Die loopt niet, is te intensief voor die dikzak.quote:
Onzin? Check je DM geschiedenis maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon het Ajax-kloontje van Davy ofso?Die komt ook altijd met deze onzin.
Als die mensen van FOK nou eens fatsoenlijke functies geven in DM. Mijn DM box zit bamvol DMs van chicks en mensen die ik wel tof vind.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin? Check je DM geschiedenis maar.
Jij DM't jezelf vaak he?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die mensen van FOK nou eens fatsoenlijke functies geven in DM. Mijn DM box zit bamvol DMs van chicks en mensen die ik wel tof vind.
quote:
Kom regel matig voor ja. Psychiater zei dat ik misschien eens met me zelf moet praten ipv met de stemmen in mijn hoofd.quote:
fixedquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt regelmatig voor ja. Psychiater zei dat ik misschien eens met me zelf moet praten ipv met de stemmen in mijn hoofd.
Sowieso vergat hij een hoofdletter en een punt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
En het is nog altijd gecorrigeerd ipv "fixed"
inderdaad, nou je het zegtquote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso vergat hij een hoofdletter en een punt.
zie DMquote:Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fix de rest dan ook of stop met interessant doen nep grammar nazi
quote:
Verbeter dan niemand wanneer je er zelf een potje van maakt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, nou je het zegt
geen idee waar ik ze heb laten liggen
Waarvan?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbeter dan niemand wanneer je er zelf een potje van maakt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Wesley Sneijder / Galatasaray pics
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |