PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit gun je niemand nee, maar het is wel gigantisch dom
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit gun je niemand nee, maar het is wel gigantisch dom
Ik gun niemand ziektes waar ze niets aan kunnen doen of iets anders wat buiten hun macht ligt. Met een terechte rode kaart van het veld gestuurd worden, helemaal uit het lint gaan, met kanker schelden, tegen een deur aan trappen en als klap op de vuurpijl een ruit doorslaan. Dat is gewoon zijn eigen domme schuld en heb ik absoluut geen enkel medelijden mee.quote:
Die is aardig in prijs omhoog geschoten, gaat die weer dalen denken jullie?quote:
Ik denk dat 'ie stabiliseert.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:06 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Die is aardig in prijs omhoog geschoten, gaat die weer dalen denken jullie?
Hij deed het zelf. Ik gun het niemand toe, maar als je het op deze manier zelf doet is het niet meer dan terecht.quote:
Als ze zijn salaris wel doorbetalen dan kun je die club niet meer serieus nemen al is dat al moeilijk met het beleid wat ze voerenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef strakkeman het volgende:
Ik mag toch hopen dat PSV zijn salaris niet doorbetaald tot hij weer hersteld is.
Boeie, dat betalen de inwoners van de gemeente Eindhoven wel joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
Als psv zou je gewoon zijn salaris moeten inhouden
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boeie, dat betalen de inwoners van de gemeente Eindhoven wel joh.
Linkje?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Als je die tweets van Pietertje leest
Die kerel praat als een mongool.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 10:02:12They Just Can't Handle The Swag On Us ft @steffi13smits reageer retweet
Ah, dus hij slaat een keer door omdat alles een keer tegen zit, gevolg: scarred for life, maanden geblesseerd. Prima.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik gun niemand ziektes waar ze niets aan kunnen doen of iets anders wat buiten hun macht ligt. Met een terechte rode kaart van het veld gestuurd worden, helemaal uit het lint gaan, met kanker schelden, tegen een deur aan trappen en als klap op de vuurpijl een ruit doorslaan. Dat is gewoon zijn eigen domme schuld en heb ik absoluut geen enkel medelijden mee.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Patje1987 het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 10:02:12They Just Can't Handle The Swag On Us ft @steffi13smits reageer retweet
Ik ben ook wel eens boos en net als mij nog heel veel mensen in de wereld maar wij slaan ook geen ruiten door.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, dus hij slaat een keer door omdat alles een keer tegen zit, gevolg: scarred for life, maanden geblesseerd. Prima.
Ik praat zijn actie niet goed maar het is wel erg vervelend voor die jongen
Hij had het vast ook niet zo gepland.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos en net als mij nog heel veel mensen in de wereld maar wij slaan ook geen ruiten door.
dat lijkt me niet, niemand plant om zijn eigen arm naar de kloten te slaan lijkt me.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had het vast ook niet zo gepland.
Nee, maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met zijn incapabiliteit van denken in het algemeenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij was eindelijk hersteld en dan maakt 'ie zo'n domme overtreding met een enorm stomme reactie. Ja, dan gooi je wel je eigen ruiten in, zoals men dat spreekwoordelijk zegt.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens boos en net als mij nog heel veel mensen in de wereld maar wij slaan ook geen ruiten door.
glazenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij was eindelijk hersteld en dan maakt 'ie zo'n domme overtreding met een enorm stomme reactie. Ja, dan gooi je wel je eigen ruiten in, zoals men dat spreekwoordelijk zegt.
Dan kun je nog wel nadenken als je zo nodig wil slaan dan ram je hand tegen de muur en ga niet door glas lopen rammen. Het is gewoon een matige voetballer en achterlijke debiel.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Zijn%20eigen%20ruiten%20ingooienquote:
"of door de ruiten gooien"quote:Op zondag 20 januari 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Zijn%20eigen%20ruiten%20ingooien
"...(of ruiten)...", kan dus allebei.
Preciesquote:Op zondag 20 januari 2013 23:21 schreef StijnDa het volgende:
Moraal van het verhaal; domme mensen verdienen het om levenslang met verminkingen rond te lopen.
Gunnen niet maar ik zou zo iemand hard in zijn gezicht uitlachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind dat iedereen hier wel erg overdreven reageert
Je gunt niemand zoiets natuurlijk.
Ik zal je het verschil uitleggen. Zijn blessures, waar hij niets aan kan doen, wens ik hem absoluut niet toe. Maar als een volslagen tokkie een ruit met gaas doorslaan, heb ik geen seconde medelijden mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, dus hij slaat een keer door omdat alles een keer tegen zit, gevolg: scarred for life, maanden geblesseerd. Prima.
Ik praat zijn actie niet goed maar het is wel erg vervelend voor die jongen
Ja ja tuurlijk zou jij dat doen ! Wat een vervelend ventje ben je dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gunnen niet maar ik zou zo iemand hard in zijn gezicht uitlachen.
Wat dan moet je er medelijden mee hebben?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja tuurlijk zou jij dat doen ! Wat een vervelend ventje ben je dan.
Ja het verschil was duidelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 23:26 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ik zal je het verschil uitleggen. Zijn blessures, waar hij niets aan kan doen, wens ik hem absoluut niet toe. Maar als een volslagen tokkie een ruit met gaas doorslaan, heb ik geen seconde medelijden mee.
Snap je punt wel hoor, hij hoeft van mij ook niet dood te bloeden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het verschil was duidelijk![]()
Maar oké, dan zijn we het er over oneens.
Sympathiek van jequote:Op zondag 20 januari 2013 23:30 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Snap je punt wel hoor, hij hoeft van mij ook niet dood te bloeden.
¤1,6 miljoen coins.quote:
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar speel je draadloos?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi mannen (en evt dames)
Mag ik ff inbreken? Is er ergens behalve de SC een topic waar ik een probleem/oplossing met Fifa 13 op de PS3 (haperen tijdens online spelen) kan opzoeken?
Thnx alvast.
Yups. Maar met 12 hadden we er geen last vanquote:Op zondag 20 januari 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar speel je draadloos?
Oke. Gelukkig ken ik jou enkel via het internet.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat dan moet je er medelijden mee hebben?
Als iemand me in de kroeg zou vertellen dat hij zowat zijn pols heeft door gesneden omdat hij door een ruit sloeg zou ik eerst zeggen dat het een debiel is en dan lachen. Met zulke acties hoef je geen medelijden te hebben
Iets veranderd aan je PS3-netwerkinstellingen in de tussentijd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups. Maar met 12 hadden we er geen last vanPS staat ook maar een paar meter van de router (dus niet op zolder ofzo
)
Heb je het altijd? Anders zou ik hem toch echt aan de kabel hangen dan is je verbinding altijd goed van jou kant.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups. Maar met 12 hadden we er geen last vanPS staat ook maar een paar meter van de router (dus niet op zolder ofzo
)
Kan zijn dat er een apparaat is gaan storen op de frequentie van jouw draadloos internet. Het eerste wat ik zou proberen is de PS3 bekabeld aansluiten met een simpel ethernetkabeltje.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
)
Ik heb al wel gelezen dat we niet de enige zijn met dit probleem en dat het een kinderziekte van 13 zou zijn. Optie: wachten op de update. maar dat vind ik wel wat lame na ik weet niet hoeveel versies van Fifa....
Omdat ik geen medelijden heb met achterlijke acties? Kom op zeg wat moet je dan zeggen nou Erik dit mag je nooit meer doen hoor want dit had nog veel erger kunnen aflopen en je zet de club en jezelf in een heel slecht daglicht. Flikker toch op gewoon een belachelijke actie en dat mag je zo iemand ook goed duidelijk maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke. Gelukkig ken ik jou enkel via het internet.
fapquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Philos het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=238992539569004
is dit hier al eens gepost hier vandaag?
[ afbeelding ]
Ben je nu Fifa aan het spelen?quote:
ja even twee potjes gedaanquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben je nu Fifa aan het spelen?
Ik heb echt het idee dat jij nooit wat aan school doet.quote:
ik doe best wel wat aan school hoor, samenvatting af, morgenochtend nog wat examenopgaves maken. Ik vond dat ik wel wat fifa verdiendequote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij nooit wat aan school doet.![]()
Fey-PSV dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Pieters over 5 weken wel kan spelen.
Ok, dan is het goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik doe best wel wat aan school hoor, samenvatting af, morgenochtend nog wat examenopgaves maken. Ik vond dat ik wel wat fifa verdiende
Waarom heb ik een vermoeden dat dit een heel smerig verhaal is?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Philos het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=238992539569004
is dit hier al eens gepost hier vandaag?
[ afbeelding ]
Geniale UI trouwens, die reclame is echt baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx guys![]()
Ik zal er morgen eens een kabel tussen hangen. Kijken of het wat uitmaakt.
Ik vind 'm op de PS3 sowieso al trager dan op de Xbox. Zal wel komen door PSN en de tragere opslag.quote:
Kijken. Gewoon. Kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom heb ik een vermoeden dat dit een heel smerig verhaal is?
Jawel dan vind ik dat sneuquote:Op zondag 20 januari 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik geen medelijden heb met achterlijke acties? Kom op zeg wat moet je dan zeggen nou Erik dit mag je nooit meer doen hoor want dit had nog veel erger kunnen aflopen en je zet de club en jezelf in een heel slecht daglicht. Flikker toch op gewoon een belachelijke actie en dat mag je zo iemand ook goed duidelijk maken.
Als iemand besluit een salto te maken in een halfpipe met een oma fiets en zijn arm breekt heb je toch ook geen medelijden
dan had ik dit gezicht getrokkenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel dan vind ik dat sneu
Het is wel zijn/haar eigen schuld, maar toch gun je het ze niet en kan ik daar best medelijden mee hebben. Ik vind het altijd wel sneu als iemand anders een ernstig iets heeft. Extreme uitzonderingen daar gelaten. Pieters had ook dood kunnen gaan door een slagaderlijke bloeding, dat had jij zitten schaterlachen voor je pc of?
Moet je iemand nemen met een goede balbehandeling en 'm op het randje van de 5 mikken. Powerblakje net iets voller dan de helft. Geen effect.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet echt wat gaan doen aan mijn corner hitratescoor er nooit een
Ik verander bij corners nooit van richting, gelijk voorzetten.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet echt wat gaan doen aan mijn corner hitratescoor er nooit een
dan scoor ik minstens 3 goals per wedstrijdquote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik verander bij corners nooit van richting, gelijk voorzetten.
Zorgen dat de bal ongeveer bij de eerste paal komt en als je kopsterke spelers hebt is 1 op de 3 corners een goal.
Wut?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Wrijfhout het volgende:
Lol kocht net een Rooney voor 20k en een Rooney voor 41k
Ik gun niemand een blessure maar je weet donders goed wat er kan gebeuren als je op ramen gaat slaan ook al ben je woedend. Dan heb ik er absoluut geen medelijden mee en zou ik er om lachen. Hij was nooit dood gegaan man genoeg medische hulp in zo'n stadion.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel dan vind ik dat sneu
Het is wel zijn/haar eigen schuld, maar toch gun je het ze niet en kan ik daar best medelijden mee hebben. Ik vind het altijd wel sneu als iemand anders een ernstig iets heeft. Extreme uitzonderingen daar gelaten. Pieters had ook dood kunnen gaan door een slagaderlijke bloeding, dat had jij zitten schaterlachen voor je pc of?
Want jij krijgt 9 corners per wedstrijd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan scoor ik minstens 3 goals per wedstrijd
Ik wist dat nietquote:
Ah okequote:
Ik heb 150c geboden op alle dure kaarten en toen krijg ik een foutmelding en werd ik gekicked. Kijken of ik net zoveel geluk heb al Rudi.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Fut is down? Het duurt 2 minuten voor ik erin kan en krijg daarna een foutmelding.
Hier precies hetzelfde.. Hebben ze hier vooraf niks over gezegd?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Fut is down? Het duurt 2 minuten voor ik erin kan en krijg daarna een foutmelding.
Net zoveel geluk als Rudi? Hoeveel geluk had hij danquote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 150c geboden op alle dure kaarten en toen krijg ik een foutmelding en werd ik gekicked. Kijken of ik net zoveel geluk heb al Rudi.
nou het zal niet veel schelen denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want jij krijgt 9 corners per wedstrijd?
Ik kan helemaal niks vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef Wrijfhout het volgende:
Zo, voor 600k coins aankopen gedaan... marktwaarde 1.7mln ongeveer.
Profiteur ik weetz, maar ja jammer dan
Ik zit al 15 minuten te bieden, maar ik word continue overboden. Valt niet veel te halen dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zat net ook in de fapapp, maar heb geen idee waar ik op zou moeten bieden.
Meer tijd om te studerenquote:Op maandag 21 januari 2013 07:48 schreef Zhano het volgende:
Netjes kwart over 7 opgestaan voor een tentamen om half 10, kijk ik net voordat ik wegga nog ff op het rooster. Blijkt het pas morgen 12 uur te zijn
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet dat ik intussen niet nu een chuzzz squad zit te bouwen ofzo
Nog ff en dan zit alle p's in de BPL. Hoeft EA alleen nog maar een non-BPL toernooi te maken et voilaquote:Manchester City heeft volgens ons genoeg spitsen, maar volgt nu ook Emmanuel Emenike. Dat zegt de Nigeriaan tenminste zelf. “Ik voel me goed bij Spartak Moskou, maar als Fenerbahçe een akkoord bereikt met de club, dan overweeg ik die optie. Welke clubs er nog meer geïnteresseerd zijn? Manchester City in ieder geval. Een grote bekende club, maar ik heb nog gewoon een doorlopend contract bij Spartak”, is de 25-jarige Afrikaan openhartig. (Radio Sport)
1. Hart is beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:04 schreef Vinno het volgende:
Iemand een idee waarom het prijsverschil zo groot is tussen Czech en Hart?
Is Hart zoveel beter, dat hij het dubbele waard is?
Haha, nr 2 erg belangrijk jaquote:Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1. Hart is beter.
2. Dat helmpje van Cech zit er debiel uit.
3. Engelse keeper > Tsjechische keeper (want evt dubbele links met Engelse verdedigers)
Not sure if I agree. Hoeveel goede Engelse CB's zijn er en wegen die op tegen David Luiz? (Dubbellink met Cech)quote:Op maandag 21 januari 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3. Engelse keeper > Tsjechische keeper (want evt dubbele links met Engelse verdedigers)
Ik vind Hart zijn geld waard. Daarom heb ik hem ook. Cech nooit gehad trouwens. Als ik tegen een tegenstander speel waar Hart keept, heb ik vantevoren een gevoel dat scoren toch ietsje lastiger gaat worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:11 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha, nr 2 erg belangrijk ja
Maar oke, wel te verantwoorden dus zeg jij?
Ferdinand en Terry (ook Tjelsie trouwens) zijn prima te gebruiken als centrale CB in een 352. Daarnaast heeft Kompany (imo een van de beste BPL CB's) een dubbele link met Hart.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Not sure if I agree. Hoeveel goede Engelse CB's zijn er en wegen die op tegen David Luiz? (Dubbellink met Cech)
Kompany ok, maar hoe vaak kom je nou Ferdinand en Terry tegen?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ferdinand en Terry (ook Tjelsie trouwens) zijn prima te gebruiken als centrale CB in een 352. Daarnaast heeft Kompany (imo een van de beste BPL CB's) een dubbele link met Hart.
Ferdinand en Terry in een 352 betekent zelfmoord. In een 352 mag er maar 1 minder dan 65pace hebben en dat is die in het midden.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ferdinand en Terry (ook Tjelsie trouwens) zijn prima te gebruiken als centrale CB in een 352. Daarnaast heeft Kompany (imo een van de beste BPL CB's) een dubbele link met Hart.
Ferdinand kom ik nog wel eens tegen hoor! Terry zou nog best kunnen, maar die heeft het qua populariteit geloof ik een beetje verbruid in Engeland. Denk dat dat ook scheelt.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kompany ok, maar hoe vaak kom je nou Ferdinand en Terry tegen?Ik echt nooit hoor.
Ik zeg dat ze beiden prima zijn te gebruiken als centrale CB in 352. Ik zeg niet dat je ze allebei tegelijkertijd moet gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ferdinand en Terry in een 352 betekent zelfmoord. In een 352 mag er maar 1 minder dan 65pace hebben en dat is die in het midden.
Foutje eroverheen gelezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze beiden prima zijn te gebruiken als centrale CB in 352. Ik zeg niet dat je ze allebei tegelijkertijd moet gebruiken
Als er een IF komt, daalt de gewone versie altijd een klein beetje in waarde.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:29 schreef strakkeman het volgende:
Zal Pogba zijn waarde stijgen op woensdag als zijn IF bekend word
Ik had het meer over Lukaku praktijken. Zal dat bij hem ook gebueren?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als er een IF komt, daalt de gewone versie altijd een klein beetje in waarde.
Uhm...wacht, dan steek ik even de stekker van mijn glazen bol in het stopcontactquote:Op maandag 21 januari 2013 09:32 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik had het meer over Lukaku praktijken. Zal dat bij hem ook gebueren?
De groetjes terug aan je liev dagboek.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier maar 2 centimeter sneeuw
Het waait wel hard (en het sneeuwt nog wel)
Ik wilde minimaal 10 centimeter
Ik moet zometeen op de fiets naar het tentamen omdat mijn ov-kaart kapot is
Hier in Utrecht ligt er ook nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef vandermar het volgende:
Er ligt hier maar 2 centimeter sneeuw
Het waait wel hard (en het sneeuwt nog wel)
Ik wilde minimaal 10 centimeter
Ik moet zometeen op de fiets naar het tentamen omdat mijn ov-kaart kapot is
Alle gouden spelers.quote:
IF soldadoquote:
kan slechter (lees, meestal is het slechterquote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Squad fitness en 2000 coins.
Da's waar. Zeker voor een gewone pack. Maar je hoopt altijd op meerquote:Op maandag 21 januari 2013 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan slechter (lees, meestal is het slechter)
Dan zit het inderdaad helemaal niet tegenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef FCsuarez het volgende:
moet ook zeggen dat ik blij was met soldado, ondanks dat ik het een spit van niks vind![]()
maar wel weer pure profit![]()
packs zitten niet tegen dit jaar, best wat packs geopend al. toch Aguero, rooney, Neymar, IF alba, IF soldado gepulled
Ik denk dat een IF Benson meer waard gaat wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
volgende week een IF Fischer zou het helemaal afmaken
Ja, en ook de Ultimate Edition.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Vinno het volgende:
Hebben jullie allemaal zo'n season ticket ofzo?
Geen season ticket, wel een Ultimate Team edtion gekocht destijdsquote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Vinno het volgende:
Nee, geldverspllingquote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Vinno het volgende:
zit wat inquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat een IF Benson meer waard gaat worden
Ik denk dat nu in contracten het makkelijkst geld te verdienen is, maar daar moet je dan ook wat tijd in steken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Vinno het volgende:
Kheb nu trouwens wat geld, 20 - 30k.
Waar kan ik nu het beste in investeren voor het weekend? Contracten of Fitness?
Heb namelijk nog niet de kennis om te investeren in spelers...
Ja gewoon miljard keer 150c bieden en dan hopen dat er een paar doorkomen, bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat nu in contracten het makkelijkst geld te verdienen is, maar daar moet je dan ook wat tijd in steken.
nederlandse silvers is het makkelijkst verdienen als je niet te veel geld hebt. voornamelijk kijken naar de verdedigers van de grote 4 (wel psv dan, niet zwollequote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Vinno het volgende:
Nope. Rond de 59e minuut gaan hangen bij een bepaalde prijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja gewoon miljard keer 150c bieden en dan hopen dat er een paar doorkomen, bedoel je?
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat iets meer toe te lichten dan? (Ben echt nog nieuw hierin, sorry)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nederlandse silvers is het makkelijkst verdienen als je niet te veel geld hebt. voornamelijk kijken naar de verdedigers van de grote 4 (wel psv dan, niet zwolle)
Oh okay en dan BIN?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope. Rond de 59e minuut gaan hangen bij een bepaalde prijs.
Ik kan me voorstellen dat het even zoeken is, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze hier maar even hun trading strategieen uit de doeken te doen. Als ik uitleg wat ik precies doe en hoe ik dat doe, zit hier 10 man over onze schouder mee te lezen, waarvan er 5 hetzelfde gaan uitproberen. Dat kost me gewoon coins, en dat geldt hier voor iedereen. Zoekt, en gij zult vindenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat iets meer toe te lichten dan? (Ben echt nog nieuw hierin, sorry)
Klopt...BIN ja. Sneller dan Japanners zijn is een opgave, maar het kan wel. DM me maar als je meer details wil.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh okay en dan BIN?
Want ik probeer dat BIN wel eens, maar dan zitten er echt van die bots ofzo... Of godsgloeiend snelle klik-jappanners...
Ja goed punt, soz...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het even zoeken is, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze hier maar even hun trading strategieen uit de doeken te doen. Als ik uitleg wat ik precies doe en hoe ik dat doe, zit hier 10 man over onze schouder mee te lezen, waarvan er 5 hetzelfde gaan uitproberen. Dat kost me gewoon coins, en dat geldt hier voor iedereen. Zoekt, en gij zult vinden
als je spelers al van rhijn, de vrij, pieters, viergever, bjelland. voor een paar 100 coins op kan pikken. zijn allemaal wel rond de 1.5K waard iemand zou me moeten corrigeren als het niet meer zo is (zit al een tijdje niet meer in de NL silvers)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat iets meer toe te lichten dan? (Ben echt nog nieuw hierin, sorry)
Okay thnx!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je spelers al van rhijn, de vrij, pieters, viergever, bjelland. voor een paar 100 coins op kan pikken. zijn allemaal wel rond de 1.5K waard iemand zou me moeten corrigeren als het niet meer zo is (zit al een tijdje niet meer in de NL silvers)
het is makkelijker een silver koopje te vinden dan een gouden. iedereen probeert die rooney van een paar 100 coins te scoren.
Ik merk het, Viergever is intussen 3/4kquote:Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je spelers al van rhijn, de vrij, pieters, viergever, bjelland. voor een paar 100 coins op kan pikken. zijn allemaal wel rond de 1.5K waard iemand zou me moeten corrigeren als het niet meer zo is (zit al een tijdje niet meer in de NL silvers)
het is makkelijker een silver koopje te vinden dan een gouden. iedereen probeert die rooney van een paar 100 coins te scoren.
haha zaten in de tijd dat ik daar in handelde wel meer pareltjes tussen. duarte made me a rich manquote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik merk het, Viergever is intussen 3/4k
PL silvers en bronzes kopen voor zo min mogelijk in de populaire opstellingen (433,442,41212)quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef Vinno het volgende:
Vind ik niet maar omdat hij waarschijnlijk de enige in zijn soort is kan je er best 4k voor vragen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:39 schreef DorperTed. het volgende:
Een Castaignos CAM in 352 voor 800c, is dat een koopje?
argentijnen in slaan en hopen op een messi-thema toernooiquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
PL silvers en bronzes kopen voor zo min mogelijk in de populaire opstellingen (433,442,41212)
Voor die 800 coins kon ik het risico wel nemen :pquote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vind ik niet maar omdat hij waarschijnlijk de enige in zijn soort is kan je er best 4k voor vragen.
Vast wel een sukkel die hem koopt
Felipe Melo jaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
argentijnen in slaan en hopen op een messi-thema toernooimanolev en felipe melo waren nog eens een goudmijn
Zeker, en als je geluk heb pak je nog een hele dure van 10k mee die iemand die weinig kennis heeft er voor 200 coins opgezet heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
argentijnen in slaan en hopen op een messi-thema toernooimanolev en felipe melo waren nog eens een goudmijn
Diamé hoort eigenlijk gold te zijn. Lijkt wel alsof ze expres onbelangrijke stats laag hebben gemaakt zodat het net een silver was.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef Zhano het volgende:
Nog maar 2 wedstrijden gespeeld maar tot nu toe is Diame-Kouyate echt pure porno
IF Götze?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:45 schreef FCsuarez het volgende:
4-1-2-1-2 met Gotze op de CAM is trouwen.... geil.
12 wedstrijden 14 goals,
Nobody caresquote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb tot 3 uur zitten leren, 9 uur was ik er uit en ik heb pijn in mijn hoofd, het sneeuwt en waait tiefus hard en ik ben alles alweer vergeten
/KLB
En toch reageren...quote:
Marchetti IF beter dusquote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb hier nog niemand enthousiast zien zijn over hem.
Ik heb hier volgens mij zelfs iemand horen zeggen dat de gewone Marchetti al beter is.quote:
Ja die heb ik dus alquote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij zelfs iemand horen zeggen dat de gewone Marchetti al beter is.
weet niet of je een italiaan nodig hebt maar ik heb altijd het idee dat sirigu ALLES stopt.quote:
Serie A of een Italiaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet niet of je een italiaan nodig hebt maar ik heb altijd het idee dat sirigu ALLES stopt.
HO STOP, you forget the steek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:04 schreef vandermar het volgende:
Handanovic is de beste in de Serie A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Spelers van 150k.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Welke spelers kun je met een budget van 100k goed mee handelen?
Maikon Leite, kopen voor 85K en verkopen voor 90K. Maak je 5K per keer winst. Als je dat 20x doet heb je 100k winst.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Je maakt precies 500 coins winst per keer als je dit doet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maikon Leite, kopen voor 85K en verkopen voor 90K. Maak je 5K per keer winst. Als je dat 20x doet heb je 100k winst.
IF Lavezziquote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Idd, betere suggestiesquote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je maakt precies 500 coins winst per keer als je dit doet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je maakt precies 500 coins winst per keer als je dit doet.
Alle goedkope IF'squote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Wtf :Squote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
Die aanslag in Bulgarije (schietpartijtje waarbij ze die man klapjes gaven) was dus waarschijnlijk nep, er zou pepperspray in het pistool zitten. In scene gezet door de partij
Was toch sowieso al duidelijk met een foto van het gaspistool dat hij niet geladen was toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
Die aanslag in Bulgarije (schietpartijtje waarbij ze die man klapjes gaven) was dus waarschijnlijk nep, er zou pepperspray in het pistool zitten. In scene gezet door de partij
Haha, had helemaal een rel geworden als 1 zo'n schop op het hoofd dodelijk geweest zou zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Thorb het volgende:
Hell yeah!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij zelfs iemand horen zeggen dat de gewone Marchetti al beter is.
ze varieeren van 10k tot in de miljoenen :pquote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
zoals? IF zijn de zwarte kaarten toch? Wat is goedkoop? dat lijkt me een relatief begrip.
Kun je misschien een naam noemen? ik heb ongeveer 100k waarmee ik kan handelen. Het liefst koop ik dan een paar spelers en verkoop ik ze door.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze varieeren van 10k tot in de miljoenen :p
Zet ik er een paar op koop jij ze oke? verkoop jij ze ook weer voor meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kun je misschien een naam noemen? ik heb ongeveer 100k waarmee ik kan handelen. Het liefst koop ik dan een paar spelers en verkoop ik ze door.
Maakt toch geen kloten uit, hij zit sowieso x aantal weken aan de kant door herstel..quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef Peefiee het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-aan-de-kant-houden/
hahahaahahahah 3 duels![]()
Gast, echt waar zoek gewoon zelf is op de markt en stom met zeveren.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kun je misschien een naam noemen? ik heb ongeveer 100k waarmee ik kan handelen. Het liefst koop ik dan een paar spelers en verkoop ik ze door.
Kijk even op ultimatedb.nl. Ga naar player data base. Selecteer bij category dat je alleen de inform spelers wil zien. Klik daarna op de kolom prijzen, zodat ze van laag naar hoog geselecteerd worden. In de OP staat zoveel info, ga eerst daarmee stoeien.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ik heb geen idee eerlijk gezegd, bronze en silver IFs zijn vaak onder de 100k.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fi(...)lter-values%5B%5D=ifquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dit is juist een mooi moment om als knvb een signaal af te gevenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maakt toch geen kloten uit, hij zit sowieso x aantal weken aan de kant door herstel..
Nee nu durven ze een straf te geven, terwijl het niks uit maakt omdat hij toch niet speelt..quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dit is juist een mooi moment om als knvb een signaal af te geven
KNVB kan geen signalen afgeven, die moeten zich aan de reglementen en het rapport van de scheids etc houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dit is juist een mooi moment om als knvb een signaal af te geven
Ik las het ja, met grote namen in de voetballerij. Zoals gert jan verbeek, advocaat etc.quote:
Ja of nee!quote:
Pace kaart het beste bij mijquote:Op maandag 21 januari 2013 12:56 schreef Toefjes het volgende:
2 shiney contracten, het logo van Valencia en Alonso uit de MLS in de packs
Alonso van de Sounders dus, nice!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:56 schreef Toefjes het volgende:
2 shiney contracten, het logo van Valencia en Alonso uit de MLS in de packs
Volgende keer gbruik ik wel een PIquote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat er niets in je post duidt op enig sarcasme.
De drie letters 'g' 'm' en 'o' gebruikt als omg door een man duidt vaak op sarcasmequote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat er niets in je post duidt op enig sarcasme.
Sorry, voortaan zal ik in excelletje precies bijhouden hoeveel coins iedereen heeft. Zal het echt niet meer doen, sorrysorry. Het spijt me zoquote:Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgende keer gbruik ik wel een PI
Iemand die 8 ton had voor hij alles verkocht is niet blij met Biabiany uit een pack
Ik ken er ook die het wel degelijk heel serieus gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
De drie letters 'g' 'm' en 'o' gebruikt als omg door een man duidt vaak op sarcasme
Moet je doen, dat bovenste.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik in excelletje precies bijhouden hoeveel coins iedereen heeft. Zal het echt niet meer doen, sorrysorry. Het spijt me zo![]()
Ik geloof best dat je het sarcastisch bedoelde, maar dat wil niet zeggen dat ik dat gelijk op te maken is uit je post
Omg, dat meen je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken er ook die het wel degelijk heel serieus gebruiken
Daar moet je toestemming voor vragen ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
Dus omdat Litmanen sarcastisch (ironisch maar goed) was mag Hoogstaande dat niet zijn, oke.
En dan wekelijks een top10 uitbrengen.quote:
Iedereen behalve Toefjesquote:Op maandag 21 januari 2013 13:28 schreef dion_v_k het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die healing kaartjes? Discarden?
Noteer:quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan wekelijks een top10 uitbrengen.
"Met stip op 5 binnengekomen, de klapperrrrrrrr van de week"
is dat dan incl. de waarde van je spelersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noteer:
Thorb - verkocht: 2007.5k - in bezit 1030k
Okequote:
Exclusief. Ik heb alleen een paar IF's van 10k tot 20k en wat spelers zoals Balo maar die zijn toch bijna niets meer waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dat dan incl. de waarde van je spelers
Shiiiitt...ik ga dalenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noteer:
Thorb - verkocht: 2007.5k - in bezit 1030k
En wat is zijn overall?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef wieisboos het volgende:
Fischer 83 dribbling en 80 ball control op H2H alweer
Verkocht: 105 euro. (of 135, dat weet ik niet meer precies)quote:
Indoknaapquote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
ja t0g
[..]
Weet ik niet, ik kijk via de data reviewer websitezal wel 73 of 74 zijn.
Dat ik onder jou sta, is geen nieuws. Maar als ik nu mijn IF Walcotts verkocht krijg, kom ik weer in de buurtquote:Op maandag 21 januari 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verkocht: 105 euro. (of 135, dat weet ik niet meer precies)
In bezit: 1,4 miljoen
Uitgeleend : 280K
Ik gun het je mij te overtreffen hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ik onder jou sta, is geen nieuws. Maar als ik nu mijn IF Walcotts verkocht krijg, kom ik weer in de buurt
Jij was een tijd gestopt toch? Dan moet je ze allemaal aanklikken (maar niet listen). Dat heeft ons allemaal aardig wat uurtjes gekost.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef dion_v_k het volgende:
Hebben meer mensen hier verlopen kaartjes in hun TP staan die je helemaal niet hebt?
Elke keer staan er weer andere in, heb dit sinds 2 dagen.
Wanneer ik ze wil discarden loopt de hele rotzooi vast en moet ik het weer opnieuw opstarten
Over dat fopje hebben ze ook maanden nagedacht stoere jongens hoor. Als je echt zo'n stoere knaap bent dan doe dat eens op zuid dan ga je niet in een stuk naar huis. Geen kans gehad op het veld dus hier maar stoer over doenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over dat fopje hebben ze ook maanden nagedacht stoere jongens hoor. Als je echt zo'n stoere knaap bent dan doe dat eens op zuid dan ga je niet in een stuk naar huis. Geen kans gehad op het veld dus hier maar stoer over doen
stoere jongenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over dat fopje hebben ze ook maanden nagedacht stoere jongens hoor. Als je echt zo'n stoere knaap bent dan doe dat eens op zuid dan ga je niet in een stuk naar huis. Geen kans gehad op het veld dus hier maar stoer over doen
Huh? Aanklikken en niet listen? Snap hem nietquote:Op maandag 21 januari 2013 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij was een tijd gestopt toch? Dan moet je ze allemaal aanklikken (maar niet listen). Dat heeft ons allemaal aardig wat uurtjes gekost.
En alle spelers die ik tradeoffer blijven staan, moet je ook aanklikken (niet listen dus)
Je klikt ze aan zodat ze in beeld komen en dan de volgende etc. Dan kik je even op store bijvoorbeeld en dan weer terug naar de TP (dan staan er weer andere die je niet kan listen als het goed is)quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Huh? Aanklikken en niet listen? Snap hem niet
Nee, bij mij blijven dezelfde staanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je klikt ze aan zodat ze in beeld komen en dan de volgende etc. Dan kik je even op store bijvoorbeeld en dan weer terug naar de TP (dan staan er weer andere die je niet kan listen als het goed is)
Wie doen er niet normaal dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk gewoon de wedstrijd en doe normaal dan heeft er niemand moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |