht ik al, daarom maar even in een spoiler gezet
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:04 schreef MissJ het volgende:
weet niet meer van wanneer deze uitzending was, maar hier een update van december 2011:Oh, een positief verloop. Dat had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee he, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, een positief verloop. Dat had ik niet verwacht.
ja zeker, stuk beter om in Nederland te wonen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap van haar. Maar wel verstandig dat ze in Nederland zijn gaan wonen.
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Dit maar weer eens kijken. Is dit nog Grenzeloos Verliefd?
Haha, ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:59 schreef Disana het volgende:
Zet je zonnebril eens af als je aan ouders wordt voorgesteld.
wordt niks met die tweequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:00 schreef Starlie het volgende:
Patricia is toch veel te saai voor hem...?!
whehe ik ookquote:
Denk het ook niet. Nu is alles leuk en lief maar hij is zo anders volgens mij. Zij wil huisje, boompje, beestje. Hij wil nog lekker een paar jaar reizen, Chillen en muziek maken.quote:
Wellicht. Maar wel eerlijk en ze hebben geen ruzie gehad.quote:
deze dusquote:
hij zat ook nog in Australië toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
Pfoe die heeft echt niet anderhalf jaar op haar gewacht hoor.
Wat ik ook dacht!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
Pfoe die heeft echt niet anderhalf jaar op haar gewacht hoor.
ja!! Nu blijkbaar nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef Starlie het volgende:
Normaal krijgen wr toch nog altijd een filmpje te zien met hoe het nu gaat?!
quote:Compilatie seizoen 3 (deel 1)
donderdag 21 maart 2013 om 20:30 uur
In deze compilatie aflevering het liefdesverhaal van Gwenny (Zuid-Afrika) en Ellen (Indonesië). Overwint hun liefde alle moeilijkheden, die ze op hun pad tegenkomen?
Het staat er niet bij, maar volgens mij is dit de aflevering waarin ze erachter komt dat hij al getrouwd is. Kan interessant worden.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
Vanavond eindelijk een nieuwe:
Toen Sanne in Zimbabwe vrijwilligerswerk deed, leerde ze George kennen. Inmiddels hebben ze samen een kind. Voor Sanne is het de hoogste tijd om voorgoed naar het Afrikaanse land te vertrekken. Grenzeloos verliefd volgt het stel.
Dat denk ik ook ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
Ben benieuwd, volgens mij wordt dit een pareltje.
En het gewoon allemaal schaamteloos zeggen.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
Die cafetaria van Ans en Joop heeft ze zo te zien vaak van binnen bekeken.
En wat ze daar serveren heeft haar binnenkant ook van binnen bekeken!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
Die cafetaria van Ans en Joop heeft ze zo te zien vaak van binnen bekeken.
Wou je het ontkennen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |