quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muzikale mannen
Mijn hobby's zijn ook niet echt bijster boeiend. Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"Heel standaard
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...Damn it, ik vind het altijd leuk als andere mensen inzingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, je hebt mijn youtube kanaal al gechecked dus je kent m'n voor mij belangrijkste hobby
Bovendien, van gitaarspelen krijg je hele soepele vingers... If you know what I mean![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wil je dan een keer voor me gezellig doen met vrienden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Yuki het volgende:
Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je dan een keer voor me gezellig doen met vrienden?
[..]
[..]
Muzikale mannen
Mijn hobby's zijn ook niet echt bijster boeiend. Muziek, zelf zingen, biosje/kroeg in, "gezellig doen met vrienden"Heel standaard
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...ah toe ah toe ah toe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ach man, jij hebt me allang horen zingenquote:
[..]
Andersom is net zo irritant kan ik je vertellen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan mij mateloos irriteren aan mensen die perse moeten spelen op hun instument of moeten zingen.
Ooit zo een date gehad.
"Zal ik wat voor je spelen op m'n gitaar"
Nee is niet nodig hoor
"Zeg maar welk nummer"
Uhm geen, ik houd ee niet zo van
"Ja maar ik kan echt goed spelen"
Ja dat zeggen de kandidaten bij idols ook altijd. Maar sorry ik houd er gewoon niet van
"Ja nee zal nog eens wat vragen"
Pfff als je blieft zeg
Flauw hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Andersom is net zo irritant kan ik je vertellen:
"Speel eens wat voor me"
Nee, moet gewoon vanzelf gaan
"Ah toe, we moeten echt een nummer samen opnemen!!!!"
Nee, moet groeien...
Ja hoor, behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft er nou niemand positieve ervaringen met online dating?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
jawel hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Offline werkt voor mij veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer zeg ik gewoon: "Na alles wat er vannacht en vanochtend is gebeurd, gaan m'n snaren roestenquote:
Nou ik heb alleen badoo en paiqquote:
[..]
Muzikale mannen
Alle mannen vragen dan weer heel standaard of ik ook een keer voor ze wil zingen...Noem het dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nou ik heb alleen badoo en paiq
paiq -> geen mooie dames (uit de buurt)
badoo -> Alle knappe chicks worden volgens mij door ZOVEEL gasten aangesproken dat het praktisch onmogelijk is om d'r een date mee te regelen. 2x gelukt maar beide keren met soort van geluk dat ze er net die dag op die site kwamen/zich hadden ingeschreven. Maar die bleken beide totaal niet m'n type qua karakter. Ik blijf erbij dat het in de kroeg oid makkelijker is iemand te vinden die goed bij je past. (misschien heb ik nou ook niet echt de goeie sites geprobeerd hoor)
(en ja, ik wil perse een knappe vriendin)
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
(en ja, ik wil perse een knappe vriendin)
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.quote:
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.
Hij zegt ook iets over karakter, dus weet niet of looks > rest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Looks > rest... duh! Als je knap van jezelf bent dan wil je geen afdankertje.
Ha, hier hebben we de kloon van Zucht93quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danMaar misschien denk ik wel raar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |