Was het lang genoeg?quote:
Is dat serieus waar ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf ook aan tafel gezet bij Studio Voetbal
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Van het Hek is wel definitief weggestuurd denk ik, dat is er alvast 1.
Ik dacht dat de Chef Sport van de NOS dat gedaan had.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf ook aan tafel gezet bij Studio Voetbal
Sterker nog; hij heeft zichzelf als commentator van alle Spaanse wedstrijden neergezet afgelopen EK.quote:
Ik ben bang.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Knallen bovenop jullie stompe teringmuilen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Chef Sport van de NOS dat gedaan had.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog; hij heeft zichzelf als commentator van alle Spaanse wedstrijden neergezet afgelopen EK.
doe eens normaal en rustigquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Knallen bovenop jullie stompe teringmuilen.
Brrr, ik tril hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben je dat niet vanachter je compjoeturtje.
Ja dat was zo opzichtig man.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog; hij heeft zichzelf als commentator van alle Spaanse wedstrijden neergezet afgelopen EK.
Precies.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, niet gaan lachen, dan blijft hij bezig.
Nu is het al te laatquote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, niet gaan lachen, dan blijft hij bezig.
Ga weg!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Conclusie is eigenlijk dat Heerenveen een groot probleem heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |