quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
Nou, mn "date" is net weg.
Even in volgorde van prioriteiten:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
-een verdomd goede avond gehad.
Goede muziek, lekker geouwehoerd. Was erg leuk
Ja. 1 keer, april vorig jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
Ik heb nog geen date gehad via Paiq (zit er nog wel aan te komen) maar ik heb toch al een aantal leuke contacten, het aanbod valt mij nog niet tegen. Maar tot nu toe heb ik eigenlijk maar bij een contact meteen het idee gehad dat ze echt leuk is. Voor de rest is het toch een beetje aftasten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie op Paiq wel eens iemand tegen gekomen die je echt heel erg aansprak?
Welke datingsite was dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, dus ik heb me ook eens een half uur lang door een eindeloze vragenlijst heen zitten klikken vrijdagnacht. Of was het zaterdag, kan ook wel. Ik had er de volgende ochtend al spijt van. Mensen gaan reageren, huuuDaar "moet" ik iets mee
![]()
Long story short: Profiel meteen weer verwijderd. Vond dat wel weer erg laf op zich, maar het moest.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Klinkt als een hele goede avondquote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Niet geneukt, mislukte date dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Murdera het volgende:
-niet geneukt.
-aardig wat gedronken
Daarvoor zijn 2e datesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als een hele goede avondEn ongeacht jouw prio's, op zo'n avond hoeft er ook niet geneukt te worden wmb
Nee neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarvoor zijn 2e dates
Houdt de spanning er ook nog ff in
homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hedde gij wel gezoend of wa?quote:
Respect voor vrouwen noemt men datquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nu
Nee hoor nee, ik sta volledig achter die afspraak. Ongeacht wat de vrouwen er van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarvoor zijn 2e dates
Houdt de spanning er ook nog ff in
Bij mij zijn dat toch altijd een ander soort date. Waarbij ik zelf altijd van te voren wel weet dat er waarschijnlijk geneukt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.
waar tover je ze allemaal vandaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Maar vanavond komt er weer een jonge schone langs.
Sloerie!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Homo
[..]
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!
Hij neukt ze niet
Hij zoent ze niet
Hij is dus ongevaarlijk, en alle vrouwen gaan langs
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.
Maar dat is een beetje teveel van het goede.
En dit weekend was een van de leukste chicks die ik ken er.
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig hoor
Ben wel jaloersik heb wel weer behoefte heb aan een goede zoensessie
Daar kom ik gewoon eerlijk voor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |