Dat zijn twee woorden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
niets is sterker dan dat ene woord
[ afbeelding ]
Is dat een nieuw nummer van 'm?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geef mij maar het origineel van Lee Towers.
Het blijft toch een oostblokteef.quote:
zou hij ook HansieHansie als Jezus zien?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
stoor bij de EO, het moest er een keer van komen.
Is een grotere baas dan:quote:
quote:
en Hans Kraaij Sr als god?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou hij ook HansieHansie als Jezus zien?
of JD als de duivel?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zou hij ook HansieHansie als Jezus zien?
en Hans Kraaij Sr als god?
Maar dan kan ik mijn toetsenbord/tv/monitor toch niet zien?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een bazige olifant godverdomme.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Topreclame, dit verdient de Gouden Loeki
Dat gaat zeker gebeuren want VI zet vanavond het kijkcijferkanon in.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.kijkonderzoek.nl/
740.000 kijkers en dat terwijl de samenvattingen op nummer één staan met bijna 3 miljoen kijkers..
Ik zeg: VI VNV OVER DE 740k !
Ronald de B. denkt dat ajax al gewonnen heeft en zit ook weer aan tafel. Arrogant!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
PSV heeft weer dik gewonnen en Ronald W. zit weer aan tafel!
B2 zit daar als Qatar vertegenwoordigerquote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ronald de B. denkt dat ajax al gewonnen heeft en zit ook weer aan tafel. Arrogant!
Was echtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Paul het volgende:
Goeie grap van Sjek in de teaser met Jantje v Halst
Die man moet gewoon lekker bij omroep brabant gaan zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
Ronald Waterreus zal wel weer een grote mond hebben nu PSV met ruime cijfers gewonnen heeft
Daar willen ze hem nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man moet gewoon lekker bij omroep brabant gaan zitten.
En vooral hun mond houden als ze niets wordt gevraagdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Mulder![]()
Wijven moeten gewoon achter het aanrecht en daarmee basta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |